Ik zat net weer naar die reclame van de H2O mop te kijken en vraag me echt af of het nou zo'n wondermiddel is. Ik heb wel eens een stoomeend bij de blokker gekocht en die staat nu in de schuur weg te rotten. Heeft iemand van jullie ervaren met de H2O mop. Groetjes Wendy.
ik dacht dat er een leuke mop kwam eerlijk gezegd geloof ik niet zo in die huishoud-foefjes en ik vind ze vaak nog duur ook. ze komen regelmatig bij programma's als Radar langs en dan blijkt het eigenlijk helemaal niet goed
Ik heb me al heel hard moete inhouden om hem ook niet te kopen hoor Hou me op de hoogte moest iemand hem kopen! x
Nee, geen ervaring mee. Maar ik vroeg me stiekem ook al af of het écht zo'n wonderding is... ik blijf meelezen.
volgens mij is iedereen nieuwsgierig naar dat ding maar niemand durft hem te kopen bang voor een miskoop. Ik zit ook elke keer met jeukende vingers voor de tv
het is een mop cq dweil. Er komt stoom onderuit waardoor je vloer heel erg schoon word volgens de reklame, en meteen droog. Dus geen geknoei meer met vieze natte dweilen die je moet uitvringen. Je kan hem zelfs op vloerbedekking gebruiken
Ahhh.... maar ik hou juist van zo'n lekkere zeiknatte mop door mijn huis! Dat voelt lekker schoon :-D (plavuizen). Nee, ik doe mijn Vileda'tje niet weg voor zo'n hip ding ... hihihi
ik ben ook wel erg benieuwd...wel 20 duizend keer de reclame gezien maar ik heb bijna overal in huis laminaat ze zeggen dat het wel op hardhouten vloeren kan, maar laminaat?
Haha iedereen is nieuwschierig maar niemand wil hem kopen. Ik hoor op tv en lees regelmatig op internet dat dingen van tell sell echt heel slecht zijn. Heb nog nooit iets positiefs gehoord over een product van hun. Dus meiden ik zou me er niet aan wagen als ik jullie was.
ik heb wel op een andere site gelezen dat een aantal vrouwen hem heeft, maar de een is tevreden en de ander niet, dus daar ben ik niet veel wijzer van geworden. Maar als je hem toch wilt kopen dan moet je hem niet via tellsell kopen, maar via outletoutlet.nl
op de site van kassa staan ontevreden gebruikers, maarh et klinkt erg aantrekkelijk! Wacht gewoon een braderie af, ik zag ze afgelopen weekend ook met de eelt dingen van TellSell staan namelijk!
Hey Meiden IK HEB ER EENTJE! ik heb hem gekocht op internet (outletoutlet) is veel goedkoper dan die van tv en is ECHT precies dezelfde alleen heet hij anders. Wij hebben een tegelvloer, en een hond dus hier moet regelmatig gedweild worden. Ik vind hem SUPER, echt zo veel makkelijker dan meet een emmer dweilen! En naar mijn idee ook veel hygienischer.