Gefeliciteerd voor je hubby Kelly, n nieuw avontuur, gaat is helemaal in België werken ? Lekker vakantie geboekt, voorpret is t halve werk Lachen Mopke, Miss hebben jij en Tante naast elkaar gelopen Calice, logisch dat je t druk hebt mooie foto's weer, lief groot paard en lekker lachebekje die Jesse. Hmmm, Eva wil nog niet slapen op de boot, kon zelf weinig doen. Alleen de kasten gesopt en wat boodschappen ingeruimd verder veel troosten en wandelen om haar te laten slapen. In de auto ligt ze nu te pitten, morgen weer proberen
Gefeliciteerd voor jou hubby Mykelti! België is wel een eindje rijden zeg! Lekker hoor op vakantie. Mirri, haha ja wie weet...! Ach Efteling is groot he. Jammer dat ze op de boot niet wil slapen, even wennen voor haar wellicht. Nou heb ik een leuke anekdote voor later... Esmée liet gisteren een scheet, niet normaal! Maar er kwam meteen inhoud mee! het was zoveel dat de pamper het niet hield, man had haar vast en zag haar witte broekje opeens bruin worden. Hahaha, ik lag helemaal dubbel. Man in paniek, ik heb haar moeten verschonen, man kon niet tegen zoveel poep en op z'n handen.
Hahaha Mopke, jouw meisje heeft Hugo aangestoken! Stonden vannacht een rompertje en zijn Puckababy in de week te zetten...ieks! Mirri, hopelijk went Eva snel aan de boot. Fijne vakantie alvast! Ja, hubby gaat in België werken en na zijn proeftijd (6 maanden) verhuizen Hugo en ik ook. Gaan hier in eerste instantie 3 dagen werken, dan ik daar 2 dagen heen en dan in het weekend weer hier. Is te doen, want is maar 2 uurtjes rijden vanaf hier. Zal wel vreemd zijn, 3 dagen van elkaar vandaan, maar is voor een goed doel. Contract is voor 3 jaar, dus dat geeft voorlopig wat zekerheid. Judith, hij bevalt hoor! Calice, wat een schitterende foto's! Hier dus een bewogen nachtje met maar 3 uurtjes ertussen telkens en om half 6 een klaarwakker mannetje. Heb hem weer in zijn wiegje gelegd en ben naar beneden gegaan. Helaas kwam hubby hem al snel brengen...was klaarwakker. Maar gevoed en even geknuffeld en ingebakerd. Daarna lag hij alweer snel te tukken. Ligt nu nog te slapen, is wakker aan het worden. Zo ontzettend schattig die geluidjes die hij maakt tijdens het uitrekken... Gisteren voor het eerst even in zijn ledikantje geslapen! Joehoe! Hij begint nu ook duidelijkere slaapsignalen aan te geven, zodat het geen gissen meer is wanneer hij naar bed moet. Overigens een briljante manier gevonden op het net om hem te laten boeren. Hij kan slecht boeren met als gevolg veel spugen, krampen en snel weer honger. Nu gisteren zo lief geweest en weinig krampjes. Je zet de kleine rechtop en buigt zijn bovenlichaampje naar voren (met spuugdoekje eronder, wij althans ) en ondersteunt zijn borst/kinnetje. Eventueel even wiegen van voor naar achter of opzij. Geweldig, is zo zijn lucht kwijt! Vandaag spullen pakken, want morgen gaan we naar BE voor een bruiloft. Die is donderdag dus lekker morgen heen en vrijdag terug. Straks nog even iets leuks/nets kopen voor de kleine man. Hebben toch nog prenatal bonnen.
Hahaha, ben je meteen wakker. Wel fijn een contract voor 3 jaar. Maar kan begrijpen dat elkaar 3 dagen niet zien wennen zal zijn Herkenbaar hier een meisje wakker vanaf 5 uur... Slaapt sinds 9 uur als een roosje, ik kan dus niet slapen... Wel net even buiten weggedoezeld, werd wakker omdat de zon achter de wolken verdween. Wel lekker dat Hugo in zijn ledikantje ook goed slaapt. Het wakker worden is zeker schattig. Tip van boeren ga ik ook eens doen, want ons meisje weigert ook vaak te boeren. Kan ik weer een half uur met haar opzitten 's nachts is dat niet zo prettig...
Kelly, spannend avontuur, naar de zuiderburen. Voorlopig 3 jr. vastigheid, lekker hoor. Veel plezier op de bruiloft. Voor Eva hebben we net n nieuw matras voor t ledikant, hoe lang moet dat luchten? Ze komt vroeg voor de laatste voeding 21.30 en zingt t dan tot bijna 05 u uit maar valt dan wel mopperend in slaap omdat ze krampjes krijgt van t klusteren. Fijn dat je n manier hebt gevonden om Hugo te laten boeren. Nu Esmee nog
Licht duwend over hun ruggetje wrijven in een cirkel werkt bij Daantje, en als hij snachts niet boert leg ik m na 5 minuutjes gewoon weg. Als het m dwars gaat zitten hoor ik hem wel en vaak is optillen dan al genoeg. Maar hij komt eigenlijk niet daarvoor. En ik slaap licht en hij bij ons op de kamer dus elk zuchtje en piepje hoor ik tot vervelens aan toe af en toe haha
@mirri stond er niks op, zou zo lang mogelijk doen.. muffe dingen! lekker in de buitenlucht als het droog is
Mykelti, goed wat betreft de baan van hubbie, kunnen wij een keertje afspreken. Ik wil ook graag naar Utrecht maar dan moet ik wel een beetje op voorhand plannen. Grappig Mopke, herken het wel, Milla heeft weinig poepluiers, maar het zijn er altijd wel goed gevulde. Mirri, das toch een heel avontuur met een baby op de boot, lijkt me wel leuk. Vraagje, ze staat nu op 5 voedingen 135cc. Sinds vorige week, mag ik dan alweer ophogen? Weet iemand nog de link van de hoeveelheden? Nog 2 weken en wij trekken met ons vijven naar Frankrijk, we hebben een vakantiehuis gehuurd, ik tel af
@Dippertje, staat al 1,5 week voor het open raam. Morgen gaan we naar de zaak waar die vandaan komt, zal t nog n x navragen. Voorlopig dus nog in t wiegje naast m'n bed wel makkelijk maar ze groeit hard Ellis' lekker naar Frankrijk , das ook een avontuur lekker hoor n huisje. Kelly, jullie B&B boerderie ziet er ook leuk uit, Drenthe is mooi.
EchHai meiden, ben ff weg gweesr. Ik heb eindelijk een smartphone (lg l5) gekocht. Iedereen om me heen heeft zo`n ding, ik liep echt achter Maar wat leuk...ik heb de afgelipen dagen alleen maar lopen wordfeuden haha. Nu weer tijd voor zp!! Mykelti, van harte met je hubby! Ben het even kwijt, maar gaan jullie nu naar belgie verhuizen? Dana, waar woon je dan? Anders pb'en? Ben wel nieuwsgierig! Calice: wat een prachtige foto van jesse met je paard. Die moet je echt opsturen voor dde eerstvolgende fotowedstrijd. En natuurlijk hier op zp voor baby van de maand. Mijn stem heb je. Verder nu even snel, want dex rommelt. Hij is verkouden ( alweer) gister de hele dag ( en nacht) slecht geslapen. Ik verdik nu trouwens zijn voeding een beetje met nutriton. Niet vanwege spugen, want hij spuugt nooit, maar om rustiger te drinken. Dat gaat goed. Straks naar cb. Tot snel
Ellis, lekker hoor naar Frankrijk. Juenco, hihi ook al verslaafd. Ik ook hoor! En aan rumble... Net telefoontje van gastouderbureau gehad... Onze gastouder stopte er mee voordat ze begonnen was... Ze zou in september beginnen met ons meisje. Nu een ander telefoonnummer van gastouder gehad en meteen gebeld. Opvang moet toch wel geregeld zijn. Woont achter het werk van mijn man, dus lekker dichtbij voor hem en voor ons. Maandagavond gaan we erheen, kijken of het klikt... Net lekker gewandeld een uurtje. Ze ligt nu eindelijk te slapen. Ze wilde graag wakker zijn vanaf 8 uur vanmorgen maar was net aan het huilen van vermoeidheid.
Boeren, lukt nog steeds niet echt... Soms laat ze een keiharde waar de hond zelfs van schrijt en soms weigert ze. Dippertje, ik durf haar niet goed weg te leggen omdat ze anders gaat spugen. Wel fijn dat het bij jou zo goed gaat met wegleggen, beetje jaloers. Ook al slaapt ze in een andere kamer, de deuren staan open en wordt ook snel wakker. Ze huilt 's nachts nooit voor haar flesje, heel soms wordt ze huilend wakker, zo zielig! Ellis, link voor voedingen geen idee. Hou het schema aan wat ik heb gehad. Per kg gewicht mag min. 150 ml en max. 180 ml voeding per 24 uur geven: Gewicht x aantal ml = ... ml per 24 uur Ik moet nog steeds 3 kg gewicht aanhouden, maar heb soms het idee dat ze meer nodig heeft. Maar maak ik soms 30 bij en pakt ze hem niet meer. Dus laat het maar zo totdat ik volgende week naar het cb ga. Ik heb zelf wel 'opgehoogd' geef nu iedere keer gewoon 90+3 ipv afgieten tot 80 wat ik eigenlijk moet doen van het cb. Want anders gaf ik haar teveel. Apart, standaarden aanhouden hoor. Terwijl ze eerst roepen dat je nooit naar schema's/standaarden moest kijken.
Bedankt Mopke, ga ik even berekenen. Ze zit nog zo te happen als ik haar rechtop hou om te boeren of ze zit te zuigen aan de slab Boeren doet Milla best als ik ze over m'n schouder leg. Ze gaat trouwens na de fles van 21u naar boven in bed en komt pas weer tussen 4en 5u, nu is dus de kunst om de laatste fles wat later te geven. 23u en 6 u zou geweldig zijn . Juenco, vervelend dat Dex verkouden is, snel weer beter!
Ach jee, Dex heeft net zijn eerste prikken gehad. Nu al DKTP en pneumokokken (of zoiets) Er heerst hier ook kinkhoest, dus better safe than sorry. Wel heel zieli hoor. Hij krijste erover...ik krijg dan ook meteen tranen in mijn ogen...ik heb dan zo'n medelijden. Hij slaapt vandaag heel veel en had 37.7. Niet echt koorts, beetje verhoging. Arm kereltje. Wel weer even wennen hoor...dat geprik in je kind. Oh ja, hij is goed gegroeid: 4940 en 58 cm haha! Maar mijn dochter was met een maand iets van 4600 en 56 gram, ook groot dus.
Sorry, even niks laten horen...internet lag eruit.... dus heb op foon wel gelezen, maar kon daar niet inloggen (wist mijn code niet meer... ik sta op mijn pc standaard ingelogd)....en nu heb ik even geen tijd.... dus kan ik nog niet reageren...maar weet dat ik jullie met plezier volg!! xxx
hmmm Dex kreeg toch koorts, 38.9. pcm gegeven en daar reageerde hij goed op. Zielig hoor, zo'n klein ventje...
Ellis, ik zou de tijden ook verschuiven ja. Ons meisje krijgt te weinig denk ik om de nacht door te kunnen. Juenco, zielig die prikjes... Hier krijgt ze volgens mij ook de dktp, schijnt nogal te heersen overal de kinkhoest. Maar Dex groeit zeker goed! Wel te vergelijken met jullie dochter hoor. En jongens zijn gemiddeld iets zwaarder zeggen ze. Jammer van de koorts zeg. Maar mag je kleintjes al zetpillen geven? Welke sterkte dan? Zal ik dan ook maar in huis halen dan voor volgende week. Judith, vervelend geen internet! Dan zou ik me echt vervelen... Gelukkig kan ik ook al internetbankieren via de telefoon, heb ook eens een week zonder gezeten en dan komen net rekeningen binnen... We horen je vanzelf weer hoor! Ik sta op beide ingelogd, vind ik wel zo handig.
Ojaaa! Vandaag Esmée haar spontane eerste lachjes gehad! Ze lachte al wel, maar dat waren eerder zenuwtrekjes en heel toevallig bij een foto een. Maar vanavond was ze goed wakker, begroette papa met een grote glimlach en daarna had ze de smaak te pakken. Zo lief!!! Alleen met het fototoestel in de buurt hield ze op...