Zo, even kort want het is echt wel bedtijd! Jullie hebben lekker jullie best gedaan hier, maar ik ben weer bij. Wat leuk om van die hapjes te lezen, 'kan ut selluf', hihi! Evi kan het ook zelf vindt ze. Wat een lekkere kliederboel! Ze krijgt af en toe een broodkorstje. Geeft kruimels, maar niet direct ontzettend vieze kleren. Alvast gefeliciteerd meiden!! Jullie eerste verjaardag als mama. Nien, wat een schattig lijstje! En wat een goed idee! Thnx! Ik ga een schommel van Evi (en voor Evi) geven aan papa. Dan kunnen ze dat mooi samen doen. En schommelen vind ze echt helemaal het einde. Mf, dikke knuff ook van mij! Hoop dat de vermoeidheid snel beter (uhhh, minder) wordt. Maar valt niet mee met die endopijn hè? Weet je al hoe je het met de operatie wilt plannen? Of wacht je eerst de afspraak in juli af? IJs, wat een skeet is hij toch! En zo lekker met die voeten bezig! Evi kan ze sinds een week in haar mond krijgen. Als ze niet eerst haar sok uittrekt, is die dus kleddernat... Ach ja, eigen schuld. Hoop voor jou dat je dat hardnekkige virus nou eens een keertje kwijtraakt! Misschien dat het zonnetje je goed zal doen. Caro, dat slapende huilen herken ik wel! Evi heeft dat door haar tandje. Misschien dat er bij R ook een tandje aan zit te komen... Van het weekend ook pittig last van gehad en idd om het uur ongeveer even huilen en weer doorslapen. Wij dus een weekend naar CP geweest, was heerlijk en veel te kort! Het zwemmen vond ze prachtig en ze heeft daar ook goed geslapen. In de omgeving nog leuke dingen gedaan dus we waren er echt even helemaal uit. Evi heeft dus haar eerste tandje en dat heeft mama helaas ook al goed gevoeld. Ze eet steeds meer en drinkt ook veel water uit een beker. Gaat echt allemaal super met haar. Ze is wel vreselijk eenkennig! Jammer voor iedereen die even met haar wil knuffelen... Op het cb vandaag liet ze duidelijk merken dat ze niks van vreemden wil weten en brulde het uit tijdens de onderzoekjes van de arts, hihi! Ze is nu trouwens 6 maanden, 66 cm en 6650 gram! Hoe krijgt ze het voor elkaar.... Wel wat licht, maar dat mag met bv zeiden ze. Nu snel lekker slapen en hopelijk gaat Koekie weer door tot h7. Liefs en een hele dikke knuff
Lekker kort berichtje geworden, haha! Deze wilde ik ook nog even spammen: Evi's smoothiebekkie! Vond ze echt superlekker! Was banaan/mango/bioyoghurt.... Zal in mijn album nog wat gezinskiekjes van cp zetten. Altijd gehoopt zulke foto's ook te kunnen maken... Wat wordt ik toch gelukkig als ik die foto's zie!
Tash, wat een super lieve foto's van jullie en Evi zeg!! Hoe gaat het eigenlijk met jou zelf qua gezondheid? Ik ben net terug van de kinderarts, lars weegt nu 7,45 kg en 66cm lang. We worden binnen 3 weken gebeld en dan wordt uitgelegd hoe ze gaan testen met voeding. Dat doet een andere arts ivm onafhankelijk. Afwachten dus. Tot die tijd nog even door met neocate. Het was even kiezen, of eerst over naar opvolgmelk, pepti 2 of nutramigen 2, en daarna testen, maar dan moeten we 2x overstappen op andere voeding en dat lijkt me weer teveel van het goede. Het gaat ook goed dus ik heb zoiets van doe nu die testen maar. Betreft maagzuur, zit lars nu op een lastige dosering qua nexium, dus ze stelde voor om toch nog ranitidine te proberen en dan 2x per dag. Hij heeft het absoluut nog wel nodig, dus ook dat maar gewoon weer proberen. En toen...hadden we het over z'n houding en zat ik net te vertellen dat hij nog niet omrolde, maar wel z'n voeten veel vast houd en zo...en terwijl ik dat vertel....(lars ligt net op z'n buik)...hopla, rolt hij zo om, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is De arts en ik lachen natuurlijk! Primeur dus bij de kinderarts...wel gaan we de fysio weer oppakken, hij houd toch nog een lichte voorkeurshouding, en daar ben ik het wel mee eens. Afgelopen maand heb ik zelf zo gekwakkeld dat ik geen fut meer had om na de manueel therapeut ook weer afspraak te maken met de fysio, maar ga dat dus wel weer oppakken. Nou Lars was bekaf, en ligt nu nog te slapen, afspraak was precies op de tijd dat hij eigenlijk gaat slapen, dus we lopen nu uit. Ik nog gauw even wat werk doen op de laptop, en dan tussendoor ook nog wat van het mooie weer genieten en met Lars boodschappjes halen en zo. Xxx!
Hey wat 'n rust hier, Nien en Caro vast druk met verjaardag vieren Nien, jij ook nog gefeliciteerd! Caro, zag al dat je een fijne dag hebt gehad vrijdag!. Hier paar lekkere dagen gehad met het warme weer. Vrijdag heerlijk even op pad geweest met ijsman en Lars, en 'savonds lekker met z'n 3tjes geBBQ't in onze tuin. Lars lijkt weinig last van te hebben van de warmte gelukkig. Wel was het aankijken wat hij nou wel of niet aan moest qua kleding, ook 's nachts. Gister erg drukke werkdag gehad, maar vind ik juist wel lekker, gaat de dag lekker gauw voorbij. Vanochtend ben ik met Lars samen na het ochtend ritueel terug gegaan naar bed en samen uurtje in ons bed geslapen, heerlijk en zo mooi om samen in slaap te vallen. Ik merk toch dat ik structureel slaap tekort kom, maar eerder naar bed gaan lukt me ook niet. Wel proberen we het niet later te maken dan ca. 22:45 uur. Lars slaapt wisselend tot ca. 6/6:30 uur. Meestal rekken we het wel iets, maar niet veel. We hebben trouwens 2 data doorgekregen waarop we met Lars naar het ziekenhuis moeten voor de voedingstest. Ik weet verder nog niks, maar begrijp eruit dat het dus 2 dag opnames betreffen.. nou ja, we zien het wel. Allemaal fijne zondag!
Sorry, even een tijdje niets laten horen... Druk druk druk... Nien, gefeliciteerd met je verjaardag! En een leuke dag gehad in Gent? Bij de gastouder gaat het nu prima hoor. Het contact is heel goed en Rafael vindt het daar ook erg leuk. Ze krijgt altijd een grote lach van hem als we daar aankomen, dus dat zit wel goed. IJs, haha, zo lachen dat Lars ineens omrolde bij de ka. Voel jij je inmiddels wat beter qua verkoudheid? En lekker genoten van het mooie weer dus, heerlijk hè. Daar knap je vaak ook wel weer van op. Wat lief dat jullie zo samen geslapen hebben... Spannend straks die dagopnames, ben benieuwd. Tash, fijn dat jullie zo genoten hebben in CP! Wat een leuke foto van Evi. Ga het ook eens proberen te maken die banaan, mango en bio-yoghurt. Had Raf vanmorgen een halve banaan gepureerd, maar hij begon te kokhalzen... Heb een leuke verjaardag gehad vrijdag. Lekker weer, dus helemaal goed. Ook wel weer blij dat het geweest is, hoef ik daar niet meer over na te denken. Raf was trouwens wel helemaal overprikkeld 's avonds. Het was gewoon wat te druk voor hem geweest. Vanmiddag moeten we nog naar een verjaardag en morgenmiddag ook weer... Verder is Raf heerlijk aan het gieren en doen steeds. En hij lacht ook zoveel en ook helemaal in een deuk liggen steeds. Zo leuk om te zien.
Oh ja, we hebben de wandelwagen-inzet er nu in! Erg leuk. Gisteren gewandeld en hij keek zijn oogjes uit. Later werd hij moe, toen de wandelwagen naar achteren gedaan en hij viel heerlijk in slaap. Denk dat we hem ook meenemen naar Kreta. Lijkt me wel heel handig, vooral omdat we ook twee weken daar zijn.
Leuk he Caro dat gieren en schateren, dat merken we ook aan Lars, steeds meer en uitbundiger. Goed dat je het zegt over de wandelwagen inzet, ik heb 'm afgelopen week van zolder gehaald en even bekeken hoe hij precies werkt en zo. Twijfelde nog, dus nog maar niet gebruikt. Dat komt ook omdat we vask de maxicosi gebruiken met de auto en de bak nu gebruiken als soort van mobiele speelbox want hij vind het echt heerlijk om te liggen rollebollen en zo..maar denk wel dat we de ww-inzet een keer gaan uittesten. Hoe zitten jullie baby's nu eigenlijk. Lars kan wel beetje zitten tegen de bank en in de wipstoel e.d. maar we gebruiken de stokke nog niet want daar hangt hij wel erg scheef in nog. Hapjes geven we dus nog in de wipstoel..
Rafael zit sinds twee weken ongeveer in de Stokke en het gaat nu prima. Daarvoor bungelde hij nog teveel met zijn lichaam en hij vond het toen ook niet echt leuk. Nu kan hij er goed inzitten en krijgt hij zijn hapjes hierin. En als ik in de keuken bezig ben, zit hij in zijn stoel te kijken. Ook wel leuk en gezellig trouwens. Ga nog even weer een wandeling maken. Raf ligt op bed en na weer wat gehuil slaapt hij nu. Bijna altijd hetzelfde liedje 's avonds. Hij is zo moe dan, dat het een heel gevecht is voor hem om in slaap te komen. Vanmiddag op de verjaardag was het ook niet echt gezellig. We kwamen aan met de auto en hij was net een halve minuut in slaap gevallen. Weer klaar wakker natuurlijk, maar uiteindelijk nog hartstikke moe. Dat uitte zich na een halfuurtje in jengelen en huilen. Hem proberen in slaap te wiegen in de maxi cosi, maar dat werkt ook niet echt als er om de haverklap iemand boven gaat staan of er luid gepraat is. Toen maar naar huis gegaan en toen heeft hij in de auto gelukkig nog een halfuur geslapen. Hij heeft dat derde slaapje echt nog nodig. Hoe zit dat bij jullie kids?
Nou, kom ik thuis van de wandeling is hij alweer aan het huilen! Caroman is er naar toe geweest, maar kreeg hem niet rustig... Ben meteen naar boven gegaan. Gelukkig werd hij meteen rustig. Zijn hele nekje was bezweet, arme schat! Denk echt dat het te maken heeft met het weinige slapen na 14.30 uur vanmiddag. Herkenbaar dat het inslapen soms moeilijk gaat?
@caro, fijn dat je een leuke b-day hebt gehad. Jammer dat Raf zo overprikkeld was. En heel herkenbaar nu dat inslapen. Thyrza is steeds doodop, maar ipv de 18.45 is ze nu steeds pas rond 20.00 in slaap. Vanavond was het 20.30. Hopelijk slaapt ze dan ook iets langer, want was de laatste tijd steeds tussen 4 en half 6. Ik wil liefst terug naar 6.00 en dan slaapt ze na de borst weer verder tot half 8/8 uur. Wat heerlijk dat Raf zo zijn ogen uitkeek met de kinderwagen zo. Ik heb hem nog niet omgebouwd. Ze zit wel met regelmaat even rechtop in de kinderwagen (meestal met kussentje erachter of met de kap omhoog, zodat ze nog een steuntje in haar rug heeft). Maar ze ligt ook gewoon nog regelmatig, dus ik hou het nog even zo. En tja, dat slapen bij een ander of met rumoer eromheen doet T ook niet echt. Of heel even maar. En dan is ze niet zo gezellig. Maar helaas is ze dat sowieso op het moment helemaal niet met anderen erbij. Ze wil echt alleen mamma mamma. Als iemand tegen haar praat begint ze te huilen. Alleen opa/oma zijn nog een beetje oke, en het leek juist wat beter te gaan. Maar ze lacht ook superveel gelukkig en dat maakt alles dan weer zo goed. @nien, happy b-day. hopelijk fijne dag gehad? En hoe gaat het nu met Lisa? @tash, weer een heerlijke foto van je kleine meid. Hoop dat alles beetje gaat met je. @ijs, hoop dat je je inmiddels een klein beetje beter gaat voelen. Dat gun ik je zo. Zitten is hier ook nog niet heel stevig. T zit wel in de kinderstoel, maar is niet de stokke. Ik heb een kinderstoel met verschillende standen. De trip trap gebruik ik later. (staat nu nog bij mijn zus). En wat is Lars goed gegroeid zeg. Spannend straks die testen. Hoop dat hij er niet teveel last van zal hebben. En wat een heerlijke foto's had je weer geplaatst. @nessie, muk hoe is het met jullie? Hier gestopt met de pil dus ongi zal wel doorbreken deze week. Ben er best bang voor, maar ik vloei toch al zo continu. En deze week heb ik geen plannen, dus kan ik echt thuis zijn. Ik slik dagelijks pijnstilling en het slechte slapen helpt ook niet echt mee. T huilt dus best veel en dat is niet altijd makkelijk. Ik heb ook nog gekeken of dat iets is van prematuren, maar dat kan, hoeft niet. Nou ja, ik geniet verder intens van mijn moppie maar soms is het gewoon niet makkelijk als ze zo is. En er zit echt een koppie op zo af en toe. Temperamentvolle dame. Vandaag heeft ze sinaasappel/mango/peer gemixt gegeten. Sinaasappel voor het eerst. Maar vanavond kwam daar een deel van uit. Beetje vreemd zo laat, maar goed. En vanmiddag was ik zo bang. Ik had haar rijstewafel gegeven, maar kennelijk ging er een stukje los en schoot in haar keel. Ik dacht bijna dat ik EHBO handelingen moest gaan uitvoeren. Maar gelukkig ging het uiteindelijk goed. Dat krijgt ze dus voorlopig niet meer. Ze is daar gewoon net te klein voor denk ik. Maar voor mij zat de schrik er goed in. Binnenkort toch echt maar even een ID kaart laten maken (eerst foto natuurlijk). Dat zal wat worden. Elke keer als ze een vreemde ziet die tegen haar praat begint ze te huilen. Leuke foto zal dat worden,haha! Eind Juli moet ze terug naar k.a dan zal ik als dat huilen nog zo is, even overleggen.
Het is bij Lars wel beetje wisselend, we moeten hem vooral niet te wakker op bed leggen, want dan is het hommeles. Hij moet echt wel goed moe zijn, we proberen hem meestal voordat we hem op bed leggen nog in de box te laten rommelen en van zichzelf rustig worden zeg maar. Dus geen aandacht meer geven, speen erbij indien hij erg onrustig is, en soms als hij echt te druk is geweest overdag en te onrustig is 's avonds dan bakeren we hem in, en laten dan 1 arm vrij als beetje overgang. Ik merk wel dat ik Lars makkelijker rustig krijg en meer door heb wat wel en niet werkt bij hem dan ijsman. Dat is dan toch wel het verschil tussen papa en mama wij praten ook op een heel andere manier en zachter/liever, dat heeft ook effect. Lars heeft trouwens ook wel z'n slaapjes nodig, al is slapen tijdens boodschappen/wandelen of in de auto ook wel okay voor hem. Het beste werkt het als hij 2 slaapjes in z'n eigen bed kan doen en dan is 1 slaapje onderweg okay. Oja, ik voel me trouwens weer bijna de oude gelukkig, al hoest ik nog veel. Dus ik gebruik nog steeds de neusspray, wil geen risico meer nemen dat het weer terug komt. Om me heen hoor ik van diverse mensen dezelfde verschijnselen, hardnekkig dus..
Tjee mf, ik vind jou gezondheid gedoe wel erg sneu hoor! Dan valt mijn gekwakkel afgelopen maand nog erg mee. De pil onderdrukt hier tot nu toe de endo goed, ik heb zo goed als geen last. Ook lars heeft z'n buien, meestal wel zo'n 1 a 2 keer per dag een kwartier tot half uur. Dan is niks goed en erg lastig om rustig te krijgen. En dat is zwaar als je je niet lekker voelt, weet ik van de afgelopen maand. En natuurlijk voelt T ook wel aan als jij je minder goed voelt, dat is helaas niet anders, want de band tussen baby en moeder is erg nauw, dus ook al denken wij dat we een hoop kunnen verbergen, ze hebben meer door dan wij beseffen, is ook mij vaak verteld. Wat dan ook niet meehelpt is dat ze wat eenkennig is, en ook dat heb je niet zelf in de hand, de ene baby is dat meer dan de ander als ik de verhalen en boekjes moet geloven. Mf, echt een hele grote knuffel voor jou en T, want ik vind het echt moeilijk om te lezen hoe jij af en toe strubbelt! Ik vind je ook heel sterk hoor! E natuurlijk zijn er gelukkig genoeg mooie momenten, maar het is gewoon ook af en toe flink pittig, zeker als je het zonder partner doet en ook nog niet lekker bent. Lars gaat trouwens meestal rond 20 uur naar bed, soms iets later op de creche dagen. We horen hem dan zo rond 6 uur al wat pruttelen, maat dat is ook wel eens eerder..dus ik moet nu gauw gaan stoppen en slapen
Bedankt voor de felicitaties! We hebben een heerlijke dag gehad in Gent. Na het eten nog even op terras, maar toen wilde ik toch wel weer snel naar Lisa . Ze had het leuk gehad bij oma! Tash: wat een heerlijke foto! En een goed idee die smoothie, ga ik binnenkort ook eens maken voor L (en mezelf ). Ijs: Fijn dat je je weer beter voelt! Dus Lars moet een hele dag in het ziekenhuis blijven voor de voedingstest, dat is best lang. Ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren op andere voeding. Caro: Nog gefeliciteerd! leuk dat je verjaardag gezellig was! Toch wel eens leuk om er iets aan te doen dan. En R al in de wandelwagen, wauw! Wij hebben een buggy gekocht voor op vakantie, wilde ik toch hebben voor aan de fiets. Wil mijn dure wandelwagen liever niet meenemen. Fijn dat het weer goed gaat bij de gastouder! L slaapt makkelijk in, huilt eigenlijk nooit. Maar zoals je weet is ze dan ook heel makkelijk met slapen. MF: oo wat vroeg tussen 4 en half 6, slaap je daarna nog wel? Jeetje wat schrikken dat ze een stukje rijstwafel in haar keel had, gelukkig ging het er vanzelf uit. Heftig zeg dat je zo veel pijnstilling moet slikken, welke neem je? Al ongesteld geworden? Als je nou echt heel moe bent zou je T dan niet een middagje naar je ouders kunnen brengen? Kan je lekker even een paar uur slapen? Of liever niet? L zit sinds een paar dagen in de Stokke en ze vindt het geweldig! Fruit geef ik nog in de wipper, maar 's avonds eet ze met ons aan tafel. Ze zit er ong. 10 min. in en dan gaat ze inderdaad ook scheef hangen. Wat ben ik dan toch trots als ze zo groot aan tafel zit en die hapjes eet . Wat jammer is is dat ze niet meer zo graag in de box ligt, omdat ze steeds wil zitten. Ik heb nog een stoeltje (Bumbo) en daar zit ze ook regelmatig even in, maar de box is toch wel handig.  
Ijs, je weet dus nog niet wat ze die dagen precies gaan doen? Wel spannend hoor. Mogen jullie wel lekker bij hem blijven? En wat heerlijk dat je eindelijk dat virus te boven lijkt te komen! Mf, hopelijk snel door de ongitijd heen... En nog steeds aan het vloeien dus! Bah! Wanneer gaat het jou nou lichamelijk eens wat meer voor de wind? En dan laat die kleine donderstraal je zo schrikken met haar rijstwafeltje... Oh oh! Evi had dat ook, maar dan met een stukje aardappel... Gelukkig zijn die kleintjes uitgerust met een soort van overlevingsreflex en gaan ze vanzelf werken om daarna weer vrolijk door te smakken, hihi! Slaapproblemen: hier geen last van, behalve als ze last heeft van haar tandje. En af en toe is ze oververmoeid en dan huilt ze zichzelf wel eens in slaap. En als ze wakker wordt gaat ze spelen en kletsen tegen de knuffels. Kinderstoel: We gebruiken die sinds twee weken en gaat elke dag beter/kan ze langer blijven zitten. Caro, wat goed dat Raf al in de buggyzit kan! Stoere vent!! Evi ligt voorlopig nog prima. Als ze heel wakker is zet ik haar, net als Mf, rechtop in de wagen. Ze zit dan mooi in het rond te kijken. En zodra ze moe wordt kan ze weer lekker gaan liggen. Ze slaapt ook nog veel in de kw, dus een extra reden om die voorlopig te gebruiken. Verder is het met aantal slaapjes en hoe lang elke dag anders. Zoals ik eerder al zei is het meestal geen probleem om in te slapen. En het verschilt enorm... We leggen haar in bed zodra we zien dat ze moe wordt. Helaas oom weleens zo dat ze een powernap van een paar minuten doet in de auto en dan denkt dat ze wel weer genoeg geslapen heeft.... En met papadag slaapt ze altijd heel veel. Gekkerd. Nien, wij hebben als oplossing voor het willen zitten ipv in de box liggen dat we haar laten zitten in de box met het voedinskussen eromheen. En veel op haar buik. Dat vindt ze erg leuk omdat ze dan ook meer kan doen. Wat stoer hè om dan als gezin aan tafel te zitten eten! Maar wat gaat het ook hard hè? Het kleine is er wel snel af zo... Nessie en Muk, bij jullie ook alles in orde?? Hier niet veel nieuws te melden. Gaat wel lekker. Evi heeft denk ik af en toe nog steeds last van het tandje dat al door is of een volgende. Dacht dat als het tandje eenmaal door was, de pijn ook weg was. Maar gister zomaar ontroostbaar en vervolgens van h10 tot vanmorgen h7 geslapen! En vanmorgen had ze ook een spuitluier. Ik heb nog steeds pijn, maar wisselt per dag. Gelukkig ben ik verder van bijna alle klachten af sinds ik gestopt ben met de pil. Hou dus mijn hart vast voor als mijn menstruatie weer op gang komt en ik echt weer iets moet... Liefs
Leuk nien, dat jullie samen dagje weg zijn geweest! Wij hebben vandaag extra crechedagje geregeld voor maandag de 24e, bleek dat we nog ern dag tegoed hadden van koninginnedag, dus dat scheelt ook weer. Aan de ene kant vind ik het wel lastig om lars dan 3 dagen achter elkaar naar de creche te brengen, maar aan de andere kant zijn ijsman en ik hard toe aan een dag samen. Wij waren trouwens eind april met vakantie (20/27e) Tja, betreft voedingstest, volgens mij worden we nog verder geinformeerd maar tot nu toe weten we alleen dat we met lars moeten melden om 9:30 op beide dagen. En ja, ik blijf er zeker bij, wil hem niet zomaar 2 dagen achter laten in het ziekenhuis. Even afwachten maar op verdere info.. Hebben jullie trouwens ook zo'n shoptik voor de kleintjes? Ik koop nauwelijks iets voor mezelf maar des te meer voor lars, zowel goedkope kleertjes zoals bij zeeman en h&m, maar ook af en toe van die leuke pakjes online van Name It en zo. Laatst echt te leuke adidas schoentjes besteld...ahhhh, moet mezelf echt inhouden om niet aan de gang te blijven gelukkig maak ik het niet te bont hoor, want ik wordt net zo blij van een leuk slabbertje van 1 euro bij de zeeman als een leuk pakje of shirtje van bijv. name it. Echt dure merken koop ik niet, dat vind ik echt zonde omdat hij er zo weer uit is gegroeid Ik heb L trouwens gister ook in de wandelwagen gehad en hij vond het erg interessant en leuk, zat volop te kletsen, kirren en om zich heen te kijken
Even snel in de pauze van m'n werk. Rafael heeft twee tandjes erdoor! Dat was ook waarschijnlijk de reden dat hij steeds huilend wakker werd 's avonds. Reageer later weer verder... Groetjes!
Heel herkenbaar IJs. Het is zo leuk om iets te kopen voor L, moet me soms echt inhouden. Leuk dat jullie de 24e samen weg kunnen. Zal inderdaad wel even raar voelen om hem weg te brengen om zelf weg te gaan, maar hij heeft het toch naar zijn zin op het kdv, dus is vast geen straf voor hem . Caro: wat grappig! Verder niks van gemerkt (geen witte puntjes?)? De onderste 2? Ze zeggen dat ie meestal het eerst komen. Tash: In de box met voedingskussen doe ik ook wel eens, maar vindt ze ook niet lang leuk. Al ging het vanmorgen wel weer goed in de box. Wat rot van die endopijn. Hier net een stukje gaan lopen met de 'vakantiebuggy'. Het is niet te vergelijken met de luxe MC, maar L vond het natuurlijk super leuk om alles te kunnen zien. Hij is goed gekeurd.  
Tjee Caro, maar liefst 2! Wow! Daar zal Raf inderdaad last van hebben gehad. Bij Lars is nog niks te zien of te merken, we wachten rustig af.. Klopt Nien, lars heeft het goed naar z'n zin bij het kdv, dus dat komt vast goed. Het is meer het idee en zal vast ff raar zijn om ineens weer een hele dag samen door te brengen en leuk he dat gekir en gekwetter vanuit de buggy/wandelwagen. Vannacht was Lars om 2:30 uur klaarwakker en vrolijk aan het brabbelen, handen en voeten in de lucht en een grote glimlach toen ik hem weer goed onder z'n dekens instopte. Oh oh, wat grappig, gelukkig met speen weer snel in slaap...maar ik voelde het wel vandaag, flinke wallen inmiddels elke dag, daar kan ik niet meer onderuit.. Morgen naar de tandarts en volgende week weer....gaatjes...bah
Wat leuk dat jullie kindjes het zo leuk vinden in de wandelwagen. Rafael kijkt nogal serieus als hij erin zit! Las het vandaag ook weer in het schriftje van de gastouder. Ging gisteren even met hem naar de geitjes hier vlakbij om brood te voeren. Nou, er kon geen lachje vanaf. Zal allemaal nog wel even wennen zijn voor hem. Oh IJs, ja, ik las het natuurlijk al op FB, maar dat is even niet zo fijn op dat tijdstip wakker worden. Gelukkig huilt hij niet, maar is gewoon vrolijk. Maar toch... Lijkt er toch wel op dat hij sinds hij niet meer ingebakerd is wat minder slaapt. Ik vrees met grote vreze dat dat hier ook het geval zal zijn straks als de doeken weggaan... Shoptic valt bij mij nog mee... Koop wel regelmatig wat voor hem, maar weet me nog in te houden! Nien, fijn dat jullie het leuk hebben gehad in Gent. Toch wel heerlijk om even samen eruit te gaan. Leuk he dat ze zo aan tafel mee-eten. Wel jammer dat ze de box niet meer zo leuk vindt. MF, hopelijk valt de ongesteldheid mee... Vermoeiend kan het dan allemaal zijn. Dikke knuffel voor jou. Je doet het toch maar even allemaal!! Vind je een kanjer en baal voor jou dat je je niet lekker voelt. Tash, heb ook een smoothie gemaakt voor Raf met yogurt, banaan en ananas en paar schepjes rijstebloem. Hij heeft er heerlijk van gesmuld en wij ook! Hoop voor jou ook dat je ongi meevalt straks. Wel fijn dat je van de klachten af bent, maar nog wel pijn dus. Nessie, hoe was je eerste werkdag? Wij zitten nu nog buiten. Het is echt heerlijk nog... Rafael vandaag slecht geslapen bij de gastouder en hij was aan het einde van de dag dan ook bekaf. Vroeg naar bed gebracht en hij viel als een blok in slaap. Heb gisteren... toen ik vrij was... wat verse hapjes voor Raf gemaakt, de smoothy met fruit en yoghurt en voor 's avonds courgette (gepureerd met een klein scheutje margarine). Hij smulde heerlijk van de courgette, alleen toen er per ongeluk nog een klein stukje tussen zat, wilde hij niet meer haha. Maar wel een aanrader dus die courgette. Wij hebben vrijdagavond een glitter en glamour-party. Gisteravond kleding uitgezocht bij een kledingverhuur en we zien er heerlijk fout uit samen hahaha. Mijn ouders passen hier thuis op. Aan de ene kant wel fijn, maar het zal voor ons wel even tegenvallen zaterdagochtend........