Ook ik weet niet wat te zeggen, vind het vreselijk . Wil jullie enorm veel sterkte toewensen en geniet nog maar intens van jullie prachtige en sterke meid!
Ohh Kelly, zo oneerlijk dit! Wat me87 ook zegt: hard en rot. Ik heb het ook ontzettend met je te doen. Heel veel sterkte de komende dagen. Geniet van jullie prachtige meisje, ze is ontzettend sterk en dapper geweest en nog.. Liefs
Heel veel sterkte! Meer krijg ik er gewoon echt niet uit want moet er gewoon echt om huilen, ook al ken ik je verder niet
Kelly wat staan jullie voor een onmogelijke opgave, afscheid nemen van jullie kleine meisje. Zoals je zelf zegt, ze zal straks geen pijn meer hebben, ik hoop dat die gedachte jullie kracht geeft. Lieve Kelly heel veel sterkte gewenst, mijn gedachten zullen morgen en overmorgen steeds bij die lieve kleine chayenne zijn. Heel veel respect voor hoe sterk jullie zijn!
Ohh lieve Kelly ik wil jullie heel erg veel kracht en sterkte toewensen. Hoop dat jullie intens kunnen genieten van jullie meisje deze laatste dagen. Wat ontzettend moeilijk dat jullie haar moeten laten gaan. Ik ken je helemaal niet, maar moet er echt om huilen en ik denk heel veel aan jullie. Niet dat je er iets aan hebt maar toch.... Verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind jullie heel dapper!
Lekker wezen kliederen gisteren en een fotoshoot gehad van de stichting make a memorie,dingetjes die je even doen vergeten dat je je kleine meisje moet laten gaan. Gisteravond behoorlijk ziek geworden van een buikgriep vandaag even herstellen want morgen dan zal ze vredig heen gaan. Bedankt iedereen voor de steun!
Wat fijn dat jullie dit hebben kunnen doen. Hoop dat ze niet teveel last meer heeft van de buikgriep. Ik denk morgen aan jullie! Sterkte.
Meid wat zijn jullie sterk!! Ik moet echt even een grote traan wegpinken.. vind het echt ontroerend.. maar wat goed dat jullie dit nog.doen zodat jullie nog wat mooie herinneringen hebben.. heel veel sterkte gewenst
Wat fijn dat jullie dit nog hebben kunnen doen! Mooie herinneringen aan jullie prachtige sterke meid! Heel veel sterkte!!
Fijn dat jullie even mochten genieten van jullie momentje. Mijn gedachten zijn morgen bij jullie.. Ontzettend veel sterkte.
Lieve chayenne ons aller aller aller mooiste droom. Wat ben je toch een knap en bere sterk meisje, na 5 uur lang te hebben gevochten gister zonder de beademing ben je vredig heen gegaan. Lieve schat het is goed zo jij kan nu verder leven zonder pijn maar vergeet niet dat papa en mama heel veel van je houden en alle mooie momenten zullen koesteren en je zeker nooit vergeten
Gecondoleerd Kelly. Niet alleen chayenne is super sterk maar papa en mama ook. Heel veel sterkte. Ze zal nooit vergeten worden. En wat een super mooie foto van jullie 2.
Gecondoleerd Kelly! Wat was ze toch een sterke meid en jullie zeker ook voor haar! Lieve Chayenne zal inderdaad nooit vergeten worden!
Weer lopen de tranen over mijn wangen. Gecondoleerd Kelly. Heel veel sterkte, wat een sterk gezin zijn jullie.
Prachtige woorden en foto Kelly. Gecondoleerd. Jullie zijn ontzettend sterk geweest voor haar en lieve Chayenne ook. Heel veel sterkte meisje.
Gecondoleerd met dit grote verlies.. ik wens jullie alle kracht en super veel sterkte de komende tijd.. xx
Ik lees stilletjes mee, heb ook een dochter van september 2013....en jullie zitten al dagen in mijn gedachte.... Lieve Kelly, Ik kan gewoon niet geloven dat dit kan.....jullie prachtige dochter, opeens zo ziek en dan is ze er niet meer..........dit is niet te bevatten. Woorden van troost zijn er niet. Ongelofelijk veel sterke en kracht. Ze zal voor altijd in jullie hart zijn. veel liefs xxx
Bedankt iedereen voor de steun. Voor ons is er niks uit het genetisch onderzoek gekomen dus met andere woorden het is een grote fout van moeder natuur :'(( Vrijdag zal ze worden begraven en ze krijgt dan ook echt de afscheid die zij verdiend.