@ M89, film was opzich wel indrukwekkend en mooi hoor, maar had er iets meer van verwacht. Nouja weer lekker avondje weg geweest. @ Shaantje, Julie vind idd het badje of de douche ook super leuk. Maar ben ook benieuwd hoe ze het zwemmen gaat vinden. Het happen van de lepel gaat steeds beetje beter. Denk dat ze de appel die ik had gemaakt niet zo lekker vond haha, was ook een oude appel Gister broccoli en vandaag wortel gingen goed. Niet helemaal bakje leeg wat ik had gemaakt maar ze deed wel der mondje open om nieuwe hap te nemen. Ik vind het wel leuk dat ze wat kleiner is hoor. Iedereen op kinderdagverblijf zegt altijd oooh wat een schatje en denken ze dat ze nog heel jong is. En ze worden al veel te snel groot dus laat het maar wat langzamer gaan. Maakte me alleen beetje zorgen, denk 1,5 cm in 2 maanden is niet veel maarja. @ Hier, vandaag gewerkt. Morgen en zaterdag ook weer dus kom me dagen wel door haha. Vriendlief is vandaag weer weg dus ben nu alleen. Julie slaapt gelukkig. Gister heeft ze heel de tijd zitten mokken en pas rond half 12 eindelijk gaan slapen. Hebben jullie kindjes last van de 6 maanden sprong? Julie vind echt alles interessant en slaapt slechter dan normaal. Overdag hele korte slaapjes of geen slaapjes, en savonds soms dus ook nog zo spoken terwijl ze voorheen gewoon om half 8 sliep.Verder is ze neit vervelend doordat ze weinig slaapt, gewoon vrolijk.
@Me87 hier gaat het slapen ook steeds slechter! Vooral overdag ben ik al heel blij als ze drie kwartiertjes slaap pakt tussen de flessen door. En het lijkt ook wel alsof ze elke morgen vroeger wakker wordt... @Shaantje hier ook een boel gesnotter! Sinds gisteren spuugt ze echt geel/groen slijm (goedemorgen ) dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ze hoest nu ook meer. Moet wel zeggen dat we volgens mij dezelfde verkoudheid hebben want net als zij begon ik met snotteren en zit ik nu te hoesten. Ze heeft wel een verhoging, zit vaak net iets boven de 38 graden. Ze is eigenlijk nog niet ziek geweest, dus ik weet helemaal niet wanneer je met zoiets langs je huisarts moet, maar zolang ze drinkt, slaapt en enigszins vrolijk is kijk ik het wel even aan. Hierbij ook gelijk even wat foto's van mijn kleintje Niet de leukste, maar deze heb ik toevallig hier voorhanden op mijn werk groetjes!
Sorry lees nu pas de vragen over hoe het met mij gaat, over het algemeen gaat het wel weer maar het blijft vreselijk, gister zijn we voor het eerst bij een geneticus geweest en wij zijn hoogst waarschijnlijk beide drager aangezien het soort ziekte dat ze had en in hoeverre ze al wat hebben kunnen vinden, welke ziekte het precies was en voor onze toekomst moet blijken uit de onderzoeken die minimaal zo'n 6 maanden gaan duren of langer.. dat is ook slopend. Maar ik wil hier niet weer een nare topic van maken, prive wil ik verder best vragen gaan beantwoorden mochten die er zijn. @Zelena fijn om te lezen dat het goed gaat met je meisje na de heftige bevallingsverhaal!
@Kelly90 ik heb je een berichtje gestuurd. En ik denk dat ik namesn iedereen kan zeggen dat je je absoluut geen zorgen moet maken dat je dit een naar topic maakt! We zitten hier volgens mij allemaal om met elkaar mee te leven, en helaas gebeuren er niet alleen positieve dingen in het leven. Ik vind het zo ontzettend vreselijk allemaal, die eerste maanden waarin Chayenne het zo goed deed, de mooie foto's, en dan ineens die omslag. Ik kan niks anders zeggen dan sterkte, heel erg veel sterkte gewenst. Ik zag dat je al naar me had gevraagd in het topic, en dan ook nu nog eraan denken om te zeggen dat je blij bent dat alles goed is met Mirrin, volgens mij ben je echt een lieverd. we denken aan je!
@me87 die sprong is hier oo kgoed aangekomen hoor! Alles is veel te leuk en interessant, en slapen is voor baby's. Ze wordt inderdaad ook ineens al heel erg vroeg wakker, alsof ze ineens geen slaap meer nodig heeft! Maar ik moet zeggen, ze wordt nu rustiger. Ze heeft ook net een oorontsteking en flinke verkoudheid achter de rug, dus daardoor heeft ze wel veel geslapen de laatste week. Gaat het bij jullie al beter intussen? Oh, slecht eten hoorde er hier trouwens ook bij, herkenbaar?
@Me87; Hier ook een heftige 6 maanden sprong. Van de rest weinig tot geen last gehad, maar deze pfft . Zal blij zijn dat ze deze gehad heeft! Niet willen slapen overdag, alleen maar aandacht willen. Als ze 5 minuten op haarzelf moet spelen dan is het brullen. Zolang ze maar beziggehouden wordt en de aandacht heeft dan is het oké . Ook heeft ze al een dag of 5 op en af verhoging. Tot 38 graden. Verder eet ze wel goed enzo dus kijk het nog maar aan. Als ze ziek begint te ogen dan toch nog maar eens naar de ha. @Zelena; Wat is Mirrin toch een mooie meid . Slecht eten is hier enkel met de fles... De rest blijft ze gretig binnen happen . Maar denk dat slecht eten bij velen ook herkenbaar is bij een sprongetje! Hier; Ja zoals eerder beschreven dus een extreem heftige sprong aan het doormaken . Is best vermoeiend zo! Geen 5 minuten rust, tenzij ze toch eventjes een dutje van 30min wil doen ofzo . Ben wel benieuwd wat ze nadien weer allemaal gaat kunnen! Verder is ze echt een zelfstandige meid aan het worden. Wat gaat het snel! Ze wil niets liever dan zelf alles eten, al is dit met een lepeltje nog geen optie . Probeer haar wel andere dingen (broodkorstjes, stukjes fruit, ...) regelmatig zelfstandig te laten eten en dat vind ze geweldig . Haar tuitbeker gebruikt ze ook super graag en kan ze al geweldig goed vasthouden en gebruiken! Hierbij nog 2 foto's van Siënna als zelfstandig meisje .
@ Zelena, oh jeetje oorontsteking, wat vervelend. Gelukkig is het achter de rug. Eeten doet ze nog steeds goed, in ieder geval aan de borst. Fruit en groente ben ik pas net mee begonnen sinds aantal weken dus dat ik nog nooit heel goed gegaan. Gaat nu ook ene keer beter dan andere keer. Maar heel veel krijgt ze er nog niet van binnen. @ Shaantje, denk dat de heftigheid weer over is. Overdag slapen gaat weer prima en de nachten worden ook weer beter dus hopen dat ze het zo blijft volhouden. Hopelijk wordt ze niet ziek. Wat een mooie fotos. Julie geef ik weleens een tuitbeker maar ze wil toch niks drinken uit iets anders dan de borst. Dus ze doet tuitbeker netjes naar de mond maar zuigt er niet aan. @ Hier, 3 dagen gewerkt. Nu lekker het weekend vrij. Heerlijk, zelfs geen verjaardag geplant dit weekend. Julie heeft afgelopen nacht van 22.00-8.30 geslapen, toen gedronken en weer tot 11.00 door geslapen in ons bed, dus hoop dat de het doorslapen snachts vol gaat houden, dan heb ik weer minder problemen als ik nachten werk. Sprong is denk ik wel zo goed als over. Verder ben ik op zoek naar een fiets dus vandaag ervoor rond wezen kijken. Denk iets gevonden te hebben. Afgelopen zondag zijn we naar de efteling geweest. Drukke dag maar wel leuk.
@me87 lekker rustig weekend gehad? En is de fiets binnen? Wat leuk dat jullie naar de efteling zijn geweest! Vond Julie het ook al leuk om alles te zien? @Shaantje wauw, wat is jullie mooie meisje zelfstandig! Mirrin begint wel te zuigen aan een tuitbeker, maar omdat dat plastic tuitje zo makkelijk glijdt, kan ze minder hard zuigen en daarom kan ze er niet mee overweg. Hoorde van een vriendin dat er ook tuitbekers zijn met een zachte tuit, daar moet ik even voor kijken eigenlijk. Verder eet Mirrin wel eens zelf met de lepel, hij gaat meestal wel haar mond in, maar de tweede stop is meestal haar hoofd of oog... dat is dus iets minder Brood uit ze wel eens uit haar vuistje, maar banaan vindt ze heel vies voelen ofzo. Als ik dat aan haar geef, knijpt ze erin en trekt ze een heel vies gezicht hahaha. Dat gaat dan ook echt niet richting haar mond. Dragen jullie de kindjes trouwens ook in een doek? Ik vind het echt heerlijk! @hier: Mirrin's koorts is nog steeds weg gelukkig, maar ze grijpt nog wel eens naar haar oortje. Vraag me dus af of de ontsteking al wel helemaal weg is. Verder zijn we begonnen met een nieuw voedingsschema op aanraden van het cb, maar vind het zo raar! Lijkt dit op wat jullie doen? 's morgens pap (180+6) 10:00 fruit 12:00 brood + opvolgmelk (180+6) 15:00 opvolgmelk (180+6) 17:00/18:00 warm eten (aardappels en groente) Mirrin is geen goede eter en drinkt met deze hoeveelheid vaste voeding dus niet al haar flessen leeg! Ik vind drie flessen van 180+6 wel weinig, geef haar dus meestal smorgens een gewone fles (pap krijgt ze dan nog echt niet weg) en geef haar rond 20:00 een extra flesje pyjamapap. Ben benieuwd wat jullie doen! En eten jullie kleintjes al vlees? Het zit namelijk wel in al die 6+ maandenpotjes! En welke speen gebruiken jullie voor pap?
@Zelena; Wauw al met een lepeltje! Dat laat ik Siënna niet meer proberen voor het eerst. Ze is zo hevig dat ze de lepel te diep duwt, met het gevolg dat ze kokhalst en alles teruggeeft wat er van te voren in ging . Verder is ons schema zo: 06.00u: Fles 210/7 11.00u: Groentehap (+/- 200gr) 13.00u Fles 180/6 15.00u-16.00u: Fruithap (+/- 200gr) 19.00u: Fles 210/7 Tussendoor krijgt ze nog een stukje brood om op te sabbelen en haar tuitbeker voor af en toe een slokje water te kunnen nemen. Hier eet Siënna sinds ze 6 maanden is ook al vlees enz. in haar groentehap. Mag vanaf dan, dus geen probleem . Hier nooit geen draagdoek gehad, is onze meid véél te hevig voor . @Me87; Dan slaapt ze toch al lekker momenteel! Hopelijk blijft ze het volhouden . Hoe was het uitstapje naar de efteling geweest?
@ Zelena, ja lekker weekend gehad, nu 8 dagen vrij haha. Luxe. Gelukkig met Pasen druk anders wist ik niet hoe ik de dagen door moest komen. Fiets nog niet binnen. Wil nog even verder kijken dus nog geen beslissing gemaakt. De efteling vond ze iff leuk om mee te kijken met alles. Had ook voor het eerste de buggy mee, dacht in de bak ziet ze niks. Ik heb ook een doek voor Julie. Gebruik hem heel vaak. Ideaal voor sommige dingen. Maar nu ze wat zwaarder wordt vind ik het soms ook gewoon fijn de wagen mee te nemen, maar in het begin gebruikte ik die wagen amper. Tja Julies schema ziet er heel anders uit. Ze drinkt 5-7 keer per dag op vraag aan de borst. Ligt er een beetje aan of ze doorslaapt of niet want dat is nog erg wisselend. Dan probeer ik in de ochtend een keer fruit te geven en eind van de middag een keer groente maar dat lukt allemaal niet altijd. Maar hier eet ze ook ene keer paar hapjes van, andere keer meer ( maar echt geen 200 gr). Slapen is ook maar zo tussendoor ergens, geen vaste tijden. Meestal 2 of 3 slaapjes van 30-60 min en dan de nacht. Ze eet nog geen vlees of aardappel. Af en toe geef ik wel broodkorst. @Shaantje, dat slapen blijft heel wisselend. Vanacht elke 3 uur wakker, gister nacht 9,5 uur doorgeslapen. Maarja wat doen we eraan haha. Efteling was leuk, op vervelende opmerkingen na van schoonfamilie die mee was maarja. Dat blijf je houden. Weten altijd alles beter. @Hier, ben dus 8 dagen vrij, gister naar de stad geweest. Paspoort van Julie opgehaald en ff gewinkeld. Vnadaag blijven we dagje thuis want ze is maar chagrijnig haha. Hoe zit het met tandjes, krijgen jullie kleintjes al iets?
Mirrin is flink aan het kwijlen en sabbelen, dus denk dat het er wel aan zit te komen ik kon gisteren voor het eerst ook echt al tandvormpjes zien bovenin. Ben benieuwd! Hoor vaak dat het heel lang duurt voor ze echt door zijn...
Dag meisjes, Allereerst vrolijk Pasen!! Zo, ik moest helemaal bij lezen! Teveel om uitgebreid te reageren... Hoe was jullie eerste paasdag met jullie kindje? Wij hebben gisteren uitgebreid gebruncht met Jenthe haar opa's en oma's. Super gezellig en relaxed. Prachtig weer!☀️ Jenthe heeft ook nog geen tandjes. We zeggen al zo'n drie weken ' het zit er echt aan te komen hoor'.. Nog niets! Eten gaat wel stukken beter. Ze had vanmorgen zelfs een kommetje pap op.. Groente/fruit eet ze ook veel beter en meer. Stukje brood gaat er ook wel in.. Donderdag CB dus ik ben benieuwd wat ze ons adviseert qua voeding! Ook ben ik benieuwd naar haar lengte en gewicht. Ik ben van plan om aan een fietsplan mee te doen op me werk en dan een mama-fiets aan te schaffen. Ik dacht ik doe het nog wel even met mijn opoefiets maar ik ben van plan lekker veel te fietsen met die kleine dus wil ook gewoon een goede fiets! Voedingsschema: 08:00u papfles 11:00u fruit 12:00u fles 180+6 16:00u fles 180+6 18:00u groente 20:00u papfles droompapje. De tijden wisselen nog wel eens, en soms schoppen de slaapjes mijn schema weer in de war. Maar zo ziet mij ideale voedingsschema
Hi ladies, Wat wordt er weer een hoop geschreven hier, gezellig! Maar ik moet het wel nog even allemaal terug gaan lezen Wij hebben ook lekkere paasdagen gehad met een picknick in het bos, bezoekje aan de kinderboerderij en vooral heel veel lekker niks doen We zijn een paar weken terug ook gaan zwemmen dat was ook wel een succes! Hoewel hij wel nog heel snel moe is van alle indrukken. Grappig dat de schema's van onze kindjes allemaal zo verschillen, Voor Ruben ziet het er nu zo uit: 7:00 Bordje pap 10:00 Fruit 11:00/11:30 Fles 210/7 13:00/13:30 Boterham met wat drinken 15:00 Rijstewafel, soepstengel of eierkoek 17:30 Avondeten 19:00 Fles 210/7 Met mijn fiets blijf ik ook nog twijfelen, ik ga in ieder geval het Yepp mini fietszitje aanschaffen, maar ik heb nu een fiets zonder versnellingen dus ik ben benieuwd of dat niet heel onhandig is. Tandjes roep ik ook al weken dat ze er nu écht aan gaan komen, en daar ben ik nog steeds van overtuigd haha maar er gebeurt niks Ach hij zal ze vast krijgen voordat hij 18 is.. Fijne dag nog meisjes en ik zal volgende keer wat sneller komen kijken of er hier weer nieuwe reacties zijn!! Bij Pasen hoort een lekker eitje! Bekijk bijlage 389855 Picknicken in de zon Bekijk bijlage 389856
@ Nijntje, paasdag was druk. Zijn bij familie geweest maar Julie kreeg niet zo goed haar slaap te pakken. Verder heeft ze het wel prima gedaan. In de avond ben ik naar sister act geweest in Scheveningen. Was heel leuk. Herkenbaar van die tandjes, wij denken ook steeds nu moet het doorkomen maar zien ook nog niks. We wachten maar af, hoefd van mij nog niet zo perse ivm borstvoeding haha. Ik ga idd ook meedoen met fietsenplan, heb nu eergister een fiets gekocht, krijg hem morgen binnen, zal dan wel een foto plaatsen. Heb niet voor een mamafiets gekozen. Vind die niet mooi. Hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk? @M89, leuk picknick in het bos, gezellig hoor. Haha dat eitje dat hij aan het eten is. Ruben heeft ook veel haren zeg, ben ik jaloers op. Vandaag dagje thuis, Vriend is hele dag weg, motorrijden dus ik ben met Julie thuis. Net even boodschapjes gedaan. Vanmorgen was ze om half 9 wakker, (wat opzich normaal is) en 2 uurtjes daarna weer moe (wat ook normaal is) Dus leg haar in bed, heeft ze gewoon 4 uur geslapen. Om 14.30 dus uit bed, ff naar winkel geweest en met hond gelopen was ze net weer aan het mopperen. Dus ligt weer terug in bed. Tja ze zal het wel nodig hebben maar stond ervan te kijken omdat ze normaal maar 1 uur slaapt ofzo haha.
@Me87; Hier denken we ook al een hele tijd dat de tandjes er doorkomen, maar ook nog steeds niets erdoor. Zal zijn tijd nodig hebben . Wauw, 4 uren slapen! Dan zal ze het inderdaad wel nodig hebben. Ze kan het maar gehad hebben! @Nijntje; Hier gisteren een rustig dagje paasbrunch gehad bij de schoonouders. Daar kon Siënna rustig het bed in als ze moe was, dus dat ging op zich prima! @M89; Ah, wat is Ruben schattig met het eitje! Wist niet dat ze dat al mochten hebben! Hier krijgt ze toch geen chocolade voor het jaar hoor . Ach, zo heeft iedereen wel iets waar hij liever langer mee wacht . Hij smult er zo te zien lekker van! Echt een knap mannetje! Hier; Met Siënna gaat het qua gezondheid weer helemaal niet goed . Ze is zondagavond ziek geworden. Wou totaal geen fles drinken (had 20cc gedronken) en enkele minuten later kwam er meer uit dan dat ze binnen had gekregen. Toen we ze wilden inpakken om naar huis te gaan om 19u00 (waren nog bij schoonouders) gaf ze zelfs nog alles terug van haar groentjes van 11u00 's morgens ! Zijn toen maar naar de ha van wacht geweest en nu blijkt dat ze een virus te pakken heeft (griepje). Vandaag was het dus echte mama-hangdag. Heeft enkel maar bij mij geslapen vandaag. Van zodra ze in bed werd gelegd was het brullen alsof haar leven er vanaf hing, dus ook niet meer geprobeerd en gewoon lekker bij mij laten slapen. (Kon ik langs de ene kant ook nog wel eens van genieten zo lekker terug bij mij hangen/slapen/knuffelen. Is normaal niet zo een echte knuffelkont omdat ze geen stilzittend gat heeft .) Als ze maar snel terug beter is, is zo zielig! Wil enkel maar haar flesje drinken, terwijl ze normaal zo gek is op haar vaste voeding. Nu moet ze hier niets van weten, moet er enkel van kokhalzen! Maakt ook koorts, maar dit kon volgens de ha wel een 5 dagen aanhouden. We houden ze maar goed in de gaten! Zolang ze haar flesjes maar binnenhoudt dan droogt ze zeker al niet uit! Nu ligt ze lekker te slapen (op haar bed! 's avonds is het blijkbaar wel goed ) en hopelijk is ze morgen al een pak beter!
Neeee Shaantje ik heb hem geen chocolade gegeven hahaha! Gewoon een gekookt eitje, dat mogen ze wel hebben. Wat zielig dat Sienna ziek is! Hoop dat ze snel weer opknapt. Hier is Ruben ook een week flink ziek geweest, hij had oorontsteking aan beide kanten zo zielig was hij. Donderdag begon hij alweer op te knappen en in het weekend was hij weer helemaal de oude (wel nog tot vandaag de antibiotica gebruikt). Blijft toch altijd zielig als die kleintjes ziek zijn
@Shaantje: hoe is het nu met Sienna? Hoop dat ze zich al stukken beter voelt! Het heerst echt, Mirrin is al weken aan het kwakkelen, ook herstellende van een oorontsteking (ze heeft gelukkig geen koorts meer, maar we hebben geen antibiotica gehad, mocht niet eens met haar langskomen bij de ha nadat de jeugdarts bij het cb zag dat het een oorontsteking was). Nu is ze al tijden erg verkouden, we blijven elkaar ook aansteken thuis! @Nijntje: hier hetzelfde voedingsschema! Grappig om te zien @M89 wat is hij lekker aan het genieten van dat eitje! Mijn moeder wilde Mirrin een klein stukje ei geven, en ze stikte er bijna in! Ze vond het niet lekker en toen schoot hij verkeerd (echt inieminie stukje, maar ze moest flink kokhalsen!) Maar ja, dat is Mirrin, die bleef zaterdag ook al bijna in een stukje brood zo groot als een kwart vingernagel.... Wat is RUben trouwens een schatje!!! en wat zit hij al goed! Hier ook een gezellige en drukke Pasen gehad! Lekker met familie. Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe gek iedereen op Mirrin is, die komt geen seconde aandacht tekort op zulke dagen! Genieten jullie daar ook zo van? En natuurlijk altijd fijn als je moeder ongeremd enthousiast is om luiers te verschonen en de fles te geven groetjes!
@ Shaantje, wat klote dat Sienna niet lekker is. En vergt ook heel wat van jou zo, maar idd is ook wel lekker als ze even tegen jou aan in slaap vallen. Hoe gaat het nu met haar? @ Zelena, mirrin ook al aan het kwakkelen. Wat vervelend zeg. Ik moet zeggen Julie is nog geen 1 keer ziek geweest. Alleen een keer van de prikjes beetje verhoging gehad. Is ook leuk ja zo die aandacht die de kleintjes krijgen. Ik vond dat ook leuk toen ik zwanger was en idd nu Julie er is. Maar vind het soms wel vervelend als ze beetje moppert of wil gaan slapen dat er dan ook nog steeds mensen zijn die het leuk vinden haar aandacht te geven. terwijl ze eigenlijk even met rust gelaten moet worden. Maarja. Gister even rondje hard gelopen en daarna met vriend gegourmet, Julie was op gegeven moment ook wakker dus is er ook bij komen zitten. Had reepje paprika gegeven en stokbroodje. Vond ze lekker. Vriend was gister heel de dag weggeweest dus was gezellig zo in de avond iets samen te doen. Vandaag is hij extra dagje vrij dus we zijn net gaan lunchen. Zo meteen mijn fiets ophalen. En waarschijnlijk daarna even met Julie in bad bij mijn moeder (hebben zelf geen bad maar lijkt ons wel leuk een keer) Dan zitten de vrije dagen erop, mag ik morgen weer werken en vanaf donderdag 4 nachtdiensten.
@M89; Ooh, het leek echt op een wit chocolade eitje . Ken iemand dat een baby van 6 maanden op een stuk chocolade liep sabbelen. Daarmee, kijk van niets op . @Zelena; Ook al zo aan het sukkelen... Vervelend hé! Hier zijn we ook nog nooit een week van de verkoudheid afgeweest! Als het maar snel zomer is . Qua aandacht: Vind het ook wel fijn de aandacht voor onze kleine meid, maar ik haat het dan weer als iemand anders de fles wil geven of de pamper wil doen haha!! Ik doe liever die dingetjes zelf als ik bij haar ben . Als ik moet werken dan kan iemand anders er al genoeg mee bezig zijn . @Me87; Hier ook geen bad! Is inderdaad wel eens fijn in bad te kunnen gaan met de kleine . Wij gaan altijd bij schoonouders in bad, wonen ook maar op 5 minuten rijden! @Gezondheid Siënna: Pff, weet niet wat te doen... De ene moment lijkt ze niets te mankeren en zit ze vrolijk te lachen, de andere keer huilt ze weer zo erg dat mijn moederhart ervan breekt . De ha had gezegd dat de koorts enkele dagen kon aanhouden, maar vandaag had ze 39.1 bij de opvang. Ik denk dat ik een second opinion ga vragen bij een ka. Want ben er toch helemaal niet gerust in... Al ben ik bang dat ze me een aansteller gaan vinden en zeggen dat het helemaal niet zo erg is. Gisteren wou ze geen vaste voeding, alleen maar een fles. Nu vandaag op de opvang wou ze dan weer enkel vaste voeding en helemaal geen fles. Ze heeft de helft laten staan van haar 210/7. Dus ben bang dat ze nu te weinig vocht binnen krijgt. Pff, erg vervelend allemaal.
@shaantje: kan me je ongerustheid voorstellen. en ook je angst om een aansteller gevonden te worden, heb ik ook hoor! Maar ongerustheid is erger op t cb zeiden ze vorife maand dat als ze 300 ml op een dag drinkt, ze niet uitdroogt. dat was voor mij een hele gerustelling! Mirrin drinkt met vlagen ook erg slecht namelijk. Misschien kan je t eens navragen bij t cb? Weet wel dat voor kindjes van onze leeftijd 4x 150 ml wordt aangeraden. Alles meer is extra! Succes meid! en probeer je mamahart te volgen X