Trots

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Afkes 10tal, 14 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.505
    14.004
    113
    Vrouw
    Ik ben trots op mijn kinderen omdat ze het al een week zonder internet moeten doen en toch nog steeds leven.
    Mijn zoon zei namelijk van te voren dat hij een week zonder internet op vakantie nooit zou overleven. :roflmao:

Elmyra, Manque, KleineLai en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik had haast en was zoon en mijzelf aan het klaar maken om weg te gaan. Om mijn handen even vrij te hebben, zet ik hem even in de box.
    Ik hoor ineens een hele hoop gezucht en gekreun uit de box, draai me om en zie hem, met alle kracht die hij in zn lijfje heeft, zichzelf voor de eerste keer optrekken.

dina88, Blijdorp, Vulpen en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Leuk topic! Sowieso trots op onze kindjes natuurlijk.

Wellicht niet heel bijzonder maar ik ben toch heel trots. De middelste kan sinds een maandje fietsen zonder zijwieltjes. Ze is nog geen 3. Heb het gewoon geprobeerd meteen zonder zijwieltjes en na 3 keer proberen fietste ze zo weg, ik was zeer verbaasd dat ze dat zo kon. Had ik niet verwacht.

De oudste is nog geen 4 en fietst nu met ons mee op haar eigen kleine fietsje. Doet ze echt goed, ze blijft netjes aan de kant, rustig en luistert goed.

dina88, Blijdorp, Betsy en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Vandaag, een kleine week na haar 1e verjaardag, heeft ze voor het eerst een aantal stappen los gelopen :D

dina88, Blijdorp, Vulpen en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Oh wat goed! Wat voor maat fietsje heeft ze?

6. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ze hebben beide een 12 inch fietsje.

itakepictures vindt dit leuk.
  7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Trots op mijn grote vriend die zo ontzettend goed kan praten.
    Iedereen is verbaasd dat hij nog maar 3.5 is.

Trots omdat hij het zo goed doet op de psz.
    Pas een paar keer geweest maar hij pakt het goed op.

Gister ging ik stofzuigen en toen vroeg hij of hij alleen boven op zn kamer mocht spelen.
    Jeetje dacht ik, waar blijft de tijd.
    Hij is zoet gaan spelen op zn kamer en ik kon rustig stofzuigen.

dina88 en Afkes 10tal vinden dit leuk.
  8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik ben trots op Y omdat ze van oma heeft leren borduren! Simpel steekje, nog niet foutloos en regelmatig even hulp nodig, maar ik bewonder haar doorzettingsvermogen en concentratie (want daar heeft ze normaal best moeite mee)!

dina88, Lilium, Afkes 10tal en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.180
    3.822
    113
    Mijn dochter is gewoon een schatje en alleen al daarom ben ik trots op haar. Maar ik vind het nu vooral knap van haar dat ze zo goed in haar peuterbed wil slapen, ze is er tot nu toe erg enthousiast over ook al wordt ze vaker wakker omdat ze het nog moeilijk vindt om onder de deken te blijven liggen.

dina88, Blijdorp en Afkes 10tal vinden dit leuk.
  10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Mini zong vanochtend poesje mauw

Vulpen, dina88 en Afkes 10tal vinden dit leuk.
  11. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Dat mijn oudste van bijna 3 al zo zelfstandig is. Zelf aan en uit kleden, kan gerust 20 min alleen beneden blijven terwijl ik boven bezig ben, zindelijk en zelf naar de wc. Zijn broek was net wat nat geworden (plast soms net over de rand heen op zijn broek), kom ik beneden heeft hij al zijn broek uit en een andere aangedaan.
    Laatst kwam ik de trap af en had hij zijn laarzen, jas en muts op en deed net de voordeur open om even blad te gaan vegen in de voortuin :D. Ik heb hem wel even gezegd dat hij niet zomaar naar buiten mag als ik boven ben. Oh en hij vindt zichzelf groot genoeg om alleen thuis te blijven als we boodschappen gaan doen.. maar dat doen we voorlopig nog maar niet :)

dina88, Blijdorp, Afkes 10tal en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.928
    113
    Vrouw
    Op mijn oudste zoon (5), omdat hij van z'n ontlastings problemen af lijkt te zijn. 2 jaar geleden was ie helemaal panisch om op de wc te gaan zitten, moeten kokhalzen (en soms zelfs overgeven) bij het zien/ruiken van zijn ontlasting, langzaam aan poepte hij nog maar 1/2x in de week. D.m.v. medicatie en begeleiding vanuit de poeppoli lijkt hij nu sinds 2 weken om: hij gaat op tijd en zelfstandig naar de wc, thuis, maar ook buitenshuis. Mijn zoontje doet alsof het de gewoonste zaak is van de wereld (en dat is uiteindelijk ook zo), maar ik ben trots dat hij nu zo ver is!

Vulpen, dina88, Blijdorp en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Trots op mijn oudste van 9, die vanmiddag helemaal zelfstandig een echt computerprogrammaatje heeft geprogrammeerd.:o:

Vulpen, dina88, Blijdorp en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Zo trots op mini dat ze probeert korte zinnetjes te maken.
    Eergister: sok uit
    Gister: broek uit
    Vandaag: (trotse lach) Mama, potje poept! (Ze had op haar potje gepoept en kwam dat even vertellen.)

Overigens heb ik geen idee hoe dit valt in de ontwikkeling qua leeftijd, maar het klinkt allemaal zo ontzettend lief dus ook al is het super normaal ik ben toch mega trots.

Vulpen, dina88 en Afkes 10tal vinden dit leuk.
  15. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik ben trots op mijn dochter omdat ze zo ontzettend ontwikkeld, van een schuchter, verlegen en onzekere peuter wordt ze dapper, komt voor zichzelf af en is ontzettend lief en zorgzaam naar anderen. Dat maakt me ontzettend trots op haar :D

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.617
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben trots op mijn 12 jarige dochter die nu in de vwo brugklas zit en zo ontzettend hard aan het werk is en iedere morgen zonder mokken om kwart over zeven op haar fiets stapt.

Ook trots op de oudste want die heeft echt hard gewerkt voor zijn proefwerk week en de eerste cijfers stromen binnen en zijn allen ruim voldoende dus helemaal top en natuurlijk op de jongste die zo lekker aan het opbloeien is nu ze groep twee nog een keertje doet.

Elmyra, Afkes 10tal, dina88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Neilia

Neilia Niet meer actief

C fietst sinds een week zonder zijwieltjes.
    Ik wist dat ze het kon en heb mijn vriend de zijwieltjes eraf laten halen.
    Ze is normaal ontzettend angstig voor nieuwe dingen, maar na 2x proberen moet papa er nu achteraan rennen :D

Elmyra, Afkes 10tal, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.308
    28.487
    113
    Trots op mijn zoontje (bijna 1,5) die vandaag zijn eerste 'tekening' (lees: krassen op papier) heeft gemaakt.
    Voor in de bewaardoos :D

Elmyra, Afkes 10tal, Blijdorp en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Trots op onze dochter van 2. Die vannacht in haar nieuwe kamer heeft geslapen.
    Overgegaan van ledikant naar groot bed.

Elmyra, dina88, Afkes 10tal en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Trots op onze middelste (net 3). Gistermiddag moest er bloed afgenomen worden. Ze hebben 3 keer geprikt en ze gaf geen kik, zat rustig te kijken wat er allemaal gebeurde. Toen we weer in de wachtkamer stonden trok ze wit weg en moest ze overgeven, combi van spanning en het bloed dat afgenomen was denk ik. Voor zo’n klein lijfje zijn 4 buisjes best wat, anders dan voor een volwassene natuurlijk. Hoe dan ook vind ik dat ze het supergoed doorstaan heeft!

Afkes 10tal en Torretjeee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina