Trotse endometriose mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door ijsvogeltje, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Lieve MF, ik sluit me aan bij IJs, maar wil ook tegen je zeggen: denk ook goed om jezelf! Vraag niet teveel van jezelf! Ik geef natuurlijk al vanaf het begin flesvoeding en heb daar eigenlijk nooit moeite mee gehad, dus kan me ook niet goed inleven in jouw standpunt (begrijp het wel trouwens). Maar als ik jou was, zou ik geleidelijk overstappen naar kunstvoeding. Ik denk dat het jou heel veel rust gaat geven en dat geeft Thirza ook weer rust. Maar je moet er zelf achterstaan natuurlijk...

IJs, fijn hoor die nachten! Hier zijn we ook andere tijden gaan gebruiken voor de medicatie, zodat de oppas het niet hoeft te geven.

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Tja das het lastige, 's ochtends voor de eerste fles komt eigenlijk het beste uit, en zoals vandaag rond 9 uur is niet handig straks met opvang..maar ik kijk het ff paar daagjes aan hoe dit nu gaat..

Vandaag pittig middagje...pfff..buikkrampjes en erg huilen...net terwijl ik voor de 2e keer bij de gemeente ben voor lars z'n paspoort. Dus ik had veel bekijks....Pasfoto was te groot dus terug om ze kleiner af te laten drukken en daarna weer naar gemeente...bah wat 'n gedoe. En ook nog fysio...was teveel voor ons allebei...Hij slaapt nu eindelijk, en ik ben bekaf :x

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Eerste paar dagen werken zit er op: was gek om weer aan het werk te zijn en zeker om L niet bij me te hebben. Maar was ook weer leuk om de kinderen te zien en ze vonden het erg leuk dat ik weer terug was. Morgen lekker vrij en vrijdag ook weer. Mijn schoonmoeder past op maandag op, maar voelt niet zo goed. Zou jullie wel advies willen vragen, maar weet niet of het verstandig is om het verhaal hier te plaatsen (weet niet hoe anoniem ik nog ben).

Ijs: leuk zo'n fotoshoot! Ik las vorige keer dat je denkt dat L geen prikjes krijgt, maar denk het wel. L heeft vandaag de 2e ronde gehad, denk dat ze wel ver gelijk lopen. Ik herken heel erg wat je schrijft over alles herbeleven. Ik had punctie 21 maart, tp 24 maart. Ik ben zo blij dat ons wondertje er is :).

Caro: nog wat kunnen doen voor je werk of liet R het niet toe ;). Heerlijk he om dan vrij te zijn en weer de hele dag van hem te kunnen genieten.

Tash: kan me goed voorstellen dat je er moeite mee hebt.
    een vriendin van me is met ks bevallen en heeft het er nog regelmatig over dat ze het zo jammer vindt dat ze het niet zelf heeft kunnen doen.

Mf: Het zit niet mee he met dat lichaam van je, rot menstruaties! Zal wel moeilijk zijn om bv af te bouwen, maar probeer ook aan jezelf te denken. Ik weet zeker dat T wil dat ook jij goed in je vel zit.

Op het cb kregen we het advies om het flesje van 21.30 te laten zitten, maar dan moet de dagfles wel omhoog, het liefst naar 180cc. Ze drinkt nu nog maar 150cc. Ik ga morgen proberen om 4x180 en 1 keer 150 te geven, lukt het niet, dan kan ik verder met dagflessen langzaam opbouwen, en flesje 21.30 afbouwen.

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks lieve meiden. Ik weet dat ik ook aan mezelf moet denken. Zit ook zelf continu in tweestrijd:(. Ik weet dat er niets mis is met flesvoeding. Ben nooit fan geweest van de bv, daarom is het zo gek dat ik er zoveel moeite mee heb, met het idee om af te bouwen/te stoppen. Vandaag ging het ook weer supergoed aan de borst. Ik snap er zelf niets meer van. Toch regeldagen? En mijn hormonen en emoties spelen op deze manier qua menstruaties en pijn nu ook niet echt goed mee. Ook dat was een hoofdreden om bv te proberen destijds. Vanwege dat dit goed zou zijn voor de endo. Nou qua ongi en pijnen merk ik daar niets van helaas. Ook weer zo gek, badderen is ineens nu heel leuk. Ze heeft ontdekt dat ze heerlijk kan spetteren. :DZo onwijs leuk. ook om te zien dat ze dat best ongecontroleerd doet en wel de hele badkamer onderspettert. Geweldig. Binnenkort maar eens proberen weer samen in het grote bad te gaan.

@ijs, inderdaad ms maar een paar dagen proberen de medicijnen rond 9.00 te geven. Gaat dat heel goed kun je het altijd vragen of ze dat op kdv willen geven. Als dit voor L beter werkt. wat sneu die krampjes weer. En precies als je weg bent. En dan dat je opnieuw heen en weer moet. Is dus wel uiteindelijk gelukt. Kan me voorstellen dat je dan bekaf bent. Hoop dat je vannacht een beetje goed slaapt.
    Moet ik voor T ook een id kaart laten maken?
    Overigens denk ik ook dat L wellicht prikjes krijgt op cb. Maar bij mij zeggen ze dat wel van tevoren. T loopt er ook mee achter.

@nientje, wat fijn dat je eerste dagen erop zitten en je het ook leuk vond. En tja, als je gevoel niet goed zit, dan zou ik toch kijken of het lukt om andere oplossingen te vinden. Jij zit w.s. ook niet lekker op je werk als je er geen goed gevoel bij hebt. Wel naar voor jullie. Je zou het toch anders willen zien. Maar ik snap dat je je verhaal niet zomaar hier neer wilt zetten.
    Dus fles om 21.30 eraf en om 19.00 de laatste? Hopelijk krijgt L niet teveel last van de prikjes.

@caro,hoe is het vandaag gegaan met R? Heb je nog een beetje kunnen werken.

@tash, beetje kunnen slapen vannacht. Ik hoop het meis!

Knuffies voor iedereen.

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    #25 Tash, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    Nien, wat heerlijk dat je de eerste dagen lekker doorgekomen bent! Valt niet mee om je kleine meid 'achter te laten' hè?! Vooral als het niet helemaal prettig voelt. Je mag altijd je verhaal ff in een privebericht sturen hoor! Dan schrijf je het meteen een beetje van je af... Ben benieuwd hoe Lisa op de verhoogde flessen en het eten zitten van de 21.30 fles reageerd! Zou wel ontzettend fijn zijn als dat lukt natuurlijk!

IJs, wat ben je dan in de weer voor zo'n paspoort hè? En dat Lars dan ook net zoveel last van krampjes had... Evi lijkt er toch ook weer last van te krijgen.. Zijn nu ongeveer een week gestopt met de infacol. Beginnen maar weer denk ik... Morgen ook nog tweede prikjes, dus gaat lekker allemaal, ahum! Hoop dat de nexium om 9u wel goed gaat. En er zal toch wel een mogelijkheid zijn om dit op het kdv ook te doen? Of vertrouw je dat niet helemaal? Tot wanneer moet hij dat nog krijgen?

Mf, kan je tweestrijd heel goed begrijpen! Misschien idd wel een goede tip om de voors en tegens op een rijtje te zetten. Als je wel stopt met bv, ga je dan ook voor andere hormonen? Snap ook best dat dat behoorlijk mee kan wegen, die stomme pil die het niet doet. Wat leuk trouwens van dat badje! Dat ze dat nou toch Zomaar wel leuk vindt, hihi! En schaterlachen! Het mooiste geluid dat er bestaat als je het mij vraagt... Evi gister ook achter elkaar, zo schattig!!

Caro, wat goed van Raf! Jij ook goed geslapen of jij ipv hij wakker gelegen? Wat zijn we toch een lekker stel met z'n allen, hihi!
    Evi heeft vannacht 2x 5u tussen de voedingen gelaten. Echt heerlijk! Maar zal er maar niet aan gaan wennen want dan gooit ze zomaar de boel weer anders, hehe!

We zitten met een ander topic niet meer echt op het forum, maar in een groeps-whatsapp. Als er hier mensen zijn die dat leuk vinden kunnen we dat natuurlijk zo even regelen. En als niemand daar zin in heeft kan ik daar ook heel goed inkomen!
    Vandaag Evi weer meegenomen naar het werk, ging heel goed! Ze heeft bijna de hele middag geslapen en mama dus even flink wat werk laten verzetten. Was/ben echt ontzettend trots op de kleine meid!

6. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Ja ik denk idd dat L dan vrijdag weer prikjes krijgt, ijsman is ook vrij dus kan hij mooi 'n keer mee :)

Nien, je kan ons altijd prive berichtje sturen, maak gewoon 1 verhaal en kopieer dat naar ons prive, dan kunnen we reageren. Fijn dat het werken op zich wel goed ging. Ik denk dat het even doorbijten is qua opvang, maar dat het gauw genoeg wel weer zal draaien allemaal. Komende week dinsdag gaat Lars een dag wennen. Heb de 2e dag afgezegd ivm de fotoshoot de dag erna, dus das ook geregeld.

Ik ben sinds deze week de flessen overdag een het ophogen en dat gaat goed. Dus 4x 180/6 en 's avonds 150/5. De nexium ga ik 's avonds geven voor de fles van 18:30/19 uur. Gisteren niet gespuugd na de ochtendfles, dus helemaal goed, maar....nu drinkt hij de ochtendfles toch nog niet goed op. Steeds maar ca. 95ml ipv 190. Hij zit maar te brabbelen en druk te doen en weinig interesse in z'n fles nadat ie ongeveer de helft op heeft...pfff. Maar ja hij is verder niet bozig of zo en gewoon vrolijk...tis maar zo...

Tash, fijn dat evi steeds wat langer gaat slapen!, en ook weer beetje aan het werk. Lars heeft nog niet echt een schaterlach, maar zit er wel tegenaan, steeds harder geluid als hij lacht :)

Gister heerlijke dag gehad, geen afspraken en lekker tutten thuis. Lars erg vrolijk en echt hele verhalen aan het vertellen als hij in de box ligt, zo grappig. En goede slaapjes gedaan overdag dus kon zelf ook nog wat doen. Ben bezig met een baby foto boekje te maken, met een selectie van foto's vanaf zwanger tot nu. Dus ook met foto's ziekenhuis en zo. Gewoon het hele verhaal dmv foto's, met weinig tekst, alleen af en toe een zinnetje erbij.

Vandaag weer langs m'n werk, heb ik wel weer zin in. Fijne dag allemaal!

7. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk weer een berichtje van mij!

Heel goed nieuws want T.ijs mag zaterdag naar huis, na bijna 7 weken ziekenhuis. We doen morgen nog een rooming-in waarbij we met ons mannetje op een familiekamer verblijven op de kinderafdeling en daar ook blijven slapen. Zodoende kunnen we een beetje wennen en nog vragen stellen waar nodig. Vind het best spannend.. Vanavond maar vroeg op bed om nog even een goede nacht te maken :p

Ik zal zodra we thuis zijn proberen hier wat vaker te schrijven. En waarschijnlijk ook heel vaak advies vragen haha!

MF: je dilemma van doorgaan met borstvoeding of toch over naar fles is heel herkenbaar. T. krijgt momenteel al meer dan de helft kunstvoeding omdat mijn melkproductie gewoon niet voldoende is. Maar ik twijfel nu heel erg of ik zodra we thuis zijn volledig op kunstvoeding over moet gaan, of moet proberen met veelvuldig aanleggen de productie op te krikken naar het juiste niveau. Dit laatste lijkt me echter erg zwaar, en ben bang dat ik na een paar weken dan helemaal op ben zonder de garantie dat hij genoeg krijgt. Misschien dat deels kunstvoeding en deels kolven nog een optie is....Had vooraf niet verwacht dat ik me zo schuldig zou voelen als ik geen borstvoeding zou geven, maar door zijn prematuriteit zit ik er nu toch anders in :(

Lfs

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He nessie, wat een top nieuws zeg!! En ook spannend, dat vonden wij al na 2 weken ziekenhuis. Betreft aanleggen en kolven, probeer het zou ik zeggen en volg je gevoel. Ik heb tot vorige week deels kunstvoeding en deels gekolfd, maar zwaar is het zeker. Want kolven kost extra tijd. Mijn motivatie hield me op de been, dat het goed was voor zowel mijzelf als Lars. Maar alleen jij kunt bepalen wat je wilt en niemand anders. Kunstvoeding is ook prima. Goeie nacht gewenst en helemaal leuk als je weer vaker mee kunt schrijven!!

Ik heb 2 volle avonden achter de rug en aan ons foto album gewerkt, maar hij is eindelijk af en besteld (online), voor mijn gevoel echt stukje verwerking want de foto's vertellen het hele verhaal tot nu toe. En nu dus ook soort afsluiting van m'n verlofperiode. Voelt helemaal goed zo...hoop dat ie net zo mooi wordt als ik op de laptop heb gemaakt :)

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Allereerst, Nessie wat fijn!! Eindelijk morgen jullie mannetje thuis... waar hij hoort. Wat heerlijk moet dat voor jullie zijn na al die weken ziekenhuis. Hoop dat jullie heerlijk kunnen genieten met z'n drietjes.

IJs, leuk zo'n fotoboek. Moet ik hier ook nog aan beginnen, maar kom er gewoon niet aan toe. Fijn dat het goed gaat met Lars. Wat wisselt het dan per dag hè. Hier ook wel hoor. Vandaag was hij niet echt te genieten, kon amper een lachje vanaf...;)

Tash, ik leer het ook weer steeds beter om door te slapen, maar nog lang geen goed ritme... Het is toch wat! Slaapt je kind door, ligt mama wakker... Fijn dat Evi ook lekker wat uren tussen de voeding laat nu. Wel een leuk idee van de WA, maar het is mij een beetje teveel dan wat ik bij moet houden. En heb geen abonnement op m'n telefoon, dus kan alleen thuis WA-en.

MF, wat leuk dat Thyrza zo geniet van het badderen. Misschien is babyzwemmen straks wat voor haar... En hoe gaat het nu verder met haar? Regeldagen voorbij? Dat zal het vast geweest zijn.

Nien, fijn dat het werken goed bevallen is. Gaat Lisa ook naar de crèche eigenlijk? Schrijf het maar even van je af v.w.b. je schoonmoeder. Gewoon doen hoor. Sowieso lucht het op!

Hier weinig nieuws te melden... Lekker weer aan het werk. Bevalt wel goed eigenlijk zo die combinatie. Jammer vind ik wel dat Raf aan het einde van de dag vaak wat huilerig is. Hij is dan moe, maar kan niet meer goed slapen en wordt dan huilerig. Net dus de periode dat ik hem dan na een lange dag weer zie. Maar ja, het is niet anders! Hij heeft wel heel veel slaap nodig trouwens. Soms is hij na een uur alweer moe...

Kennen jullie Lenali nog? Zij schreef destijds ook weleens in het endotopic, maar heeft ook een paar berichtjes geschreven in ons vorige topic. In januari zelfs nog. Haar kindje is doodgeboren, echt zo vreselijk! Staat bij Vlindertjes. Bah zeg, dan besef je wel weer heel goed dat het een groot wonder is...

10. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    #30 ijsvogeltje, 15 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2013
    Echt waar? Oh dat is zeker heel erg triest zeg :( dat wens je echt niemand toe!

Even korte update, vandaag een echte drama dag gehad :(, Lars enorme buikkrampen...(beetje zoals eerste weken), bij consultatiebureau de hele boel bij elkaar gebruld met veel toeschouwers :x, de bekende opmerkingen en goedbedoelde tips moeten incasseren en dus weer het standaard riedeltje antwoorden dat L nou eenmaal veel last heeft van buikkramp, er heftig op reageerd, er niet veel tegen helpt en ja... we hebben al veel geprobeerd...en nee...hij is niet te ziekig voor z'n prikjes want hij heeft geen koorts en zo...bah bah bah...IJsman en ik zaten er flink doorheen...op zo'n dag slaat de twijfel dan weer hard toe...pfff...gelukkig is vanavond de rust weer terug gekeerd, en wij ook wat bijgekomen, en weer zekerder gevoel van hoe wij denken wat goed is ;)

Ook nog gevraagd (tijdens brulpartij...) over de voedingen en dat hij 'savonds zo vast slaapt na de 19 uur fles. Antwoord: door laten slapen en dus geen laatste voeding :( Nou dat gaan we niet doen. We gaan gewoon verder zoals het nu gaat en dan stap voor stap de laatste voeding eerder geven zodat de nacht langer wordt.

Morgenavond gaan we voor 't eerst samen uit eten, mijn ouders komen oppassen. Hebben we wel veel zin in :) Hopelijk heeft Lars morgen weer een betere dag en niet teveel last vd prikjes..

11. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    He bah, wat een rotdag voor jullie IJs! En idd gewoon op jullie eigen gevoel afgaan. Jullie kennen Lars het beste en weten wat goed voor hem is. Geniet morgen lekker van jullie welverdiende etentje!

Raf is vandaag ook niet in z'n goede doen. En net om 22.00 uur begon hij keihard te huilen in zijn bedje. Hij lag al vanaf 19.30 uur te slapen. Nog nooit gebeurt om deze tijd. We moeten hem altijd om 23.00 uur wakker maken voor de fles... Heb hem uit bed gehaald, want hij begon aardig overstuur te raken. We kregen hem ook niet stil, hij stikte er bijna in! Nu toch maar alvast de fles gegeven. Raar hoor, wat dit nu ineens weer is...:(

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wat een nacht was het... Heb amper geslapen! Raf ging na de fles gisteravond weer keurig slapen, maar werd om 2.15 uur alweer wakker! Huilen huilen huilen... Gelukkig kon ik hem goed troosten in zijn bedje en viel hij weer in slaap. Maar om 3.30 uur was hij weer wakker! Weer huilen... Opnieuw getroost en hij viel gelukkig weer in slaap. Toen was het 5.15 uur... weer huilen... Weer getroost. En toen was het 6.45 uur. Pfffffffffffffffffff...

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Jeetje zeg, nou, das ook niet lekker :( tis toch af en toe echt maar tobben hoor merk ik. Jullie dus erg weinig geslapen, hopelijk kun je nog wat uitslapen of overdag wat hazenslaapjes doen?

Vandaag werd Lars om 6:15 alweer wakker en echt overduidelijk weer buikkramp want bij ieder huiltje een flink windje. Heb 'm bij me in bed genomen en getroost, dat ging goed en samen gedommeld tot 7:30. Daarna weer normaal ritme en redelijk vrolijk mannetje. Ook weer netjes een slaapje, deze keer op z'n zij gelegd in bed (want niet ingebakerd) en hij slaapt al bijna 2 uur zo :$ al kan dat lang slapen ook komen door de prikjes natuurlijk...hopelijk vandaag verder een "gewone" dag ;)

14. nessie1

nessie1 Actief lid

16 okt 2010
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, ff van me afschrijven... Ben sinds gisteren geveld door de griep :( Baal zo ontzettend want het is nu niet echt verstandig om Tijs thuis te laten komen. Bah!! Nou ja, hopelijk ben ik snel weer beter. Helaas is manlief dan wrs weer aan het werk dus dat wordt weer gezeur met zijn werk om vrij te krijgen.

Oh ja, alvast wat praktisch vraagjes: hoe bereiden jullie de fles? Water in waterkoker, af laten koelen tot juiste temperatuur en dan bij de poedermelk voegen? En waar slapen de kleintjes overdag: in hun bedje boven of in kinderwagen beneden (of bij ons na de fles bv)?

Wat verschrikkelijk trouwens van Lenali!

Lfs

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oh Nessie, wat vind ik dat sneu voor jullie! Zul je altijd net zien...
    De fles bereiden wij als volgt: koud kraanwater in de fles, in de magnetron, poeder erbij, roeren met een vork (i.v.m. de krampjes) en klaar. Afkoelen tot de juiste temp is hier niet handig... als Raf honger krijgt, dan heeft hij ook berehonger en kan het hem niet snel genoeg gaan.:D

Beterschap en hoop dat Tijs snel thuis is.

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Zie nu je andere vraag ook. Rafael heeft de eerste weken overdag beneden in de kinderwagenbak geslapen. Die hadden we dan in de box staan. 's Nachts de eerste 8 weken naast ons in een wiegje boven. Later overdag ook boven op zijn eigen kamertje. Daar slaapt hij toch het beste.

17. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He nessie, wij doen het ook zoals caro maar dan gekookt water laten afkoelen en in de koelkast bewaren totdat je het nodig hebt en dan i magnetron, daarna poeder erbij en fles omzwenken, dus niet schudden. Maar ieder doet het natuurlijk op z'n eigen manier, je zult zien dat je uit alle tips je eigen manier ontwikkeld :)

Lars ook in de kinderwagenbak, maar ook wel in het voedingskussen met hoes erom, is zo een lekker holletje waar ze geborgen en goed gesteubd in liggen, maar beste is afwisselen, en naar mijn mening ook gauw gaan wennen met slapen op z'n eigen kamer. Vaste rituelen en ritme is nog het allerbelangrijkste vind ik, zodat de baby weet wat er op elkaar volgt en daarmee al snel vertrouwd raakt.

Beterschap!!

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    #38 Nientjje, 16 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2013
    MF:Heerlijk dat T nu zo geniet van in bad gaan en dan is samen in bad gaan helemaal leuk. L en ik genieten er ook zo van.
    Hoe gaat het nu met bv? Ik vind het heel knap dat je het zo lang volgehouden hebt, zeker op de momenten dat je zelf zoveel pijn had.

Tash: wat lekker dat je E kan meenemen naar je werk, zeker nu in het begin. Is het denk ik toch makkelijker om straks de stap te nemen om haar evt. weg te brengen. Je werkt in een winkel toch, wat verkopen jullie? Zomaar benieuwd.

Ijs: gaat het nog goed met het ophogen? En houdt hij de medicatie binnen? Mooi zo'n fotoboek, zeker als het je helpt verwerken. Wat stom al die (vast wel goedbedoelde) tips enzo, snapt nou niemand dat je daar niet op zit te wachten!

Nessie: Vandaag naar huis!! Super! Ik maak de fles precies hetzelfde als Caro. Slapen deed L de eerste week beneden. Heb wel al vanaf week1 1 vast slaapmoment (rond 13.00) in bed gedaan. Verder sliep ze lekker beneden in de reiswieg of op schoot.

Caro: vandaag wat kunnen bijslapen? Wat vervelend toch he dat R zo verdrietig is 's nachts. Heb je dan soms geen zin om mee te huilen? Ik heb dat wel eens als L hard huilt en ontroostbaar is.

Ik zal mijn verhaal over schoonmoeder eens opschrijven en pb'en. Zit nu al met een rot gevoel over a.s. maandag, stom he.
    L gaat vanaf april op donderdag naar het kdv.
    Vanaf woensdag dus de flessen veranderd van 5x150 en 1x90cc naar 5x180cc. Dat gaat super goed! Had ik niet verwacht. We halen haar er niet meer uit voor de fles van 21.30, dus de avondfles is nu om 19.00 uur en ze slaapt gewoon tot 7.15! Wat een slaapkopje he (net als mama ;)).

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Even van me afschrijven hoor. Word er helemaal gestoord van!! R. ligt nu zo'n drie kwartier op bed, maar om het kwartier wordt hij wakker en begint te huilen!!! Snap echt niet waar hij last van heeft. We hebben een rustig dagje gehad vandaag. Eind van de dag nog even naar de stad geweest, een uurtje of zo. Verder alles normaal... Het zal misschien te maken hebben met een sprongetje of zo? Ik vrees dat het weer een onrustig nachtje gaat worden. Ga zo maar alvast naar bed voor de zekerheid.

20. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Oh waardeloos zeg, tja, lijkt idd op sprongetje...begrijp helemaal hoe je je voelt, je wil zo graag begrijpen waarom he...pfff...nou hoop dat je wat kunt slapen en jullie elkaar beetje kunnen afwisselen.

Ijsman was vandaag extra dagje vrij, en was wel nodig ook na gisteren. Hij is vreselijk verkouden en aan het hoesten dus ook wel ff fijn om ern extra dagje te kunnen bijtanken, al was gister meer slopend dan bijtanken voor hem.

Uit eten was even fijn, al zijn we hooguit iets langer dan 2 uur weg geweest. En natuurlijk ook verl over Lars gepraat :p Verder was vandaag weer een redelijk normale dag, niet koortsig of zo. Gelukkig maar...

Wow nien, wat super dat L al zo goed doorslaapt zeg, das echt wel heel mooi hoor! Ophogen gaat goed, en geen gespuug meer, dus goede beslissing geweest om de nexium nu om 19 uur te geven. Wel blijft L de ochtendfles niet goed opdrinken, hij speelt er halverwege meer mee dan serieus drinken, een hoop geluidjes en zo. We laten het maar zo, het heeft geen zin om maar te blijven proberen, denken we maar...

Deel Deze Pagina