Op die manier krijgen we beide het meest aantal uren slaap en op die manier hou je het beide ook langer ne gezelliger vol. Met zn tweeen wakker zijn heeft geen zin, daar kwamen we de eerste nacht achter haha Badje vullen kan ik zelf ook niet dus hij gaat gewoon pas in de avond in bad. Of mee douchen net wat uit komt. Hij gaat om de dag en soms sla ik dan zelfs nog dagje over. Z'n huid is al zo droog.
@calice wat een ogen heeft je kleine mannetje joh @mopke, zijn er ook leuke dingen in het huishouden dan
Haha ja dippertje, koken en de vaatwasser enzo. Na ik mijn hart gelucht te hebben gehad bij hem heeft hij de was gedaan! Het was gewoon te veel, dan moet hij niet zeggen dat ik mag slapen. Eerst om 23.30 mij wakker maken en dan 's nachts weer. Onze hond is heel lief en onderdanig. Mirri, ahh kan begrijpen dat je baalt van de foto's! Geen synchronisatie gedaan afgelopen maand? Calice, wat een mooie grote ogen zet hij op. En mooie foto op de buik, zo ligt Esmée ook het liefst bij papa. Wel goede afspraken bij de gyn gemaakt. Maar een jaar ertussen vanwege litteken? Hier vertelde vk een half jaar, niet dat we zo snel al een tweede willen... Tante, balen van het ritme. Maar lastig zo met je peuter. Kan het ook jaloersheid zijn ivm aandacht die ze nu moet delen? Verder weet ik het niet meer... Kan niet zo handig terugkijken op mijn telefoon... Vanmiddag nog even bij de prenatal geweest. Kleertjes in de uitverkoop gehaald. Een schattig spijkerjurkje gekocht. En gisteren nog een Dooky gekocht. Echt vet handig! Ik kon met de parasol niet genoeg zon vangen en dit is echt ideaal. Letterlijk een doekje wat je met ringen aan mc, reiswieg en buggy vast kunt maken voor extra bescherming tegen zon, wind, kou en lichte regen.
hey meiden weer even een update vanaf hier: milan ligt nu al bijna een week in het zh ivm reflux.. hij lijkt nu redelijk goed ingesteld op zn med. afgelopen nacht was het drama en heeft hij maar anderhalf uur geslapen volgens de nachtzuster.. hopelijk gaat het vanacht beter want dan gaan ze overwegen of hij morgen met ontslag mag.. ik hoop het zo want ik mis m kleine mannetje echt hier thuis!
Gelukkig is Milan goed ingesteld en gaat het al beter met hem. Kan begrijpen dat je hem mist, hopelijk voor jullie mag hij snel naar huis toe.
Tante: vervelend van het ritme, dat herken ik hier ook al geef ik de fles. Gelukkig zitten ze er ook zo heel onverwacht weer in! En ja, dat irritant boven zijn gezicht hangen herken ik ook ja! Maar net vertelde ik haar dat Dex ook groot wordt en later met haar kan zwemmen. Haar gezicht klaarde daar wel van op. Misschien helpt het als ik zulke dingen zeg. Ze zei vandaag trouwens ook dat ze niet van Dex houdt. Hmmm....nou ja, komt nog wel hoop ik Priscilla: gelukkig slaan de medicijnen aan. Ik hoop ook dat het nog beter met hem zal gaan, want 1 1/2 slapen is nog niet echt veel HEt zou wel heel erg fijn zijn als hij weer bij je is zeg. Pfff...wat een akelig avontuur zo... Mopke: fijn dat je man toch eventjes "door" had dat hij wat moest doen Dippertje: goed geregeld zo! Wij hebben dat nog niet zo geregeld. Mijn man kan 's avonds niet op bed gaan, met als gevolg dat hij dus wel te weinig slaapt. Ik laat hem daarom maar vaak uitslapen. @douchen: hier voor eht eerst gedaan vandaag en hij vond het heeeerlijk!!! Zo lief, hij was wat huilerig, maar onder de douche ontspande hij helemaal. Wat een genot zeg!
Dooky? Ik ga gelijk een googelen. Klinkt inderdaad ideaal, ik zit altijd te klieren met hydrofiele luiers
Juenco, lekker he douchen! Ja, sorry via telefoon moeilijk linken... Ff proberen: The Original Dooky; Create a peacefull environment for your child! Ik heb hem bij zaak in Tilburg gekocht, zag hem vandaag ook bij de prenatal.
@juenco, wij zijn beide geen mens als we niet genoeg slapen, ik verander in een monster en mn vent in een sjaggo stuk vreten Nu gaat zn laatste week werken in en dan heeft hij als het goed is tot april vrijstelling van werk. Dus de zomermaanden nemen we het er ff van als dat lukt. Daarna druk solliciteren voor hem, en voor mij dus rustiger wennen aan werken aangezien papa thusi is om alles rond de kleine grotendeels te regelen.
Ja, had al even gegoogeld. Wat voor kleur heb jij Mopke? Dippertje: wat heerlijk dat je man de zomermaanden thuis is! Geniet ervan!
Haha echt waar Juenco? Niet echt op gelet. Ik heb een zwarte. Man wilde geen roze... En past beter bij een bruine wandelwagen. Dippertje, lekker samen de zomermaanden vrij.
Ziet er handig uit zo'n dooky, maar zou dan voor als ik ergens in zonnetje zit toch parasolletje gebruiken en kap naar beneden doen, anders word het volgens mij veel te warm daarbinnen! Maar tijdens het wandelen wel handig
Goedemorgen! Hier een goede nacht. 1 nachtvoeding. Vanmorgen kwam ze opeens veel eerder, was gewoon wakker, dus op mijn buik verder geslapen. Netjes 4 uur tussen de voedingen. Het is een mooie dag vandaag, heerlijk!
Het handige eraan vind ik dat je soms met parasol niet alle zon kan vangen, hiermee wel. Je doet hem niet helemaal omlaag, althans ik nog niet gedaan. Zit genoeg openingen erlangs dus je sluit hem niet hermetisch af zeg maar. En helemaal omlaag hoeft niet om zon tegen te houden. Maarja of het echt te warm wordt... Geen idee. Kan je idd de kap omlaag doen. Maar ik vind hem tijdens het wandelen nu al ideaal ipv heel de tijd de parasol anders zetten.
Ik heb ook een Dooky, een lichtblauwe...van die kleur zitten er ook accenten in onze kinderwagen. Ik kreeg hem als kraamcadeautje van mijn moeder op dag één en ik vind het geweldig... het is een nieuw product en ik neem aan dat ze hem steeds zullen verbeteren. Ik hoop namelijk dat er een soort van kijkluikje in komt. Net als in een tent, een raampje of gaasje, met daarover heen een stofje....dat lijkt me ideaal. Maar verder vind ik het geweldig, die stomme parasolletjes, altijd gekluns.... vannacht een nog geweldigere nacht gehad hihi. Sven van 22.30 tot 6.00 tussen de flessen gelaten, hoera! En daarna nog geslapen tot 7.45 en zijn broer ook, heerlijk!! Mijn peuter had vorige week zo'n jaloerse vervelende week, maar nu gaat het super. Als Sven in zijn stoeltje op de bank zit, kan ik zelfs best even boven kleren pakken of de was in de machine doen. Zijn broer doet weer heel lief voor hem. Niet leunen, niet duwen, niet krabben. Soms iets te ruw op het hoofdje, maar verder heel lief. Hij geeft zijn tutje en knuffeltje en als Sven beneden in de box ligt te huilen en broer is boven, roept hij dat Svens muziekje aangezet moet worden.... dus gaat nu goed...hopelijk bij jullie ook snel... Dieren hebben wij niet...alleen vliegen dus hihi.... Hopelijk mag Milan snel naar huis Priscilla, een week is echt lang!!! Mirri, ik snap je verdriet, had je alleen foto's met je telefoon gemaakt of ook nog met een fototoestel? Ik hoop dat je ze niet allemaal kwijt bent, zou super jammer zijn!! Wij hebben er nu 1200 haha! Mopke, wat vervelend dat je man even zo moeilijk deed, gelukkig is het nu uitgepraat... mijn man is juist tegenovergesteld, zo erg dat het mij soms frustreert, al zal niemand dat begrijpen. Hij doet alles 's avonds en ;s nachts, hij doet de hele zaterdag zo'n beetje het huishouden.... en dan zie ik dat hij moe is, hij werkt fulltime en speelt ook veel met onze oudste zoon en dan gaat hij maar door en door en vertikt het om mij 's nachts iets te laten doen 'omdat ik er zo slecht tegen kan', dat is wel zo, maar ik kan ook slecht tegen een eigenwijze oververmoeide man.... dus voor anderen opnbegrijpelijk misschien, maar iets minder actief zou ook fijn zijn haha! Juenco, het boek valt een beetje tegen, ik dacht dat het grappiger en cynischer was, maar het is meer een soort handboek/survivalgids.... erg serieus en vaak erg voor de hand liggend.... Nou, de man wil een flesje, dus ik ga maar eens rennen en dan boodschappen doen!! Geniet van de zon iedereen! P.s. gaan jullie allemaal op vakantie deze zomer en zo ja, waarheen?
Wij willen misschien een last minutje NL doen, gewoon in een stacaravan of bungalowtje ofzo. Beetje afwachten of er nog wat centjes binnenkomen En anders blijven we gewoon thuis. @mopke, ja dat zette ik ook neer tijdens het wandelen lijtk het me handig, maar hier geeft kraamzorg al het advies als je ergens in de zonz it gooi die kap omlaag met parasolletje tegen de zon, zo komt er beetje frisse lucht bij de baby anders word het te warm. Dus ik zou zelf nooit nog eens een doek voor enige opening hangen en dan paar uur terrasje gaan zitten Dat bedoel ik er mee haha En wij hebben laatst al heerlijk 2 uurtjes op n terrasje gezeten, dus terrasje zitten is in ons geval niet ondenkbaar
Zon, welke zon ? Hier in n-Holland niet te zien helaas Judith maar t word evengoed n mooie dag Mopke 1200! Foto's ben jaloers had gelukkig ook nog op m'n toestel die zijn ook extra opgeslagen maar ben wel leuke kwijt Dolly lijkt mij ook handig, als je met de wagen wandeld draai je steeds anders t o van de zon. Lekker dat de baby's goed slapen. Hier zaterdag n goeie dag zo-mi en ma-ochtend minder, huilen en ontevreden, veel aandacht en bv vragen. Rare nacht gehad. Breekt wel op Kelly, heeft Hugo alweer z'n draai gevonden? Priscilla, hoop dat Milan snel weer naar huis mag,en zich beter voelt
Dip, last minute in Nl, Hoop ik wel dat er nogzomer komt voor je Anders kan je altijd nog lekker naar t strand, dat voordeel heb je =D
Hier even kort, want hij doet eindelijk een slaapje... Denk hier toch het eerste sprongetje in zijn ontwikkeling in combi met reflux, gezellig! Hij wil alleen maar bij ons zitten/liggen/slapen (dreigen we hem in de box/bedje te leggen dan is het krijsen geblazen), veel aan de borst en is heerlijk aan het janken, tot bijna stoppen met ademhalen aan toe. Maar verder zie je duidelijk verschil in zijn ontwikkeling: gaat nu dingen proberen te pakken, kijkt steeds beter en langer naar dingen en maakt meer geluidjes. Ook krijgt hij nu traantjes in zijn ogen als hij huilt...zo zielig... Vanochtend heeft hij al 2x mijn hele decolleté ondergespuugd, arme knul... Voel me zelf niet echt geweldig, hoofdpijn en word verkouden. Jakkes, maar ook niet zo gek met dit weer. Mijn peesontstekingen worden ook erger, baal ik zo van, want kan de kleine man in bepaalde houdingen niet eens vasthouden. Ook bv is soms lastig omdat hij dan leunt op mijn polsen. Sinds 2 dagen krijgt hij af en toe een speen, maar die is er sneller weer uit dan erin. Pink blijft lekkerder. Gisteren 2x flesje gegeven voor het eerst. We hebben de Medela Calma speen, die werkt hetzelfde als de borst, dus dat is wel fijn. Is wel even wennen voor hem, pakt de fles nog niet gelijk, dus eerst even borst erin en dan vervangen door de fles. Dat gaat prima, dus dat gaan we afbouwen. Beetje melk op de speen smeren deed ook wonderen! Probeer zo nog even verder te reageren.