Net lekker stukje gefietst (13 km) ik denken dat ik best een fijn tempo had :') fiets ik gemiddeld 5 km slomer dan da gemiddelde fietssnelheid voor fietsne op een fiets zonder versnellingen.. LOL Wel mooi doel om te bereiken
Arme Hugo en arme Daan!!! Hopelijk vinden ze snel hun draai weer.... hier een leuke foto van mijn mannetjes in bad.... vanavond lekker met z'n drietjes in bad geweest....
Wat n schatjes Judith, lekker hoor n bad Arme Daan en Hugo, beterschap jongens Eva vandaag onrustig, denk n sprongetje? Kwijlt ineens veel en wil steeds duimen maar dat lukt niet >_< Erg frustrerend voor madam, ligt maar te maaien met vuistjes in haar gezicht ... O,ja vanmorgen sch..t ze in badje.....dus n kakmadam =P Nu voor de tigste x drinken, verschonen, droog shirt(kwijl) Hoop dat ze eindelijk wat uurtjes slaapt.
Thnx voor de mc verkleiner antwoorden Laat m nog maar zitten ze heeft nog geen heel stevig nekje. Begint wel te komen. Ik heb de verkleiner al hoger getrokken maar ze ligt met haar schouders wat opgepropt erin.... Wat groeit ze snel O_O deed haar vw het huilen weer ns in de buikdrager en haar hoofd komt er bovenuit ! Zat er eerst helemaal in
Ook ff badfoto spammen Eva slaapt dus snel de laatste loodjes voor de vak doen......... Berg strijk kwam ik gister niet aan toe...... poehe Jij ook n fijne week Mykelti en Belgique Ik kom nog wel spieken hoor maar ws minder, zeker met mooi weer dus laten we daar maar op hopen. zal helemaal rustiger zijn als t echt zomer wordt Later mamma's geniet van jullie spruitjes
@Mirri: agossi, Eva ook al? Vannacht goed geslapen? Sprongetje komen ze nu allemaal weer in...gezellig... Hier gisteravond Hugo gevoed om 19.30 en toen om 21.15 naar bed. Huilen huilen, dus lekker aan de borst. Na 3 slokken was hij totaal in coma...alles geprobeerd, maar niet wakker te krijgen, dus vreesde het ergste voor vannacht. Meneer werd echter om 3 uur wakker! Zo ongelooflijk trots op hem! Heeft toen ontzettend veel gedronken en werd daarna om 6 uur wakker en heeft geprutteld tot half 7. Toen weer maar 3 slokken en daarna pruttel pruttel weer in slaap gevallen tot kwart voor 8! Denk dus dat hij zijn voedingen nog meer gaat verschuiven. Net heerlijk een tijdje liggen spelen op bed, maar hoor nu boven dat hij aan het huilen is. Hopelijk slaapt hij vandaag wel wat beter dan gisteren, wel 20 minuten. Het is bij mijn ouders achter (5 min hier vandaan) al 30 graden!. Wij hebben gelukkig de wind in de tuin, dus nog niet zo warm, maar dat belooft wat!
Lieve foto Mirri, veel plezier! Enne, ik ga nog niet naar België hoor! Maar mss idd wel voordat jullie terug zijn.
Hugo is alweer aan het huilen, huilen en dreinen...misselijk door de medicijnen? Door het sprongetje, geen idee, maar wel sneu voor het mannetje...en ons huishouden...
Sorry meiden, zo druk gehad. Mannetje vandaag jarig en van het weekend visite gehad vanavond ook weer. Veel in de Efteling geweest met het mooie weer, dus lekker genoten. Morgen ga ik op bezoek bij mijn oom en tante op de camping in Mol. Hele huishouden mee, uitdaging maar gezellig. Blijft opeens weer last houden van maagzuur opboeren/spugen en veel slikken.... Moet er enorm van huilen. Ik heb zeker bijgelezen maar te druk om te reageren, sorry!!!!
Aaaah, lief, wat klein ineens weer Hugo. Zo kan ik goed zien hoe hard het gegaan is, zeker met die foto van Daan erna, schattige schuimfoto van m Mopke, wie heeft er nu last van zuur, jij of Esmee?
Mooie foto's! Mick heeft vandaag eerste prikjes gehad, zo zielig! Hij heeft er verdriet en pijn van gehad. Nu verhoging, maar gelukkig al iets rustiger. Hij drinkt nog niet goed. Gelukkig zal het ergste nu achter de rug zijn en is het morgen weer een stuk beter hopelijk. Wat een rotweer toch weer vandaag, bleh!
Mirri, helaas Esmée... Staat inderdaad raar opgeschreven. Had ik het maar in haar plaats! Zo zielig was daarstraks echt overstuur en krijsen, gossie. Wat een schattige badfoto's zeg! Ik heb er ook enorm veel, zal ook eens kijken van de week om te plaatsen. Tante, zeker zielig de prikjes, hopelijk voelt hij zich snel lekker. Het is idd rotweer, blech!