Mirri, fijn dt Eva zo goed heeft geslapen! Hier ook wel goede nacht. Van 0.00-3 geslapen en dan tot 6, toen was ze wakker. Nog totaal geen zin in de fles. Nu begint ze moe te worden...
Lekker hè zo'n goede nacht Mopke Nu kom ik helaas traag op gang Eva toch weer kramp, goede en minder goeie dagen wisselen elkaar af. Ben al n uur om de beurt borst als troost en wiegen/ kloppen tegen de kramp. We kennen idd alle trucs Tante maar t zou fijn zijn om de verantwoording ns aan n ander over te laten. Al kan ik dat moeilijk omdat ik haar zo goed ken. Hoe gaat t met Milan Priscil ? En met jou.
Tante, kan me het helemaal voorstellen, even je handen vrij met flesvoeding. Toch goed dat je doorzet. Ik zit in hetzelfde schuitje hoor, het is loeizwaar in je eentje alles uit zien te vinden en regelen met borstvoeding. Ik heb ook veel nuttige informatie gevonden op borstvoeding.com en ik geloof dat je zelfs contact op kunt nemen voor advies. Met flesvoeding zijn de krampjes zelfs nog erger hoor, borstvoeding is licht verteerbaar, flesvoeding is veel 'zwaarder', kun je ook zien aan de ontlasting, die is veel vaster. Hier gisteravond ook een kleintje met krampen, huilen, huilen, huilen. Gelukkig daarna wel een goeie nacht gedraaid: 4,5 geslapen! Maar daarna wilde hij steeds maar 1 borst en nu zit ik weer in dat ritme van beetje drinken, snel weer willen, en te veel voormelk waardoor ik nog meer moet afkolven. Maar goed, weet nu hoe ik ermee om moet gaan! Mirri, ik zie dat als je een reactie plaatst en je een beetje naar beneden scrolt, er staat 'overige opties' en daartussen staat ook 'abonnenment op onderwerp'. Waarom vraag je dit aan mij specifiek, of ben je in de war met iemand anders
Mirri,heerlijke lange nacht Hoe gaat het nu Priscilla? Weet je al resultaten? @krampjes, ik doe een tetradoek in de microwave warmen en dan opt buikje en dat verzacht toch wel. Wat zalig dat een jullie kunnen wandelen naar het strand, lijkt me heerlijk Trip naar de Efteling staat hier op het programma voor augustus Nu mag het hier wel eens wat zonniger weer gaan worden, ik ben het kwakkelweer zo beu!
Hier ook een goede nacht gehad, alleen vanaf 06.00 wat gemopper. Speentje erin en volgehouden tot 07.00. We zitten dus weer prima in het ritme van 7, 11 3! Dex heeft soms wat last van krampen. Wij geven hypo-allergeen omdat mijn man eczeem heeft en mijn dochter ook wat. HA FV is licht verteerbaar en ze krijgen er weinig krampen van. Misschien valt dat te overwegen tante? Wij hebben Friso, nutrilon vond Dex letterlijk om te kotsen Wat Mopke zegt, op de borst leggen doet hier ook wonderen. Soms is Dex zo overstuur (van de pijn) dat hij gaat staan op mijn buik. Tegen mijn borst aandrukken en kloppen wrijven op de rug. Slaapt binnen 1 minuut. Wel fijn! Mirri: zielig dat Eva het nu zo erg heeft. Overweeg jij ook over te stappen? Wel makkelijk hoor...en je kunt je altijd bemoeien met de flesvoeding, doe ik ook haha...(vindt mijn man niet leuk maar goed ) Het wordt noodweer in het zuiden, hier niet dacht ik. Alleen de komende dagen regen :x Leuk, juni...
ohhh meiden wat gaan jullie hard! morgen komt mijn moeder op bezoek omdat ik voor controle naar het ziekenhuis moet en daarna wil zij jesse vast even knuffelen zodat ik bij kan lezen. we zijn nogsteeds niet helemaal fit en ik heb nogsteeds koorts als ik wat doe. ben net nog wel even naar het consultatiebureau gelopen om jesse te laten wegen en met 6 weken is hij nu 58 cm en 5020 gram. hij groeit dus goed .
Ik zag dat jij online was Stabijtje vandaar. Ik overweeg niet om over te stappen Juenco, daar vind ik bv geven te fijn voor en ben bang voor nog meer kramp. Eva is ws gewoon onrustig ofzo, ze slaapt alleen wanneer ik met haar loop of wandel en daar had ik vanmorgen geen zin in. Maarja als ze ligt te piepen in de wagen ga ik toc h maar .... Net terug van de markt. Nu ben ik gaar als boter en nog nix in huis kunnen doen pffft 0_o Gewoon maar accepteren dat bv geven een fulltime job is en veel energie kost. Belangrijkst is dat Eva het goed doet de rest is Ff bijzaak. Heb wel als bijzaak een naaimachien via MP voor m'n vjaardag gehad en n lief stofje op de markt gescoord. Nu nog Ff de rust vinden om te fröbelen. Dippertje, gefeliciteerd met je vjaardag  Ben je verwend
Calice fijn dat Jesse goed groeit. Raar dat je steeds koorts hebt, jij hebt t wel zwaar gehad tijdens de bevalling je zal noG veel rust nodig hebben om te herstellen. Vit b12 kan helpen, Wie had dat ookalweer ook gebruikt ? En werkt het ?
Ik gebruik vit B12 op dit moment. Ik ben in de ochtend echt merkbaar fitter, maar daardoor ga ik teveel doen en ben ik nu afgebrand... Maar ik kan het zeker aanraden! Calice, balen van de koorts zeg! Het zit dus echt nog niet lekker bij jou. Jij bent toch bevallen met antibiotica iv? Kan het daar niets mee te maken hebben? Mirri, kan me voorstellen dat bv veel energie vraagt. Ik ben soms echt blij als mijn man de fles geeft en ik even tijd voor mezelf heb. Maar dat heb ik alleen in het weekend, hij vind dat hij na het werk mag rusten. Net of ik niks doe pfff... Het is hier echt aan het betrekken zeg. Heeft al een paar keer licht gespetterd maar nog niets doorgezet maar het is echt drukkend warm, duidelijk onweer op komst dus.
Juenco, handig om te weten dat HA voeding licht verteerbaar is. Op het cb kreeg ik als tip om op omneo voeding over te gaan als krampjes erger worden. Maar wist niet dat er zoveel verschil tussen friso en nutrilon zat voor baby's. Esmée heeft in het ziekenhuis al nutrilon gehad dus ik ben met die voeding doorgegaan.
mopke, ben inderdaad met een antibiotica infuus bevallen. maar heb de boosdoener misschien gevonden wat meespeelt. ben net gewoon alweer ongesteld geworden en nog door mijn pil heen ook. moet zeggen dat ongesteldheid nu al alles behalve prettig voelt aan mijn baarmoeder.
Sorry, even niets laten horen druk druk druk.... en wat is er hier veel gezegd intussen... Allereerst Priscilla....wat een vreselijke situatie en een vreselijke reactie van je sm...ik erger me wel eens aan de bescheidenheid en meningloosheid van mijn sm....maar dit is echt vreselijk....kan me zo voorstellen dat je boos en gefrustreerd bent.... maar goed, niet te druk om maken, al je energie in Milan en jezelf steken nu...hoe gaat het nu met hem? Nee, ik heb geen bondolino gehad Juenco... ik heb alleen een soort mitelaa gehad, maar dan om de baby erin te leggen haha, maar dat vond mijn oduste niks, toen de standaard baby Bjorn gekocht en die vonden/vinden ze allebei heerlijk en ik ook...maar dat gaat het best als je kindje niet te klein is en het hoofdje/nekje al wat stevig is.... en je moet goed zorgen dat mond of neus vrij blijven.... BN'ers: De dochter van Gerry Knetemann was op de basisschool één van mijn beste vriendinnen en heb gezoend met een zanger van een beetje bekende band, maar daar blijft het bij haha! vervelend Calice, nu al ongesteld.... maar jij gaf toch gedeeltelijk bv? mag je dan de pil slikken? Altijd naar, de eerste menstruatie, ik heb het gevoel dat dat hier ook op gang aan het komen is... Jesse en Sven zijn exact even zwaar nu Mopke, mijn oudste had ook extreem veel krampen en zware ontlasting en bij hem werkte omneo goed.... we wilde het nu weer gaan gebruiken, maar bij Sven ligt het proep-probleem waarschijnlijk bij het verkeerd persen....en dat moet zichzelf vanzelf oplossen, zijn poep blijft waterdun, dus dat is het probleem niet. De krampjes lijken hier ook minder te worden... en hij poept wat vaker en makkelijker gelukkig.... het nadeel van Omneo vind ik dat het zooooo slecht oplost in het water, dan krijg je altijd poedertjes en klontjes in de speen, zo frustrerend, steeds speen uitknijpen of vervangen tijdens een voeding...grrr.... het is wel lichter verteerbaar, dus sommige kindjes krijgen sneller honger.... Vandaag een extreem wakkere en tevreden Sven. Slaapt niet veel vandaag, maar kijkt de hele dag rustig om zich heen en brabbelt wat, zo schattig...en ik denk zijn eerste glimlachje gehad te hebben vandaag.... leek nu geen reflexje, gewoon echt gemeend...het laatste grimasje kreeg ik op de foto, zal hem bij dit bericht voegen.... Vandaag de doos bij Plus gaan halen, echt geweldig, beter dan alle andere dozen bij elkaar.... werd er helemaal blij van! En wat een kwakkelweer ja, ik wacht op het noodweer, maar nu schijnt de zon weer even.... toen ik uurtje geleden ging wandelen ging het net regenen grrr..... Nou, meiden, geniet ze verder...ik ga even van mijn gupje genieten, want die ligt duidelijk om aandacht te vragen....kijkt me met grote ogen aan....zijn broer speelt vandaag van 13.00 tot 19.00 bij oma....even rustig samen zijn
Mooie foto judith! Juenco wij gaan straks ook ha voeding geven, bij oudste ook gedaan ivm allergieen vader. Bij haar werd het ritme toen veel beter en het huilen minder, dus vandaar dat ik er soms naar verlang. Maar... Mick pakt zijn speentje nu en wordt er rustig van, dus hopelijk doorbreekt dit zijn onrust van de afgelopen avonden.
Thanks, nu effies op internet... Moet tot mijn grote schaamte op iedereen nog reageren...morgen iig meer tijd hoop ik.