Hallo, Mijn lieve kleine meid, 2.5 jaar oud, wordt toch echt steeds wijzer! Van de week staat ze naar de klok te kijken en zegt: Kijk mama, staat op de vier en op de drie!!! Het was toen 15.20!! Wauw, ze ziet nu al de getallen op de klok! Ik wist wel dat ze al tot 20 kon tellen en in het Engels tot 11, maar dit had ik nog niet verwacht! Dan dat gezichtje erbij. Big smile en vol trots dat ze dat goed zag! Dan ook nog vertellen dat er een lange en korte stok in de klok zit! Geweldig! Was even zo een moment dat ik kon smelten! Sorry, was gewoon even trots en wilde het even kwijt! liefs
Hier hetzelde, wat een wijsneusjes worden het! Ventje is 2 jaar en 3 maanden. Legt spullen op een rijtje en zegt: perfect!!!! Duwt de kast dicht en zegt: zo, beter! Is aan het spelen met lego en zegt: brug bouwt, trap bouwt, toren bouwt! Telt tot de 20, slaat standaard de 10 over Stoot zijn drinken om en zegt: Sorry papa, nieuwe drinken?? pfff het is niet meer bij te houden wat hij dagelijks voor een nieuwe dingen zegt!!! En hoe hij er soms op komt
geweldig hè!? Mijn dochtertje (net 2 geworden) wees laatst naar een schilderij. Kijk mama! is een kleine muur met een vlinder!
Mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden zegt 'woef' als hij een hond ziet Ach ja, komt vanzelf wel. Leuk hoor van die kletsende kinderen.
nou queen, ik zit hier ook even te slikken als ik lees wat die knappe kids allemaal al zeggen. er word hier wel wat gepraat en af en toe een simpele zin maar verder.. er word nog niet geteld.. maar vind het mega knap van jullie koters hoor! snap dat dat echte smelt momenten zijn
Heerlijk die prachtige ontwikkelingstappen! Elke stap is weer genieten en soms zitten er echt bolleboosjes tussen... Maar al die niet kletsende kindjes zetten al hun energie op het ontwikkelen van de lekkerste knuffels en de natste kussen!