Trotse endometriose mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door ijsvogeltje, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Even gauw reactie Nien, wat een heerlijke en leuke foto's, het genieten straalt er goed vanaf!!

Ik reageer komende dagen verder, xxx!

2. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He meiden, nou vandaag ziekenhuis zit er weer op, maar wat een verschil met vorige keer. Waarschijnlijk ook omdat ik zelf meer wist hoe het gaat en dus relaxter was, dat voelt Lars natuurlijk ook aan. Maar Lars was zelf ook gewoon goed geluimd vandaag. Ik ben steeds tussendoor gaan wandelen met de wagen op de gang om 'm af te leiden. Ben echt trots op Lars dat hij het zo goed deed vandaag <3 Bij de afdelingsbalie stond een enorme roze knorretje varken van winnie de poe, Lars was er helemaal gek op, bleef maar schateren! de verpleging vond het zo leuk hoe hij maar bleef lachen, kreeg hij ineens een mini knorretje knuffel van ze cadeau! Nou, dat was natuurlijk helemaal goed hahaha..Verder weer niks gemerkt, dus ik denk niet dat hij koemelkallergie heeft. Komende dagen afwachten of hij alsnog uitslag krijgt o.i.d. en over 2,5 week uitslag en gesprek. Daarna kunnen we dan overgaan op gewone babyvoeding..maar nu eerst weer afwachten dus.

Caro, las nog even je bericht terug over de gastouder. Tja, lastig. Als je zo af en toe van die irritaties hebt, dan zal dat denk ik wel blijven, maar als Raf het verder prima naar z'n zin heeft is het maar op de koop toe nemen. 100% lukt denk ik toch niet. Dat zou ik ook hebben, en heb ik ook wel met de creche. Ik leg het naast me neer, want overal is wel wat houd ik mezelf voor, al moet je natuurlijk wel ervoor waken dat je niet steeds meer maar accepteerd waar je het eigenlijk niet zo mee eens bent. Het is echt een gevoel wat je in de gaten moet houden, vind ik zelf..

Lars krijgt nog steeds 4 flessen van 210, maar daar laat hij meestal wel wat van staan, sinds de hapjes. Maar omdat vooral de avondprak nog niet veel is, zijn we nog niet terug gegaan naar 180..

Sorry als ik wat andere berichten mis qua reactie, lukt me momenteel niet zo om goed terug te lezen :) werk is echt superdruk nu. Heb deze week 3 avonden gewerkt thuis en gisten ook nog tussendoor en tijdens slaapjes..gelukkig zal het komende weken wat rustiger worden, wel aan toe..

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Fijn dat de dag meeviel IJs. Dit hebben jullie in ieder geval weer achter de rug. Nu afwachten dus. Geweldig trouwens dat roze knorretje!:D

V.w.b. de gastouder. Ja, je hebt helemaal gelijk en zo denk ik ook: overal is wel wat en je kunt het niet met iedereen even goed vinden. Rafael heeft het daar erg goed en dat is het belangrijkste. Ik hoef geen vriendin van haar te worden.;)

Morgen ga ik met een vriendin naar het concert van Robbie Williams in de Arena.:D Jaren geleden was ik nogal fan van hem en ook al eens naar een concert geweest. We hebben een staanplaats... pffffff... en ben vandaag net ongesteld geworden.;) Hopelijk kan ik het staan een beetje volhouden! Maar heb er wel zin in hoor. Lekker er even uit.

4. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Ha meiden!
    Hier weer even een kort berichtje van mij! Ik heb zelden tijd om nog op zp te zitten, maar ik vergeet jullie niet hoor! Heb zoveel aan jullie gehad!

Ik heb niet veel teruggelezen, maar lees wel dat het allemaal goed gaat met jullie! De meesten zie ik ook voorbij komen op fb, erg leuk!
    Ik ga zo ook even fotootjes kijken want ik ben heel benieuwd! Zal ook zelf even een fotootje posten!

Ik ben inmiddels gestopt met bv. S dronk perfect, maar N blijft onhandig. Combi borst, kolven en dan fles vond ik te zwaar en nu dus gestopt. Voelt wel heel dubbel, bij mijn dochter heb ik er heel lang van genoten maar nu zat ik gewoon huilend te voeden. Nu dus alleen de fles en dat geeft heel veel rust.

Heb wel heel veel endopijn gehad, maar bij de echo bleek ineens de cyste verdwenen.... Terwijl ik uitging van een operatie.. De pijn is nog wel net zo erg maar dat kan volgens gyn ook door de verklevingen komen. Moet in september weer terug.
    Ik ben nu dus ook begonnen met de pil, heb om zoely gevraagd door jullie goede ervaringen ;) maar ik ben nog niet zo enthousiast. Ik slik hem 'savonds en een uurtje later voel ik mij dan niet lekker worden. Beetje hartkloppingen, alsof mijn schildklier weer op hol springt. Lig dan dus een tijd te woelen en te draaien (zoals nu:) ) tot het wegtrekt. De jongens slapen goed door, maar nu heb ik dus alsnog korte nachten. Ook heb ik eigenlijk continue licht bloedverlies. Volgens gyn moet lichaam 4 maanden wennen, dus nog even volhouden.

Zwanger zou ik trouwens nog wel eens willen worden. Ondanks alle medische toestanden. Maar denk dat het bij ons ook niet meer gaat gebeuren. Dat betekent voor ons ook verhuizen, grotere auto en zou niet weten hoe ik alles geregeld zou krijgen. Mijn man wil niet vanwege gezondheidsrisico's voor mij (2x hellp gehad)
    Maar bij mij spelen de cryo's die we nog hebben vooral een grote rol.
    Het idee dat je ze laat vernietigen.... Het zijn nog maar een paar cellen, maar toch. Het idee maakt mij misselijk.

Nessie, ben jij al met hapjes begonnen? Ga jij wat dat betreft eigenlijk uit van echte leeftijd of van gecorrigeerde leeftijd?
    Ik heb nog niet het idee dat ze bij mij er al aan toe zijn dus voorlopig wacht ik nog even.

Liefs,
    Muk

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey Muk, kan me helemaal voorstellen betreft de bv en over op de fles, en dat het ook dubbel is, maar je moet zelf ook in orde blijven, als jij je niet lekker voelt en uitgeput is dat voor je mannetjes en dochter ook niet goed. Ik heb hetzelfde betreft de cryo's, dat is de enige twijfel die nog in m'n hoofd spookt. Want behalve de cryo's ben ik helemaal blij en tevreden met Lars. Al weet ik ook dat je nu nooit 100% weet wat je wilt, wie weet wil ik of ijsman over een tijdje wel ineens een tweede. Maar nu dus niet, behalve dat ik me geen raad weet betreft de 2 cryo's..we laten het maar lekker gaan totdat het emc contact met ons opneemt denk ik..

Balen dat je al zo snel weer endopijn hebt zeg, en idd ff in de gaten houden betreft zoely. Ik zou het wel overleggen met je gyn als je steeds zo voelt.

Caro, gaaf RW, veel plezier. Ik ben paar jaar geleden ook in de arena geweest, was super leuk.

Fijne avond allemaal, na drukke dag werk nu benen omhoog en filmpje :)

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hee Mukje, leuk om weer wat van je te lezen! Kan me goed voorstellen dat je weinig tijd hebt om te ZP-en. Balen zeg van de endopijn. Misschien idd de verklevingen die pijnlijk zijn. Bij mij irriteerde het buikvlies altijd heel erg, misschien is dat het? Hopelijk gaat de pil snel zijn werk goed doen en anders misschien aan de Orgametril? Dat is dan wel wat zwaarder, maar bij mij heeft dat toen goed geholpen. Sterkte ermee in ieder geval.

Nou meiden, ik ben weer terug van Robbie en het was GEWELDIG!!! We stonden vooraan. Niet aan het podium, maar aan de zijkant. Een heerlijke plek, want we konden leunen tegen de dranghekken en om ons heen was veel ruimte. Een hele leuke avond gehad en Robbie was goed op dreef. Veel meer dan in 2006 (daar waren we toen de laatste avond en vond het toen wel een beetje tegenvallen). Hij had nu lekker veel interactie met het publiek. En op het laatst zong de hele Arena "Angels"... Dat was zo mooi, echt kippenvel!! Vannacht om 3.15 uur thuis, dus een latertje, maar allemaal de moeite waard.

Voor de liefhebbers heb ik nog een leuk filmpje van Raf. Haal hem later wel weer weg, maar is gewoon wel grappig om te zien hoe hij voor het eerst zelfstandig een boterham gaat eten.
    Voor de eerste keer zelf boterham eten! - YouTube

7. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Leuk filmpje Caro! En wat zit Raf al goed en stevig zeg. Lars hangt echt nog teveel in de Stokke stoel, daarom geven we hem toch af en toe in de wipstoel z'n hapjes.

En inderdaad 2006, tjee zeg alweer 7 jaar geleden. Concert vonden wij toen erg goed, weet wel dat het niet de laatste was, denk 2e. Nu wel brak zeker?

Muk, ik zat nog te denken, ik heb de eerste maand van de zoely ook heel erg gekwakkeld, wellicht dat het ook voor een deel aan de zoely lag, soort wennings klachten of zo?

Vandaag chill modus...onze hond is de hele nacht bezig geweest met overgeven,dus meerdere keren moeten dweilen, mand schoon poetsen en zo....dus we zijn aardig gaar...gelukkig had ik niks gepland, dus heerlijk gerommeld en beetje in de tuin genoten van het mooie weer.

Lars is trouwens de hele dag al jengelig en huilerig. Ik ga toch beetje vermoeden of er een tandje aan gaat komen..het is echt zonder reden al de hele dag..

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Pffffffff wat een rotnacht voor jou IJs. Is de hond nu weer beter dan? En Lars dus jengelig. Raf is ook wat jengeliger dan normaal. Hier heeft het te maken met een sprongetje denk ik. De donkere dagen zijn aangebroken volgens het Oei ik groei-boek. Gaat wel een paar weken duren als ik het boek mag geloven.

Ja ben wel een beetje brak, maar toch krijg ik ook altijd weer heel veel energie van dit soort dingen hoe moe ik ook ben.:)

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    #489 musicalfan, 14 jul 2013
    Laatst bewerkt: 14 jul 2013
    @ijs,Wat fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis meis! Zal een hele verademing zijn t.o.v de vorige keer. Nu maar hopen dat er geen rare uitslagen van komen. En wat lief dat hij ook nog een knuffeltje mee naar huis kreeg. Sterkte met de hond. Hopelijk voelt hij zich snel beter en kunnen jullie dus ook lekker slapen. Knuffel voor Lars. Hopelijk morgen een betere dag.

@muk, wat fijn om even van je te horen. En dat het zoveel rust geeft dat je gestopt bent met bv is zoveel belangrijker. Ik denk dat T en ik ook veel meer rust hadden gehad als ik het destijds had opgegeven, maar goed, nu ben ik wel blij dat het nu zo goed gaat, maar dat heeft heel veel energie gekost. En die had ik eigenlijk wel goed kunnen gebruiken. Voor wat betreft de hapjes heb ik gewacht tot 6 maanden, maar dan ongecorrigeerd. Dan zou T dus eigenlijk 4,5 maand geweest zijn gecorrigeerd, alleen vond ik wel dat ze er aan toe was. Je moet echt naar je kindjes kijken en je eigen gevoel volgen. Dat geldt namelijk ook voor kindjes die op termijn zijn geboren. De een is er met 4 maanden aan toe, de ander pas met 6.

Wat naar van de endopijn. Helaas allemaal heel herkenbaar. En je hoeft niet altijd cystes te hebben om pijn te hebben. Ik heb ook bijna continu bloedverlies. Hopelijk gaat de pil je wel helpen en heeft het even gewenning nodig dat je je zo voelt. Anders even overleggen met de gyn?
    Knuffies voor jou! En rustig aan hoor. Wij denken aan je en snappen dat je het heel druk hebt.

@caro, zo jaloers op Robbie. Ben ook wel geweest in 2006 en in 2010?? met take that. Vind hem echt wel cool, terwijl ik vind dat hij nou niet geweldig zingt live!
    Maar hij kan wel entertainen.
    En wat een geweldige filmpjes van Raf. Zelluf doen en lekker op de grond gooien. Maar wat kan hij zich ook idd echt goed snel en soepel voortbewegen zeg. Ook het draaien. Bij T kost dat nog veel meer moeite allemaal. Ze komt wel ergens maar echt niet met zo'n snelheid! Heerlijk dat hij het zo goed doet. Lekker genieten van je mooierd!

Tash en nien hoe is het met jullie?

Hier alles oke. Thyrza vandaag alweer 8 mnd. Vandaag ook definitief de kinderwagen wieg omgeruild voor de zitting. Gisteren lag ze er nog heerlijk in te slapen in de wieg van de kinderwagen, maar ze wil zo graag zitten ook, en dat wordt in de wieg van dat ding echt te gevaarlijk.

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Superfoto's van je kanjers muk!Geniet van deze rijkdom!

11. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    MF, je hebt de andere filmpjes dus ook gezien. Ik zie nu trouwens dat ik een verkeerd filmpje erbij heb gezet. De tekst klopt niet met het filmpje. Hij draait helemaal niet in de rondte haha. Zal nog even het andere filmpje plaatsen. Wel grappig dat You Tube. Je kunt ze ook zo op verborgen of privé zetten.

Fijn dat bij jullie alles oké is MF. Dus Thyrza ook al in de grote zit van de kinderwagen. Ik vind het toch altijd wel weer moeilijk hoor om afscheid te nemen van al die baby-dingen. Grappig dat jij Robbie ook leuk vindt. Ja, het was echt TE GEK en ben nu nog aan het nagenieten.;) En Thyrza alweer 8 maanden, wat gaat dat snel hè. Hoe gaat het nu met de pijn? Wat rustiger momenteel?

12. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Mooie foto's muk, heel bijzonder! Caro, ik heb alleen het filmpje gezien vd boterham maar ga gauw verder kijken hihi...nu m'n bedje in..

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Muk, wat fijn om te horen dat je mannen het zo goed doen!! En wat een schatjes zeg!! Ben verliefd op die lekker ventjes! Grote zus is ook vast apetrots. Kan me goed voorstellen dat het erg dubbel voelt om te stoppen met de bv, maar met een tweeling én dochter én jezelf is het ook niet vol te houden volgens mij. Gelukkig geeft het wel rust, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.
    Nu hopen dat je binnenkort ook goed reageerd op een pil en de klachten minder worden. Ook de endoklachten!!! Pijn vreet gewoon ook zoveel energie. En die energie kunnen we allemaal wel voor wat anders gebruiken, hihi! Ik ben zelf na 3 maanden de bv-pil geslikt te hebben gestopt vanwege de aanhoudende vage klachten en knapte toen enorm op. Maar nu ook steeds meer endopijn, dus zal binnenkort toch moeten kiezen tussen de bv en hormonen... :(

@ IJs, vrijdag dus een stuk beter verlopen dan de vorige keer! Gelukkig zeg! En hij was de bink van de dag als ik het zo lees? Schattig hoor, kleine lachebek!! En fijn dat je zelf geen reactie op de melk hebt gezien. Hopelijk betekend dat dat hij strfaks gewoon alles mag hebben.
    Hopelijk vannacht een rustigere dag! En het zou ook fijn zijn als Lars morgen ook meer in zijn sas is. Die tandjes en/of sprongen kunnen de boel flink ontregelen hè?!

@ Caro: Raf dus ws in een sprongetje? Heb je trouwens veel aan het boek? Wij hebben'm niet en maken het gewoon maar mee. Als ze een paar dagen uit haar hum is, bedenken we meestal achteraf waar dat mee te maken had... :)
    Ik kon het filmpje (nog) niet zien door een fout. Ligt ws aan mijn comp hoor, ga't zo zeker nog een keer proberen!! Erg benieuwd en superleuk om wat bewegende beelden van de kids te showen!!! ;)
    En het concert was dus super! Zomaar weer eens als vanouds weg, haha! Heerlijk!! Wel logisch dat je een beetje brak bent dan... Aan de andere kant slaap je toch al vaak slecht en kan je je tijd 's nachts beter zo besteden, haha!

@ MF: Thyrza al weer 8 maanden, wat gaat het hard!!! En de bak dus gewisseld voor de buggy. De grote-meiden-zitting! Wat je zegt over dat gevaarlijke in de bak herken ik wel ja. Evi wordt ook steeds handiger en wil zichzelf omhoog trekken aan de zijkant. Binnenkort moeten we dus ook wisselen, voor dat ze een keer echt overeind komt en over de rand heen kiepert.... Dat is ook weer afscheid nemen van een periode. Onze kids worden nou eenmaal groter....

Over de cryo's: Wij hebben er nog 6 in 3 rietjes en willen 'ooit' wel een tweede. Maar eerst genieten van deze cryo, hihi! Tashman wil er niet meer dan twee, dus als er nog eentje mag komen wil ik er weer volop van genieten en energie voor hebben. Maar stel dat we dan nog cryo's over hebben, zou ik het vreselijk moeilijk vinden om ze 'weg te gooien'.... Afschuwelijk zelfs... En Tashman wil ze ook niet doneren, dus dat is sowieso geen optie. Zou het ook zo vreselijk vinden als we voor een tweede zouden gaan en bij het ontdooien zijn er twee goed en ze mogen er maar één terugplaatsen. Bah, nog maar even niet aan denken....

Hier verder wat nuttige dingen gedaan in de tuin! Met dit knappe weer eindelijk de rust en zin gevonden om echt aan de gang te gaan. Zal binnenkort wel wat showen, want begin nu eindelijk het idee te krijgen dat ik de tuin de baas word, hihi! Vorig jaar te weinig gedaan vanwege zs en babykamer klussen.
    We zitten ook te denken of we misschien nog een paar dagen weg zullen gaan. Mijn zusje is 9 aug uitgerekend, dus vlak daarvoor en daarna wil ik niet weg. Dan zouden we dus volgende week al weg moeten, want we hopen dat Tashman na de bouwvak kan beginnen met een nieuwe baan (morgen gesprek over arbeidsvoorwaarden/loon/etc, dus ziet er goed uit).

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een gave filmpjes Caro!! Wat een stoer ventje zeg! En al zo goed om zijn als draaien, wauw! Bezig mannetje hoor! Broodje eten gaat ook al goed. Evi zou het bordje interessanter gevonden hebben denk ik, hihi
    Echt ontzettend leuk om dit te zien, om even te mogen gluren in jullie leventje!

15. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Haha, dank je Tash. Ik ben ook heel benieuwd naar bewegende beelden van Evi! Jij lekker actief geweest in de tuin dus, heerlijk zeg. En wat spannend voor Tashman, hopelijk gaat het allemaal door!

Hier een zieke kat... Vanmorgen overgeven, diarree, niet willen eten en duidelijk niet lekker in haar vel. Straks naar de dierenarts met haar. Hopelijk valt het mee.

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    IJs: Wat fijn dat het zo goed ging in het ziekenhuis! En de overstap naar gewone voeding, heerlijk!

Mukje: goed om wat van je te horen. Vervelend dat je zo'n last heb van de Zoely pil en dan ook nog die pijn van de endo, bah! Wel mooi dat de cyste weg is. Ik had ook een cyste toen ik zwanger werd en volgens de arts in Gent zou die hoogstwaarsch weggaan tijdens de zwangerschap. Maar heb nog geen zin om er naar te laten kijken, voel nl. wel regelmatig pijn op die plek.
    Ga zo naar je foto kijken!

Caro: gaaf Robbie W! Leuk dat je zo genoten hebt. Leuk filmpje van R, grappig om te zien. Lijkt me ook wel eens leuk om een filmpje te plaatsen, maar ik wil ook geen filmpjes openbaar.

MF: weer zo'n stapje wat moeilijk is (vind ik hoor), de echte babyspulletjes naar zolder. Ze worden groot he! L wil ook graag zitten, dus zit nu sinds de vak in de wandelwagen.

Tash: lijkt me wel een fijn idee om nog 6 cryo's te hebben.
    Wat goed dat je man een nieuwe baan heeft, geeft weer een hoop rust. En miss nog lekker even weg, waar willen jullie naartoe?

Hier gaat het goed. Wel een druk weekend gehad en dat merk ik vaak wel aan L. We hadden verjaardag (en dat met die hitte :cool:). M'n schoonvader heeft een beroerte gehad, dus daar ook nog een aantal keer langs. Wel heftig hoor, maar hij knapt gelukkig weer op.

Hebben jullie hapjes inspiratie voor me? Ga deze week pasta met tomaat maken, maar verder staat er vooral groente/aard in de vriezer.

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    #497 Tash, 15 jul 2013
    Laatst bewerkt: 15 jul 2013
    Dat is idd behoorlijk heftig van je schoonvader Nien! Gelukkig knapt hij al weer wat op. En inspiratie... Wij hebben in de vriezer: aardappelen met diverse groenten (en geven daarbij ham, kip of gehakt), pasta (spaghetti) met tomaat en paprika, rijst met wortel (en ga vandaag vis halen voor daarbij en evt bij iets anders). Door het ook apart in te vriezen kunnen we veel dingen combineren zodat het steeds weer net even anders is. En wat we niet (vaak) eten, kopen we in een potje. Bvb pompoen, andere soorten vis en diverse soorten fruit. Met fruit doen we het precies hetzelfde. Allemaal verschillende soorten in ijsblokbakje gemaakt en per soort in een zak. En potjes al gemengd en al in de vriezer voor als we op pad gaan. Dan blijft het ook nog lang koud. Vandaag op het menu: Meloen, druif en appel en aardappel, courgette en ham. Met tussen de middag een broodje niks, Haha!
    Oja, als je nog meer ideeen nodig hebt... Ik heb hier een heel leuk boekje: 500 Baby en peuter gerechten. Daarin staat hoe je groenten en fruit kan klaarmaken en welke combi's lekker zijn. En voor nu en later bvb: moussaka, verschillende stoofpotjes, gedroogde appelringen, kipcurry met rijst, zelfgemaakte ijslolly's, gehaktbrood, etc... Dus ik hoor het wel als ik eens wat in moet scannen oid, haha!

Caro, succes met poes! Arm ding, zo beroerd met dit weer...

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Meiden, ik ben zo verdrietig. Onze kat is vandaag overleden. Mijn allerliefste Shiva, mijn tweede kindje! We weten niet wat het geweest is, maar bij de dierenarts is ze overleden in mijn armen. Waarschijnlijk was er iets goed mis in haar buik. We denken niet aan vergiftiging, omdat ze niet verder kwam dan de tuin. Het was zo'n bijzonder en lief beestje. Ik zal haar echt vreselijk gaan missen. Het is gewoon zo stil in huis nu. Bah bah bah, wat een rotgevoel!

19. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Onee Caro wat ontzettend verdrietig.
    Heb ver hetzelfde meegemaakt, is vreselijk. Sterkte.

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ach lieverd, wat vreselijk!! Sterkte hoor! Het zal de komende tijd idd heel stil en leeg zijn... Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, heb zelf ook katten. Het zijn echt je kindjes! Dikke knuff

Deel Deze Pagina