Zoals het onderwerp al vermeld ben ik op zoek naar het topic over de wonder doekjes 😉. Iemand heeft meer dan een jaar geleden een topic geopend en was erg enthousiast over de schoonmaakdoekjes, je kon 1 gratis doekje opvragen. Uiteindelijk liep het zo storm met aanvragen dat ze als dank een schoonmaakpakket heeft gekregen. Ik kan in mijn bij en afschrijvingen niets meer terug vinden dus ik hoop dat hier iemand weet welke doekjes ik bedoel of het topic terug kan vinden, dan kan ik eindelijk weer nieuwe bestellen! Dankjewel alvast.
Bedankt voor het openen van dit topic! Die van mij is versleten en wil een setje nieuwe! Kon me niet meer heugen waar ik hem vandaan had, was dus via hier ipv Facebook!
Haha inderdaad ook namens mij bedankt! Ik hou can dat proefdoekje en wil dus meer bestellen maar wist de naam niet meer
Ik heb nav dat topic ook zo'n doekje besteld. Maar bij mij laat het een blauwe waas achter op de ramen, bij jullie niet? Doe ik dan iets verkeerd?
Ik had ook zo'n gratis doekje gehad. Toen een set besteld maar daar was ik weer niet zo tevreden over. Lieten idd een waas achter en binnen no time waren ze versleten😐
Niet bekend met dit merk. Ik heb de raamdoeken van Jemako. Ze zijn super! Gebruik ze nu 4 jaar en zien er nog steeds super uit.
Cleaning academy, exht super, heb er net nog ene paar dingen besteld, erg tevreden met de doekjes, maken heerlijk en goed schoon!
Nav dit topic ook een proefdoekje besteld. Ben benieuwd! Heb zelf de jemako doeken naar volle tevredenheid
Ik ben absoluut fan van cleaning academy. Ik heb de wonderdoekjes ( gebruik ze voor rvs achterwand, glazen kookplaat, spiegels, wc knoppen, (zonne) brillen en hier en daar een vlek op het raam poetsen) Gewoon ramen lappen doe ik er niet mee. Heb ook het dweilsysteem, de stofdoekjes en de voegenborstel