Trotse jonge moeders! (eind sep 2013)

Discussie in 'De mama's' gestart door M89, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Charise; Het draaien komt heus wel hoor! Op een keer snappen ze allemaal hoe het werkt :D. En ongesteld was ik half december al (ongeveer), weet het niet meer zo ;), maar geef ook geen bv, dat scheelt natuurlijk. Nadien de pil gaan nemen, dus nu komen ze gewoon op commando :D.
    Schattige foto's van je meisje!

@Nijntje; Hier staat het terug proberen "gepland" als onze meid ongeveer een jaartje oud is :D. We zullen wel zien wat het brengt :p. Willen alleszins niet teveel tijd laten tussen de kindjes.

@Me87; Je klinkt helemaal niet zo negatief hoor! We begrijpen je helemaal :D.

2. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ shaantje, gelukkig maar haha.

@ Nijntje, hier willen we weer proberen als Julie 1,5 jaar is. Maar dit is meer om praktische redenen. Ik zou in september 2014 gaan beginnen aan opleiding en die duurt tot december 2015. Dus als Julie 1,5 is, daar 9 mnd bij optellen ben ik klaar met de opleiding. Zo was het plan maar mogelijk valt alles wat anders. De vraag is of de opleiding door gaat en of ik überhaupt mijn baan wel hou. Deze week zijn er uitspraken gedaan, onze afdeling verloskunde moet gaan sluiten binnen 3 jaar. Er is veel onrust en onduidelijkheid nu. Dusja mogelijk dat dat een 2e kindje ook in de weg zit. Na de bevalling wilde ik heel graag weeë zwanger zijn. Maar moet eerst de opleiding. Maar nu wil ik gewoon genieten van Julie. Dusja we Ien wel als er meer duidelijkheid is.

3. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag meisjes,
    Hoe is het met iedereen??

@, Shaantje, spannend joh na één jaartje weer proberen!

@ Me87, hè, wat vervelend allemaal! Dus je bent überhaupt niet meer zeker van je baan.. Onzeker allemaal.. Dan snap ik inderdaad dat de kinderwens zo ook uitgesteld moet worden.
    Hoe is het nu met Julie?

Jenthe is van de week weer Naar het CB geweest. Ze woog 6985 gram en is 69 cm lang.. Lange meid maar gewicht precies op de middellijn. Ze doet het verder prima. Ze slaapt sinds een weekje van tussen 19:30u-20:30 tot tot 's ochtends een uurtje of 08:00u. Dus super trots!:D Ze krijgt dus geen fles meer om 23:00u. Ze zit nu op 4 flessen 180/6 en een half bakje fruit rond 11:00u en een half bakje groente rond 16:00u. Maak de hapjes zelf en dat gaat ook erg goed! De laatste fles is een papfles..
    We hebben het idee dat er onderin tandjes aan zitten te komen, ze kwijlt wat meer en wil overal op bijten.. En je voelt wel een soort kartelrandje. Verder draait nog steeds niet echt door.

Ik heb vooral zin in me nieuwe baan en in de lente!!!;) En dat wordt het dit weekend geloof ik wel qua temperatuur. Dus we gaan een heerlijk weekend te gemoet.
    Wat gaan jullie doen dit weekend?

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Nijntje, jenthe is idd een lange zeg. Ik hoef deze maand niet naar het cb. Maar ben eigenlijk wel benieuwd naar gewicht enzo. Naar ga niet op en neer voor alleen wegen. Fijn dat ze zo lang slaapt en de voedingen goed gaan. Dat draaien komt wel.

Met Julie gaat t goed. Heeft nu in 3 weken tijd 3 volle flessen op, maar alleen bij mij moeder. Van de week zelfs 220 ml moedermelk. Het is een vooruitgang maar kost me veel energie waardoor ik snel iets heb van laat allemaal maar. Ze moet het nu nog leren bij mijn vriend en op het kinderdagverblijf. Maarja dat doet ze dus nog niet. Verder is het een beweeglijke dame. Heel leuk van die ongecontroleerde bewegingen haha.

Werk is idd onzeker op het moment maarja ik zie wel waar het schip strand. Kinderwens kan idd hierdoor vertragen maar ook versnellen. Als ik opleiding niet ga doen hoef ik ook niet te wachten. Zie t allemaal wel.

Mijn weekend plannen zijn beetje gewijzigd. Zou met meisjes afspreken, waaronder charise, maar haar kindje is ziekjes dus we verzetten de afspraak. Daarnaast is zojuist mijn opa overleden dus even kijken hoe en waar ik eventueel hulp kan bieden. In ieder geval morgen avond verjaardag van schoonbroertje en zondag verjaardag van me zusje. En moet ergens ook traktaties maken voor me zusje, die mag maandag op school uitdelen. Ik ga ook maandag met haar mee naar school

5. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Nijntje; Het jaartje kan misschien ingekort worden ;). Bij mij begint het al serieus terug te kriebelen en mijn mannetje heeft laten verstaan er ook niet teveel tijd tussen te willen laten. We zullen wel zien, misschien volgende maand al of toch over een half jaartje pas. Allemaal héél spannend :D.
    Inderdaad een lange dame! Hier deze maand ook niet naar het cb. Wij moeten begin april terug. Ben ook wel benieuwd naar de lengte van ons poppemieke :D. Hebben een weegschaal thuis, dus gewicht kunnen we wat bijhouden. Ze woog eergisteren 6.840gr ongeveer.
    4 Flesjes van 180/6 waar is de tijd bij ons haha! Hier een mega grote eter ;). 4 Flessen van 210/7 die ze allemaal tot de laatste druppel opdrinkt. Ongeveer 125gr fruitpap en 150-200gr groentjes. Gaat er allemaal met gemak in. Ons vreetzakje :D. Ach, zolang ze mooi op gewicht blijft zal ze het wel nodig hebben!
    Ah, ook tandjes in zicht! Hier nog steeds witte bultjes, maar nog geen doorgebroken tandjes. We zullen wel zien wanneer ze doorkomen. Heeft Jenthe er veel last van?

@
    Me87; Wauw, toch een mooie vooruitgang van Julie! Alles op zijn tijd, komt allemaal in orde ;).
    Hopelijk heb je snel duidelijk over je werk. Is vervelend zo die onzekerheid!
    Gecondoleerd met het verlies van je opa!

Hier zijn we zaterdag met het lekkere weer gaan bbq'en bij schoonbroer en zus. Siënna heeft er in het begin last mee gehad om daar in het bedje in slaap te geraken. Maar uiteindelijk had ze gelukkig haar draai wel gevonden. Is altijd wennen zo een vreemde omgeving :).
    Gisteren zijn we dan naar Apassionata gaan kijken. Siënna was mee gegaan en heeft het prima gedaan. Heeft eventjes gemopperd omdat ze doodmoe was, maar viel door een beetje wiegen snel in slaap in mijn armen. Heeft geen paard gezien ;). Tijdens de pauze en voor de show begon was ze wakker, maar zodra ze begonnen viel zij lekker in slaap. Tja, beter dat dan dat ze vervelend word van vermoeidheid :D.
    Verder is stilliggen bij haar geen optie meer... Stampen met de beentjes, heen en weer rollen. Stilletjes op de schoot zitten is er helemaal niet bij :D. Ze babbelt de oren van ons hoofd en begint echt de deugniet uit te hangen. Weet goed hoe ze haar zin moet krijgen, begint al héél goed haha!

6. kelly90

kelly90 Actief lid

26 apr 2013
    138
    0
    0
    hee dames,

Ik dacht ik kom even neuzen, heb alleen even foto's gekeken van jullie kindjes, wat zijn ze gegroeid en wat zijn ze knap! leuk om te zien.
    dat wilde ik even zeggen.

xx

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Wat leuk Kelly. De kleintjes groeien idd goed. Hoe gaat het met jou?

8. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hi Kelly,

Wat leuk om wat van je te horen. Moet nog regelmatig aan jullie denken, hoe gaat het met je?

9. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag Kelly, leuk dat je even komt spieken! Dank je wel..
    Hoe gaat het met jou. Denk ook nog geregeld aan je. :)

10. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag meisjes!

Hoe is het met iedereen??
    Het is wel een beetje stilletjes de afgelopen tijd.. Tijd om het weer een beetje op te pakken? ;)

Jenthe is overmorgen al weer 6 maanden oud..Julie ook, toch me87?
    Wat is het eerste half jaar snel gegaan he?
    Jenthe kan sinds een week echt van rug naar buik draaien. Ze probeert zelfs haar beentjes op te trekken en zo in de kruipstand te komen als ze op haar buik ligt..super grappig! Ook probeert ze je na te praten zonder geluid.. En kletst er op haar manier op los. Ze slaapt goed, eet redelijk goed (hapjes vind ze op zich lekker maar is er na 4 hapjes wel klaar mee) verslaafd aan de fles.. ;)
    Ze zit nu sinds een paar weekjes in de zitting van de kinderwagen en dat gaat prima. Ik ben benieuwd wat ze de komende 6 maanden allemaal gaat leren.

Hoe is het met jullie schatjes? Ben wel benieuwd hoe Julie er nu uit ziet! De rest zie ik wel een beetje voorbij komen bij "wat dragen jullie kindjes vandaag?".

Ik ben eigenlijk wel helemaal de oude..op nog wat slap buikje na. Ik ga morgen beginnen op me nieuwe job. Daar ga ik op de fiets heen dus dan hoop ik lichamelijk nog wat strakker door te worden.. ;) ;) het is 20 minuten fietsten heen en terug..
    Verder bevalt me het moederschap erg goed! Ik geniet er echt van:D

Hier nog een kodak - momentje van Jenthe vandaag...
    image.jpg

11. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Nijntje, jaaa Julie ook 2 april halfjaar oud. Hoe snel is dat gegaan zeg. Julie kletst er ook vol op los, zo leuk he. Echt die stem aan het uitproberen. Wat grappig heb echt het idee dat Jenthe en Julie gelijk lopen, zijn natuurlijk ook precies even oud. Maar ook hier gaan hapjes opzich goed maar na paar happen is ze er klaar mee.
    Wat is jenthe al een echt meid aan het worden zeg.
    Wat goed dat je kan gaan fietsen naar je werk. Ik ben al weer terug op gewicht maar idd buik mag iets strakker, ben wel paar keer gaan sproten maar moet echt met regelmaat gaan.

Verder heb ik ook weinig te klagen. Julie is heerlijk tevreden meisje. Heb afgelopen weekend voor het eerst nachtdiensten gehad maar dat is wel lastig. Julie wil nog steeds niks anders als borst, dus ik moet snachts ook op en neer om te voeden en overdag kan ik amper slapen. Gister 5 uur vandaag 4 uur. Gelukkig had ik maar 2 nachten dus ben er nu weer uit maar over paar weken heb ik 4 nachten, weet niet hoe ik dat ga trekken.
    Morgen weer naar het cb dus ben benieuwd hoeveel ze weegt. En of ze misschien nog iets van tips hebben, begint wel veel van me te vergen zo constant paraat staan voor voedingen. Al vind ik die momenten ook heerlijk.

Julie ligt nog lekker in wandelwagen maar zondag gaan we naar de efteling en denk dat ik haar dan in de zit doe, mag officieel nog niet maar dan kan ze meer rondkijken.

Verder hebben we van de week vakantie geboekt. Eind mei gaan we 8 dagen naar Turkije. Ben benieuwd. Wel lekker zo met zn 3tjes, leuke dingen doen, lekker zwemmen.

Iemand van jullie een mamafiets of gewone fiets met stoeltjes? Ik wil iets gaan kopen maar vind het lastig. Mamafietsen zijn meteen heel duur.

Zal een fotootje van Julie bijvoegen.

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Nijntje; Siënna is alweer 6 maanden geworden zaterdag!! De tijd vliegt inderdaad zo voorbij! Hier ook eentje dat op haar buik haar beentjes optrekt. Is inderdaad super grappig om te zien. Ze is dan soms zo hevig dat ze met haar gezicht "in de grond duikt", of hoe je dat ook moet uitleggen :D.
    Hier nog steeds niet helemaal op mijn oude gewicht, maar daar zie je gelukkig niets van, buiten inderdaad een slapper buikje, zoals de rest van ons zo te lezen :p. Verder pas ik gelukkig al mijn oude kleren terug gemakkelijk.
    Véél succes morgen op je nieuwe job! Lekker spannend :).
    En wat ziet Jenthe er weer beeldig uit. Echt een knappe dame :D!

@Me87; Wat is Julie ook groot aan het worden! Echt een mooie meid :D. Kan wel geloven dat het steeds geven van de borst 's nachts héél veel van je vergt! Hier een super slaper, maar Siënna wordt soms wakker omdat ze haar tutje kwijt is. Die enkele keren dat we er even uitmoeten voor haar tutje vind ik al vermoeiend :). Dus RESPECT :D!
    Ook naar Turkije? Hier ook, maar dan midden Juni. Vind het wel spannend, zo met een kleintje. Je weet nooit hoe het allemaal gaat uitdraaien :).
    Hier geen fiets meer, dus daar geen ervaring mee...

Als ik het zo lees is Siënna helemaal anders als jullie kindjes op vlak van voedingen. Hier een echt schrokkertje als het aankomt op fruit en groenten/vlees ;). De fles lijkt zij helemaal niet meer gek op te zijn. We mogen al blij zijn dat we er tegenwoordig 150cc inkrijgen! Terwijl ze gemakkelijk 200gr groenten of fruit binnen smikkelt :).
    Wij denken er stilaan aan om of naar 3 flessen te gaan of de 4 flessen gewoon terug verkleinen. We zullen wel zien wat haar het beste afgaat, maar 4 flessen van 210/7 die gaan er gewoon niet meer in ;). Verder leert ze elke dag weer bij zoals jullie schatjes! Hier rolt ze sinds een maand echt als de beste, ze ligt héél de dag door te draaien in haar box. Ze kan ook al enkele seconden alleen zitten, brabbelt ook onze oren van het hoofd :p... Zo gaat het allemaal zeer snel vooruit!
    Ook heeft ze al 3 dagen verhoging, net geen koorts. Ze gaat voorlopig tot 38graden en daar houdt het gelukkig op. Nu weten we niet of het van eventuele tandjes zou zijn of dat het nu toch verband houdt met haar verkoudheid die haar blijft opspelen... We vreesden eerst voor een oorontsteking omdat ze naar haar oortje greep, maar dit lijkt nu weer voorbij. Even aankijken en als ze er last van krijgt, dan nog maar eens laten nakijken. De ha is tegenwoordig maandelijkse kost ;).

13. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hee meiden,

Leuk dat er hier weer wat berichtjes komen!

De tijd gaat inderdaad super snel, Ruben is alweer 6,5 maand. Met 5 maanden kon hij rollen (hoewel van buik naar rug nog niet zo'n succes is) en hij begint nu een beetje te zitten. Hij valt wel al snel weer om maar toch, super trotse mama:D

Dat geel staat Jenthe echt enig! Echt een dametje:) Hoe is het gegaan bij je nieuwe werk?

En wat wordt Julie ook al groot Me87! Vervelend dat het met de voedingen nog zo lastig gaat, hopelijk hebben ze op het cb nog tips. Kan me voorstellen dat het heel zwaar is als je in de nachten nog steeds op en neer moet. Knap dat je het allemaal zo volhoudt!

Lekker een weekje Turkije :) Wij gaan in juni twee weken naar Frankrijk met zijn 3-tjes, met de auto. Ben ook wel heel benieuwd hoe een vliegreis met baby bevalt bij jullie.

Ik heb nog een gewone fiets (die in de schuur staat te verstoffen:p) maar twijfel ook of we over een tijdje een mamafiets gaan aanschaffen. Het lijkt me fijn dat je bij zo'n mama fiets bij afstappen het stuur vast kunt zetten zodat ze fiets veel minder snel omvalt. Maar ik twijfel nog omdat ik de fiets die ik nu heb twee jaar geleden nieuw heb gekocht, en het is dan weer zo zonde om nu een andere aan te schaffen.

Haha Shaantje ook hier nog niet op mijn oude gewicht, maar ik doe heel erg mijn best om dat te verbergen;) Moet nog 2 kilo.
    Ruben is ook dol op zijn hapjes. 's ochtends krijgt hij granenpap en een fruithapje en 's avonds groente met een beetje vlees. Groente gaat er de laatste weken alleen iets minder goed in maar ik heb het idee dat het door de tandjes komt. Hier ook 4 flessen (waarvan één als bordje pap) van 180/6, maar één fles laat hij steeds meer van staan dus ik denk niet dat het lang gaat duren voordat die vervalt. Dan krijgt hij rond de lunch er een boterhammetje bij.

Dit weekend gaan we misschien voor het eerst met hem zwemmen. Ik zie er een beetje tegen op om mijn bikini weer aan te moeten trekken maar verder heb ik er erg veel zin in :)

Dit is Ruben vandaag:
    Bekijk bijlage 386699

14. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    hey meiden!

Ik heb heeeeel lang niet meer rondgeneusd op deze site (volgens mij heb ik mijn bevallingsverhaal gepost bij mama's laatste week september en daarna niet meer) en ik zag nu dat jullie dit topic hebben geopend! Ben ik nog welkom? Wat ontzettend leuk om foto's te zien van jullie baby's nu.. wat is het allemaal snel gegaan he!

Met Mirrin gaat nu alles goed, bijna zes maanden alweer!

groetjes!

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Shaantje, hoe is het nu met Sienna? Wat vervelend dat je regelmatig bij HA zit.
    Ik vind ip de borstvoeding niet zwaar en heb er geen moeite mee snachts op te staan, maar het zoooo lastig met nachtdiensten werken maarja ik doe er niks aan. Ik hoop dat ze snel beter van de lepel gaat eten zoals Sienna. Ik ben bang dat ze dat ook niet goed gaat doen namelijk.

@M89, Wat goed zeg dat hij al zo zit, en een echt mannetje is het aan het worden, wat een haren.
    Julie kan ook sinds ze 19 weken is rollen en doet het als de beste nu maar dan kan ze niet meer terug van buik naar rug haha dus dan vind ze het niet meer leuk.
    CB heeft weinig tips, ja ze hebben een heel leuk schema voor me opgesteld wanneer ik wat moet geven qua eten/drinke, is makkelijk gezegd he als ze alleen borst wil en af en toe wat hapjes fruit of groente erbij.
    Ik heb besloten geen mamafiets aan te schaffen, gister bij fietsenzaak geweest zij zeggen een gewone fiets kan net zo goed. En voor die mamafiets betaal je meteen 900 euro, zij zeiden heel eerlijk dat dat niet de moeite waard is, wat ik zelf ook al vond.
    Maar ik heb nog gewoon een fiets die ik van moeder van me vriend heb gekregen en zij al zo’n 20 jaar had. Ze wil em trouwens wel terug hebben als ik een nieuwe fiets heb gekocht :S Pff wordt je toch moe van haha.

@Zelena, tuurlijk ben je nog welkom. Wij vroegen ons al af hoe het met jou en Mirrin ging. Omdat we idd alleen maar het heftige bevallingsverhaal hadden gelezen en verder niks.

@ Hier, lekker wat daagjes vrij geweest. Morgen mag ik weer werken. Maar heb ik ook weer zin in. Julie is vandaag een halfjaar oud :D
    Gister bij CB geweest, ze woog 6220 gram en is 62,5 cm. Was maar weinig gegroeid, namelijk 2 mnd geleden 61 cm.
    Verder weinig nieuws denk ik. Ga vanavond naar de bioscoop met collega en me moeder.

16. Zelena88

Zelena88 Actief lid

17 dec 2012
    253
    0
    0
    Arnhem
    Ik zat een tijd niet zo lekker in mijn vel (heel moe, weinig energie), dus daarom was ik ineens weg... nu kom ik weer vrolijk meekletsen!

@Shaantje, wij kennen elkaar volgens mij nog niet? Ik ben Stephanie, 25 en woon in Arnhem met mijn man Ruben en dochtertje Mirrin (op 9 oktober geboren). Ik lees dat het met jouw kindje niet zo goed gaat op het moment? Mirrin heeft hetzelfde als in jouw berichtje laatst: verhoging tot 38 graden, en snotje verkouden. Zat ook aan tandjes te denken.... ben benieuwd!
    en ook hier een slechte drinker, ze is echt melkmoe! Als ze de fles alleen al ziet begint ze te gillen, bij het zien van een lepel gaat dr mond open. Zit ook echt te overwegen om naar 3 flessen te gaan, maar ik krijg op het cb alleen maar te horen dat ze de flessen nog hard nodig heeft. Ze laat van de 200 ml elke keer 60-100 ml staan en spuugt ook nog eens! Dus ik ben daar momenteel druk mee een weg in te vinden.

groetjes!

17. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Hee Zelena wat leuk dat je weer terug bent!! Fijn dat alles goed gaat met Mirrin, dat heb ik me nog wel eens afgevraagd na je heftige bevalling inderdaad. We zijn ook heeeel benieuwd naar foto's:D

@Me87 ja kan me voorstellen dat zo'n schema dan ook niet helpt nee, ik dacht meer misschien hebben ze tips hoe je haar wel aan de fles / lepel krijgt maar jullie hebben natuurlijk ook al zo veel geprobeerd, lastig hoor.

Als ik die prijzen zo hoor dan denk ik dat voorlopig ook eerst ga proberen hoe het met mijn eigen fiets gaat. Vanaf wanneer wil jij haar denk je mee gaan nemen op de fiets? Ik dacht zelf altijd als ze goed stevig kunnen zitten, maar bij veel van die fietsstoeltjes staat ook vanaf 9 maanden.

Veel plezier vanavond in de bios! Naar welke film gaan jullie?

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Ja als ze zelfstandig kunnen zitten dan mag het volgens mij dus dat houd ik aan.
    Ik ga naar Lucia de B, gaat over een kindervepleegkundige die onterecht 6 jaat vast heeft gezeten ofzo. Als verpleegkundige mag ik naar de voorpremiere met korting dus leek me wel leuk.

19. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    Oh daar heb ik van het weekend toen ik naar de bios ging een voorstukje van gezien, lijkt mee een mooie film!

20. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @M89; Wat ziet Ruben er weer geweldig uit! En echt mannetje aan het worden :D. En knap dat hij al enkele momentjes alleen kan zitten.
    Gaan zwemmen, lijkt me leuk! Hier zal dat voor het eerst zijn in Turkije. Benieuwd hoe ze gaat reageren op het frisse water. De douche is ze gek op en maakt er ook niets uit als er wat water over haar gezichtje komt, maar of ze op fris water ook zo gek gaat zijn, dat is nog aftewachten :D.

@Zelena; Nee, klopt. Wij kennen elkaar nog niet :). Ik ben er bijgekomen als dit topic is geopend. Ik ben 22 jaar en woon in Arendonk, België. Niet zo ver van de grens met Nederland ;). Siënna is ons eerste kindje en ben getrouwd met mijn man Jonas. Fijn dat je komt meekletsen!
    Siënna sukkelt sinds de geboorte héél veel met een verkoudheid. Ik denk dat ze nog geen maand aan een stuk snotvrij is geweest. Verder is ook mijn meisje melkmoe, net als Mirrin. En ook hier nog steeds een spugertje. De zantac moeten we blijven behouden tot ze zo goed als van haar flessen af is ;). Jouw post zou de mijne kunnen zijn :p.

@Me87; Haar snotneusje is weeral even voorbij. Maar ze blijft hoesten en slijmen ophoesten ;). De verhoging is weer voorbij, dus was waarschijnlijk effectief van haar verkoudheid, want tandjes zie ik nog steeds niet :).
    Jammer dat het CB geen tips voor je had. Hopelijk gaat ze de lepel wel waarderen en gaat het dan allemaal een stuk makkelijker gaan. Mijn duimpjes draaien :p.
    Julie blijft inderdaad een kleintje, maar wat maakt het ook uit. Zolang ze maar gezond is :)!

Pfoe, dan is het al zo laat! Moet weeral gaan werken. Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina