Wat een doorzettertje die kleine Chayenne!! En jij ook meid zo te lezen zijn jullie heel sterk voor haar. Ik denk aan jullie en duim voor positief nieuws.
Ik lees dit ook met tranen in me ogen. Wij denken aan jullie. Wat M89 zegt ' wat een doorzettertje is Chayenne' en jullie ook voor haar.. Heel veel sterkte. *hug*
We zijn momenteel ook heel trots op ons kleine meisje ze doet het nu zo goed met de medicatie, net weer ff heen geweest en ze was gewoon weer wakker en actief. Maar nog steeds wat is de oorzaak hoe is het op te lossen en is het wel op te lossen blijft ze leven mag ze gewoon met ons mee naar huis of blijft ze een ziekenhuis patiënt. Zoveel vragen... Dit topic heeft wel een hele nare wending gekregen zo Hopelijk heel snel weer leuk met onze lieve chayenne weer lekker thuis in onze armen <3
Wat een klein en dapper doorzettertje! Hopelijk kan ze snel mee naar huis met jullie! *fingers crossed*
Kwam ook even kijken of er nieuws was over de kleine dappere chayenne...hoop dat jullie inmiddels meer weten Kelly @me87 spannend je eerste werkdag, succes! Hoop dat het met de flesjes wil lukken
Binnenkort zal ik mij afmelden van dit topic. Wij weten het al een paar dagen maar het gaat erg slecht met chayenne ondanks de zware medicatie en narcose, ze blijft epileptische aanvallen houden in haar hoofd. Ze heeft een stofwisselingsziekte waar geen medicatie voor is, mocht ze deze ziekte overleven is de kans heel groot dat ze zwaar gehandicapt is en ver onder ontwikkelt en nog eens die zware epilepsie die haar hersenen voor zo ver dusdanig hebben beschadigd dat lichaamsdelen ook kunnen gaan zeggen van we stoppen er mee en dus de kans heeft dat ze daar aan overlijd mocht ze de ziekte overleven, ze wilt heel graag leven want dat is te zien aan hoe hard ze vecht alleen haar hersentjes laten dat niet toe. Voor haar en ons is het alleen nog maar wachten tot de uitslag van het genetisch onderzoek wat het zou kunnen zijn en voor onze toekomst. Ze zal binnen nu en paar weken komen te overlijden als wij niet al eerder zeggen dat het klaar is, want zo'n zwaar gehandicapt en pijnlijk leven wensen we haar niet. Zij verdiend veel beter, binnenkort zal zij bij haar lieve poezenvriendinnetje lena zijn die vorig jaar is overleden een maand voor chayenne geboren werd.
Verschrikkelijk Kelly, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.. Dit had nooit mogen gebeuren. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. Ik hoop dat Chayenne nog even bij jullie mag blijven. Dit is echt vrezelijk om te lezen, tranen rollen over mijn wangen. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd en met het afscheid nemen. Onwijs veel geluk in de toekomst, al lijkt die heel ver weg. Liefs
Lieve Kelly, Ook hier lopen de tranen over mijn wangen bij het lezen van je bericht. Wat een verschrikkelijk nieuws, wat zullen jullie je nu machteloos voelen. Zo oneerlijk dat dit bij zo'n klein mooi meisje moet gebeuren. Ik kan nog wel 10x zeggen hoe verschrikkelijk ik het vind maar er zijn gewoon geen woorden voor hoe erg het is dat dit moet gebeuren. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe in deze komende tijd en ik hoop dat jullie om je heen veel steun zullen vinden. Geniet van de tijd die jullie nog samen hebben en wees ook trots op dat kleine vechtertje. Zij zal vast ook trots op jullie zijn hoe sterk jullie in deze situatie voor haar zijn. Ik hoop dat je dit in de toekomst een plekje zal kunnen geven, hoe onmogelijk dat nu ook lijkt. Hier brand een kaarsje voor jullie.
Pff, hier zijn echt geen woorden voor! Veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd! Geniet nog van jullie tijd samen, jullie zullen wel trots zijn op jullie dappere vechtertje!
We zijn zeker heel trots op haar op hoe ze vecht en nog steeds hoe mooi ze is! Het is absoluut niet te zien dat ze doodziek is (ok door al die slangen wel maar anders zou je denken van niet en dat zeggen de doktoren ook van ik zou haar zo meenemen! Ik mis haar nu al enorm en wil eigenlijk niet eens meer naar huis gewoon bang voor de leegte en het vreselijk grote gemis en het zal nooit meer hetzelfde worden zonder haar en het zal lang duren maar wij komen hier met zijn tweeën uit
Ik lees al een tijdje mee met jullie topic en elke keer wil ik reageren en meeschrijven maar kom er niet aan toe. Ik ben net als jullie een eind september mama. (En ik ken me87 van een ander topic) Wil nu toch graag reageren nu ik het bericht van kelly heb gelezen. Ik wil je heel erg veel sterkte en kracht toewensen. Ik heb er geen woorden voor. Wat verschrikkelijk onmenselijk dat jullie dit met jullie kleine Chayenne mee moeten maken. Ik ken je niet eens en heb net verschrikkelijk moeten huilen. En ik besef waarschijnlijk niet eens half hoe het is wat jullie mee maken. 1 ding staat vast en dat is dat Chayenne een onwijs sterk en dapper meisje is. Snap dat jullie onwijs trots op haar zijn. Ik hoop dat jullie nog wat tijd gegund is en dat jullie nog veel van haar mogen genieten. Heeeeeeeeel erg veel sterkte en kracht... meer kan ik niet zeggen....
Hier een beetje hetzelfde als Charise. Wilde steeds meetypen, maar kwam er niet van. En nu lees ik dit... Kelly, ik ken je niet, maar wil even zeggen dat ik het echt heel erg voor jullie vind Wil de hele avond al wat zeggen, maar weet gewoon niet zo goed wat. Ben er echt oprecht verdrietig van. Vreselijk. Dikke knuffel!
Ook ik breek ff in..zit zelf in een ander topic.. kan het ook niet allemaal bijhouden maar ik kan het niet laten om mezelf even te laten horen.. ik vind dit werkelijk hartverscheurend.. ik ken je niet maar leef met je mee.. heel veel sterkte de komende tijd.
van Charise hoorde ik dit verhaal. ook de tranen rollen over mijn wangen momenteel. Ik wil jullie heel sterkte en kracht wensen. Dit is zo oneerlijk, heb er geen woorden voor. Dikke knuffel voor jullie!
Pff. Ik heb t gisteravond na me werk gelezen maar wist zo snel niks te reageren. Wat ontzettend verschrikkelijk Kelly. Dit had niemand verwacht. Jeetje. Wat de andere al zeggen er zijn geen woorden voor. Ik wens jullie echt heel veel sterkte de komende periode. Ik hoop dat je idd veel steun kan krijgen in je omgeving. Geef die kleine dappere chayenne een hele grote knuffel van me. Je kan trots op haar zijn. Dit slaat toch wel in. Succes meissie!
Bedankt voor de steun iedereen, doet ons goed. Zondag of maandag zal zij heen gaan waar ze pijnloos verder kan leven
Kelly toch. Wat hard en klote. Jullie kleine meid. Ik hoop dat ze niet veel hoefd te lijden en dat jullie deze laatste dagen intens van haar kunnen genieten. Echt waar heb zo met je te doen. Heel veel sterkte lieverd!