Dan ben ik even aan het denken.. op school zitten meer van ballet.. haha.. pb je mij even wie.jij bent Bedankt voor het lieve compliment
Volgens mij heeft nu iedereen die een pb vroeg deze gekregen, anders hoor ik het graag.. Ik wel eventueel hier ook wel linkjes naar mijn pinterestborden plaatsen.. Alle foto recepten wordt lastig.. dat zijn er zoveel.. dat kan alleen als we een facebookgroep aanmaken, dan kan ik ze daarin doen.. maar ik weet niet of het nodig is
Wow wat een geldig resultaat! Bij mij moeten er nog de nodige kilo's af... Loop me al een tijdje enorm aan mijn kwabben en buik te irriteren. Dankzij jouw post is de knop om vandaag begonnen met koolhydraten arm. Vind het wel lastig te combineren met het gezin merk ik. Maar het is voor het goede doel. Ik ben ook wel benieuwd naar je recepten, als je die zou willen pb-en zou dat super zijn.
WoW Nanette! Zie ik je ook eens in het echt Wat een verschil zeg! Je hebt met recht reden om trots te zijn!!
Wat goed van je! En wat zie je er mooi uit. Zou je mij misschien ook die linkjes willen sturen, ik kan nog wel wat hulp gebruiken. Ben nu op het moment gekomen dat ik echt schrok van hoe ik er nu uitzie (vooral mijn buik). Mensen vragen mij of ik zwanger ben (terwijl dat voor ons heel moeilijk lijkt te gaan) en ik vind vooral mijn buik niet mooi als ik mijzelf in de spiegel zie.
Het valt mee.. het is niet echt lijnen maar meer anders met voeding om gaan.. ik zou niet meer anders willen
Volgens mij knalt je inbox nu haha zoveel meiden die jou als voorbeeld zuen nu! Mag ik vragen hoelang je er over gedaan hebt? Super prestatie zeg !!!!!