Komt het door de prik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamalief, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo mama's,

Mijn kleine heeft maandag ochtend haar eerste prikje gehad.
    Normaal gesproken slaapt ze totaaal niet veel.
    In de middag is dit bijna niks (tenzij ik naar buiten ga). Af en toe slaapt ze een half uurtje in mn armen, maar meer ook niet.
    In de nacht kwam ze om de 3 uur.

Nu heeft ze sinds ze die prik gehad heeft een beter regelmaat (lijkt het dan). Ze slaapt in de nacht van 12 tot half 8/8 uur en in de middag ook een paar uurtjes. Ze slaapt nu al vanaf half 4. Ze heeft om 2 uur haar laatste voeding gehad.

Komt het doordat de prik nog in werking is of heeft gewoon een beter regelmaat gekregen?

Moet ik haar nu wakker maken voor de voeding of gewoon nog eventjes door laten slapen?

Liefs,

mamalief

2. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemandd??

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn dochter sliep na de entingen ook altijd heel veel. Is waarschijnlijk een bijwerking van de prikjes. Ik zou haar lekker laten liggen als ze lig te slapen.

4. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje heeft de eerste dag na de prikken heeeeeeeeeeeeeel veeel geslapen...praktisch de hele dag...zelfs om te drinken was ie te moe...
    dag erna ook redelijk veel geslapen..maar daarna gewoon normaal...weet niet of zn ritme daar mee te maken heeft

5. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hier ook,ze wist er wel van en de dokter had me dit al verteld.ik heb haar laten slapen omdat ik vond dat ze het dan wel nodig zou hebben.duurde 1dag.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn uk heeft ook maandagmorgen zijn eerste prikjes gehad. Vanaf maandagmiddag heeft hij de hele tijd liggen slapen tot de volgende morgen 8:30. Wel wakker gemaakt om 18;00 en 22:00 uur, toen kwam hij zelf weer om 5:00 uur. Hj zat `s middags om 17;00 ook tegen koorts aan (38.3). Vanaf dinsdagmorgen is hij weer "gewoon" . Hij heeft geen vaste regelmaat met slapen, hij slaapt wanneer hij moe is. Gisteren sliep hij trouwens vrij weinig. Ik zou dus eerder zeggen dat hij gisteren kon teren op de extra slaap van maandag.

7. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ondertussen de 4de dag na de prik. Ook afgelopen nacht heeft ze goed geslapen. Van 1uur tot hal 8. Hoelang blijft die prik werken?

8. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Mijn dochter sliep na haar 1e prikjes ook ineens de hele nacht door.Toch wel zo'n 11 uur aan 1 stuk.Eerst dacht ik dat het alleen kwam door de prikjes maar ze slaapt nu nog steeds de hele nacht door :)

9. fafje

fafje Niet meer actief

kan ook makkelijk zijn dat "toevallig" na de prik ze een goed ritme heeft gekregen/gevonden...alleen maar fijn toch

10. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat lijkt me heeeerlijk!! Ze slaapt nu ook.. terwijl ze echt zelden tot nooit overdag sliep.

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dit was bij m'n vriendin ook - haar zoontje ging na de intentingen ook ineens goed slapen.
    Hier helaas maar 1 dagje ;) .

Maar misschien dat ze het 'door hebben' hoe het moet -als ze het één keer gedaan hebben...

12. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    I hopeee sooo!!

Deel Deze Pagina