Ja Ellis, vandaag weer rustig gelukkig, veel slapen en minder voedingen. Nu wel aan t klusteren dus hoop dat ze vannacht wat uurtjes pakt. Ja zwanger zijn doet rare dingen met je eetlust Kelly wat leuk die Hugo, hij doet echt z'n best voor je, zo schattig
Dippertje, daar waarschuwde mijn man ook voor op forums, voor mensen die oordelen of zomaar wat roepen alsof ze expert zijn >_< Morgen naar t Cb, heb besloten om de eerste prik uit te stellen. Het voelt niet goed voor mij naar Eva toe, lastig dat je t nu zelf kan bepalen. Ben begonnen met googelen en t wordt steeds moeilijker
Zo schattig, die Hugo!! Binkie hoor! jaloers op Ellis, ik wil ook makkelijk afvallen...maar ik moet er veel moeite voor doen, maar die discipline heb ik niet...ben vandaag weer begonnen. Eind aug gaan we op vakantie en dan wil ik er toch wel wat af hebben... als het me niet lukt, ga ik weer weight watchen (is geen weight care, maar is punten tellen). gelukkig is Eva weer wat meer op haar gemak... Oh ja, Dippertje, de borstvoedingsmaffia, vreselijk...ik ben extreem lid van de flesvoedings-maffia haha! Sven vanochtend zijn prikjes gehad. Hij gaf twee flinke brullen...en dat was het .... de held. vandaag veel slapen, tussendoor wat huilen en nu 38.2 verhoging, maar dat is niet echt extreem... hij voelt zich duidelijk een beetje onprettig, dus hopelijk vannacht wel slapen... afgelopen nacht hele nacht feestje gebouwd... hij huilde niet, maar was gewoon hele tijd klaarwakker. Dus Sven, slapen vannacht jongen!! Hij weegt trouwens 5700gram en is 59cm lang.... grote jongen! Ik ben sinds zaterdag voor het eerst weer ongesteld en oh mijn god, wat een bloedbad... ik werd er vanmiddag gewoon even slap van... hopelijk donderdag voorbij, want dagje sauna op het programma...
@Mirri: fijn dat Eva rustiger is vandaag. Hopelijk een goede nacht voor de boeg! @Ellis: hopelijk nog wel even lekker naar buiten gekunt? Hier gaan we gewoon door kou en wind en ook regen eventueel. Regenkap op en gaan, maar dan moet het natuurlijk niet storten. @Dippertje: tsja... @Tante: hier val ik ook nooit af, totdat ik naar een orthomoleculair dietiste ging. DMV het oerdis dieet ben ik toen 25 kilo afgevallen en is niet eens een dieet maar een etenswijze. Heerlijk! Morgen gaan we naar de fotograaf met de kleine man... leuk!
Wel zonde hoor, want volgens mij schrikt dat sommige vrouwen al bij voorbaat af.. Volgens mij ben ik eergister ongi geworden, stelt niet veel voor maar dat kan door hormoon staafje komen, sommige vrouwan krijgen heviger andere minder etc. etc. spiraal verhaal zeg maar. Lijkt me stug dat het vloeien voor een derde keer terug komt namelijk.. En had ook licht ongi gevoel daarvoor. Nou als het zo de komende 2 jaar blijft teken ik er voor haha Nu slaappie tijd morgen mannetje op mn werk showen.
Wat flauw zulke reacties Dippertje, had je man goed ingeschat Hoe gaat het nu met Eva Mirri? En ik vraag me zo af het het met Esmee en Mopke is! Hopelijk beter en goed nieuws. Hier viel het mee met de regen. Maar ik heb van 18:00-nu (24:00) aan één stuk gevoed! Heb tussendoor de kleine in bad gedaan en zelf gedouched, maar verder echt alleen maar bv gegeven. Zwaar vermoeiend! Maar hij lijkt nu te slapen dus ik ga ook gauw plat! Duimen dat hij slapenblijft!
Klinkt als klusteren stabijtje, hopelijk een goede nacht dan, Miss doorslapen ;D Eva is weer rustiger, laatste voeding om 22 u nu om 4u ! Leuk fotoshoot Kelly , kom je wat showen Dip, veel plezier met showen van je mannetje Nog last van je arm gehad door t hormoon staafje ?
@Stabijtje: ja clusteren of een regeldagje op komst. Hoe was je nacht? @Dippertje: veel plezier vandaag op je werk! Ik vond het erg leuk om mijn mannetje te showen...zo trots als je dan bent! @Mirri: oh da's een mooie nacht! Hier gisteren naar het CB geweest om te wegen/meten. Hugo is 54,5 cm lang en 4645 gram. Dat is in 2,5 week even 800 gram erbij! De verpleegkundige, waar we daarna automatisch een gesprek kregen, vroeg zich af of dit alleen maar door BV kwam. En ik me maar zorgen maken over mijn BV. Overigens geloofde ze ook eigenlijk niet dat ik nooit stuwing heb, tsja sorry, eens in de twee weken ofzo?? Verder gaf ze aan dat het handig is om te proberen het aantal voedingen naar beneden te brengen, omdat Hugo nog steeds 10/12 keer per dag komt. Dat is niet zo erg als ik thuis ben, maar straks wel een probleem. Ze praatte er heel makkelijk over, zo van doe even zus of zo, maar Hugo is snel overstuur als hij honger heeft. Gisteravond wel wat kunnen rekken, dus we zien wel. Hij heeft wel goed effectief gedronken en sliep na wat gemopper en gepruttel om 12 uur en werd om 3.45 uur wakker, dus lekker tukkie gedaan. Daarna weer gevoed, maar kreeg hij veel krampjes en dus huilen en pruttelen. Nog een vieze luier, dus weer verschoond, maar nu slaapt hij af en aan nog, dus we laten hem even lekker liggen. Moeten om 8.15 uur mijn ouders ophalen voor de shoot, dus maak hem om 7.30 uur pas wakker. Even wassen en voeden en hup in de auto. Mijn ouders gaan ook op de foto met hem, leuk!
@Judith: wat lekker dat Sven niet veel last heeft van zijn prikjes. Hopelijk blijft dat zo. Veel plezier donderdag in de sauna! Niet mijn ding, maar ontspannend is het wel. Enne, de puckababy bevalt prima! Ga nog even op jacht naar een 2e hands mini, want hij heeft hem echt nodig, de friemelkont. Soms zie je bij de halslijn 10 vingertjes, maar doorhebben hoe ze eruit moeten, heeft hij gelukkig nog niet, maar de halslijn is wel een paar maatjes groter geworden al... @België: weet niet meer wie het vroeg, maar hubby gaat straks al in BE of grensgebied wonen. De proeftijd is 6 maanden, dus ik werk iig nog 6 maanden hier voor 3 dagen en ga dan op woensdagavond of donderdagochtend naar BE en dan het weekend weer terug omdat de hond en de katten nog hier zijn (zorgen mijn ouders dan voor). Zal erg moeilijk worden, maar is voor een goed doel. Het totale contract is voor 3 jaar, dus dat geeft voorlopig dan zekerheid. En het is bij een prestigieuze organisatie, dus dat geeft weer moed voor zijn verdere carrière. @Uitje: gezellig, zal even afhangen van alle regelzaakjes en drukte omtrent BE, maar altijd leuk. Zou dan gaan voor een centraal gelegen pannekoekenhuis ofzo, lekker kindvriendelijk en goed bereikbaar over het algemeen.
Dank je wel mykelti! @mirri, nope, het was een paar dagen helemaal blauw en wat gevoelig maar nu niks meer. kan eht staafje voelen als ik eroverhene wrijf zonder dat het gevoelig is. Het zetten doet effies zeer, maar goed dat zal bij een spiraal erger zijn, en deze geeft maar 1 hormoon af (en niet die die je melkproductie doet afnemen dus kan ook met bv gezet worden) Je meot alleen een huisarts gyn. zoeken die hem zet. bij onze praktijk van 6 huisartsen doet maar 1 iemand het. Normaal doeje er 3 jaar mee maa rik korter ivm hogere bmi, en dan zit je uitgerekend op 4/6 euro per maand qua kosten aan anticonceptie. Gaat van je eigen risico af. Ze zeggen da thij vergoed word dat word tie ook maar je moet er wel voor betalen haah kromme zorgverzekeraars met hun ingewikkeld egelul altijd
Mykelti, succes bij de fotograaf Kan me voorstellen dat er wat geregeld moet worden als je man naar BE komt werken. Judith, heerlijk dat Sven weinig last heeft van de prikjes En sauna, zalig! Geniet ervan... Sinds enkele dagen een uitgehongerde Milla, sinds gisteren verhoogd, ze heeft geslapen van 12 tot 7.30 en is weer een tevreden meisje. Ze weegt 3800gr met 53cm Straks afspraak bij het Kdv, gaat pas open op 1 oktober dus dan moet ze nog 2 weekjes naar oma als ik op 15 september weer ga werken. We leggen deze sowieso vast tot er een plekje vrij komt in de buurt.
Wow Ellis', Milla lekker n nacht doorgehaald Kelly, spannende tijden de overgang naar BE een hoop geregel maar je maakt nog ns wat mee ;P Ben benieuwd naar de foto's van je lieve mannetje Hugo Dip welke praktijk zit jij bij ? Ik had wat horrorverhalen over de hormoon staaf gelezen maar jij klinkt positief zal er ns met m'n HA over praten. Ben je direct beschermd?
Ha meiden! Ik heb bijgelezen, maar pff klessebessen! Gezellig zo hoor! Ik ga eerst even eten, kom zo mijn verhaal doen.
In velserbroek Mirri,maar in het EG zit een gyn die het ook doet. En ach die horror verhalen heb je ook over spiraal de pil prikpil en ring dus daar kijk ik niet eens naar
Nou Esmée is blijven spugen en is er onrustig door. Maar net op de momenten dat ik bij de wijkverpleegkundige was ging het natuurlijk goed. Verdere hulp bieden ze niet. Dus ik moet deze week de symptomen goed bijhouden en dan naar de huisarts gaan. Ze blijft vaak ruim een uur na de voeding of langer 'zure' melk terug geven. Het lukt me ook niet om haar altijd goed te laten boeren, doe ik dat niet spuugt ze zelfs in haar slaap. Verder is ze vandaag gewogen en gemeten. Is nu 3650 gram en 50,5 cm. Is dus in ruim 3 weken tijd wel genoeg aangekomen, 850 gram maar liefst! Dus ja, daarom maken ze zich niet druk. Ze lag zelfs nu boven de onderste lijn, dat was te veel... Zo raar daar bij het cb. Verder kreeg ik het advies om omneo voeding te gaan gebruiken. Dan hoef ik niet apart met jbpm te verdikken, maar is het dan nog wel makkelijk klaar te maken? En ze heeft vandaag haar spuitjes gehad. Moest hard huilen tijdens de prik, daarna moest ik de plekjes/beenspieren masseren dat deed haar ook pijn. Toen ik ermee stopte lag ze meteen te brabbelen. Ze is wel enorm hangerig/moe en slaapt veel.
Aaahhh, zielig hè n prikje maar toch fijn dat ze goed groeit ondanks t spugen. Hoop dat omneo helpt dan. Kweetniet hoe makkelijk dat is Hier Cb geweest. Eva zat eerst onderaan de groeicurve en nu bij t gemiddelde dusssss ze doet t goed op m'n melk daar ben ik blij mee =D
Even weinig tijd, maar ff snel een paar reacties! Mopke, Omneo is GEEN vervanger van jbpm.... juist niet...dat is andere voeding, Omneo is bij krampjes en obstipatie.... Nutrilon A.R. is tegen spugen en met jbpm.... Omneo verteert heel snel, dus dat is juist niet goed voor jouw ukkie!!!!! Gelukkig Mykelti, dat Hugo zo blij is met zijn Puckababy....haha, die hals, ik zie het helemaal voor me! Succes met alle België-perikelen... wat fijn dat alle kindjes zo goed aan het groeien zijn! vanaf gisteren ben ik goed aan de lijn, heb de motivatie weer terug, hoera! Sven vannacht geslapen van 22.30 tot 5.30... ik was er blij mee Hij drinkt nog steeds maar 110ml per fles maximaal en dan 6 flessen (soms 7) per dag, dus eigenlijk veel te weinig voor zijn gewicht, maar hij groeit er goed op en is niet hongerig, dus zal wel goed zijn.... En ik wilde op nog meer reageren....maar op wat?
Judith, apart zeg, fijn dat advies van het cb... Dat wordt dus kijken voor A.R. Las ook hier op het forum dat friso comfort ook goed is. Maar ja, om nou ook meteen ander merk te pakken... Ik heb wel net een blik standaard gekocht, dus wordt toch nog een tijdje los verdikken...