Je ziet er echt prachtig uit! Knap gedaan, respect. Ik heb ook wel interesse in een pb met wat voorbeeldmenu's/ recepen, als dat kan...
Wauw echt super goed! Mag je zeker trots op wezen. Maar ik moet zeggen dat ik je ook een mooie vrouw vindt op de eerste foto! Zou je mij ook een pb Willen sturen?
Wat een knapperd! Geniet van alle leuke rokjes, jurkjes, spijkerbroeken en de trap oplopen zonder buiten adem te zijn
Wow wat ontzettend knap! Zou je mij ook een pb willen sturen? Ik wil na de zwangerschap ook enorm gaan afvallen! Bij mij niet voor mn rug, maar voor mn knieën.
@nanette77 wat een prestatie!! Kun je mij mss ook die recepten eens sturen? Ik krijg idd ook altijd het gevoel als ik hoor geen pasta brood ed wat eet je dan wel zo op een dag hihi
Wauw. Wat ongelofelijk knap en wat een wilskracht!!!! Zou je mij na alle anderen ook wat tips via Pb willen sturen?? Ik ben ook al even bezig, maar ben heel benieuwd naar jouw recepten en of levenswijze
Wauw!!!! Ben jij dat echt allebei?!?! Zou ik ook wat tips, recepten etc van je mogen? Dit soort topics heb ik echt nodig als motivatie.... Super knap van je!
Wauw wat super knap van je! Echt respect. En wat is dat heerlijk he gewoon nu kleren kunnen kopen waar je wilt en hoe je wilt
Ik herken je van school en onze meisjes hebben samen op ballet gezeten en toen ik je voor de vakantie zag lopen dacht ik al, wauw, wat ziet ze er goed uit!! Prachtige vrouw Maar daarvoor ook al hoor ! Maar je straalt nu echt