Ineens loop t peuter weer. volgens mij heeft er een spier of zenuw beklemd gezeten ofzo...ik hoor hem er niet meer over en loopt weer helemaal normaal. Hoewel hij er nog wel één keer doorheen zakte. Nu dus maar het weekend aankijken en dan maar hopen dat het weer goed blijft gaan..... beterschap met je ukkie, Mopke!!!
Judith, gelukkig zeg. Idd even aankijken ja, apart hoor dat het nu weer gaat. Bedankt. Ze heeft totaal 1 uur geslapen vandaag, ze is hartstikke moe maar moet enorm huilen. Vraag: Kan reflux ook later tot uiting komen? Het spugen, slikken etc was een hele tijd minder. Maar nu steeds met hoofd schudden, duidelijk slikken, overstuur bij spugen, bij billen optillen zure melk opgeven en soms golfjes terug... Ik ga morgen denk ik maar de ha bellen, wordt een zware nacht denk ik zo...
Yezssss ! 23-6.30 geslapen !!!!!goed hè moet dan wel in de avond marathon voeden 18-19-20-21.30u maar ononderbroken slapen is dat waard Mopke, Eva was gister ook hangerig, meer spugen, huilen, Miss door de warmte. Maar ze had geen verhoging, hoe gaat t nu? Judith, weer n schattige foto van n guitige Sven. Peuters kunnen ver gaan (onbewust) om hun portie aandacht te vragen wanneer er n nieuwe baby is hoop dat nu over is wel schrikken zoiets. Stabijtje, Indisch bloed dat zag ik op de foto wel n plaatje van n mengelmoes
O,ja, reddingsvesten zijn er vanaf 0-10 kg. We zijn gister toch niet gegaan, zo warm in de auto en in de kunststof mc ligt ze zo te zweten >_< We wachten op n regenachtige dag ;P
Dippertje, ik maak 2 flessen per dag met Hepar water, werkt laxerend dus je mag het niet voor elke fles gebruiken. En het werkt goed Hoe ging de nacht Mopke? Is ze weer beter? Judith, die Sven is zo'n lachebekje Geweldig Mirri, dat Eva zo goed begint te slapen! Breda was leuk gister, kennis gemaakt met de nieuwe NL collega's en het Belgische terugbetalingssysteem vd ziektezorg uitgelegd. Jeetje wat een verschil met NL, bij jullie is het zoveel eenvoudiger Geen schoenen geshopt, ik ga wel een dag inplannen in augustus dan kan ik al voor de winter Eindelijk nieuws van het Kdv , we zouden een plaatsje hebben vanaf 1 oktober. Voor die paar dagen in september gaan de oma's dan oppassen.
Nacht is vanaf 1 opeens goed gegaan, ik had boven alles tegen elkaar open gezet. Dacht misschien toch de warmte... Toen ze naar bed ging rolluik laten zakken maar gordijnen open. Het is iets koeler geworden maar huilen werd er niet minder om. Ze is van vermoeidheid uiteindelijk in slaap gevallen. Om 5 uur wakker geschrokken met huilen en net om 9 uur weer. Ze is zo moe van gisteren dat ze dus veel slaapt. Maar ze blijft huilen als ze wakker is. Valt in slaap tijdens de fles in mijn armen, zodra ik haar neerleg wat spugen en paniek daarna gaat ze wel slapen als ik haar geruststel. Temp is nu 37,7 dus daalt niet echt... Maar ook niet te hoog. Mirri, dat is lekker, goed geslapen dus! Ellis, dat is wel leuk om alles uit te wisselen onderling met de collega's. Bedoeling dat jullie intensiever gaan samenwerken? Hepar water, nog nooit van gehoord!
Sorry Tante, ken ik niet ffgoogelen ? Mopke, Miss de wijkverpleegster bellen voor overleg ? Hou haar maar goed in de gaten. We gaan volgende week voor het reddingsvest, eerst nog inventariseren. De boot gaat maandag voor check uit t water, Miss hebben we nog meer van de watersportwinkel nodig. Ik zie de zon alweer Dippertje
Tante, Hepar water koop ik gewoon in de supermarkt. Mopke, ze blijft dus onrustig je meisje, mss toch reflux dan? Maar daarvan hebben ze toch geen verhoogde temperatuur. Ons bedrijf heeft een ander bedrijf opgekocht en zij willen hun producten verkopen in België, vandaar dat zij dus het Belgisch systeem moeten kennen. Ook hier een miserabel zonnetje nu maar niks stabiel.
Ellis lekker geshopt dus! En kennis op gedaan ook nog. Mirri, lekker he zo'n lange nacht, ze gaan hier ook steeds beter, nu overdag nog! Mopke, heb je al contact gehad met de ha? Klinkt toch wel een beetje zorgelijk. Arm meissie. Welkom terug Calice Gelukkig loopt je peuter weer Judith! Zijn geen leuke grappen! Moet toch maar eens kijken voor een nieuwe ledikant. Ik kom er achter dat de kleine man nooit (lang) in de hangwieg wil slapen en wel in de kinderwagenbak. Ook al zet ik de hangwieg vast zodat hij niet wiebelt enzo, dan nog is hij zomaar weer wakker. Gek toch? Maar ja, misschien is een ledikant wel iets waar hij in wil slapen. Moeten het toch maar proberen ondanks de extra uitgave. Oja, in mijn prive fotoalbum staan 2 superleuke foto's, hij mocht vandaag even fotomodel spelen hij kijkt er wel heel serieus bij haha. Geen lachje vandaag. Maar ja, zal wel gedacht hebben, waarom stop je me overal maar in mama
Godallemachtig!! Dat is toch ook niet te geloven, als laatste 'redmiddel' heb ik die Oxytocine neusspray op recept gekregen van huisarts. In de hoop dat er een echte toeschietreflex terug zou komen en daardoor meer zou kolven.. Gebruik ik die neusspray NIKS ik had opvangbakje onder andere tepel gehangen NIKS. Ik begrijp het niet meer hoor.. Weer 20 euro weggesmeten.. dat is de prijs van die neusspray. Een kolfapparaat van 90 euro. Kolfhulpstukken medela apparaat 40 euro Tepelhoedjes 10tje Opvangbakjes en luchtkapjes 19 euro.. En dan zeggen ze dat borstvoeding goedkoop is :') wat een teleurstelling allemaal zeg ppff. Ik krijg per dag ong. 60ml er nog uit, dus om de dag heb ik met wat mazzel n flesje.. En dan lees je op die pro borstvoeding sites elke vrouw kan borstvoeding geven en elk kindje kan aan de borst drinken.. Lik me reet zeg ik mankeer niks en Daantje ook niet maar het lukt dus mooi niet he... grr
Das idd een hoop geld Dippertje Bij ons wordt wel eens gezegd dat je een donkerbruin biertje moet drinken om de productie te stimuleren maar dat zal wel bakerpraatje zijn
Stabijtje, ik kan de foto's niet zien Vriendjes worden ? Dippertje, das een hoop geld maar je kan voor jezelf zeggen dat je alles hebt geprobeerd Belangrijkst is dat Daan goed groeit en jij je er goed bij voelt
mjah hij drinkt sinds 2 dagen slecht gister maar 520.. hij mag 750 per dag.. hoop dat het aan het warme weer lag. vandaag hebben we hem wat vaker aangeboden hij moet er toch van grioeien en met die hitte isvocht belangrijk
Als het goed is kun je de foto's nu zien Mirri! Haha ja Ellis, hij was erg flink, maar moest wel opschieten met fotograferen Dippertje je hebt gelijk, bv is niet gratis. Ik zal eens narekenen wat ik kwijt was, maar ook wel 170 euro schat ik. Maar goed, als het goed gaat is dat niet erg. Maar als het na 2 maanden niet meer gaat dan is dat wel wat sneu. Ik hoop dat ik het een half jaar volhoudt.. Wat kost fv eigenlijk? En hoe lang kun je daarmee?
Daantje drinkt kruidvat eigen merk dat kost geloof ik 7 euro ofzoiets en daar doen we net geen week mee geloof ik. En als hij straks meer gaat drinken dus helemaal niet Ik hoop dat ik straks mn kolf nog voor n bedragje van de hand kan doen.. Die van Avent kan je in elk geval helemaal uitkoken. Dus is die wel weer helemaal fris, en de twee zacht plastic onderdelen kan je ook los verkrijgen volgens mij.
@ ellis ach venkelthee en noten werken ook niet genoeg en oud bruin gedverderrie yuk ik lust al geen zomerbier kan je nagaan haha