Aaargh Kelly pijnlijk. Merk hier dat t vasthouden met voeden ook aardig wat van m'n armspieren en gewrichten vraagt. Probeer haar zoveel mogelijk op t voedings kussen te laten rusten. Leuke foto van Hugo, schattig hè dat ze steeds activer worden.....behalve snachts dan Dippertje werkt de med al voor Daan ? Eva heeft 1 x geslapen op de boot, hoop dat t went. We gaan volgende week maandag rustig beginnen. eerst op de jachthaven wennen en als de wind gunstig is kleine stukjes proberen of oversteken naar Lelystad. Any way THE wind blows
Tante, gaat toch wel vlot die overschakeling naar de fles Mirri, wanneer vertrekken jullie op boottrip? Kan ik me voorstellen dat je je ventje een keertje wil laten voeden. Milla is een echte slaapkop, die slaapt makkelijk 4u aan een stuk. De laatste dagen wel vaaak wakker tussen de voorlaatste en laatste voeding. Vannacht is ze voor t eerst gaan logeren bij oma en dat is prima gegaan.
@mirri, hij heeft zojuist voor het eerst sinds 4 dagen 140ml kv weggedronken en toen leek hij hongerig en zoop die nog 40ml bv weg.. Hopen dat het er ook in blijft!! en dat hij weer lekker gaat drinken!! worden mn nachtjes ook weer wat langer (ja ik weet het 5/6 uur is al luxe maar als je meer gewend bent vrij kort ) Binnenkort weer aanmelden bij afvalforum ben nu 19 zwangerschapskilo's kwijt nog 3 kilo dan ben ik op mn pre-zwangerschap gewicht en hopelijk kan ik vanaf 17 juli (nacontrole) weer gaan aquarobiccen (kilokiller ) ik eet voldoende en gezond nu daardoor gaan kilo's er al af Was vorig jaar net 14 kilo kwijt toen ik zwanger raakte toen kwam ik 22 kilo aan waarvan er nu 19 af is en dan wil ik nog eens 15 kilo kwijt . Mooi zal het nooit meer worden! maar hopelijk wel gezonder allemaal
Even kort, want ben bij mijn moeder... Nou, omdraaien doet Sven niet hoor, ook al is hij groot en sterk... hij doer geen enkele poging en zelfs als hij op zijn buikligt, ligt hij als een dode plat geslagen vlieg haha...een luilak dus... Hij drinkt ondanks zijn gewicht ook veel te weinig per dag. 6 flessen, soms 7, met 100ml... en hij weegt denk ik 5500gram. Maar goed, hij doet het er goed op en wil gewoon echt niet meer. Hij spuugt geen ml, dus alles wat hij drinkt blijft erin.... morgen CB, dus weer wegen en zijn eerste prikjes, ben benieuwd. De oudste bleef na prikjes altijd zeker 2 uur woest brullen en daarna merkte je er niets meer aan, niet hangerig, geen verhoging en niet extra slapen...kijken hoe het nu gaat... Ik wilde nog op iets van Tante reageren, maar ben vergeten wat... ik post even dit en kijk dan een pagina terug...
Oh ja, ik weet het alweer... Tante, de uitslag kan ook van de warmte komen. Sven heeft dat ook, elke keer als er een paar warme/klamme dagen zijn...is dan een soort zweetuitslag.... hoeft dus niet persé aan de fv te liggen, al kan het natuurlijk wel... en super mooie foto Mykelti, zo'n heldere blik! Werkt de puckababy voor Hugo een beetje?
En Dippertje, wat knap zeg, al zoveel kilo's kwijt!! Ik was er ook snel veel kwijt, maar ben door gewoon veel te eten en te snoepen best weer aan het aankomen... dus moet echt gaan opletten nu...ik zal eind aug toch wel in bikini moeten verschijnen op vakantie
@judith OMG hahahaha manlief zegt wat is er omda tik zo hard moest lachen om je verhaal over het omdraaien hahaha Daan werkt zich omhoog en omlaag in bed en wandelwagen en hij draaid soms half om als hij bozig is hahaha maar zit nog niets bewust in en echt lukken wil het ook niet :') Heb me terug aangemeld bij afvalforum, werkte toen ook ontzettend motiverend elke week je gewicht invoeren Dus dit is mn eerste dagje weer daar. Echt dieten doe ik nog niet ivm kolven, alhoewel ik benw eer normaal gaan eten. geen slechte tussendoortjes zoals chocorepen en zakken chips Alleen nog in het weekend in de avond een snakcje @Mykelti jezus wat k*t die ontsteking
Judith heeft sven het ook op die plekken? Mick zijn gezicht zit helemaal vol en ziet vuurrood, echt zielig om te zien. Gelukkig lijkt hij er zelf geen last van te hebben. Mopke hoe is het met esmee? Vandaag eerste wijntje op na bijna een jaar: het was heerlijk! Dippertje wat knap dat je al zoveel kilo's kwijt bent!! Ik ben er nu tien kwijt en val al een paar weekjes niets meer af, terwijl ik er 17 aangekomen was.... Wil nu deze week met weight care beginnen, ik weet dat gewoon gezond eten veel beter is, maar dan val ik zo langzaam af dat ik het niet volhoud. Ben benieuwd of het deze week gaat lukken en of het zo wat sneller gaat. Ik was nl. voor mijn zwangerschap al te zwaar.
Judith haha Sven als platgeslagen vliegje aggossie Dippertje, die wandelingen naar t strand zullen ook helpen met afvallen, succes. Hier nog 5 kg te gaan maar die lijken vrij vast te zitten, heb voor de bv ze wel nodig denkik Tante hier vanavond eerste wijntje, hij smaakte me niet >_< Ben sinds de zs ineens een bierdrinker 0_O Pfffffft wat n dag..... 2 vjaardagen en beide net ff te druk.... Arme Eva heeft nauwelijks geslapen vandaag.... Ligt nu op bed aan m'n borst te hangen als troost, valt nog niet in slaap moet t allemaal verwerken...
@mirri inderdaad wij wandelen elke dag en proberen dan minimaal 5km te lopen gezond voor hem en voor ons @tante zonde van je geld, ik ben met goed eten en bewegen 14 kilo in 3 maanden afgevallen.. koste me niks op zwembad kaartjes na. ik heb al die dieten geprobeerd je gaat uiteindelijk jojo-en zo zonde!
Arme Eva,ziet scheel van vermoeidheid maar niet slapen, alleen met de tepel in haar mond, maar in dr wiegje brullen..... Verdorie door zo'n familieverplichting waar je niet onderuit kan >_<
@mirri zo zielig als ze overprikkeld zijn, hopelijk voelt eva zich snel weer prettig, een badje doet dan ook wonderen. Dippertje, zo heb ik het ook al geprobeerd, maar ik val nog geen 14 kilo in een jaar af, laat staan in 3 maanden. Hier heeft mick net gepoept, die 10 ml water extra lijkt idd te helpen!
Mick gelukkig z'n ei kwijt Eva is uiteindelijk in slaap gevallen nu weer wakker maar weer tot rust gekomen Badje durfde ik niet, daar kan ze heel enthousiast in crawlen, had haar wel met n warm washandje gewassen. Morgen wordt de boot uit t water gehesen voor inspectie en schoonmaak, dus ook druk maar dan anders @ dip, lekker hè wandelen, gaan wij met de vakantie weer veel doen Trustuh
Tante dit is niet lullig bedoeld hoor maar dan doe je iets niet goed dan eet je teveel of juist te weinig. En meer kans dat alles terug komt als je stopt met weightcare. Kijk anders eens op zo een afvalforum, schrijf op wat je dagelijks eet/drinkt en beweegt en je krijgt vanzelf tips. En er zijn ook afdelingen voor mensen die bv weightcare gebruiken, met tips om jojoen te voorkomen www.weegclub.nl het is gratis en zo anoniem als je zelf wilt
@dippertje: ik heb het met een dietiste geprobeerd en toen viel ik af, maar ook erg langzaam. Ik liep toen 3 x per week hard. Ik ken mensen die met weight care kilo's zijn kwijt geraakt en nog steeds op gewicht zijn. Ik ga het ook niet lang doen, maar even een paar weken als snellere start en dan zelf gezond verder. Ik zal eens op de site kijken.
Bizar zeg!! Ik vind afvallen ook moeilijk meer doordat je zelfbeheersing moet hebben en ik helaas slechte dingen lekker vind (goddank hou ik dan weer niet van burger king macdonalds enzo, zelfs patat eten we amper)
Ik ga het ook nooit leren :') open ik een topic in de borstvoeding afdeling. Heb je waar van die mensen die hun kind al 17 jaar lang borstvoeding geven en een ander afkatten omdat die wel 5 uur slaap gepakt heeft... Manlief had me al gewaarschuwd haha
haha Dippertje, sommige BV-addicts kunnen hard gaan Respect hoor, zoveel kilo's kwijt geraakt! Ik hoef er gelukkig weinig voor te doen om af te vallen. Mirri, Eva weer in normale doen? Ow en biertjes drinken bah , ik ben ooit koffie beginnen drinken tijdens de zws terwijl ik dat ervoor niet lustte. Balen van dat hondeweer, niks gewandeld vandaag en ik vrees voor de volgende dagen want het wordt nog koud ook :x