Wat een klein lief roze poppetje zag ik daar voorbij komen, alleen ben ik nu al vergeten welke van de 3 ukkies het was haha!! Schatje hoor, dan is Sven inderdaad een reusje. Ik zal bij dit bericht een foto voegen van Sven en zijn vriendin, zijn vriendin is bijna 3 weken ouder, maar dat zie je er niet aan af hahaha!! Bijna allemaal overvruchtbaar hier dus.... fijn....beter dan er jaren voor moeten vechten! Dank je Dipper, ik zal niet luier 2 bij Kruidvat halen.... Bij de Plus kun je je geboortekaartje inleveren, krijg je een heel mooi pakket/blije doos!!! Bij C1000 ook geloof ik... Hier twee stiertjes vandaag (hoewel die ene toch echt een boogschutter is hahaha).... Sven veel huilen en niet slapen en de oudste veel ruzie zoeken en negatieve aandacht vragen...gelukkig is hij nu even naar de psz....mama en Sven even rust vanochtend een vriendin met een kindje van 16 maanden op bezoek en alle drie de kids waren niet te genieten, dus we hebben weinig bij gekletst...jammer, want we hadden elkaar lang niet gezien, op zulke momenten verlang ik soms toch nog wel naar de kindloze periode.... toen we nog ongedwongen konden gaan lunchen wanneer we maar wilden en toen we 's nachts nog sliepen ipv troosten en tutten terug duwen haha! Maarre....moet het grote mannetje even op gaan halen, hieronder de foto van Sven en zijn 3 weken oudere chickie en een foto met zijn 9 maanden oudere vriendin, waarvan hij op zijn 21ste levensdag al een klap in zijn snuitje heeft ontvangen.... vrouwen.....
Dana denk aan jou. Hier alles goed, mick is tevreden gelukkig. Hij slaapt bij ons op de kamer en ligt nog niet lang beneden zodat hij ook niet overprikkeld wordt. Ik voel me steeds beetje fitter, vrijdag uitslag van bloedprikken. Vloeien jullie ook nog steeds? Ik vooral als ik afveeg, rood slijm, sorry voor details .
Tante, ik vloei niet echt meer, af en toe wat oranje spul, meer niet... al heb ik wel in mijn buik het gevoel dat ik snel mijn eerste menstruatie ga hebben...dat heb ik tijdens de zwangerschap niet gemist haha. ja Dana, zwaar hoor...zoveel huilen en dan ook je oudste kindje er nog bij...sterkte en hopelijk kunnen ze wat voor je doen! Sven ligt 's nachts bij ons op de kamer. Zodat als hij wakker wordt we er snel bij zijn en hij niet de oudste wakker huilt. Overdag ligt hij meestal beneden, in de box of in zijn wipstoel... hij ligt het liefst in wipstoel of maxi cosi, in een 'kommetje'.... hij slaapt ook vaak in maxi cosi of kinderwagen in de gang. heeft hij ook rust en hoor ik hem goed.... dat komt vaak omdat hij dan slaapt tijdens het wandelen en dan laat ik hem daar liggen met een dekentje.... net weer stukje gaan lopen in de draagzak.... dan slaapt hij echt als een roosje, wel zorgen dat hij nog adem krijgt hihi en ik vind het heerlijk om zo te lopen. handen vrij en door stappen maar, ook handig als de oudste erbij is... we moeten het plankje nog aan de kinderwagen bevestigen, dan kan de oudste daarop staan, al vraag ik me af of hij daar op wil staan....
Dana...zet 'm op. Lijkt me zwaar... Tante: hier nog een klein beetje bruinig, maar kan het eigenlijk met een inlegkruisje af. Judith, ja gaat het goed in de draagzak? Ik wilde hem vandaag proberen, maar Dex viel net voor die tijd in diepe slaap Plankje: mijn dochter vindt het super, dus dat gaat goed. @ ritme....helemaal weg hier. Dex drinkt gewoon niet genoeg per keer. Het is zo'n slome harry af en toe. Na 40 cc "glimlacht" hij en laat zich heerlijk op zijn ruggetje kloppen terwijl hij lekker verder slaapt. Pffff...we probeerden vandaag om de 3 uur te voeden, maar als we hem wakker maken voor de fles, dan is hij gewoon te duf. Nu slaapt hij nog en het is al 5 uur. Ons ritme was 7, 11, 15, 19, 23 etc. Tsja...hopen dat hij het vannacht bijtrekt. Morgen komt de wijkverpleegkundige. Maar eens met haar bespreken en Dex maar snel wegen, want aankomen lukt zo niet natuurlijk
Priscilla, hoe gaat het nu met jou en met Milan? Bedankt voor de tip, ga ik zeker proberen als ze erin past. Esmée slaapt sinds we thuis zijn in haar eigen bed op haar eigen kamer. Nooit geen problemen mee gehad, eerste nachten wel vaak op en neer gelopen om ieder kreuntje of als het te stil was. Maar gaat hartstikke goed. Dana, totaal te begrijpen dat je geen tijd hebt. Maak je niet druk om ons hoor! Mirri, haha grappig zeg van de kleertjes. Ik heb juist roze bijgekocht. Die had ze niet echt. En is soms best leuk. Wel grappig van het vernoemen aan de ene kant, dan wel van de poppen. Na al die jaren moeite hebben jullie wel een mooi meisje/zusje erbij. Judith, haha wel een verschil zeg. Dan is die van jullie zeker flink, verschil zie je nu ook goed. En brutale meid zeg! Tante, fijn zeg met Mick goed en met jou al beter. Benieuwd of er iets uit de uitslagen komt. Ik vloei ook nog steeds, wel apart het is een week weggeweest én bij een keizersnee maken ze alles schoon... Na bewegen echt bloed in verband en bij afvegen ook bloed/slijm. Moet ook echt dikke verbanden gebruiken. Juenco, zo herkenbaar met de voedingen. Dat doet onze meid ook. Een glimlach en ipv boeren gewoon liggen slapen... Alleen onze meid komt wel om de 3/4 uur, wordt dan echt wakker en gaat zoeken. Ons meisje is vandaag bij het cb gekeurd door de arts... Komt goed aan, weegt nu 2800 gram en is nu 48 cm! Dat had ik ook al door want ze kan sommige shirtjes aan zonder de mouwtjes/pijpjes om te vouwen. Zit wel helemaal onderaan in de curve maar lijn is wel stijgend. Over de voeding gehad, ze zat aan het max. wat ik aan mocht bieden?! Nou daar ga ik me dus maar niets van aantrekken, ze rest 5 vd 7 flessen en dan zou ik haar 's avonds niet meer aan mogen bieden.
Hier is het vloeien sinds 2 dagen weer erger geworden, het was bijan weg maar is nu weer terug. Ben zelfs 2x doorgelekt (gewoon thuis gelukkig). Heb een trainingsbroek weg kunnen gooien en in paar onderbroeken zitten bloedvlekken die er niet meer uit willen, dus die gebruik ik maar ff lekker nu ipv weer mooie nieuwe te pakken. Dan kan ik straks alles weggooien.. nu alleen maar die paar haha
Judith: had nog niet gezegd hoe onwijs leuk die foto's zijn. Haha...wat een stel. Sven is een flinke kerel, net als Dex! We zouden voor de grap Sven en Dex eens naast Esmée moeten leggen. Haha 2800 gram...dat wogen Sven en Dex toen ze 28 weken waren Maar Mopke: wel goed dat ze mooi met de curve meegaat, daar gaat het om. We zijn allemaal anders, Esmée is gewoon klein maar fijn! Mirri: wat een snoezig plaatje. Heerlijk roze!
hahahahahaha Juenco.... 28 weken!!! Ja, dat denk ik ook ja!! Ik heb zelfs het idee dat de eicel en de zaadcel waaruit Sven ontstaan is al samen een kilo wogen Ja, een foto met Esmee in het midden en aan iedere kant een bodyguard
Dana, begrijpelijk dat je even niet volgt hier, hopelijk snel weer wat rustiger. Judith, schattige foto's weer Mopke, mooie familiefoto Flink hoor, 2800gr en wat betreft de voedingen geen zorgen maken. Ik merk dat Milla zichzelf stilaan begint te regelen en soms 4u tussen laat en dan 90cc drinkt. In het ZH zeiden dat je mag voeden als ze erom vragen (liefst wel minimum om en bij de 3u tussen) tot ze 3000gr wegen. Bijzonderste is dat ze aankomen toch. Mirri, ook roze woede dus Hebben jullie toch best een lange weg afgelegd eer je zwanger was van Eva. Juenco, jij al bijna verlost van de vloei, lucky girl . Soms denk ik dat het bijna op z'n eind is maar de volgende dag weer veel bloed. Ik ben de sloggy's wel zat en wil terug mooie lingerie aan.... Milla slaapt snachts bij ons op de kamer, overdag in de box en dat gaat prima zo. Deze week korte nachtjes, kids zijn er en moet dus op voor school en mis eigenlijk die 2 extra uurtjes slaap na de vroege ochtendfles wel Vandaag heeft ze minder geslapen dan normaal, een zeurdagje zeg maar.
Hahaha dat zal wel een mooie foto zijn ja! Ook Milla en Esmée naast elkaar, zelfde formaat. Ellis, dankje. Aankomen is echt knap van ze ja, ondanks het soms weinig kunnen eten doordat ze zo snel moe is van het drinken. Ja ik vond het ook knap dat ze zo goed is aangekomen. Ze heeft heel de dag nog maar 60 op. Maar daarstraks zomaar 80! We maken 90 klaar is handiger met afmeten en die laatste 10 ook nog gegeven en ook op. Vreetzakje hihi. Arts was tevreden maar vpk was weer van de regeltjes... *zucht* Tja wakker maken voor voeding hoef ik dan weer niet. Vooral in de nacht niet, overdag komt ze altijd om de 3 uur. Hier nog een schattige foto na de fles vanavond. Sliep voordat de wedstrijd begon, had haar omgekleed was het oranje shirt vergeten hihi. Esmée in haar tenue
kom even snel voorbij voordat we gaan slapen. we zijn alle drie ziek . keelpijn en super verkouden. gelukkig ben ik de enige met koorts en is dat jesse bespaard gebleven. afgelopen nacht max 4 uur geslapen dus hopelijk nu een betere nacht. ik lees snel eens goed bij
Beterschap voor jullie allemaal Calice! Ik ben gister naar ha en cb geweest met de kleine meid, ze is niet genoeg aangekomen, heeft reflux en spruw. We moeten nu dieetvoeding proberen tegen de reflux en medicatie tegen de spruw. Hopelijk komt ze nu snel wat meer aan en gaat ze minder huilen.
Lieve foto's Mopke en Judith, wat een verschil in maatjes. Dana, hoop dat het snel gaat werken Calice, beterschap voor jullie Judith, we zijn n lange weg gegaan voor Eva, ze is echt ons kadotje Na veel rust zijn de rode plekken uit m'n borst gelukkig. Nu heeft Eva last van krampjes ws overproductie door t vele aanleggen. Ga nu blokvoeden; is op aanvraag 1 borst per 3 uur.
Hm Mirri.... ik kan me voorstellen dat als je zo lang hebt moeten strijden om een kindje te krijgen, het dankbare geluksgevoel nog groter is.... fijn hoor, dat het uiteindelijk, last minute. toch nog gelukt is!! Schattig Mopke, dat oranje shirtje, mijn oudste heeft hetzelfde shirt, maar dan met 'Stout' erop... Beterschap Calice, vervelend zeg.... hier beginnen mijn oudste en ik ook verkouden te worden, dus ik vrees voor onze kleinste man! Jeetje Dana, heel veel succes, hopelijk gaat de dieetvoeding werken!!! Ik ga de kleine man snel even voeden, moet hem er helaas voor wakker maken, maar moeten straks zijn grote broer ophalen en dan wordt het echt te lang tussen de voedingen!!
@Priscilla: gaat het beter nu de medicijnen opgehoogd zijn? @Dana: wat sneu voor jullie...gentiaan violet schijnt heel goed te helpe n bij spruw. Beterschap! @Calice: agos, allemaal beroerd, wat sneu. Dikke knuffel voor jullie allemaal. @Judith: niet ziek worden hoor! Het is er alleen wel het weer voor helaas... @Mopke: mooie foto's! @Ellis: Milla geen zeurdagje meer vandaag? Best sneu want soms weet je gewoon niet wat je moet doen om het je kleine naar de zin te maken... @Mirri: blokvoeden doe ik hier ook, anders loopt de melk zo zijn mondje weer uit. Sowieso is mijn linkerborst iets te fanatiek...en ik maar denken waar die natte plekken toch telkens vandaan komen... Fijn dat de harde plekken er weer uit zijn. Moest hier dan gelijk 3x2 pctml innemen van de kraamzorg. Hielp wel overigens én een keer helemaal leegkolven deed ook wonderen. Zullen we overigens eens een bakkie doen samen? Ben wel benieuwd naar Eva! @foto's: zulke schattige foto's zie ik telkens voorbij komen...hoe snel ze al dat hele baby achtige kwijt zijn...Hugo begint al te brabbelen, kijkt dan heel wijs om zich heen... Hier gaat het best goed. Heb nu door dat het vele spugen komt door de giga toevoer van melk en dat het niet erg is. Hij heeft er ook beduidend minder last van, behalve op regeldagen. Heb nu ook iets gevonden op het korte drinken, nl wat veel mensen al doen, dus 1 borst, dan als hij in slaap valt, verschonen en dan de 2e borst. Die drinkt hij dan vaak ook nog behoorlijk goed. Hij slaapt sinds gisteren ook weer netjes bijna 3 uur na een voeding. Alleen 's nachts is het nog wel eens lastiger...de nachten van 5 uur doorslapen is hij alweer vergeten denk ik... Gisteren ook voor het eerst gevoed tijdens het winkelen (voor Mirri, bij Noordeloos, erg goed te doen, alleen rotstoelen ), totaal geen schaamte gehad, heerlijk! Zoals gezegd begint hij nu ook al te brabbelen, heerlijk! Je springt eigenlijk bijna gelijk op als je hem hoort in het kader van voeden op verzoek of gilsessies, maar dan ligt hij heerlijk te kijken en tegen iets te brabbelen. Lekker ding! Vanochtend met zijn 3-en naar de huisarts geweest. Da's dan weer onhandig van voeden op verzoek. HA gaat morgen op vakantie dus moesten naar inloopspreekuur...druk! Had ik al gedacht, dus daarom hubby en Hugo mee, kon ik in het ergste geval daar voeden, want 's ochtends clustert hij meestal...behalve vanochtend dus. Heb rechts nog steeds carpaal tunnel syndroom, is helaas nog niet over, vingers zijn helemaal "dood". Links krijg ik steeds meer pijn. Blijk een peesontsteking te hebben. Krijg nu ontstekingsremmers Diclofenac, dat mag in beperkte mate tijdens bv. Zit er niet om te springen, maar kan de kleine bijna niet fatsoenlijk meer vasthouden. Rechts begint ook mee te doen. Lekker dan...:x Als dit niet binnen 2 tot 4 weken over is, dan gaan ze verder met injecties, braces etc. Heb al op internet gezien dat dit meestal een langdurig grapje is...en bedankt... Hier nu eindelijk vanmiddag een uurtje kunnen tukken. Normaal als ik wil slapen, wil Hugo eten. Hubby en ik zijn niet ziek aan het worden, maar toch ook beetje brak. Hubby is ook op bed nu. Hugo slaapt overigens naast mijn bedkant in een mozesmandje. Dit om alle voedingssignalen op te pikken. Zo af en toe leg ik hem na de ochtendvoeding even in zijn ledikantje op zijn kamertje. Dan gaan wij douchen ofzo. Gaat steeds beter (vm heeft hij 20 min liggen kijken naar dingen in de kamer) maar echt slapen wil hij daar nog niet. Komt wel.
Had ik deze al geplaatst? Wijsneusje... Hubby was jarig vorige week en deze foto heb ik op een portemonnee laten drukken. Hubby is er helemaal groos mee. Morgen is hubby op solligesprek, dus dan ga ik met Hugo gipsafdrukjes maken. Ben benieuwd of dat lukt alleen...denk even mijn vader vragen te helpen.