Ervaring Volkswagen tiguan 3 kinderen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door JuffM, 27 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Dag dames

Onderwerp zegt het al
    Mijn man wil heel graag een Volkswagen tiguan
    Omdat hij het een mooie auto vind maar ook omdat het een auto is wat als het goed is onze caravan goed kan trekken.
    Nu is er kans op derde kindje en twijfel of de auto daar wel ruimgenoeg voor is op de achterbank en kofferbak.
    Moeders die ervaring hebben?
    Alvast bedankt!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    In een vw touran past het sowieso.. is dat een optie?

3. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
    Fijn dat je mee denkt !
    Vind die wel heel groot en mm man minder mooi

4. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.515
    854
    113
    Vrouw
    Wij hebben er ook voor gekeken en meerdere auto's in die richting maar wij vinden het met 3 kinderen te klein.
    Zeker omdat wij lange stukken rijden willen wij dat iedereen een ruime plek heeft en dat ze allemaal op een juiste manier vervoerd kunnen worden (goede passende stoel voor elke leeftijd)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Over het algemeen moet je kijken naar auto’s die 3 ‘losse’ stoelen hebben ipv een achterbank.

Auto’s met een achterbank zijn vaak gewoon krap en past het net wel/net niet.

Als het net wel past, staan de buitenste stoelen helemaal tegen de deuren aangeschoven waardoor de middelste erbij past, net als in onze auto...
    Heeft niet mijn voorkeur overigens ;)

Er zijn dus weinig ‘kleinere’ auto’s waar het past en denk niet dat je ontkomt aan een grote auto

6. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.515
    854
    113
    Vrouw
    Mee eens wij keken eerst ook wat wij mooi vonden maar uiteindelijk hebben we voor praktisch gekozen en comfort voor iedereen.

7. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
  8. JuffM

JuffM Bekend lid

7 nov 2016
    810
    404
    63
    NULL
    NULL
  9. Mjmw

Mjmw Actief lid

5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Ja dus... ik zocht wel op tiguan maar dit kwam oa als resultaat naar voren... sorry!

10. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij wilden afgelopen zomer een nieuwe tiguan kopen, het is iets anders geworden met vergelijkbare achterbank.
    Hier passen wel een 2 kinderstoelen en een zitverkleiner in het midden, maar ik vind de meeste achterbanken niet zo geschikt voor 3 kinderstoelen... past vaak net wel/net niet.
    Mocht het budget er zijn zou ik voor een Volvo XC90 gaan, of om in de vw sfeer te blijven, Touareg. Maar wat Biny zegt, in de Touran past het ook zeker... maar die vonden wij niet mooi.

11. smax

smax Fanatiek lid

15 feb 2018
    1.955
    1.042
    113
    Vrouw
    Waarom neem je niet drie stoeltjes mee naar een dealer? Hebben wij ook gedaan en dan passen/meten.
    Vonden ze helemaal niet raar.

Deel Deze Pagina