Trotse jonge moeders! (eind sep 2013)

Discussie in 'De mama's' gestart door M89, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Dankje!
    Die 300ml maakt me al geruster :). 's Morgens en 's avonds drinkt ze meestal haar flesje van 210/7 wel vrij goed. Dan zal ze wel niet zo snel uitdrogen! Pff, ben normaal niet zo snel ongerust, maar als het op m'n dochter aankomt, dan ben ik echt een bangerik ;).

2. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Heeeey Dames :D.

Kleine update hier:
    Zondag (27/4) heb ik met Siënna de hele namiddag op de spoed gezeten. Woensdag (23/4) was ik met Siënna al terug naar de ka geweest voor een second opinion. Nu bleek dat ze inderdaad een virale infectie had en nu bleek dat ze ook wat slijmen op de longen had gekregen. Dus aan de aerosol. Verder hadden we ook neus- en oogdruppeltjes gekregen om de etter uit haar oogjes te krijgen en haar neusje open te krijgen om beter te ademen. De koorts zou volgens hem de volgende dag of ten laatste vrijdag over moeten zijn. Anders moesten we terugkomen om het verder te laten onderzoeken.
    Dus met goede moed naar huis, het bleek dan toch niet te ernstig.
    MAAR...
    vanaf vrijdag bleef haar temperatuur maar stijgen... Vrijdag avond zat ze boven de 39 graden. Ook zaterdag zakte de temperatuur niet... 's avonds had ze 39.5 graden. Wou toen al naar de spoed rijden, maar omdat ze nog goed at en nog vinnig was, keken we het nog even aan.
    Maar zondag was het me toch overduidelijk dat er meer scheelde! Om 12u 's middags had mijn schoonmoeder haar nog perdolan gegeven omdat ze 38.5 graden had. Ik moest werken tot 12.30u dus hoorde dit om 13u. Om 14u werd ze wakker en nam ik ze uit bed. Ik voelde al dat ze nog steeds warm aanvoelde. Nam haar temperatuur en bleek dat ze 39.3 had, 2 uur na de perdolan :$! Dit was niet normaal! Slaap + perdolan en dan nog stijgen! Toen dus onmiddellijk naar de spoed gereden. Ze ademde ook anders dan normaal dus laten nakijken.
    Na vele onderzoeken bleek dat ze nog een oorontsteking had bijgekregen, maar nog erger! Een beginnende longontsteking :(! Ze twijfelden of ze haar in het ziekenhuis zouden houden of niet. Maar omdat ze nog goed at enzo mocht ze mee naar huis. Pff, zo schrikken!
    Nu moeten we ze goed in de gaten houden en ze krijgt de zwaarste antibiotica dat er is. Als ze minder of niet meer wil eten of futloos is, enz... Dan moeten we onmiddellijk terug en moet ze opgenomen worden :(. Gelukkig lijkt de antibiotica aan te slaan en blijft ze nog voldoende eten. Ook is de koorts voorlopig onder controle. Ze is vandaag niet meer boven de 38 graden geweest! Hopelijk blijft het zo.

Ben zo blij dat ik toch ben weggeweest, maar heb mezelf ook verweten waarom ik niet eerder ben geweest :(.

Pff, dat moest ik even kwijt! Verder is ze vandaag alweer 7 maanden!! Time flies!! :)

Hoe gaat het met de andere baby's en mama's?? :)

3. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeetje meis, wat heftig!
    Arme Sienna, echt goed ziek dus. Wat een verschrikkelijke pech heeft je kleintje. Ik zou me echt suf schrikken...
    Je moet je zelf niks verwijten joh, je hebt het prima gedaan. Je bent toch meteen naar de spoed gegaan zodra je door had dat haar koorts niet zakte.. Slaat de AB-kuur wel een beetje aan??
    Fijn dat de rest onder controle lijkt.. Ik hoop dat ze het hierna even gehad heeft hoor!

Jenthe is gelukkig nog niet ziek geweest. Dat was eigenlijk me grootste angst voor de eerste maanden. Maar het gaat haar goed af, gelukkig! :)

Met ons gaat het prima! Jenthe doet het ook steeds beter met de hapjes. Van de week bij het CB geweest en haar gewicht was 7775 gram en lengte 71 cm. Ze doet het gewoon lekker.
    Ze lijkt soms echt (onbewust) mama te zeggen, te grappig! Verder rolt ze wat rond en verplaatst zich door zich aan dingen vast te grijpen.
    Verder kletst (en gilt soms iets te enthousiast ;) ) ze er op los.
    We gaan de 9de een heel weekend naar Bosrijk (Efteling) met ouders, broertje en vriendin, mijn opa en tante en ons gezinnetje natuurlijk. Super zin in nu al, al duurt het nog even!
    Jenthe is ook al weer bijna 7 maanden. Oh hoe cliché?! Maar wat gaat de tijd hard :p

4. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik hoop ook dat het hierna genoeg is geweest! Nu wil ik een blakende gezondheid voor m'n meisje :). De kuur slaat alleszins aan. Voorlopig geen hoge koorts meer en ze ziet er terug frisser uit, heeft meer kleur en babbelt terug de oren van ons hoofd :).

Wat blijft Jenthe toch een lekkere lange dame :D. Dan is Siënna maar een minike ;).
    Super leuk naar de efteling! Gaat vast reuze gezellig worden! ENJOY :D. En inderdaad hoe cliché ook, het gaat inderdaad allemaal REUZE snel :)!

5. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Shaantje, jeetje zeg wat een verhaal. Balen dat het zo kwakkelen is. Gelukkig dat het nu met de kuur beter gaat.
    Snel he de 7 maanden alweer. Gaat veel te hard, ze worden veel te groot. En dan is mijn meissie helemaal een kleintje vergeleken met die van jullie. Ze is 63 cm.

@ Nijntje, Fijn dat jenthe ook nooit ziek is geweest. Julie hier ook niet. Idd een lange dame heb je. Ik hoef pas over een maand weer naar CB. Leuk naar de efteling. Ben er paar weken terug ook geweest. Niet geslapen, gewoon dagje.

@ Hier, gaat goed. Julie heeft vandaag voor het eerst afgekolfde melk uit de fles op het kinderdagverblijf gedronken. Ik ging haar steeds voeden maar afgelopen weekend had ik nachtdienst en wilde mijn vriend snachts fles proberen. Lastig om midden in de nacht naar huis te moeten om te voeden. En opeens dronk ze 2 keer 90 ml. Vandaag dus op kinderdagverblijf 1 voeding met fles laten proberen en dronk ze 100 ml. Nu moet ze het door gaan zetten. Ben benieuwd.
    Ik ga der ff uit bed halen want ze begint te huilen.

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Volgens mij nog geen foto van fiets gestuurd dus hier komt ie

7. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Shaantje jeetje wat heftig dat Siënna zo ziek was! Kan me voorstellen dat je daar heel erg van schrikt ja. Hoe gaat het nu met haar? Hoop dat ze gewoon lekker thuis bij jullie is kunnen blijven!

@Nijntje wat wordt Jenthe groot! Slanke lange dame naast mijn bolle ventje;) Leuk de efteling!

@Me87 wat goed van jullie dat ze uit de fles heeft gedronken! Lijkt me voor jou ook eindelijk wat rust geven :) Je fiets ziet er mooi uit! Ik heb ook het Yepp fietsstoeltje. Ik heb nu nog een fiets zonder versnellingen dus die heb ik op marktplaats gezet en als die verkocht is ga ik een andere kopen. Ik vind het ook wel een beetje zonde want deze is ook nog zo goed als nieuw heb er 5 keer op gefietst denk ik (daarna door al dat bekkengedoe niet meer kunnen fietsen tot nu) Twijfel nog tussen een moederfiets en een gewone fiets, maar eerst deze maar eens kwijtraken :)

@hier: gaat ff niet zo lekker heb zelf een keelonsteking en oorontsteking, heb zelfs een hele avond in het ziekenhuis gezeten omdat ik niks meer kon eten en zelfs geen slokje water meer binnen kon houden. Nu met medicijnen gaat het al wel een stuk beter maar zal nog wel even duren voordat ik helemaal opgeknapt bent.

Ik moet alleen een beetje bij Ruben uit de buurt blijven om hem niet aan te steken en dat vind ik helemaaaaal niet leuk!

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Me87; Aah, lief zo een dropje. Zo blijven ze toch wat langer klein hé ;). Alles heeft zijn charmes :).
    Wat goed dat Julie van het flesje begint te drinken! Hopelijk blijft ze het nu goed vinden, dan zijn jullie weer een stap verder. En hoef jij je er geen zorgen meer over te maken en krijg je het wat rustiger :).

@M89; Gaat gelukkig véél beter met Siënna! Geen hoge koorts meer (max. 38.3). En sinds vandaag kan ze terug schaterlachen. Heb ik een tijdje niet meer gehoord, vind het nu dus terug enorm fijn dat ze terug zo kan schateren. Miste het geluid van haar lachje wel :D.
    Wat vervelend voor je dat je zo ziek bent! Begrijp dat je het helemaal niet leuk vind dat je een beetje uit de buurt moet blijven van Ruben. Is toch altijd balen hé, maarja alles voor de gezondheid van je kleine man ;). Toen ik enkele maanden geleden m'n griepje heb gehad moest ik ook enkele dagen ver uit de buurt blijven van m'n meisje. Alle zorg was voor m'n ventje en moet zeggen. Breekt je moederhart als je er niet voor kan zorgen ;). VEEL beterschap!!

9. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ M89, ik heb geen mamafiets gekocht. Succes met kwijt raken van deze haha.
    Ohjee vervelend, hoe gaat het nu inmiddels? Alweer wat opgeknapt? Zal wel klote zijn als je Ruben aan steekt ja. Maarja helemaal voorkomen kan natuurlijk ook niet.

@ Shaantje, fijn dat het met Sienna beter gaat. Lijkt me zielig als je kleintje ziek is.

@ Hier, drukke week achter de rug. Nu thuis, vriend is weg maar ik had geen zin meer en moet nodig was op vouwen en huishouden doen. Dus ebn er nu tussendoor maar mee bezig. Julie ligt nu in bed wat te mopperen, maar in de box ook haha dus weet niet wat ze wil.
    Gister uiteten geweest met heel de schoonfamilie. Julie heeft het best netjes gedaan gelukkig. Wilde alleen neit echt slapen, logisch als je steeds weer aandacht krijgt. Maarja uiteindelijk aan de borst in slaap gevallen. Jammer dat degene die naast me zat naar de wc moest waardoor ik moest opstaan (was super krap daar in het restaurant) en Julie dus wakker werd. Toen wilde ook een neef haar perse vast houden, want ze was toch weer wakker, tja daar was ze niet blij mee. Sommige mensen snappen het ook niet echt. En ik ben te schijt om te zeggen als ik iets neit wil. Nouja de frietjes die ze haar wilde geven heb ik nog wel kunnen afslaan.
    Verder was het gezellig etentje haha.

10. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @ me87, super gave fiets zeg! Mag ik vragen hoe duur die was? :)
    Haha, fijn dat het etentje goed ging! Het is jou kindje hoor, als je iets niet wilt gewoon proberen dat duidelijk te maken. Ik ben er misschien iets té goed in. :p

M89' hoe gaat nu met je meis?
    Ik hoop dat je je fiets snel kwijt raakt.. Ik ga definitief voor het fietsplan. Als me proeftijd voorbij is ga ik er eens naar informeren.

@ Shaantje, ja ik kijk er ook echt naar uit, weekendje. Efteling!
    Fijn om te horen dat het beter gaat met Sienna.. Ik hoop voor haar en jullie dat ze nu even van het ziek zijn af is!

Nou hier wonder boven wonder zijn er binnen het afgelopen weekend twee ondertandjes doorgekomen! Vrijdagavond had ze al een beetje rode koontjes. Zaterdagavond zagen we "iets" zitten. Het was een drama zaterdag avond! Huilen, jengelen en miepen. Vaak huilend wakker worden, troosten, ijsring gegeven en dan ging het weer even. Ik vond het verschrikkelijk voor haar. Zondag ochtend waren ze echt door. :D super trots natuurlijk. Nog geen foto, krijg het niet voor elkaar om het op foto te krijgen.. ;). Sinds anderhalve week zegt ze ook nog eens 'onbewust' duidelijk mamma. Wij dachten eigenlijk eerst; Yeah sure..!! Maar toen werd het bevestigd door de CB arts, door mijn schoonouders en eigen ouders.. We hebben het op film maar die kan ik hier natuurlijk niet plaatsen.. :cool:
    Nou dit waren de ontwikkelen weer even voor nu ;)

11. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @Shaantje: Fijn dat het weer wat beter gaat met Sienna!!

@Me87: hier uiteindelijk wel voor een moederfiets gegaan, niet omdat ik persé een moederfiets wilde maar kwam toevallig een leuke aanbieding tegen. Als het goed is wordt hij deze week bezorgd dus dan kan ik volgend weekend een stukje met Ruben fietsen :D Ik vind mijn nieuwe fiets wel veel lelijker dan mijn oude, maar ach als hij maar fietst haha;)

Oude fiets
    Bekijk bijlage 392724

Nieuwe fiets
    Bekijk bijlage 392727

Fijn dat het uit eten goed ging, hier hebben we dat nog nooit geprobeerd ben benieuwd hoe het zal gaan met mijn kleine druktemaker. En ik herken dat wel dat iedereen dan iets van hem wil en ik vind het dan lastig om nee te zeggen terwijl ik eigenlijk denk 'aaaah laat hem met rust!!'.

@Nijntje: Nog niet helemaal opgeknapt maar gaat wel al een stuk beter :) Ruben niet aangestoken gelukkig. Klinkt goed dat fietsenplan op je werk, kun je dan gewoon zelf een fiets uitkiezen? En zoooo leuk dat ze mama zegt echt super schattig:D

12. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @Me87; Fijn dat het etentje goed gegaan is. Soms inderdaad vervelend dat iedereen altijd je kleintje vast wil hebben. Hier kan ik het soms loslaten andere keren is het gewoon NEE :D.

@Nijntje; De eerste tandjes! Leuk :D! Hier zitten we nog steeds te wachten ;). Ze kwijlt meer en meer en bijt op alles, maar nog steeds niets te zien. Ooit zullen ze er wel doorkomen :p.
    Schattig dat ze al mama zegt! Is toch altijd speciaal hé! Hoop dat Siënna het ook snel gaat zeggen. Zou het helemaal geweldig vinden :)!

@M89; Zoveel lelijker is je nieuwe fiets niet hoor! En inderdaad zolang hij maar comfortabel is en goed fiets ,kan het maar goed zijn :p.

Siënna is ondertussen helemaal haar oude zelf :D. Sinds vandaag beginnen wel alle slijmpjes eraf te komen. Dus een hoop gespuug, maarja... Ze kunnen er maar af zijn :). Verder is ze terug ZEER actief, schaterlacht, brabbelt, rolt... Alles zolang ze maar niet stil moet zitten :D. Ook begint ze last te krijgen van scheidingsangst heb ik de indruk! Vooral als ze moe wordt. En dit heeft ze enkel bij mij... Als ze lui is en ze zit bij iemand, zelfs bij papa, op de schoot en ik verdwijn uit het zicht, of ze ziet me weggaan. Dan is het gegarandeerd huilen ;). Van zodra ik dan terug ben dan lacht ze naar mij en is ze terug tevreden. Héél vleiend natuurlijk, dat ik zo belangrijk ben voor haar :D. Maar vind het wel vervelend voor degene (opa, oma, moeke, ...) die haar vastheeft. Net of ze niet belangrijk genoeg zijn, zelfs papa moet er dan aan geloven. Ocharme mijn arm ventje :).

13. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Nijntje, De fiets is 599 euro. Zitje gratis erbij maar zijn normaal 85 euro ofzo. Wat goed dat ze al tandjes heeft. Hier nog steeds niks. Haha serieus dat ze al mama zei? Ik weet echt niet rond welke leeftijd ze wat gaan zeggen. Julie roept hier soms ook wel iets wat ergens op lijkt maar dat is niet bewust ofzo.

@M89, ik ben nog niet gaan fietsen met Julie. Ze kan nog niet goed genoeg zelf zitten.
    Maar haha vind je oude fiets veel mooier. Is die al verkocht inmiddels?
    Ja echt heel lastig om er wat van te zeggen als iedereen de kleine vast wil houden. Ik probeer ook maar gewoon te laten maar soms denk ik dat kind moet gewoon nu slapen en niet zo aanhaffelen, proberen ze haar te troosten ofzo wat dus niet lukt maarja. Ik vind dat heel moeilijk.

@ Shaantje, fijn dat het weer goed gaat met Sienna. Hier ook een heel actief kind. Als we haar in bad doen ligt er vervolgens een zwembad op de grond. Trappelen en spetteren haha, al het water vliegt over de rand. Maar ach laat haar lekker, is toch leuk.

@ hier, na het drukke weekend 2 dagen gewerkt en nu 2 dagen vrij. Lekker niks doen hier thuis. Vanavond wel maar even hardlopen.
    Julie doet het verder prima, heeft nu 2 nachten goed doorgeslapen, hopelijk blijft het erin. Enja flessen gaan ook redelijk. Nu kotm het lastige dat ik vanaf dinsdag 3 weken vrij ben. Lekker makkelijk om steeds te borst te geven maar moet echt zorgen dat ze regelmatig die fles krijgt anders is het straks weer feest. Dus ook op vakantie gaat de kolf mee en kolf ik voor haar een fles te geven 1 keer per dag.
    oh en Julie tijgerd een beetje. Wel achteruit. Als ik haar op de mat op de grond legt ligt ze opeens er van af, en als ik dar weer even niet kijtk ligt ze 2 meter naar achter haha. Nu meot ik wel zorgen dat het huis wat schoon blijft haha.

14. M89

M89 Bekend lid

12 jan 2013
    683
    20
    18
    @me87 haha ja ik vond mijn oude fiets ook veel mooier, maar zonder versnellingen is te onhandig met Ruben erbij, het was sowieso al een zware fiets. Dus ja nu maar een lelijke die wel praktisch is ;) De oude was wel snel verkocht gelukkig.

Ruben zit wel al stevig dus ik wil dit weekend proberen een stukje te fietsen, heb er helemaal zin in:D

Ohh lekker jullie gaan al bijna op vakantie he? Fijn dat het goed gaat met de flesjes en de nachten, nu in de vakantie doorzetten inderdaad:)

Hier gaat het tijgeren ook alleen nog maar achteruit, dan ligt hij ineens half onder de tafel:p Hij probeert ook echt al op zijn knietjes te komen om te kruipen maar dat lukt nog niet. Verder wil hij vooral staan, staan en alleen nog maar staan (met steun van mama uiteraard).

@Shaantje fijn dat Siënna weer helemaal de oude is. Ohh en ze komen nu echt in de mama-fase binnenkort he, ik merk het bij Ruben ook dat hij gaat huilen als ik hem naar het kdv breng (is dan na 5 min wel weer over) maar toch huil ik dan soms bijna met hem mee haha ik moet daar echt nog aan wennen.

Wat eten jullie kindjes nu op een dag?
    Hier ziet ons schema er nu zo uit:
    - Bordje granenpap
    - 1 of 2 stuks fruit
    - Fles 210/7
    - 1 Boterham met thee of water
    - Tussendoortje (soepstengel/rijstewafel o.i.d.) met wat drinken
    - Avondeten
    - Fles 210/7

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ m89, hoe is het fietsen gegaan?
    Haha grappig he, Julie zet af en toe ook die knietjes eronder en zie je der echt kijken van okkk en nu?
    Jaa wij gaan dinsdag op vakantie. Werk nu woensdag nog 1 dag en dan 2,5 week vrij.

Julie eet dit op een dag:
    +/- 6 keer borstvoeding, op vraag maar vaak wel ongeveer rond deze tijdstippen:
    (soms in de nacht een keer)
    6.30 bv
    10.30 bv
    11.30 fruit (eet ze maar half fruitje van ofzo, ene keer meer dan anderr keer.)
    14.00 bv
    17.00 bv
    18.00 groente (eet ze ook maar 50 gr ofzo van denk ik, ene keer meer dan andere keer)
    20.00 bv

Soms krijgt ze tussendoor een broodkorstje of rijstewafel maar doet ze weinig meer, beetje sabbelen en dan laat ze em weer vallen enzo.

Verder hier een druk weekend gehad omdat Julie ziek was.

Zaterdag moest ik werken, voor me werk om 6.45 even Julie wakker maken om te eten, dacht hmm voelt warm aan. Had ze 38.3.Maar ze was vrolijk, leek niet of ze er last van had dus geen paracetamol gegeven, ik houd daar persoonlijk niet zo van. Vriend wakker gemaakt en gezegd houd maar in de gaten. Nou tegen de middag kreeg ik bericht 39.0 had. Julie is nog nooit ziek geweest of koorts gehad. Vriend opdracht gegeven om dan toch aar paracetamol te geven omdat ze op het werk over koortsstuipen begonnen haha. Toen zakte ie weer naar 38.4. Ik de loop van de avond liep ie snel op, tot 40.0. Begon me wel wat zorgen te maken, maar had geen focus waar het vandaan kwam. Ja ze was suf en hangerig, maar leek niet of ze ergens pijn had ofzo. Bij mij in bed laten slapen. Ochtend voor ik naar werk ging weer 40.1, gelukkig was het rustig op werk dus heb gebeld dat ik thuis bleef. Met pcm zakte ie wel maar kwam niet onder de 38.5 en schoot steeds weer terug naar 40. In de middag toch maar even naar huisartsenpost geweest maar was niks aan de hand zeiden ze. (voel ik me zo’n aansteller dat ik erheen ben gegaan) Savonds heeft ze 5 uur lang gehuild, echt ontroostbaar, wat6 verschrikkelijk is dat, en veel aan de borst gedronken, als troost denk want dan was ze gelukkig even stil. Zweette de druppels van der hoofd af, zo zielig, maar daar is de temp mooi mee gezakt. Vandaag heeft ze geen koorts meer, maar ziet nog wel wat suffig uit. Ze kan wel weer ietsje lachen dus denk dat ze aan de beter kant gaat. Ben blij dat vandaag mijn dienst al geruild was. En ik pas woensdag hoef te werken.

Hoe is jullie moederdag geweest? Ik heb wel bos bleomen van vriend gekregen zaterdag al en van Julie een vaasje met bloem erin gemaakt op kdv. Verder heel de dag hier thuis gehangen. Moest eigenlijk werken dus geen plannen. Ja vriend zou naar zijn oma en moeder gaan als ik aan het werk was maar hebben we geskipt.

16. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    @M89; En ben je gaan fietsen met Ruben? Zo ja, hoe ging het? :)
    Hier nog geen tijgeren ofzo ;). Je merkt wel dat ze vooruit wil, maar het zit er nog niet in haha! De enige manier waardoor ze vooruit geraakt is al rollend of als ze zich afdrukt met 1 been :D. Ze oefent ook al met de knietjes, maar ook Siënna heeft nog geen benul hoe ze het juist moet doen :).

Ons schema ziet er zo uit (door de week ivm werken, in het weekend is het eerste flesje meestal later ;)):
    6.00u: fles 210/7
    10.00u: groente (200gr)
    12.00u: stukjes boterham en sinds vandaag een fruitflesje van nestle (250ml), aangezien ze haar pap niet meer wil 's middags ;)
    15.00u-16.00u: fruit (200gr)
    19.00u: fles 210/7

@Me87; Wat zielig dat Julie ziekjes is geweest! Hopelijk is ze ondertussen véél beter... Weet wat het is! Als je het niet vertrouwt TERUG naar de ha, ik voel mij ook altijd een aansteller, maar meestal weet mama het het beste ;). Is ons overkomen, volgens de ha was het maar een griepje, weekje later zaten we met een beginnende longontsteking. Veel beterschap voor Julie!!
    Hier was Moederdag een dag zoals een andere ;). Heb moeten werken tot 12.30u en nadien lekker thuis gebleven, want het weer liet toch niets anders toe :). Heb van Siënna wel een spiegeltje gekregen met een lief tekstje op, dit had ze "gemaakt" in de crèche.

Hier; Sinds het weekend hebben we echt te maken met de fase verlatingsangst ;). In bed slapen overdag is RAMPZALIG... 9 op de 10 keer begint ze te huilen/krijsen als ze mij/mijn man ziet weggaan. Ook beneden gebeurt het meer en meer dat ze rustig aan het spelen is en mij dan ziet weglopen naar de andere kamer, ze ineens begint te huilen alsof haar wereld vergaat ;). Gelukkig gaat ze na haar laatste flesje wel altijd vrij braaf in bed en slaapt ze lekker verder tot de volgende ochtend. Maar pfoe, overdag elke minuut van de dag met haar bezig zijn is toch ook best vermoeiend :). Kan nog niet eventjes naar het toilet of het is feest ;). Gelukkig huilt ze nog niet als ik haar afzet bij de crèche ofzo... Dan is ze zo gefascineerd door de omgeving enz. dat ze niet veel aandacht heeft voor mij. Ons specialeke ;).

Hierbij nog 2 foto's van onze kleine kapoen :D.

Deel Deze Pagina