Trotse endometriose mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door ijsvogeltje, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier gaat het goed! Ja, meneertje rolt wat af nu hij het ontdekt heeft. Erg leuk om te zien. Soms ligt hij zomaar ineens een paar meter verderop!:D Het uitbakeren overdag gaat goed sinds we hem op zijn buikje te slapen leggen. Lekker in een slaapzakje. Op zijn rug lukt het gewoon nog niet goed. Hij wordt dan na een halfuur wakker en dan is hij klaar wakker door zijn armen die heen en weer maaien. Op zijn buik heeft hij daar geen last van. Het geeft hem veel meer rust. Heb veel gelezen op internet over buikslapen, omdat ik het toch wat eng vond. Maar hij kan zijn hoofdje al heel goed optillen en hij ligt niet op een zacht matras, waardoor zijn neusje altijd vrij ligt. Als hij straks waarschijnlijk de nachten ook op zijn buik gaat slapen, dan kopen we wel een aerosleep-topdek voor de zekerheid (is ademend). Verder gaat het allemaal zijn gangetje. Hij gooit z'n ritme wat om volgens mij, want slaapt wat minder overdag. Kan nu ongeveer twee uur wakker zijn. Langer wakker zijn kan natuurlijk ook wel, maar hij slaapt dan vervolgens heel slecht... Voor hem is het echt van belang dat je hem op tijd op bed legt, anders is hij helemaal ontregeld. Gevoelig kereltje (net als zijn mama;)). Eten gaat ook goed. Als wij aardappelen met groente eten, dan pureer ik het voor hem met de staafmixer. Fruithapje doen we ook wel vaak een potje, maar wil straks ook wat vaker vers fruit gaan geven. Een broodkorst mochten we ook al gaan geven, maar vind dat toch nog een beetje eng eigenlijk.

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Tash, wat staat evi al goed zeg zo tegen de bank! Wow! Lars is nog helemaal niet bezig met staan of zo, hij is wel heel erg beweeglijk, maar blijft voornamelijk op z'n rug liggen. Wij vermoeden dat hij niet snel zal zijn en alles 'n beetje later doet dan gemiddeld.

Mf, ook al zo'n leuke foto zeg, lief zeg met de 2 poesen. En ook zo lekker bezig met hapjes! Sneu van de ontlasting, lars heeft ook nu en dan last sinds zijn ontlasting dikker is geworden. We houden het wel goed in de gaten dat hij niet te lang geen ontlasting heeft. Gelukkig is het altijd ineens een flinke poepluier als we ons net zorgen beginnen te maken.

Caro, raf is zich dus ook al zo aan het ontwikkelen, jeetje zeg, wat gaat dat dan weer hard zeg! Fijn dat het zo goed gaat met R en het slapen ook! Lars slaapt graag op z'n zij, doen we alleen overdag. We bakeren hem toch af en toe weer in 's nachts, zeker tijdens dat gehoest en geproest. Gaat iets de betere kant op, maar het is nog niet weg.

Ik ben nog steeds enorm aan het kwakkelen, leek het eindelijk de betere kant op te gaan, zat gisterochtend weer m'n hele voorhoofd vol...dus gelijk weer met de neusspray begonnen, maar vandaag helaas flink beroerd, vanmiddag 2,5 uur op bed gelegen, was helemaal op en van de wereld. Ijsman is thuis vandaag dus dat kwam goed uit. Lijkt op een combi van oververmoeid en die aanhoudende neusholte ontsteking. Huisarts had me al gewaarschuwd dat het best een tijd kan aanhouden...bah! Het lastige is dat ik al weken op de automatische piloot draai, en geen fut meer heb voor extra's. Betreft lars z'n hapjes doe ik daar nu ook minimaal wat mee. Geef om de dag wel 's avonds een paar lepeltjes, maar zou het graag met wat meer aandacht doen. Vandaag komt er ook weer niks van, heb geen boodschappen gedaan, ijsman heeft het hoognodige gehaald, hopelijk voel ik me morgen weer wat beter...

We zijn inderdaad afgelopen maandagochtend voor het eerst naar het zwembad geweest, ging erg goed. We gebruiken ook de kruitvat zwemluiers en die bevallen prima. Ik denk dat ik zo om de week met Lars ga zwemmen, ik vind het zelf ook leuk en vind het goed voor hem dat hij leert wennen aan het "zwemmen" in groter water en de drukkere geluiden van het zwembad tov het bad thuis.

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Tash: ja lach maar om die knuffel :p. Denk dat we er wel een paar extra kunnen aanschaffen, maar zag dat ie 7,50 per stuk kost.
    Wauw wat staat Evi goed zeg! L doet nog geen poging om te staan. En wat een grappige foto van het hapje hihi.
    Hopelijk heeft je vriend/man? snel een andere baan! En geniet van het weekend cp!

Caro: fijn zeg dat R zo goed slaapt op zijn buik! En zonder inbakeren! Heb je dat zelf uitgevonden of gaf hij aan dat hij graag op zijn buik ligt?

Ijs: beterschap! Vervelend dat het zo lang blijft hangen.

MF: wat scahttig met de 2 katten er bij! En wat geef je al lekker veel smaken, hier is ze nog maar aan de 4e smaak toe (wortel, banaan, courgette, appel).
    Ik heb toch wel een paar keer een afspraak afgezegd, omdat ik geen zin had om met een onrustige dame te zitten. Maar bij dit feestje kon ik het niet maken om niet te gaan en ben zo blij dat we gegaan zijn! Maar bij jou gaat het ook goed nu, misschien toch een fase geweest (hopelijk!).

L lijkt de fles een beetje beu te raken, ze laat vaak wat staan. Ik zit te twijfelen om over te stappen naar opvolgmelk standaard 2 en dan 4 flessen ipv 5. Hoe doen jullie dat?
    Heb nog een foto van L met de knuffel in bed in mijn album gezet :).

4. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Leuke foto Nien! Lars heeft nog geen vaste knuffel, we hebben net als de speen op elke lokatie een andere knuffel + speen liggen, dus standaard in de maxi cosi, in z'n ledikant, bij m'n ouders, op de creche en in de box....dus heel wat setjes hihihi...

Tash, ik was helemaal vergeten te zeggen dat ik natuurlijk ook erg hoop dat je vriend/man snel weer aan het werk kan. Wij hebben meerdere vrienden die thuis zitten door de huidige economie helaas. Gelukkig hoorde ik gisteren van m'n beste vriendin dat ze na een jaar thuis zitten nu weer een baan heeft.

Trouwens, even terugkomend op de speen, de speen die we nu gebruiken is echt te klein aan het worden (bibi 0/6 mnd), morgen dus maar de grotere maat kopen. En ook de speen op de fles, caro, jij zei dacht ik eerder al dat je over bent gegaan op grotere spenen toch? Heb jij nu de difrax medium speen? Is die dan ook groter dan de 123 speen?

Lars is trouwens erg in de fase dat hij weer vaker vast gehouden wil worden, dat was di+woe ook op de creche zeiden ze. En als hij het niet naar z'n zin heeft dan is ijsman ook niet voldoende, en wil ie echt alleen maar gewiegd worden door mij. Hebben jullie dit ook?

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Oja Nien, je kan best proberen van 5 naar vier flessen te gaan lijkt me. Sinds we lars geen late avondvoeding meer geven hebben we de 4 overgebleven opgehoogd, en daar drinkt hij het meeste wel van op, al laat hij elke dag wel een keer wat staan.

Op de creche zeiden ze trouwens dat we bij warm weer best de fles wat kunnen aanvullen met wat water of los wat water geven in flesje. Doen jullie dat?

Hoe bevalt het werken bij jullie? Ik werk 1 vd 4 dagen verdeeld thuis maar vind het tegenvallen. Ik kom wel aan de uren als het moet, maar ik merk dat ik thuis ook veel meer dan anders minder geconcentreerd ben. Terwijl ik vroeger heel goed thuis kon werken. Ik heb er gewoon weinig zin in. Nu speelt het ook wel mee dat ik me al bijna een maand niet lekker voel door die aanhoudende neusholte ontsteking..

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ik heb vanmiddag in de winkel even gekeken naar de medium en large spenen van difrax, maar vind de medium er echt niet groot uit zien. De 2/3 stand vd 123 speen is dan groter dus heb besloten om nog maar even door te gaan met de 123.

Vanavond eerste bloemkoolprakje op het menu, ben benieuwd hihi :)

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    #327 Caro31, 2 jun 2013
    Laatst bewerkt: 2 jun 2013
    IJs, balen dat je nog steeds niet fit bent. Komt vast ook door de vermoeidheid idd... Slaapt Lars al wat langer 's ochtends? Goede nachtrust is echt zo belangrijk om alles een beetje vol te kunnen houden overdag. Ik heb ook een kwakkelperiode achter de rug en voelde me een wrak de meeste dagen. Op het werk kwam er weinig uit m'n handen, gewoon geen fut, geen energie. De energie komt nu gelukkig weer terug doordat Raf niet meer zo vroeg wakker is. Daarnaast slaap ik zelf ook rustiger, ben minder bezorgd om hem 's nachts. Dat scheelt enorm. Het thuis-werken viel me dan ook zwaar en heb wel een beetje gesjoemeld met de uren... Nu de energie weer terugkomt, ben ik weer lekker actief bezig. Moet zeggen dat nu een halfjaar na de bevalling ik me lichamelijk pas weer goed voel en de vermoeidheid wat weg trekt. Dus geef het de tijd IJs, het komt weer goed.

V.w.b. de spenen: de M-speen bevalt hier nog steeds goed, de 1,2,3-speen ging veel te snel voor hem en hij verslikte zich dan regelmatig. Een gewone speen gebruikt hij verder niet. Eerst nog wel eens af en toe, maar nu moet hij er helemaal niks meer van hebben.0

V.w.b. water in de fles: weet niet of dat met de verborgen reflux zo'n goed idee is, maar Raf vindt het tot nu toe ook erg vies haha. Heb het laatst eens geprobeerd, maar hij trok zo'n vies koppie! Als ik bv. een beker koffie drink, dan kijkt hij zo naar hoe ik dat doe. En dan doe ik de beker voor zijn mondje en dan wil hij er zo uit gaan drinken haha. Is een heel komisch gezicht.

Nien, hier ook vier flessen van 210/7. Misschien kun je ze idd wat ophogen en dan vier geven. Krijgt L. dan om de drie uur nog voeding? Is misschien ook wat teveel achterelkaar? Opvolgmelk weet ik niet wanneer we daarmee beginnen. Weet niet eens precies wat het verschil is met nr. 1.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier alles goed! Gisteren zijn we naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest. De familie (ooms en tantes) is altijd enorm druk en ik was benieuwd hoe Raf daar op zou reageren. Hij deed het gelukkig super goed! Lachen naar iedereen en mooi de kring rondkijken steeds. En ook bij de tantes op schoot gezeten. Later hebben we hem even op bed gelegd. Halfuurtje geslapen ongeveer. Toen weer de kamer in, maar ineens was het gedaan met de pret. Hij werd helemaal overstuur en huilen!! Toen zijn we maar naar huis gegaan. Waren er ook al twee uur geweest ongeveer. Raf lekker in de draagzak gedaan en hij kwam weer tot rust en viel nog even in slaap onderweg. Gelukkig ging het met inslapen thuis wel goed verder.

Vanmiddag gaan Caroman en ik even een paar uurtjes naar Fontana Nieuwe Schans, dat is een kuuroord en gaan we heerlijk even relaxen in het bronnenbad en daarna wat eten daar. Raf gaat naar opa en oma. Wel even heel veel zin in om samen wat te gaan doen. "Vroeger" gingen we heel vaak naar Fontana, maar sinds de zwangerschap niet meer geweest. En gisteren heb ik heerlijk een paar uur geshopt! Was ook al weer erg lang geleden dat ik dat gedaan had en heb het er dan ook goed van genomen!;)

9. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ijs: L wil niet perse vaker vast gehouden worden.
    Hier is water ook geen favoriet.
    Jij geeft ook 4x210 nr 1? Neem aan dat bij 6 maanden sowieso overgestapt wordt naar 2?
    Ik dacht eigenlijk om overmorgen over te stappen naar opvolgmelk en dan naar 4 flessen 180cc. Maar weet eigenlijk niet of dat goed is, dus zal morgenochtend het CB eens bellen.

Caro: L krijgt inderdaad nog om de 3 uur, maar dat vond ze altijd prima en anders komt ze niet aan 5 flessen (van 7 tot 19). Opvolgmelk is wat zwaarder dan nr. 1.
    Geniet er van vanmiddag!! Heerlijk even relaxen en het zonnetje schijnt nog ook!

10. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Dat vond ik ook caro, betreft water en reflux, daarom ook nog niet geprobeerd. Ik heb niet het idee dat L het nodig heeft tussen de flessen door. Van de 123 speen gebruiken we tussen stand 1 en 2 voor de gewone fles en stand 3 voor de ingedikte fles. We houden het nog maar zo want gaat over het algemeen goed.

Na gister op paracetamol te hebben gewerkt was ik helemaal gesloopt en een wrak, daardoor ook weer slecht geslapen. Hoesten wordt nu ook weer erger, het schiet gewoon niet op. Tis echt een combi van te weinig rust en hardnekkig virus. Ik slaap echt al een maand elke nacht slecht, terwijl ik daarvoor goed sliep en normaal gesproken ook. Ik ga denk ik morgen toch maar even naar de huisarts, want het duurt gewoon te lang en ik zie het ook niet verbeteren, en ik zal toch echt moeten werken en zo..

Wel herkenbaar hoor van familiebezoekjes, de ene keer gaat beter dan de andere keer, en op een gegeven moment is het gewoon klaar, dan wordt het allemaal teveel. Vandaag een goeie dag gehad met L. Met vrienden op het strand geweest (ivm onze sport/vaste lokatie) en tussendoor heeft hij netjes 1,5 uur in de kinderwagen geslapen, ging helemaal prima. 2x fles gegeven, buiten dus (wel in schaduw en beschut van wind hoor), maar nu thuis aan het einde vd dag is hij toch wat onrustig en laatste middagslaapje lukt niet.

Wij gingen vroeger (voor het ziekenhuis gebeuren) ook regelmatig naar een saunacomplex, heerlijk. Maar de warmte was niet goed voor de ivf en zo, dus laatste jaren veel minder tot bijna niet meer geweest. Wel 1x toen ik zwanger was. Toevallig hadden wij het er van de week ook over dat we graag weer een dagje samen op pad willen. Het lastige is dat we mijn ouders niet meer kunnen en willen belasten dan 1x per week (als ik moet werken zaterdag) en we verder eigenlijk niemand toevertrouwen om een hele dag op te passen. M'n schoenmoeder is geen optie, woont tever weg en heeft ook vanaf het begin aangegeven dat ze niet wil oppassen maar op bezoek wil komen. Ze is ook een stuk ouder dan mijn ouders, dat speelt ook mee. Omdat we vaak samen 1 dag door de week vrij zijn denken we erover om een keer een dag extra creche te regelen. En ik denk er ook over om een avond oppas te zoeken hier in de buurt. Zodat we een keer een avond samen weg kunnen. De buren zou wel kunnen, maar ik wil liever een niet bekend persoon om te voorkomen dat we misschien onenigheid of strubbelingen krijgen. Iemand die goed ervaring heeft met baby's en dus niet een heel jong iemand. Maar waar beginnen met zoeken?...we gaan maar 's rondvragen,misschien weten ze op de creche ook wel iemand..

Nien, wij geven nog steeds speciale voeding, neocate. Donderdag gaan we weer naar de kinderarts, en dan gaan ze als het goed is uitleggen en beginnen met de provocatie test. Ben benieuwd.

11. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    #331 ijsvogeltje, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt: 3 jun 2013
    Vanavond besloot meneer dat het tijd was voor de volgende stap, niet meer muizenhapjes getreuzel...nee...de lepel zelf pakken en de bloemkool erop smakelijk naar binnen werken, hap na hap! Wij zaten helemaal verbaasd te kijken en lachen en dat motiveerde Lars nog meer natuurlijk :D

Verder vandaag hele dag jengeldag, met moeite z'n fles willen drinken, alleen maar aandacht willen en gedragen worden, veel huilen, ook meerdere tonen uitzingen, hij is duidelijk weer bezig met een sprongetje..

We hebben trouwens vandaag een klamboe gekocht. Ik heb zelf alweer 3 nachten de muggen gehoord en lek geprikt, zat al een tijdje te twijfelen wat we zouden doen met Lars z'n kamer, hoordeuren en ramen doen of een klamboe, en dus toch gekozen voor een klamboe.

Heb net nog even wat foto's in m'n album gezet

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @tash, nientje en ijs, wat een heerlijke foto's.
    @tash, jeetje wat kan ze al stevig staan. En thanks voor het compliment. Maar het gaat allemaal vanzelf alleen gezondheid werkt niet mee helaas.
    Caro en ijs, hopelijk voelen jullie je snel echt beter.
    En wat doen de kids het allemaal goed zeg. Heerlijk al dat eten.
    Hoop dat het met de andere meiden en kids goed gaat. knuffies!

Sorry meiden, ben veels te moe om te reageren. Duik zo mijn bed in. Gisteren lag ik er ook extreem vroeg in. Ik vergeet jullie niet, maar ben gewoon minder aanwezig omdat ik zo moe ben (ook door de endopijnen)

Dikke knuffel van mij en de kleine meid

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Nien, ben je al overgestapt naar nr. 2. En wat zei het CB?

IJs, het schiet niet op zo hè. Balen hoor! Ben je nog naar de ha geweest? Ga zo je foto's even bekijken. Hopelijk is Lars weer snel in een beter humeur. Zou misschien de 6 maandensprong al kunnen zijn? Wat leuk dat Lars besloot de lepel zelf in handen te nemen!;) Geweldig gezicht moet dat zijn geweest. Zie ik Rafael nog niet doen, maar ik zal hem de lepel eens geven vanavond.

MF, knuffel!! Balen dat je je zo moe voelt. Rustig aan...

Vandaag een lekkere thuisdag gehad. Raf ligt nu op bed... Hij slaapt overdag een stuk minder de laatste periode, maar de nachten gaan daarentegen weer super. De klok rond meestal! Heb net de Aerosleep binnengekregen van Babydump. Binnenkort ook maar eens 's nachts proberen op de buik te laten slapen. Ik weet niet of het gaat werken al voor een hele nacht, maar we proberen het gewoon. Verder weinig nieuws te melden... Het bronnenbad was heerlijk trouwens. Lekker buiten gegeten ook nog. En Rafael heeft het weer gezellig gehad bij opa en oma.

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    IJs: Nog naar de huisarts geweest? Voor jullie is de overstap naar opvolgmelk wel spannend denk ik.
    Lastig wat oppas betreft. Een extra dagje creche is een goede oplossing.
    Dat met die lepel doet L ook, ze regelt het allemaal zelf wel, zo schattig ;). Maar mag niet als ze banaan eet, want dat is niet schoon te krijgen.
    Kijk straks je foto's!

MF: Wat rot dat je zo moe bent en zoveel pijn hebt. Je vroeg trouwens nog over gewrichten. Ik heb last van m'n knieen, steek het op het langdurige koude weer, maar zou het iets met de endo te maken kunnen hebben?

Caro: Mooi dat jullie genoten hebben! En R slaapt erg goed snachts, maar dan slapen ze overdag inderdaad minder. L slaapt overdag ong. 3 x 3 kwartier a 1 uur.

We zijn sinds vanochtend overgestapt op opvolgmelk en het gaat prima. Ze moet wel wennen aan om de 4 uur drinken i.p.v. om de 3 uur. We geven nu 4x180cc en 's ochtends fruithap en 's avonds groentehap. Volgens het CB helemaal goed!

Vrijdag gaan mijn man en ik een dagje weg (naar Gent!), winkelen en uit eten. Zondag ben ik jarig en woensdag zijn we 4 jaar getrouwd :).
    L gaat naar mijn moeder, ben benieuwd hoe het gaat :).

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Dan ben jij ook een Tweeling, Nien! Ik ben vrijdag jarig. Meestal vier ik het alleen met naaste familie en hou het verder rustig, maar gisteravond kreeg ik ineens een ingeving en heb mijn vriendinnen ge-whats-appt of ze zin hebben om eind van de middag een drankje te komen doen. Iedereen komt, dus helemaal leuk! Het wordt ook mooi weer, dus kunnen lekker buiten zitten. Leuk dat jullie samen even een dagje erop uit gaan. Heerlijk even alleen aan jezelf denken en lekker shoppen en eten. Hopelijk vindt Lisa het leuk bij je moeder. Toch altijd weer even spannend hoe het gaat.

Ik ga nog even een ronde lopen (goed voor de lijn!!). Raf ligt sinds een halfuur te slapen, maar iedere keer huilt hij heel even (slapend). Gaat de laatste tijd steeds zo. Moeite met goed in te slapen denk ik.

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Klopt! Leuk dat je ook bijna jarig bent! Hoe oud word je? Ik 35 jaar :). Alvast een gezellige middag vrijdag, komt vast wel goed!

Ijs: wat leuk je foto's, je hebt er zoveel, maar heb ze helemaal nog niet gezien! Wat een knapperd is Lars!
    Ik ga maar eens bij iedereen spieken of er extra foto's op staan :).

L was vanochtend om 5.45 wakker, wat een tijd! Vraag me af of ze honger had, ze krijgt natuurlijk toch een fles minder. Om 6.15 hebben we haar tussen ons in gelegd (nee niet bepaald pedagogisch :D) en heeft ze nog lekker gespeeld tot 7 uur. Straks een fles en naar bed!

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat jong nog Nien, ik word alweer 37!;)
    Oef wat was L. vroeg wakker! Zou best kunnen dat ze een knorrend maagje had. En dan blijft ze nog wakker tot een uur of elf? Helemaal niet slapen tussendoor? En ook niet huilerig? Raf moet echt max. na 2 uur weer naar bed, hij is dan echt moe. Vanmorgen was hij om 6.30 uur wakker en om 8.15 uur had ik een jengelende zoon die alweer moe was. Heb hem toen in de MC gezet, want hij moest naar de gastouder. Hij viel als een blok in slaap (om vervolgens vijf minuten later weer wakker te worden als gevolg van het in de auto "laden";))

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Jaa ik ben zo'n jonkie :p. Zat even te kijken naar je naam, dus je zit 6 jaar op dit forum. Oja 2007 zie ik ;).
    Na de fles heeft L nog geslapen van 7.45 tot 8.30 uur. Ze slaapt normaal ong. om de 3 uur.
    Wat sneu dat R wakker werd toen hij net lekker lag te slapen. Hoe gaat het nu trouwens bij de gastouder? Weer een goed gevoel er over?

Gaan jullie iets doen/maken voor vaderdag? Ik heb vanmiddag een fotolijstje geverfd met L en doe er een foto van papa en dochter in. Zal zo een foto van het lijstje plaatsen, staat op mijn tel. Verder weet ik niet, in ieder geval taartje halen, hij is dol op taart!

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Het fotolijstje

Bijgevoegde bestanden:

20. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Nou nien, dan kunnen we elkaar de hand geven want Lars was ook om 5:45 wakker en 6:15 was het echt gedaan en moestenmwe eruit...poe, de wallen staan inmiddels wel in onze gezichten gegroefd..

En broekie hoor hihi, ik wordt ook 37 in oktober :) allebei alvast gefeliciteerd!

Ik ben niet meer naar de huisarts geweest, het gaat heel langzaamaan weer elke dag wat beter al hoest ik nog flink. De druk is uit m'n hoofd en dat was echt het ergste waardoor ik zo goed als niet meer kon functioneren.

Ik heb voor vaderdag een houten hartendiefje laten maken van 1 vd foto's van Lars z'n fotosessie. Is een houten hartje van 15x15 cm met daarop dus een foto, erg lief, voor papa dus van Lars, maar eigenlijk voor aan de deur van Lars z'n kamer. En ook nog een t-shirt met Lars z'n koosnaam erop die ijsman vaak gebruikt (larsieboy) en hartje papa. Dus gewoon wat leuke dingetjes. En natuurlijk gaan we lekker ontbijtje op bed doen :) misschien dat ik ook nog wat ga kliederen met Lars, maar ik denk dat ze op de creche ook iets creatiefs zullen doen, dus ik weet het nog niet ofmik nog iets ga doen..

Ik heb eerder ook een mok laten maken met een lieve foto van Lars erop, voor ijsman's verjaardag. Vooral omdat ijsman een echte koffieleut is en 's ochtends een grote mok koffie drinkt. Echt zo'n standaard mok met bedrukking, maar juist nu o zo leuk. We kunnen ons echt verkneukelen om dit soort cliche spulletjes, tis gewoon zo leuk dat het kan!

Morgenochtend weer naar de kinderarts..

Deel Deze Pagina