He Tash, kan me helemaal voorstellen dat alles weer moet settelen. Probleem is wel dat we nu al best fanatiek in de besloten facebook groep praten, en dan mis je van alles. Op 2 plekken hetzelfde schrijven is niet zo handig. Hopelijk wil je overwegen ook erbij te komen op fb. Xxx!
@ Tash: ik heb ook alleen maar facebook voor kdv en nu ook voor de gesloten groep, ik zet er verder niks op. Anders maak je facebook aan alleen voor de groep? @ Ijs: de groep is toch echt gesloten he? Dat ze van het kdv niet meelezen .
Hey Nien, ja alleen de leden kunnen het zien, maar kan me je twijfel wel voorstellen hoor, want op je nieuwsberichten overzicht zie je alle berichten waarschijnlijk door elkaar, maar tis echt besloten. Anders zou ik zeker ook niet zoveel plaatsen over mezelf
Hey lieve tash, hoe gaat het met je? Lukt het allemaal een beetje. Denk veel aan je. dikke knuf voor jou en Evi. En idd, is het misschien mogelijk een account evt ondr pseudoniem aan te maken voor facebook en bij het clubje aan te schuiven. Is wel heel leuk hoor. Kijk maar, voel je niet verplicht, maar ik zie ook dat er hier nauwelijks meer geschreven wordt, omdat alles op fb voorbij komt. xxx
Tash, zou het ook leuk vinden als je erbij komt op fb, maar ook alle begrip als je het niet ziet zitten. Knuf!