Ze heeft nu in de gaten dat ze staartje klipjes uit haar haar kan halen.. Wat nu met haar doen ze heeft van dat steile haar staartje staat zo leuk:x
Ik leid onze dochter vaak af met een koekje, wat fruit of haar favo tv programma. Werkt niet altijd trouwens.
Kun je de klipjes ongemerkt indoen? (tijdens filmpje oid) Dan heeft ze het misschien niet zo in de gaten. Verder gewoon vol blijven houden Dl laat sinds kort de speldjes zitten die ze eerder ook altijd uittrok. We zijn heel wat speldjes kwijt geraakt hierdoor!
O hier ook een dochter die sinds kort steeds de clipjes uit haar haren trekt . En het staat zo leuk... en als ze ze er niet direct uit trekt dan wel na een paar minuten of als ze "haar" hoort. Gaan die handjes omhoog. Mooie is wel dat als ze hem uit heeft daarna wel steeds het clipje tegen haar haar dort. Zo van : daar moet ie in... Ik lees dus mee voor evt tips
Vind het nog best knap dat ze het tot 18 maanden wel liet zitten 😉 hier deed mijn dochtertje het al gelijk van het begin. Tegenwoordig laat ze staartjes goed zitten, en soms zelf clipjes, dus er is hoop . Maar wat ik deed in het begin was haar afleiden op het moment dat ik het erin deed. En dan hopen dat ze zou vergeten dat het in haar haartjes zat. Dat werkte soms wel ☺
Mijn dochter van 2,5 jaar doet het ook nog steeds ... Ik mag er niets mee doen, terwijl het nu echt lang genoeg is voor heel veel leuke dingen (staartjes, vlechtjes etc)... Ik ben al blij als het me lukt om er 1 keer per dag een borstel door te halen . Ze heeft dus een pony die met moeite bijgeknipt wordt als het te lang is en verder hangt het de hele tijd los. Ik zie haar nu ook steeds vaker geïrriteerd haar haar uit het gezicht vegen en dan denk ik: laat het me dan ook vast doen, alsjeblieieieieieft ... Maar nee. Ik hoop dat ze nu toch snel bijdraait... Mijn oudste dochter heeft dat ook gehad tot zeker 2,5-3 jaar, dus geduld, geduld.
Ik gebruik hier elastiekjes die ze er zelf niet uit krijgt. Van die kleine rubberen elastiekjes. Speldjes haalt ze er ook direct uit.
Haha... flashback! Mijn moeder vertelde me altijd dat ik dat ook deed. Ooit was ze op een schoolfeest en ik was weeral alles uit mijn haar aan het trekken (tweede kleuterklas dus ongeveer 3-4 jaar). Ze werd boos en toen zei de kleuterjuf: "mama, van wie zijn die haartjes?". Mijn moeder beschaamd en moest toegeven dat ze gelijk had....