Heel af en toe kwam ik hier even langs om te kijken hoe het met jullie baby's ging. Had al eerder over Chayenne gelezen hier, dat ze zo ziek was. Vandaag moest ik ineens weer aan jullie denken. De tranen stromen over mijn wangen. Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk dat jullie zo snel alweer afscheid hebben moeten nemen van jullie prachtige meisje. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, want voor zo'n verlies zijn geen woorden. Heel veel sterkte en kracht gewenst! Dikke knuffel!
Hoi meiden, ik zag dit topic en wilde graag meeschrijven aangezien ik ook een meisje heb van 29 september maar toen zag ik de berichtjes van Kelly en heb ik eerst een flink potje zitten huilen Wat verschrikkelijk om te lezen en hoe onvoorstelbaar erg zal het dan niet zijn om het mee te moeten maken Ik wil jullie héél veel sterkte toewensen met dit grote verlies.
Wat is moeder natuur inderdaad hard zeg, verdorie! Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor vrijdag. Wij denken aan jullie.
Ik steek vrijdag een kaarsje op voor kleine chayenne als afscheid. Dat ze nu rustig mag slapen zonder pijn. Idd wat je zegt Kelly gewoon een hele grote fout van moeder natuur. Ik weet zeker dat chayenne een mooi afscheid krijgt. Heel veel sterkte (kan t maar niet vaak genoeg zeggen lieve Kelly)
Lieve Kelly, Hier brand ook een kaarsje voor Chayenne. Wij denken aan jullie. Ontzettend veel sterkte vandaag. Jullie zijn in mijn gedachten. Liefs
Hier brand een kaarsje voor lieve Chayenne, en natuurlijk ook voor jou en je familie. Heel veel sterkte vandaag....
Pfff wat een oneerlijk lot van de natuur.... veel kracht en wijsheid vandaag. Cheyenne zal nooit vergeten worden........
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de steun en kracht die jullie hebben gestuurd dit geeft ons een beetje extra kracht om de komende maanden/jaren door te gaan. Chayenne is gister met de ballonnen meegegaan naar de hemel. Ik wens jullie heel veel geluk met jullie prachtige kindjes en dat ze gezond en gelukkig opgroeien en ze niks ernstigs zal overkomen, ik zal nog wel is in dit topic komen spieken gewoon om te kijken hoe het met jullie kleine wondertjes gaat.
Dit is het ergste wat je als ouders kunt meemaken. Hierbij wil ik jullie nog héél veel steun en kracht toewensen om door te kunnen gaan zonder jullie lieve Chayenne. Dat ze rust mag vinden hierboven!
Prachtige foto's. Wij wensen jullie ook ontzettend veel kracht en sterkte toe om dit verschrikkelijke verlies te verwerken. Ook willen wij jullie veel geluk wensen voor de toekomst. Bedankt dat je alles zo oprecht wilde delen met ons. We hebben genoten van de prachtige chayenne en mee geleefd met de strijd en het grote verlies. Liefs!
Wat een prachtige foto's! Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst. Dit is het ergste wat je kan overkomen. Liefs & een dikke knuffel voor jullie
Ik schreef hier niet mee maar ik wil jou, Kelly, graag heel veel sterkte wensen. Onmenselijk wat jullie nu meemaken en heb jouw berichtjes met tranen over m'n wangen gelezen Wat moet dit ondragelijk zwaar zijn, maar wat kom jij sterk over! Jullie mooi Chayenne is nu een prachtig engeltje. Nogmaals heel erg veel sterkte toegewenst! Bekijk bijlage 373618
Veel kracht en sterkte om dit verlies te dragen en door te gaan zonder jullie lieve Chayenne. Wat een mooie foto's en wat zal jullie mooie popje gemist worden. Dit zouden ouders niet mogen meemaken. Ik hoop oprecht dat de zon snel weer voor jullie zal gaan schijnen. Knuffel.
Dag meisjes, Na de verschrikkelijke gebeurtenis van Kelly en haar man, het verlies van de prachtige Chayenne wil ik toch graag weer de topic een beetje oppakken.. Waarschijnlijk is er wel behoefte om over de situatie van Kelly te praten.. maar het lijkt mij ook fijn om weer gezellig te kletsen over leuke dingen, onzekerheden, kleine tegenvallers en alles wat je verder kwijt wil omtrent het moederschap, onze kleintjes, werken ect. Jullie zijn toch een beetje mijn uitlaatklep! Allereerst, hoe is het met iedereen?? Hoe is het met jullie kleintjes?? Ik zag al wel wat foto's van Shaantje en M89 voorbij komen in andere topics.. Met Jenthe gaat het allemaal goed. Ze moest laatst wel voor foto's naar het ZH omdat de kinderarts van het CB met twijfel had gezien dat haar beenplooitjes niet gelijk lagen en stuurde ons dus voor i.v.m. verdenking heupdysplasie. De foto's waren goed, dus gelukkig geen spreidbroekje. Ze drinkt goed, slaapt goed en is actief bezig met dingen vastgrijpen, draaien van buik naar rug, op haar zij draaien en ze probeert te gaan zitten in haar wipper (dit lukt natuurlijk nog niet maar ze komt behoorlijk ver). Ze zit qua gewicht; op 5770 en lengte; 64 cm, althans de laatste keer bij het CB. Ik denk dat ze nu echt wel rond die 6 kilo zit! Aankomend weekend gaan we beginnen met een beetje bambix pap. Dan is ze vier maanden en lijkt er ook wel een behoefte aan te hebben. Onwijs leuk lijkt me dat! Met mij gaat het ook wel goed. Maandag kreeg ik verschrikkelijk nieuws van me beste vriendin te horen. Haar vriend had een fataal auto-ongeluk gehad bij Beverwijk-Velsen. Hij is overleden. Echt een klap. Ik mocht hem graag en we hadden een leuke band. Gelukkig ben ik deze week en volgende week vrij om haar zo veel mogelijk te ondersteunen en bij te staan..Dus als ik deze week verder weinig reageer zal dat de reden zijn. Hier nog een recent foto'tje van Jenthe: Bekijk bijlage 374421 Ik ben benieuwd naar de rest!
He Nijntje, Ik zat steeds te twijfelen om een berichtje te plaatsen, want aan de ene kant zo raar om hier berchtjes te plaatsen over hoe goed het gaat met Ruben terwijl Kelly met dat verschrikkelijke verlies zit...maar ben ook benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Gelukkig dat Jenthe geen HD heeft! Zag net in een ander topic dat het kleintje van Birshit het wel heeft, zielig he. Ze is lekker gegroeid Jenthe! Ruben was vorige week op het cb 6580 gr en 63 cm, dus een lekker bolletje vergeleken met Jenthe Papje geven is echt leuk trouwens! Wij zijn ook begonnen met rijstebloempapje en daarna ook worteltjes, bloemkool en broccoli. Maar de groentes vindt hij tot nu toe nog niet echt lekker haha. Trekt een super vies gezicht, maar ach gewoon nog even wennen. De Broccoli ging al wel iets beter dan de andere groentes. Zo ziet Ruben er uit na zijn hapje Bekijk bijlage 374425 Afgelopen weekend hadden we visite met een babytje 6 weken ouder dan Ruben. Hij was helemaal onder de indruk! Zat echt met een super big smile steeds te kijken naar zijn nieuwe vriendje. Houden jullie meisjes wel wantjes aan buiten? Ruben krijgt ze altijd binnen no-time weer uit, met als gevolg van die ijskoude handjes. En bah wat een verschrikkelijke gebeurtenis ook weer met die vriend van jullie. Zoiets verwacht je toch niet Ik heb erover gelezen in de krant...jeetje zeg.
Ja, ik heb ook even gewacht met een persoonlijk bericht plaatsen..Het blijft een beetje een gekke bedoeling maar ik denk dat we ondanks alles gewoon door moeten kletsen. Hé balen zich dat het kindje van birshit wel HD heeft.! Ik zag inderdaad een foto voorbij komen dat Ruben onder zat van een papje, helemaal leuk! Haha, geweldig foto dit ook! Precies de voorstelling die ik er van heb! Hij is lekker gegroeid en ziet er goed uit..onze hartendief.. Leuk hoor, dat hij zo onder de indruk was van het andere kindje. En dat hij zou goed reageerde op een ander kindje.. Ben ik met Jenthe ook wel benieuwd naar.. Haha, het wantjes verhaal...... Nee ze zal er alles aan doen om ze uit te krijgen. Inderdaad het vervolg; koude handjes. Ik probeer ze altijd goed in te stoppen onder het lopen maar ach aangezien ze nu meer wakker is dan slaapt in de wagen..kansloos! Nee, je verwacht het zeker niet, maar is toch gebeurt.. We proberen er met ze allen te zijn voor onze vriendin. Morgen ga ik weer naar haar toe nu is er een andere vriendin en zo wisselen we elkaar een beetje af zodat er altijd iemand bij haar is of in ieder geval in de buurt is. Ik moet ook af en toe een dagje rust houden met Jenthe.
@Nijntje; Wauw, Jenthe is echt een lange smalle meid . Gelukkig heeft ze geen HD, toch een zorg minder! Wat erg voor je vriendin en voor jou natuurlijk ook! Veel sterkte! Jenthe haar haartjes, zo schattig ! @M89; Wat een lekkere smosboel ! Ook hier begonnen met groentepap. En ze is er gek van! Kan niet snel genoeg gaan . Hier geen wantjes voor onze meid. Als we buiten gaan houdt ze haar handjes mooi onder haar wikkeldeken, dus geen koude handjes hier . Wat leuk dat Ruben het andere kindje zo leuk vond! @Birshit; Ah, vervelend dat jullie meid toch HD blijkt te hebben. Ook zo een goede eter . Hier ook eentje dat haar potjes opeet alsof haar leven ervan afhangt . Schattige foto van je meisje! Hier ook een kleine meid die alles begint te onderzoeken. Ze is gek op haar speeltjes aan haar speelkleed. Daar kan ze echt lang mee bezig zijn. Gisteren heeft ze voor het eerst van haar rug naar haar buik gedraaid! Super trots . Net voor haar 4 maanden kan ze dus alle kanten opdraaien . Ook probeert ze al te tijgeren naar haar speeltjes. Ze beweegt met haar beentjes en probeert zich met haar armpjes vooruit te trekken, maar dit lukt natuurlijk nog niet en dan word ze kwaad natuurlijk dat het nog niet lukt . Ongeduldige meid . Zitten met steun gaat al super goed, maar proberen we nog niet te lang aan één stuk te doen... Zo gaat het allemaal ineens super snel . 7 Jan waren wij naar het cb geweest (heb ik misschien al wel verteld, weet het niet meer ). Toen woog onze meid 5.910gr en was ze 59.5cm. Een klein meisje tegenover de rest hier zo te horen . Nu weegt ze ongeveer 6.350gr en over een weekje weten we ook weer hoe groot ze is . Hierbij nog een foto van onze kapoen .
@ Birshit, Thanks, prachtige meid heb je! Goede instelling. Ik dacht inderdaad ook zo als Jenthe HD zou hebben. Komt wel goed, we doen gewoon wat we moeten doen... Werden jullie ook doorgestuurd door het CB? Of lag Isabeau (mooie naam trouwens) in een stuit? Heerlijk dat ze de potjes lekker vindt. @ Shaantje, haha ik ben ook wel trots op haar haartjes (nou verbergen we wel de kale ligplek op haar achterhoofd.. nesterhaartjes ). Heerlijke meid vind ik het. Wat goed zeg dat ze al van rug naar buik kan! Snelle meid! Ze zal wel snel gaan kruipen.. Het zitten herken ik inderdaad,, Met steun zit Jenthe ook erg goed, inderdaad niet té lang. Wanneer gaan jullie over naar de zitting van de kinderwagen? Had de vraag al gesteld op het forum maar ben (samen met M89 ) benieuwd wanneer jullie van plan zijn over te gaan.. Jenthe groeit over een maandje echt wel uit de bak (dan is ze 5 maanden) en tegen die tijd Ruben waarschijnlijk ook.. Vinden jullie het al verantwoord om jullie kindje in de wagen zitting te doen? Of houden jullie je aan die 6 maanden?
Goh, hier blijft ze nog wel even in de maxi. Maar mijn meid is ook niet zo héél groot dus past er nog best in . Heb er verder ook nog niet echt over nagedacht. Binnenkort misschien toch maar eens over beginnen nadenken, want misschien is ze er sneller uitgegroeid dan ik kan denken .