Hallo Dames, Misschien herkent 1 van jullie mijn verhaal..Sinds vrijdag drinkt mijn dochtertje van 3 maanden haar flessen niet meer leeg. Normaal 'stierf' ze echt voor haar fles, maar nu mag ik blij zijn als ze de helft drinkt. Ze slaapt ook veel meer dan normaal en word misselijk na de fles. Ik ben 2 keer bij de huisarts geweest maar die zeggen dat ze niks kunnen vinden. Waarschijnlijk zit ze gewoon nog vol.. zeggen ze. De laatste fles van 22.30 raakt ze helemaal niet meer aan, dus dat betekent dat ze 18.30 de fles krijgt (die ze ook niet op drinkt) en dan slaapt ze door tot de volgende ochtend, ik moet haar dan wakker maken om 07.00 en dan nog heeft ze geen trek. Dit is toch niet normaal?En volgens mij zit ze dan ook veelste lang zonder voeding. En zeker niet als ze vorige week nog super goed dronk? Iemand een idee? Groetjes Ingrid
Is ze misschien verkouden? Ik zou het eigenlijk niet zo goed weten. Ik heb een hele moeilijke en rare eter. De ene dag eet ze de oren van mn hoofd en de volgende dag drinkt ze d'r flessen niet leeg. Maar goed is het niet als die een paar dgn aanhoud... Heb je het CB al gebeld? Geef je BV of FV? Want als je FV geeft dan zou het maar zo kunnen dat ze het niet lekker vind..........dat heeft een vriendin van me gehad. Overgestapt en het was over. Is haar ontlasting goed? Als ze namelijk een paar dagen moeizaam gepoept heeft dan kan het zijn dat haar darmen nog vol zitten en dan eten ze ook minder... Wat heel belangrijk is als ze nog zo klein zijn is dat ze blijven plassen..........niet plassen is naar de HA! Want als dat stopt dat is de eerste symptoom van uitdroging. Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel beter gaat.
Bedankt voor je reactie! Ze krijgt flesvoeding, ontlasting is goed wel elke dag een poepluier. Ze is onlangs welverkouden geweest maar dat is nu al een week over. Ze plast nog wel maar heel weinig maar dat is niet raar als je weinig vocht binnen krijgt. Verder is ze wel vrolijk enzo als ze wakker is. Ze krijgt de friso comfort al vanaf 2 weken. Zouden ze dat zo ineens niet meer lekker vinden?
Wij hadden ook zoiets met een maand of 5. Ik heb toen andere voeding gehaald en toen wilde hij het wel ineens weer. Heel gek alsof hij was uitgekeken op zijn voeding ofzo.
jep hier hetzelfde verhaal. 1e half jaar gewoon Friso flesvoeding gehad, later na nog met rijstebloem erdoor. En toen......meneer dronk bijna niks meer, spuugde fles uit. Hoefde ook niet te proberen fles weer in zijn mondje te doen, want dan was 't drama !! Ben toen overgestapt op de pyama papjes met banaansmaak, en vanaf toen ging meneertje ook weer drinken, hij was er gewoon echt op uitgekeken.