Trotse endometriose mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door ijsvogeltje, 8 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hoop dat je heerlijk zal genieten en je als herboren terug komt!!
    Dikke knuffel terug!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve lieve Caro, het zit je allemaal niet mee meis! Hopelijk kun je lekker genieten van je vakantie en een beetje beter slapen. Denk aan je. Dikke knuffels voor jullie

3. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Caro, een hele fijne vakantie gewenst met veel genieten, lachen, plezier, rust en relaxen!! Komt vast goed als je er eenmaal bent! Kroel voor Raf, hopelijk vind hij het vliegen vooral interessant en leuk en speelt ie charmeur met de stewardessen ;) we lezen het wel weer als je terug bent!

En zo hebben mf, Thyrza, Lars en ik al een afspraakje voor aanstaande zondag naar de dierentuin in Rotterdam! Zin in! En hopelijk lukt het ook om met z'n allen keertje af te spreken.

Ik duik m'n bedje in na een erg korte nacht :( (werk drukte en gepieker en ijsman laat thuis van optreden met z'n band...)

Trusten allemaal!

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Fijne vakantie caro,hopelijk goed bijkomen.

5. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    He allemaal, omschakeling naar 3 flessen ipv 4 is goed gegaan gelukkig. Gaat prima nu, Lars is wel duidelijk bezig met een groeisprong.

Even vraagje, wie van jullie heeft al een buggy en welk type? Wij hebben ons oog laten vallen op de chicco liteway, is o.a. ook goed getest door consumentenbond april 2013

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @ijs, heb zin in Zondag. Ben zo benieuwd naar jullie. Gezellig. Alleen hopelijk beetje droog.
    Wat fijn dat de omschakeling qua flessen er nu is.

Ik heb een maclaren quest buggy. Helemaal happy mee (wel via mp). Die dingen zijn mega duur.
    Volgens mij heb ik over de Chicco ook goede verhalen gelezen.
    Volg gewoon je gevoel. Ik merk dat ik de buggy vaak gebruik voor even snel kleine uitjes.
    Maar voor bijv dierentuin zit ze gewoon in de kinderwagen

Hier Thyrza heerlijk aan het tijgeren. En probeert zich steeds in de box tot staan op te trekken maar lukt haar niet.
    Vandaag een thuisdagje. Gisteren was veels te druk voor haar. Dat merkte ik vandaag ook wel.

Hoe is het met de andere meiden?

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier weer migraine gehad, ik word er zo moe van. Imigran helpt goed tegen de pijn, maar zoveel bijwerkingen en dat min. 2 keer in de maand een paar dagen...zucht. Snap niet waar het vandaan komt, na de bevalling was het juist lange tijd minder en in het begin met Zoely ook niet zoveel last gehad. Gelukkig neemt het nu weer af, maar voor hoe lang.

Ijs: lekker dat het goed gegaan is met een fles afbouwen!

MF: Thirza tijgert dus, dat is leuk!

Wij hebben een goedkope buggy. Hebben we voor de vakantie gekocht en toen niet beseft dat we die later toch best vaak gaan gebruiken, dus nu toch wel een beetje spijt van.

Hebben jullie trouwens een facebook groep? Ik heb fb voor het kdv, maar voeg verder niemand toe, ik ben echt anti facebook. Maar zag dat je een geheime groep kan maken.

8. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hey Nien, hier ook al paar dagen last van vloeien :x, gelukkig (nog) geen andere verschijnselen of pijn..maar niet leuk, net met 3e strip bezig..

Ik ben me aan het verdiepen in buggy's en besef me ook steeds meer dat we een buggy best wel veel zullen gebruiken, want lichter en kleiner, dus veel handzamer dan de kinderwagen. Ik ben bang dat als we eenmaal een buggy erbij hebben, we de maxicosi mura veel minder zullen gebruiken en dat vind ik ook erg zonde, want hij was duur genoeg..maar ja, in januari gaan we weer vliegen en dan zullen we geen wandelwagen inchecken maar een buggy meenemen. Heb de chicco liteway op het oog, denk dat we die gaan kopen ivm prijs/kwaliteit verhouding en consumententest, al lees ik ook minder goede reviews over de wielen..

Facebook groep kan inderdaad. Ik zal vanavond 's kijken of ik een besloten groep kan aanmaken, lijkt me leuk als je erbij komt!

9. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hoi Allen en Nien, ik heb net een geheime groep aangemaakt op facebook en degene toegevoegd die ik al als vriendje heb :)

Nien, ik weet alleen niet hoe ik jou dan toe moet voegen. Je hebt dus wel een account? Ik zal je de link even pb-en, wellicht kun je jezelf toevoegen?

10. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik kan de link niet openen, wat is handig?

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @nien, bah, wat rot van die migraine steeds. Er is ook zo weinig aan te doen. Hopelijk voel je je iets beter en blijft het voorlopig weg. Leuk als je ook op fb bent op de "geheime groep.

@ijs,jij doorbraakbloeding? Hier vrees ik ook, maar dan door de pijn. En tot overmaat van ramp ook snotverkouden en jakkie. Maar zondag gaat hoe dan ook door. Ik heb immers mijn kaartje ook al,hihi
    Heb je al een keuze gemaakt qua buggy? En hoe is gisteren gegaan qua flessen?

Hier heeft Thyrza zich gisteren voor het eerst opgetrokken tot staan aan de spijlen van de box. Wat was ik trots zeg. En staat ook nog op film! Superleuk.
    Ze is wel een enorm spookkie nog in de nacht. En in de avond bij het naar bed gaan, laatste dagen totaal van slag. Geen idee wat er is. Ze wilde zelfs de fles een aantal keer niet meer
    En ze is net een kleine dracula. Ze heeft nu beide bovenste hoektanden door. Maar wel vreselijk zielige rode billetjes.
    Vraag me ondertussen af of het geen schimmeltje is ipv gewoon rode billen.
    Nou nu snel naar bed. Hopelijk slaap ik een beetje, want is echt een ramp de laatste tijd.

12. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Beetje goeie nacht gehad mf? Het wordt zondag droog! :)
    Tja, ik blijf lichtjes vloeien en nu ook steeds meer pukkels en zo, maar ik heb echt geen zin in menstruatiepijn dus ik blijf stug doorslikken, alles beter dan pijn..

Echt leuk zeg dat T zich nu omhoog heeft gewerkt! Zal nu wel hard gaan denk ik. Ben benieuwd hoe het met Raf is, die zal denk ik ook wel van alles aan het ontdekken zijn.

Nien, ik denk dat je niet lid kan worden van de groep zonder eerst vriendje te worden van ons. Als je je profiel verder wel beschermd hebt ingesteld, dan moet dan geen probleem zijn denk ik. Pb me anders even je profiel, dan kijk ik daar even naar en dan overleggen we even okay? Hoe is het met Lisa? Ook al op ontdekking? Lars doet alleen alles binnen zijn bereik, maar dus wel van alles willen pakken, aanraken, omgooien en favoriet is met een speeltje hard op de tafel slaan, lekker kabaal maken en dan onze reactie pijlen, echt een boef! :D

13. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Tash en Nien, is het voor jullie een optie om in de besloten facebook groep erbij te komen? Want het zou jammer zijn als we op 2 plekken gaan schrijven en niet meer alles meekrijgen van elkaar. Je moet dan wel een account aanmaken om bij de groep te kunnen komen, maar je kunt je eigen profiel wel helemaal "geheim" maken, dus niet openbaar zichtbaar.

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ijs: ik stuur je een pb. Laat maar weten of je er zo iets mee kan.

15. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Gevonden en toegevoegd, leuk Nien! Tash, is het wat voor jou om te overwegen, we missen alleen jou nog :)

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik snap er nog niet zoveel van maar ga het eens uitzoeken.

17. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Hihi, komt vanzelf wel hoor..en anders vraag maar raak :)

18. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Heb je al gekeken Nien?, want er wordt al flink geschreven :)

19. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.039
    0
    0
    Tash, laat graag nog even weten. Er wordt op de facebook groep flink geschreven en foto's geplaatst, het zou niet compleet zijn zonder jou. Xxx!

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi lieverds!

Ik zit niet op Facebook... :(
    Reageer hier ook snel hoor, beetje alles op z'n plek krijgen hier...

Dikke zoen!

Deel Deze Pagina