Trotse endometriose mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door ijsvogeltje, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey mama's :D
    Allemaal hele fijne moederdag gewenst!! Maar dat kan natuurlijk voor ons helemaal niet meer stuk. En klopt mf, tis erg commercieel tegenwoordig, maar het gevoel telt en das nu wel heel bijzonder he.
    Liefs!!

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Iedereen een leuke Moederdag gehad? Vond het toch best bijzonder eigenlijk en dat terwijl ik het altijd maar onzin vond.:D Vanmorgen om 6.30 uur toen ik naar Rafs kamertje ging, lag er een cadeautje met heel lief kaartje "voor de liefste moeder" klaar op de commode. Zo leuk en lief!!

Met Rafael gaat het wel weer de goede kant op. Door de zetpil of doordat hij niet helemaal lekker was heeft hij twee nachten doorgeslapen van 20.00 uur tot ongeveer 6.30 uur! Geen voeding meer om 23.00 uur dus. We proberen het nu door te zetten - zonder zetpil uiteraard - ;). Hebben de flessen overdag wat opgehoogd. En 's ochtends wat fruit en 's avonds wat groente. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat.

Ik ga nog even een rondje lopen. Ben er vandaag nog niet uitgeweest en is wel goed voor de lijn!
    Nien, wat super dat je al 4,5 kilo kwijt bent. Wat is je geheim? En hoe lang heb je erover gedaan? Bij mij schiet het amper op, heel irritant.

IJs, weer helemaal fit?

Knufs voor iedereen! Xxx

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nee, gebruik dat kruis niet. Wat ik mij heb laten vertellen is dat het dragen met de beentjes naar buiten het beste kan als ze 62 cm. zijn. Dus kan best zijn dat T nog iets te klein ervoor is. Heb Raf ook in de kikkerhouding gedragen en dat ging ook altijd wel prima. Maar is idd even uitzoeken en uitproberen wat het beste werkt.

4. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
  5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Caro,Wat fijn dat het weer wat beter lijkt te gaan met Raf! Hopelijk slaapt hij nu ook lekker door zonder de fles van 23.00.
    En leuke site idd. Ik vind de rapley methode ook wel interessant. Maar begin toch wel de eerste 2 weken met hapjes denk ik.

@nien, wauw, 4,5 kilo lichter. Dat wil ik ook wel. Vooral dat buikje wil maar niet weg. Doe wel buikspieroefeningen, maar heb zoveel last van mijn buik dat dit niet altijd even prettig is. Jij schreef dat L ook snel overprikkeld was, maar ik snap het gewoon niet. T is zo snel van slag bij ietwat teveel mensen. Is helaas niet altijd leuk.

@nessie, jammer dat T de draagzak niet zo leuk vond, maar hij moet er even aan wennen. T piept altijd even als ze erin moet, maar zit ze erin dan geniet ze ervan. Ze kijkt nu ook naar de buitenkant (alleen zie je dan oogjes,rest zit nog beetje bedekt). Haar hoofdje steekt er nog niet helemaal bovenuit. Ik heb de elite cruiser draagzak.

@ijs, hoe voel jij je nu? Lukte het weggaan een beetje vandaag?
    Heeft het je goed gedaan.

O ja en kinderliedjes, daar ken ik er heel veel van. Heb heel vaak uren achter internet gezeten op zoek naar leuke liedjes en die allemaal opgeslagen, zelf na/ingezongen e.d. Ook omdat ik e.e.a op gitaar wilde doen. Dus ik ken er wel heel veel,haha!:)
    Youtube kan ook helpen soms. En ik werkte in de kinderopvang! Dat werkte in mijn voordeel. Dus hier wordt sowieso heel veel gezongen en boekjes worden ook al een tijdje gelezen. En ze vind beiden erg leuk!

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier vandaag ook even bij opa/oma geweest, maar was geen suc6 met T. Ze is zo snel van slag. Ik zou daar blijven eten, maar ze was zo overstuur dat ik naar huis ben gegaan. Dat is al vaker gebeurd helaas. Is niet altijd leuk en ik snap het gewoon niet. Ze heeft het alleen als er meerdere mensen zijn (mijn zus +kids). Bij opa/oma alleen is het geen probleem. Eenmaal buiten is ze stil, en in de auto heeft ze weer praatjes, thuis kan ik haar dan in de box leggen om fles te maken en dan is ze gewoon weer heel lief en vrolijk. Thuis gaat het sowieso erg goed, huilt ze weinig, maar bij/met anderen is ze snel van slag. Eenkennigheid en doorkomend tandje die maar niet verder gaat zal ook wel van invloed zijn denk ik. Ze heeft al weken temp rond de 38. Ergens vind ik dat ze gewoon er doorheen moet, maar een overstuur kind, en daardoor onrustige mamma is ook niets. Jullie tips?? Het gaat w.s. vanzelf wel over, maar toch. Het zit me niet altijd lekker.

7. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey mf, ik heb net jou you tube filmpje gekeken van jou mooie liedje, wow zeg, sprakeloos en tranen, wat 'n mooie stem heb je zeg! Ik had dat berichtje op fb al wel eerder gezien maar toen op m'n mobiel en dan is het laden van you tube vaak traag, dus ik dacht toen, later even bekijken. Helemaal vergeten tot vandaag :) lastig dat het nog niet zo lekker gaat met Thyrza als er veel andere mensen zijn. Ik denk dat het wellicht een kwestie is van wennen? al zal het ook echt wel verschillen per baby. Lars heeft al vanaf week 6 toch regelmatig meerdere mensen om zich heen gehad en/of lawaaierige ruimtes, al denk ik dat de creche ook wel heeft geholpen, want daar is het echt een drukte van jewelste :$

Caro, hopelijk gaat het steeds beter met Raf, en zou fijn zijn als hij door zou kunnen slapen. Toevallig dacht ik er deze week weer aan, om het wellicht 's een keer te proberen om 'm door te laten slapen. Maar twijfel twijfel...we geven nu de hele week om de dag 's avonds wortel prakje, en ik merk dat hij er nu langzaam aan begint te wennen. Geen kokhalzen meer, maar wel nog beetje gekke bekken hahaha. Het zijn wel echt muizenhapjes hoor, puur om hem te laten wennen aan "echt" eten met smaak. We gaan elke week een andere groente proberen, zo ongedwongen mogelijk, we doen erg vrolijk en maken er steeds een feestje van. De rapley methode spreekt ons ook wel aan, maar ik denk dat wij het en/en gaan doen. Lijkt me helemaal niet verkeerd om half gaar gekookte/gestoomde stikjes groente aan hem te geven en dan maar kijken wat hij ermee doet. Daarnaast dus ook gepureerd met lepeltje blijven aanbieden, en dan gaan we het wel zien hoe het loopt. Maar voorlopig alleen nog af en toe met het lepeltje oefenen. Na de fles trouwens want voor de fles is een ramp, hij moet en wil gewoon eerst de fles, anders is het huis te klein ;)

Ik ben nog steeds erg verkouden, neusholtes zitten echt helemaal vol en kan niet zonder de neusspray. Loop echt elke 5 minuten neus te snuiten en dat is zo enorm vermoeiend, ben er helemaal klaar mee, maar dus nog steeds niet over. Vandaag even op pad geweest, maar daarna uur in bad gegaan omdat ik echt helemaal gaar was, gelukkig hielp dat wel wat...

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve ijs, het zit je ook niet mee. Hoop echt je dat je snel wat beter gaat voelen. Thanks voor het compliment, maarre, zo mooi zing ik nu ook niet,haha! Maar vond de tekst zelf wel mooi, heb hem aangepast op ons tweetjes. O ja, ik zal ook varieeren met hapjes en de rapley methode.
    Hou je haaks meis! knuffies

@caro, nog even, lief dat er een kaartje zo op de commode lag. Daar wordt je helemaal blij van als je 's ochtends wakker wordt.

Hier vandaag beginnen met groenten (worteltjes).De kleine dame is morgen gewoon een half jaar oud! Gaat veels te snel!

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    MF, wat vervelend dat Thyrza snel van slag is bij anderen. Maar ik herken het wel hoor met Rafael. Ik doe hem er ook geen plezier mee als we naar een drukke verjaardag o.i.d. gaan. Zijn koppie spreekt dan boekdelen... Hij lacht dan ook bijna niet en is het snel zat. Daarnaast moet hij gewoon ook na 1,5 uur weer slapen, want hij is dan ook echt moe. Houden we hem langer wakker, dan is het brullen!! Ik vind het soms wel lastig, want we krijgen regelmatig uitnodigingen voor verjaardagen, maar ook uitstapjes met vrienden (dierentuin, weekendje weg etc.). Verjaardagen gaan we dan wel naar toe, maar plan dat zoveel mogelijk rond zijn slaapjes als het kan. En dagjes weg etc. met vrienden laten we even voor wat het is. Ik vind hem daar echt nog te klein voor en doe hem er ook absoluut geen plezier mee nog. Over een jaar is het vast anders (ook al zit je dan weer met het middagslaapje;)).

Succes met groente geven vandaag! Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ja, een halfjaar alweer, gaat echt snel!

IJs, bah, nog steeds verkouden dus! Nou, ik nu ook hoor... Het is nog niet heel erg, maar het komt eraan. Beterschap!!
    Moeten jullie Lars altijd wakker maken voor de laatste fles? Zo ja, dan zou ik het gewoon een keer niet doen (als je de volgende dag vrij bent) en kijken wat er gebeurt. Grote kans dat hij gewoon doorslaapt. En Lars kennende: die pikt het wel snel op volgens mij.;)

Nou, Raf heeft vannacht geslapen van 7.45 uur tot 7.00 uur vanmorgen!:) Een paar keer hoorde ik hem hoesten, maar verder heeft hij heerlijk geslapen. Vanmorgen ook niet eens berehonger of zo... Kan zijn dat hij doordat hij niet helemaal fit is, zo lang heeft geslapen, maar toch... dit is al de derde nacht zonder avondvoeding. We gaan er gewoon maar mee door en als hij wel wakker wordt, troosten en dan hopelijk weer verder slapen. De voeding heeft hij blijkbaar niet echt nodig. Caroman mist het momentje wel enorm trouwens. Ik lag meestal al te slapen om 23.00 uur en Caroman deed altijd de voeding op dat tijdstip.

Fijne dag allemaal!

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik ben verwend met moederdag, vond het erg leuk! :)

Nessie: Wat leuk dat je man ov wil opnemen, maar dan moeten ze wel meewerken! Volledig?

Caro: wauw gaat goed met het slapen! L heeft sochtends ook niet echt honger, pas als ze wat langer wakker ligt.
    Wat afvallen betreft, ik heb alleen maar minder gegeten (tussendoor) en ben nu 6 weken bezig. In het begin ging er bijna niks af. Maar je ziet er niks van en mijn buik is nog altijd even dik. Ik ga nog even door en hopelijk ga ik het dan zien. En hoeveel ben jij afgevallen?

Ijs: anders haal je toch even een kuurtje? Beterschap.

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Nien, wilde ik inderdaad gaan doen deze week als het niet snel zou verbeteren, maar gaat vandaag stuk beter. Het snotteren is nog niet weg, maar veel fitter en afgelopen nacht beter geslapen..En ijsman is vandaag ook extra thuis, heerlijk met z'n 3tjes gerommeld, gewinkeld, in de tuin gewerkt...kortom echt fijne dag nu ik me weer wat beter voel. Was ik wel even aan toe na ruim 2 weken niet lekker zijn.

Wow Caro, zou super zijn als R dit zo vol gaat houden, ik duim! Wij wachten nog even tot na komend weekend, feest van m'n ouders. We hebben het erg druk nu, en nog even behoefte aan het huidige ritme (en inderdaad ook het fijne avondvoedingsmomentje). Maar we gaan daarna zeker proberen, want we maken 'm zo goed als altijd wakker.

Tjee MF, alweer 6 maanden oud, dat gaat hard he? Lars ook alweer bijna 5 maanden, poe zeg :) We proberen er dubbel en dwars van te genieten van elke dag, week, maand en zo...'t gaat zo onwijs hard!...

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier dus precies zo he MF. Thuis is er niks aan de hand, als we ergens zijn waar het niet al te druk is ook niet en op het kdv ook niet. Maar als we ergens zijn waar het erg druk is, dan is ze compleet overstuur.
    Op woensdagmiddag ga ik regelmatig naar mijn moeder, mijn zussen en kinderen zijn er dan ook en elke keer huilt L non stop en is niet te troosten.
    Gisterenavond gingen we naar mijn moeder. Mijn zussen en aanhang waren er ook (ong. 20 pers). Het was weer een ramp voor ons. Op een gegeven moment was L zo overstuur dat een groot deel van haar fles er in 1 keer uit kwam en is mijn man maar even een rondje met haar gaan rijden zodat ik de spullen kon pakken.
    Het is zo vervelend! Ik weet gewoon niet wat ik er aan moet doen. Zat er zelf aan te denken om het volgende keer op het cb te bespreken.
    Ik denk dat L het heel vervelend vindt om steeds aandacht te krijgen en door een ander opgepakt te worden. Ze is een meisje wat graag lekker op zichzelf in de box speelt en ze wil niet steeds opgepakt worden (maar dat kan ik 100x zeggen ;)). Ze houdt wel van samen spelen en knuffelen, maar houdt ook van rust. Herken je dat?

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi lieve meiden!!

Ik laat eindelijk weer eens iets van me horen. :) Ik heb zo nu en dan nog een beetje meegelezen, maar moet bekennen dat ik dat de laatste weken ook niet meer gedaan heb en er dus compleet uit ben.
    Geloof dat nu alles weer enigzins op de rit komt en ik ben echt reuzebenieuwd hoe het met alle mama's en baby's gaat!!!
    Ik probeer dus langzamerhand weer een beetje in te haken waar jullie gebleven zijn.

Met mij gaat het redelijk. Ik krijg alleen steeds meer endo pijn en voelde me lichamelijk erg slecht. Was het van de week zat en ben naar de huisarts geweest. Ik had veel vage klachten en voelde me beroerd. Ik ben bloed wezen prikken, daar krijg ik woe uitslag van, en het advies voorlopig te stoppen met de pil. Ik merk nu dat de misselijkheid al wegzakt, nu al die andere vreemde klachten nog (slecht zien, vermoeidheid, hartkloppingen, duizeligheid). Door al die dingen en de spanning van F zijn werk (bedrijf is vorige week failliet gegaan) was mijn energie voor alle andere dingen gewoon helemaal op. Alles ging op aan Evi, Frank, mezelf en het huishouden. En heb vreselijk achter mezelf aangelopen. Ik begin nu eindelijk het gevoel te krijgen dat ik weer een beetje tot mezelf kom... Nu afwachten wat de pijn doet en ben benieuwd naar de bloeduitslagen. Maar denk dat de klachten allemaal door de pil komen/kwamen.

Met Evi gaat het héél goed! Echt een lachebek! Ze is ontzettend vrolijk en huilt alleen als ze heel moe is. 's Avonds wordt ze wat eenkenning, dan wil ze alleen mama. We zijn sinds twee begonnen met groentehapjes en daar smult ze van. Flesje wil ze niet, maar gelukkig gaat de borstvoeding nog heel goed. Als ik nu langer weg moet dan kan ze de melk als pap krijgen (vindt ze echt superlekker, begint dan helemaal te grommen) of uit een beker of glas drinken. :D

Zo, dat was even een update! Hoop dat ik jullie weer een beetje bij kan houden!! :D Vind ik heus wel heel gezellig!

Liefs

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Tash, leuk om wat van je te horen en blij te lezen dat het met jou de goede kant op gaat, behalve die vervelende endoklachten dus. Bah, niet leuk! Hopelijk verdwijnen de andere klachten nu je met de pil gestopt bent. Balen dat het bedrijf waar je man werkt toch failliet is gegaan. Kan me voorstellen dat dat voor veel stress zorgt. Fijn dat Evi zo'n heerlijk lachebekje is, lekker genieten van haar dus.

Nien, wat vervelend dat L. zo overprikkeld raakt af en toe. Ik denk trouwens dat het vrij normaal is hoor voor jonge baby's. Rafael heeft er ook last van. Bij ons lacht hij zo ongeveer de hele tijd en bij de gastouder en opa's en oma's ook wel, maar zodra de groep groter wordt krijgt hij een zuur gezichtje. V.w.b. het afvallen: euh... 1 kilo. Maar ben dan ook nog maar twee weken ongeveer bezig en ook wel gezondigd...:)

IJs, fijn dat je je een stuk fitter voelt en een heerlijk dagje hebt gehad.

Ik ben nu ook verkouden, bah. Caroman ook en Rafael begint ook weer... Schiet niet op zo. We zijn vandaag naar het CB geweest. Hij weegt nu 7840 gram en is 68 cm. lang. Verder alles goed. Doorslapen gaat nog steeds prima gelukkig! Nu nog verder met het afbouwen van de Pacco... Gaat nog niet zo geweldig. Hij is gewoon heel snel wakker als hij in een slaapzak slaapt. Een hoestje of kuchje of geluidje van buiten en de benen en armen vliegen weer in de lucht en hij is dan klaar wakker.;)

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @caro, o jee ook verkouden. Hopelijk wordt je niet ziek verder. Wat groeit hij goed zeg. Moest hij ook weer prikjes? Dat afbouwen van inbakeren is echt lastig. T slaapt dus nog wel met armpjes strak naast lichaam anders werkt het ook niet. Maar idd floep armpjes in de lucht als ik het niet goed doe.

@ijs, wat fijn dat je je gisteren iets beter voelde. Hopelijk vandaag ook.

@tash, fijn om even van je te horen.you've got mail. knuffies voor jou

@nien, idd herkenbaar. stom misschien, maar ben toch wel blij om te lezen dat jullie kids toch ook wel onrustig e.d. kunnen worden daarvan.
    Ik moet do naar cb en zal dan overleggen

@nessie, hoe gaat het met jullie?

Thyrza vandaag precies een half jaar oud. Maar ze was niet zo happy vanmorgen. Nou hadden we een onrustige nacht en ze was om 6.00 echt klaarwakker.En ze had weer temp rond de 38. Dus misschien is er toch iets bezig bij haar. Ik weet het niet.
    Ze heeft gisteren 2 eetlepes wortels op en vandaag 1 eetlepel. Ook vandaag een hapje appel geproefd, maar daar ging ze van kokhalzen.Morgen krijgt ze ook nog wortel en daarna 3 dgn broccoli. Ik heb net broccoli en courgette gemaakt. Dus voorlopig genoeg in de vriezer. Boontjes en bloemkool maak ik binnenkort voor haar. ga nu snel stoppen, ben zo vreselijk moe en heb enorme endopijn.

16. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey Tash, wat fijn om weer wat van jou te lezen zeg, al is het natuurlijk niet leuk om te lezen van het werk van je man, en dat jij ook al zo aan het kwakkelen bent met endopijn. Masr wat fijn dat het zo goed gast met Evi!!

Nien en ik zijn inmiddels een nieuwe pil aan het proberen met de naam zoely, misschien ook wat voor jou?

Caro, ook al aan het snotteren, hopelijk blijft het binnen de perken. Wel goed van het doorslapen zeg, had ik niet verwacht eigenlijk, dus echt top! Gaat het afbouwen met de pacco 'n beetje? Bij Lars zijn we dus cold turkey gestopt, en tot heden gaat het goed, dus we doen de pacco plus binnenkort maar weer weg, heeft ie maar kort gebruikt.

Mf, ook aan het uitproberen met hapjes :) fruit is wat zuriger, scherper van smaak, wellicht is dat nu nog iets teveel? Wij doen daarom eerst groente. En ook voor meerdere dagen ingevroren in ijsblokbakje. Want ik ga niet elke avond een vers prakje maken voor die muizehapjes wat het nu nog zijn :p

Lars heeft vanavond voor het eerst even in z'n stokke stoel gezeten, en hij vind het maar wat interessant! Zo leuk om te zien. We hebben ook zo'n bijpassend kussentje gekocht, dat vult en ondersteund toch wel meer dan zonder.

Ik wordt echt met de dag verliefder op ons knulletje, zo genieten van hoe hij ontwikkeld, zo enorm mooi om dat te mogen meemaken! Ik heb echt regelmatig ineens van die enorme geluksmomenten, ik maak ook steeds schandalig veel foto's van 'm :D vast wel herkenbaar hihi..

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Tash: leuk om weer wat van je te horen! Maar helaas niet zulk goed nieuws. Welke pil had je? Ik had nl. ook zulke klachten.
    Fijn dat je zo geniet van Evi!

Caro: ik vind 1 kilo in 2 weken niet slecht hoor! Alleen gaat het dan te langzaam voor je gevoel he.

Mf: Ik ben heel benieuwd wat ze op het cb zeggen, wil je het laten weten. Ik moet pas over een maand terug.
    Krijgt ze miss tandjes? Omdat ze steeds wat verhoging heeft?

Ijs: mooi dat je je weer een stuk beter voelt.

Volgens mij is Lisa door de sprong heen! Ze slaapt weer langer en is overdag een stuk rustiger en gezelliger :).

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @caro, 1 kilo eraf in 2 weken is heel netjes toch? Ik vind het top.

@ijs, die genietmomenten zo herkenbaar. Voel me zo dankbaar en gezegend met haar, elke dag weer. En idd, belachelijk veel foto's:D
    Maar goed, lang leven de digitale camera's.
    Hoe gaat het nu met je?

@nien, ik laat het zeker even weten. Ik ga morgen e.e.a overleggen.
    Ze heeft al een hele tijd dat je goed twee witte (puntjes) ziet zitten, maar ze komen maar niet verder door. Vandaag had ze er echt voor mijn gevoel voor het eerst echt veel pijn aan. Zo zielig.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nien,Wat fijn dat de sprong genomen lijkt te zijn. Kun jij ook weer iets beter slapen,haha! En voor haarzelf ook superfijn.

O ja, thyrza doet ook echt heel gek ineens. Zit soort van nep te hoesten en gek te doen met haar tong. En ook heel hoog gillen wat jij al eerder benoemde nien!
    Ze is echt haar stem e.d. aan het ontdekken. En sinds eergisteren gaat ze steeds met haar armpjes naar me toe en mijn gezicht voelen e.d. Zo leuk.
    Vanmiddag heeft ze uiteindelijk nadat ze behoorlijk overstuur was half uurtje op mijn buik geslapen (dat hadden we lang niet gedaan). Was stiekem ook wel even fijn.
    Maar haar worteltjes zijn er vanavond, net nadat ze schoon uit bad was allemaal uitgekomen. Ze spuugde me helemaal onder.

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Allemaal zo herkenbaar!! Ook echt van de foto's ja, haha! Oeps! :D
    (Zal er zo eentje showen van vandaag, hihi! Madam kan een speldje in.)

@ Mf, wij hebben van dat tandenspul in huis gehaald. Dat verdoofd het tandvlees waardoor ze er echt een heel stuk minder last van hebben. Is ze ook zo driftig overal op aan het kauwen en aan het kwijlen? Wat sneu dat ze zo overstuur was, maar wat is het dan idd fijn om zo'n slapend hoopje bij je op schoot te hebben hè?! Net als 'vroeguh', hehe!
    Dat gillen, raar doen met haar tong en nephoesten zijn héél herkenbaar!!!!!! Echt zo schattig! Na dat hoesten doen wij haar vaak na en dan moet ze enorm lachen, hihi. Ze vind het ook prachtig als we haar in de lucht 'gooien'! Pretletter!!

@ Hapjes: Ze raden tegenwoordig ook aan om eerst groeten te geven ipv fruit. Wij zijn nu met de derde bezig. We hebben wortel en broccoli gehad en zijn nu met de bloemkool bezig. Ze vindt het echt zó lekker allemaal! Schetig hoor. Maar het valt dus nog niet bij alle beebs hier in de smaak? En maken jullie ook alles zelf?
    Nu is het natuurlijk steeds nog maar één soort, maar heb nu al zin om smaken te mixen en haar menu uit te breiden.
    Waar ik alleen mee zit is het schema. Wanneer geven jullie een groente/fruithapje en pap??

@ Nien, ik had de Cerazzette (ivm de bv). Vandaag bij de ha besproken wat te doen en hij raadde toch aan om nog een tijdje te stoppen met de pil om te kijken of mijn klachten weggaan (de 'overige' klachten) en af te wachten wat dat doet qua endo. Hij verwacht dat het door de bv niet verder zal ontwikkelen. 18 Juli moet ik naar de gyn en bespreek ik dan wel weer wat we moeten doen qua hormonen. Ik ben er even helemaal klaar mee. :$
    En wat fijn dat L de sprong gehad heeft!! Wat kan dat de boel op z'n kop zetten hè? En ze moeten er zelf doorheen... Hopelijk blijft ze de komende tijd zo goed slapen. Op naar de volgende sprong, haha!

@ Afvallen: Goed bezig meiden!! Knap dat jullie daar de energie al weer voor kunnen vinden om je daar op te storten! Ik zat al snel weer op mijn oude gewicht, maar dat buikje blijft me genadeloos aanstaren de hele tijd! :D

@Verkoudheden: Hopelijk allemaal snel voorbij! Laat de zomer maar komen en alle zakdoekjes in de kast verdwijnen!!!!

Deel Deze Pagina