Hoi meiden, binnenkort heb ik een bruiloft. Ik heb altijd een oogpotlood van de *riflame (weet niet of ik de hele naam hier mag neerzetten, dus even zo ), maar ik moet zeggen dat ik hier af en toe behoorlijk panda-ogen van krijg.. Vooral met een hele dag bruiloft wil ik niet de hele dag mn ogen moeten bijwerken.. Weten jullie een (goedkoop) oogpotlood dat de hele dag goed blijft zitten? Alvast bedankt
Master Drama Khol liner van Maybelline blijft bij mij goed zitten. Hij is iets van 10 euro of zo? Niet heel goedkoop maar potloodjes van 2-3 euro zijn bij mij na 2 uurtjes ' weg gelopen' of spoorloos verdwenen.
Het draai potloodje van Hema (weet niet hoe die officieel heet). Hoef je niet te slijpen, gewoon draaien.
Deze heb ik ook. Hij is waterproof maar is met normale reiniger gewoon te verwijderen. Ideaal voor zowel op als onder je waterlijn.
Ik zweer bij de eyeliner van NYC of Essence, ik twijfel maar hij kost nog geen 2 euro in 't Kruidvat. Ik heb deze altijd op en 's avonds zit het lijntje nog even mooi als 's morgens!
Geloogpotlood blijft altijd goed zitten. Gouden tip tegen pandaogen is trouwens een heel klein beetje poeder onder je ogen smeren. Dan loopt niks uit.
Ik vind ze van catrice wel fijn, maar ik haal de punt van de potlood altijd door een vlammetje van de aansteker en breng het daarna op. Dan blijft het bij mij de hele dag zitten zonder bijwerken op de waterlijn.
Ik heb laatst die van de action gekocht. Geen potlood maar zo'n gel met kwastje. Ik was verbijsterd.. werkelijk geweldig!
Die van de HEMA! Echt geweldig Ik had altijd niet-waterproof, heel tevreden over. Maar wilde toch waterproof proberen, die heb ik nu dus. Deze droogt minder goed/snel op, want als ik daarna mijn wimperkruller erop zet, veeg ik alle eyeliner er weer af. Kan dus zijn dat ik langer moet wachten of dat ie gewoon minder goed opdroogt. Zonder die wimperkruller blijft die de hele dag perfect zitten!
Oké, op naar Hema dus en bedankt voor alle tips van poeder enzo eerst aanbrengen. Het moet zo goedkomen die dag