Weet niet of het mag maar zag ook dat iemand haar blog hier deelde dus ik doe ook maar een gokje Schrijven is al van kinds af aan mijn passie en sinds 2 jaar ben ik dan ook echt begonnen met verhalen schrijven. Ik heb afgelopen augustus mijn fanfic afgerond waar ik al heel trots op was en nu ben ik bezig met een 'gewone' roman. Hij staat online (zie handschrift) en het is heel moelijk om op die site lezers te krijgen. Ik ben al 1,5 jaar bezig met dit verhaal en het stagneerde een beetje. Nu ineens heb ik meer dan 15.000 reads en ben ik geranked in Romance op plaats 409. Ook dat is vreselijk moeilijk omdat er echt duizenden schrijvers zitten op Wattpad. Ik had nooit gedacht dat mijn verhaal zoveel lezers zou krijgen en dat mensen het echt goed zouden vinden en ik ben dus stiekem heel trots op mezelf. Binnen kort zal ook het eerste hoofdstuk van mijn Nederlandstalige verhaal daar verschijnen, wat ik echt super spannend vindt!! Het is toch een stuk meer kwetsbaar in je eigen taal en mensen zullen heel snel commentaar hebben, maar er was van vrienden heel veel vraag naar een NLs verhaal..
Ik lees best vaak fanfiction en ben na je tekst benieuwd naar je verhaal, heb de wattpad app geïnstalleerd maar ik kan je verhaal echt niet vinden! Tips om te zoeken? Wel gaaf dat je zo hoog in de ranking staat 👍
Als je zoekt op Shatteredkiss (mijn gebruikersnaam daar) dan moet je me wel vinden. Op mijn profielfoto heb ik een hoed op. Dit verhaal is overigens niet mn fanfic hoor maar als je me daar volgt of ff een berichtje stuurd dan kan ik je een link sturen met mn fanfic. Moet wel zeggen dat die nu ge-edit wordt, heb daar ongeveer 30.500 reads. Dank je!! Ik vind het ook zo cool!! Had het nooit verwacht want dat is zooo moeilijk op Wattpad!
Heel erg leuk! Je mag zeker trots zijn op jezelf! Ik begrijp je helemaal, ik zit ook al sinds een jaar of vier op Wattpad. Ben begonnen in het Engels, maar het is bijna een onmogelijke opgave om in die community bekend te worden. Ik ben daarom overgestapt op het Nederlands. Onderhand heb ik nu ook enkele tienduizenden reads en sta ik redelijk hoog in de rankings. Erg gaaf! Het commentaar in de Nederlandse community vind ik overigens nog wel meevallen. Het overgrote deel van de leden is jonger dan 18; die nemen het vaak niet zo nauw Dat vind ik trouwens wel een nadeel, dat de leden vooral tieners zijn, er zijn weinig goede Nederlandse boeken. Anderzijds spring je er wel makkelijker uit als je goed kan schrijven. Maar ik ben benieuwd naar je Nederlandse versie! Laat je het even weten als die online komt?
@NavyCrimson Ik zit nog maar 2 jaar op Wattpad ben begonnen met mn fanfic en dan heb je sowieso al heel gauw een hoop lezers. Ik heb dat boek gepromoot op twitter en zo heeft het zichzelf verspreid. Wel leuk want ik krijg heel vaak DM's van mensen dat ze verbaasd zijn als ze er achter komen dat ik die fanfic heb geschreven. Ik hoef niet zo zeer bekend te worden, ik ben dit verhaal en account begonnen om mezelf te verbeteren en vooral om opbouwende kritiek te krijgen. Natuurlijk is het dan onwijs gaaf dat zoiets als dit gebeurd en mensen je verhaal oppikken. Overigens helpt het heel erg om de clubs section actief te zijn. Ik ben dat een hele tijd geweest, maar heb er nu gewoon geen tijd meer voor. Ik schrijf ook nog eens een interracial romance, wat het extra lastig maakt om een ranking te krijgen. Klopt dat er veel jonge lezers zijn, maar dat zijn vooral Directioners die alle fanfics lezen enzo. Het is echt om te huilen wat je soms voor verhalen tegen komt zo slecht... Ik heb een hele tijd heel veel fanfics gelezen en er was er maar 1 die ik echt helemaal geweldig vond. De rest was allemaal zo cliché.. Hoe heet je daar? Dan zoek ik je op! Ik zal het zeker even laten weten als ik de proloog en het eerste hoofdstuk erop heb, maar ik moet nog een plaats en de naam van de vrouwelijke hoofdrol hebben hahahah. Daar ben ik nog niet uit.
Bruno Mars😍🙈 Hij heeft een nr dat heet Natalie en gaat over een meisje dat hem heeft gebruikt en er met zn geld vandoor is. Ik heb er een twist aan gegeven en het verhaal vanuit haar geschreven en nouja Bruno is zeg maar niet zo lief als in alle andere fanfics😉
Ik ga je volgen en heb gereageerd op je boek echt een leuk verhaal zit nu in hoofdstuk 4 en ben benieuwd hoe het verder gaat
Dank je wel!! Voor de dames die het misschien leuk vinden, ik ben net begonnen aan mijn Nederlandstalige boek. Ik zal straks even een summary plaatsen, mocht je interesse hebben, pb me gerust voor de link. Het eerste hoofdstuk moet nog geplaatst worden, maar zodra die online staat zal ik een pb sturen!
Wat goed zeg!! Ik ben ooit aan je fanfic begonnen, maar toen ging mn telefoon kapot en ik heb er nooit meer aan gedacht om op mn nieuwe telefoon wattpad te zetten . Ga ik toch maar weer eens doen!