Wat voor een jurk boven een van deze schoenen?

Discussion in 'De lounge' started by Bubblez, Sep 9, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Eind volgende maand hebben wij een bruiloft. Door mijn zwangerschap heb ik nog steeds hevige bekken klachten waardoor ik niet op hakken kan lopen. Ook geen lage.

Nu heb ik de volgende schoenen;
    - adidas superstar; https://www.google.nl/search?q=adidas+superstar+dames+creme&client=ms-android-samsung&source=android-browser&dcr=0&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwixmf3SqZjWAhWJLlAKHawmDYIQ_AUICSgB&biw=360&bih=512&dpr=3#imgrc=acVVqJgIbGPJBM:

- mustang; https://www.google.nl/search?q=mustang+schoenen&client=ms-android-samsung&source=android-browser&dcr=0&prmd=ismvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihhc-mqZjWAhUhOsAKHaqPBIEQ_AUICSgB&biw=360&bih=512#imgrc=20DgVAarW-hnVM:

En tamaris laarsjes (niet exact deze maar lijken er veel op) https://www.google.nl/search?q=tamaris+platte+enkellaarzen&client=ms-android-samsung&source=android-browser&dcr=0&prmd=simvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj94vWhqpjWAhVLaVAKHeqMBXcQ_AUICigC&biw=360&bih=512#imgrc=-wkXC__PVyFF7M:

De jurken die ik heb passen hier echt niet bij, beetje zwierige jurkjes en 1 zwarte met kant maar die is vrij kort onder mn bips.
    Ik zoek een jurk die mn hang buik af kleed, dus het liefst een detail onder mn borst. En wat langer, meer richting knie dan richting bips.

Hebben jullie tips?? :) er is een budget, hooguit 80 euro.

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik zou voor andere schoenen gaan ipv een jurkje ... En dus een jurkje uit je kast kiezen.
    Een mooi sierlijk enkellaarsje zonder hak, bijv in lakleer of een ballerina/loafer

Paardenbloem, void and Tranquila like this.
  3. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Ik vind alle drie de schoenen niet passen bij een rok of jurkje. Ik zou ook gaan voor een ballerina.

Paardenbloem likes this.
  4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

Aug 19, 2014
    2,423
    271
    83
    Ik zou eerder nieuwe schoenen lopen, vind ze alle 3 niet echt kunnen onder een jurkje.

Paardenbloem likes this.
  5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

Jan 12, 2014
    2,020
    1,024
    113
    Sorry, maar ik vind alle 3 de schoenen echt niet geschikt voor een bruiloft. Voor die 80 euro zou ik dus ook andere schoenen kopen ipv een jurk.

Paardenbloem likes this.
  6. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik vind deze schoenen ook totaal niet geschikt voor een bruiloft. Dus ik zou dan ook voor andere schoenen gaan ipv een nieuw jurkje.

Paardenbloem likes this.
  7. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Begrijpelijk dat je met bekkenklachten heel erg afhankelijk bent van de juiste schoenen. Wel vind ik vooral de laatste dan het meest geschikt voor een feestelijke gelegenheid, de eerste twee niet.
    Of inderdaad een ballerina wat hier geopperd werd. Mits je hier mee natuurlijk niet teveel last krijgt van je bekken.

8. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Zijn de jurkjes die je hebt verder wel prettig? Want dan zou ik ook gaan voor goede schoenen. Gezien het feit dat je voorlopig geen hakken kan dragen, haal je dat er waarschijnlijk wel uit. Momenteel zijn er aardig wat hakloze mogelijkheden in de winkels te vinden die gekleed zijn.
    Bijvoorbeeld:

http://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/Trends/home-trends-damescollege/00003001516341/Zwarte*dandy*veterschoen*bloemen*patroon.prod?s=2&fromCategoryDetail=true

http://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/Trends/home-trends-damesvelvet/00003001501770/Blauwe*sneaker*velvet.prod?&fromCategoryDetail=true

http://m.vanharen.nl/NL/nl/shop/Trends/home-trends-damescollege/00003001537555/Zwarte*loafer*kraaltjes.prod?&fromCategoryDetail=true

Nu alleen van haren en even snel gekeken, maar als je een beetje rondzoekt met jouw kleuren en jurken in gedachte kun je vast wat leuks vinden. En dan kun je je jurken ook weer vaker aan.

9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Andere schoenen zou kunnen. Maar ik ben een Truus betreft lage schoenen. Vind ze vaak niet mooi of lekker zitten. Deze wel.

Mn jurkjes zijn "te kort" voor deze bruiloft. Dus een nieuwe moet er sowieso komen.

Ik zal anders ook even in de stad kijken naar schoenen die ik mooi vind..

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Ik zou me niet zo heel druk maken om je schoenen.. ze zullen vast begrijpen dat je niet alles aan kan.

MiaMaria and Manque like this.
  11. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Nou, eens hoor... Die ballerina's die steeds voorgesteld worden... Ik vind dat echt echt de lelijkste schoenen op aarde. Heb er echt geen goed woord over:oops:
    Ik zou een klaagzang van drie uur kunnen houden over ballerina's haha. Die komen hier dus echt het huis niet in.

Ik ben zelf een sneaker drager. Open schoenen pas ik bijna nooit, vanwege rare vorm voeten.
    Ik loop net als jij op lage laarsjes, nike en adidas. En ik draag er ook gerust een jurkje boven.
    Ik draag wel wat stoerdere jurkjes. Vintage past ook vaak wel weer bij lage sneakers.

Ik heb zo even geen concrete jurkjes die leuk kunnen staan, maar ik wil je even een hart onder de riem steken dat je best je adidas ofzo aan kan. In ieder geval geen ballerina's:roflmao:

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nouja ik vond mezelf ook nog niet zo mal, gezien ik hier vaak zat meiden zie met zulk soort schoenen onder jurkjes hahaha.

Ballerinas draag ik ook niet, ik krijg gruwelijk zere benen en rug van die krengen.

En mamachantal, zou je denken? Ik zou als ik iemand niet kende misschien wel wat raar op kijken :D ik ken niemand daar, dus ook niemand die weet dat ik net bevallen ben behalve het bruidspaar en zn vader haha

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Haha hmm... dat maakt het lastiger

14. Butchke

Butchke Niet meer actief

15. tuc

tuc Niet meer actief

een paar weken geleden zou ik gezegd hebben: die adidas no way.
    Nu wil het feit dat ik een pas op een bruiloft ben geweest waar ceremoniemeester en bruidsmeisjes diezelfde adidas onder hun nette jurken droegen en het stond best geinig eigenlijk.
    Misschien omdat ze het allemaal droegen hoor, dat scheelt natuurlijk.

De mustangs vind ik echt niet leuk voor een bruiloft. Die laatste wel, maar die zijn wel moeilijk onder een jurk te combineren denk.

Ik zou eerst even kijken of je andere schoenen kunt vinden, anders de adidas denk ik. Maar geen ballerina's, vind dat zulke lelijke schoenen.

16. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ik zag vandaag iemand met een zwarte panty, zwart jurkje en Adidas eronder.. stond echt onwijs gaaf!!!

17. Sifra

Sifra Niet meer actief

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

https://www.themusthaves.nl/product/femme-fatale-jurk-lang-bordeaux/

Is zo'n jurk niet wat? Lijkt bij het model wel te verbloemen bij de buik en gaat meer richting de knie. Dan heb je ook nog budget over voor een iets nettere schoen. Maar wie weet kunnen je Superstars er ook best onder hoor, geen idee eigenlijk. Ik combineer het liever met een mooi laarsje namelijk :)

Lola1982, mam1991 and Butchke like this.

Share This Page