Trotse (oude) augustus 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Leontine78, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    [​IMG]ons tevrden meisje!! we hebben dorpsfeest dus "breek" even in we hebben de eerste prijs gewonnen!!
    [​IMG] links achter onze oudste [​IMG]
    foto's zijn niet groot sorry! volgende x doe ik het beter! eerst het feest maar weer in. goed weekend!!!
     
  2. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze facebookgroep is helemaal besloten. Groep is dus niet te vinden en je kunt er alleen bij als je een uitnodiging krijgt. Je bent daar echter wel bekend met je echte naam. Ik zal eens een file maken maar op de telefoon gaat dat niet zo makkelijk.
    I
     
  3. Jel123

    Jel123 Actief lid

    1 aug 2011
    222
    0
    0
    Leontine ik zal je zo een verzoek zenden in Facebook. Als het verder besloten is, lijkt het me erg leuk.

    Pfff warm hoor in huis. Hij heeft alleen luier en romper zonder mouwen aan. Morgen nog warmer...
     
  4. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn vandaag naar Friesland geweest. Wat een drama dag. Natuurlijk kwam Roan voor we weg gingen op een rot moment dus toen hij weer kwam waren we nog niet bij opa. Dus kind helemaal over zijn toeren toen we eenmaal aankwamen. Fles ging er goed in maar aan het eind van de fles kwam het met een paar grote golven weer naar buiten. Kind onder, ik onder......kind verschonen, ik opdrogen, haha. Daarna dreinen, dreinen, dreinen, geen land mee te bezeilen. Dus ik zag erg tegen de terugrit op. Half flesje gegeven en de rest half om half in de auto gaan geven. Ben maar naast Roan gaan zitten. De terugrit viel uiteindelijk mee....en Roan ligt nog altijd te tukken. Maar mama is moe van deze dag......heel moe.
     
  5. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jel, ik heb je toegevoegd.....

    Is er nog iemand die mij heeft toegevoegd....heb nog een onbekende sinds gisteren.
     
  6. Marilou

    Marilou Actief lid

    16 apr 2010
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Leontine, ik heb je ook toegevoegd, heb je ook een privé berichtje gestuurd om uit te leggen wie ik ben ;) Staat misschien bij messages en dan 'other'? Denk dat ik op FB ook veel makkelijker meeschrijf, want zit veeeeeel meer op m'n telefoon dan op de computer!
     
  7. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan ga ik je even toevoegen, hihi.....had de pm idd niet gezien! :D
     
  8. miloe86

    miloe86 Actief lid

    28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ leontine
    Ik heb je toegevoegd op facebook, daar kijk ik veel sneller op en hopenlijk kan ik dan ook makelijker reageren (zp is toch lastig via mobiel).


    Hier gaat het op zich prima, op de buikkrampjes na, de infacol werkt wel, het mindert de krampjes, maar toch blijft hij ze houden. Kan niet wachten tot dit over is ;)
     
  9. Puschel

    Puschel Actief lid

    5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, wordt straks rustig hier als iedereen op fb zit. Werkt idd gemakkelijker. ik schrijf mijn berichten bijna altijd met mijn mobiel.


    @prikken

    Hier ook even de vraag neerleggen over vaccineren.

    Wie kijkt er ook kritisch naar?
    Ik moet me er nog in verdiepen welke vaccinatie wel en wanneer. Op de website van de vereniging kritisch prikken staat heel veel informatie hierover, het is allemaal goed onderbouwd en gaat heel diep met aparte dossiers per ziekte (voor als je er echt in wilt gaan duiken).
     
  10. Libra1

    Libra1 Bekend lid

    2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb je ook toegevoegd Leontine!
    Ben toch wel nieuwschierig ;)
     
  11. sweety8

    sweety8 Actief lid

    8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    ♥ helemaal trots op ons meisje, ze heeft geslapen van 23:00 t/m 7:00 vanochtend!♥

    onze meid die alweer 4 weken en 2 dagen oud is, wat gaat het snel! maar genieten op en top van ons vrolijke dame..
    wil je een foto maken als ze lacht dan lacht ze niet, haal de de camera weg lacht ze vollop. ook komen de eerste geluidjes al super leuk om te horen....
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Onze kerel vond vanacht dattie best ff lekker wakker mocht liggen bij mama om 3 uur na de voeding. Hij werd vanochtend om half 8 wakker.
    Ik had dan wel weer crap geslapen (de hond sloeg aan en dat doet ze nooooiit zomaar dus we dachten dat er iemand in de tuin stond).

    Nadat we opgestaan zijn voeding na de om half 8, is hij wakker geweest tot 5 voor 10. hebben lekker samen gespeeld en geknuffeld. Toen heeft ie een uurtje geslapen en is toen weer 2 uur wakker geweest tot de voeding. Zo gezellig :D
    Toen hij langer sliep ben ik maar gaan poetsen hahaha
     
  13. eva33

    eva33 Actief lid

    23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

    Hier weer een berichtje uit het Zeeuwse. Zijn dit weekend heerlijk weg geweest met de boot. Wat een feest, een soort mini vakantie! meisje deed het super. Nu wel weer wat meer pijn, toch wat teveel gedaan denk ik.

    kritisch vaccineren, ik ben me ook aan het inlezen over hoe en wat en vooral wanneer. Ben er nog niet over uit eigenlijk. Meisje gaat niet naar een kdv, dus denk erover om haar met tien maanden te gaan enten en misschien de kinkhoest eruit laat.

    bv, hebben jullie ook dat als je borsten volschieten het soms gewoon zeer doet? Echt een beetje steken erin, rot gevoel! Zeker als ze huilt dan is t gelijk van Auw!

    voeden, in t openbaar gaat me steeeds beter af. Merk dat omdat ik me ontspannen voel het eigenlijk niemand echt opvalt. Gelukkig gaat het drinken ook steeds beter in alle mogelijke houdingen, dus kun je ook wat meer.

    cb, morgen voor de eerste keer. we gaan gezellig met zijn drieeen, mijn viern wil ook graag weten hoe het daar gaat voor als ik een keer niet kan. Fijn dat hij er zo over denkt!

    vrijen, dit weekend voor het eerst weer geprobeert, had gedacht omdat ik een ks heb gehad dat dat allemaal wel moest gaan, maar het deed me zeer. Baalde ervan. Gelukkig is hij super begripvol, maar ik vond het erg vervelend. Meiden die dit herkennen? Wordt het snel beter?

    Leontine, hoe kom ik bij de fc club? Dat lijkt me gemakkelijker dan hier!

    Fijne avond nog!

    Eva
     
  14. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva, je kunt mij Leontine Meijer toevoegen op facebook. Als je naam erg afwijkt laat dan hier even weten dat je me toegevoegd hebt. Dan komt het goed.

    Vrijen gaat hier weer als vanouds, al heb ik geen ks gehad. Wel met etappes hoor. Het enige is dat je even moet plannen haha....
     
  15. Leontine78

    Leontine78 Bekend lid

    29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier nu toch wel stil!
     
  16. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Facebook is leuker en handiger ;)
     
  17. Puschel

    Puschel Actief lid

    5 dec 2011
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd ... fijn dat Eva ook mee naar fb verhuisd!
     
  18. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik wil ook wel mee verhuizen naar fb maar hoe doen we dat???

    verder hier alles goped, nog wat moe van het weekend!! beneden verdieping vandaag gepoetst met behulp van moeders heerlijk!!! zo nu eerst met eten aan de gang!! goeie avond allemaal
     
  19. Momof3

    Momof3 Fanatiek lid

    5 dec 2011
    3.421
    0
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Lekker saai voor de non fb-ers :p
     
  20. sweety8

    sweety8 Actief lid

    8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Vanmiddag met Ariette naar CB geweest, ze weegt 4400 gram en is 54 cm lang.ook heeft ze haar 1ste prikjes al gehad!
     

Deel Deze Pagina