Juenco, is niet erg hoor! We hebben er denk ik allemaal last van... It wasn't me! Ik voed al op verzoek.
Pampers zijn weer in de aanbieding icm met je voordeelpas bij de Kruidvat. Nu mag je 3 pakken halen met 50% korting per pak.
Hahahahaha ik wilde het ook net gaan plaatsen Mopke Kreeg m vanmorgen binnen dus meteen geactiveerd hihi
Hahaha Ze zit net in maatje 1 maar volgens de tabel kan ze al bijna maat 2 aan. Twijfel of ik niet alvast 2 moet kopen. Heb namelijk nog 4 pakken maat 1 liggen. Schoonmoeder heeft ook de aanbiedingen en haalt ze ook altijd... Welke maat gebruiken jullie? Trouwens degene met een smartphone, ik heb de app van kruidvat gedownload dan kan je via daar de acties activeren. Makkelijker als oo de computer als je daar niet zo vaak opzit.
Mopke, Sven heeft al maat 2, maar die is natuurlijk wel flink. maar als je nog 4 pakken maat 1 hebt staan, zou ik maat 2 kopen. Je kunt als die 4 pakken op zijn altijd nog maat 1 bijkopen, maar als het te klein wordt, is het zonde, ze groeit vanzelf ooit in 2. maar die maten zeggen niet alles hoor. Mijn oudste zoon heeft 'geen' billen en geen heupen (echt mannenlijfje, heeft hij van zijn slanke (magere?) pap), maar verder is hij wel gewoon gemiddeld tot groot, dus qua gewicht zit hij steeds een stuk hoger dan de luier die hij nodig heeft. terwijl zijn nichtje een stuk lichter is, maar wel forsere billen en heupen heeft, want een meisje...dus die heeft juist grotere luiers. Ik heb vanaf het begin fv op verzoek gegeven, natuurlijk wel tot op zekere hoogte. Nooit minder dan 2 uur ertussen en nu nooit minder dan 3 uur ertussen. En het gaat prima. Hij heeft al een prima ritme, zonder dat ik erg hoef te schuiven of rekken... ik moet juist zorgen dat hij niet veel te weinig binnen krijgt.... Zijn voorkeurshouding is wel erg extreem volgens de fysio, misschien worden we doorverwezen naar de manueel therapeut. Zijn nekspieren zijn al beetje aan het vergroeien en het hoofdje erg aan het afplatten. We zijn dus heel de dag zijn hoofd naar links aan het trekken en dan wordt hij steeds wakker, zo zielig, maar het moet de hele dag door, omdat je het 's nachts al niet doet. Ook 3x per dag oefeningen...pfff en dat allemaal als je nog geen twee maanden oud bent. Ach gossie, mijn oudste is zondag 'aangevallen' door een pelikaan en nu willen we zondag naar de Beekse Bergen gaan, wil hij niet meer 'naar de diertuin, want grote duif weer handje auw doen' gossie toch hihi! jippieieieieie.....het gaat gewoon echt lekker weer worden volgende week! Dat hebben we wel verdiend allemaal!
Oh gossie, aangevallen door een pelikaan. Dat is ook niet een klein vogeltje! Hier ook een voorkeurshouding, laatste dagen ligt hij steeds meer op de andere kant maar links blijft favoriet. Ik moet hem 3x daags op zijn buikje leggen, zodat hij zn nekspieren traint. Maar hij heeft daar niet altijd zin in. Luier maat 3 tegenwoordig. Maar dat komt omdat we die in huis hadden en maat 2 op was. Maar goed, 3 past prima. Wat minder strak in ze liezen ook, wel zo prettig voor hem. Ik had ook per ongeluk een ander type luier gekocht, niet de new baby maar de gewone. De kleine had gister en vandaag behoorlijk overgegeven, kwam er met een hogedruk straal uit, arm jochie. Het liep zijn neusgaten uit.
En wat zag ik vannacht...! Haal ik hem uit zn bedje, mekkeren, huilen, zeuren. Dus hoppa op schoot en toen ik hem aan wilde leggen begint ie te grijnzen en wil niet eens drinken, wat een boef!
ben ik serieus de enige die echt continue vergeet dr kind op zn buik te leggen hahaha :') Hij heeft er ook een mega pleuris hekel aan. Wil niet op zn zij of buik liggen. Ligt altijd op zn rug met hoofdje recht naar links of naar rechts. Als ik hem vast hou tilt hij wel makkelijk zn hoofd op om rond te kijken.. Zal wel goed zijn.
Snif, zo maar advertentie op MP zetten, maatjes 56 en 62 zijn verleden tijd. Alleen grote 62 past hij nog (of hij past geen kleine 62 meer) Heb de pakken rompertjes maat 62/68 opengescheurd. Want 50/56 paste hij echt niet meer leek de hulk wel haha
Stomme pelikaan Stomme prikken, mamma Kelly aan t huilen maken Goeie aanbieding, heb m geactiveerd Lekker zonnetje, eindelijk zomer Eva moet nog wennen aan t varen, ligt veel aan de borst
@mirri sommige kleertjes en rompertjes zijn alleen maar gewassen heeft nog nooit een baby ingezeten snif Naja een tas vol. Kijken of iemand er n paar tientjes voor geeft.
Ja dat was ik, maar inmiddels hebben we weer het aloude 7, 11, 3, etc ritme. Dex drinkt gewoon echt te weinig per keer om er meer dan 4 uur tussen te laten, dus doorslapen wordt 'm voorlopig niet. Helaas Agut...Judith..."grote duif" Haha daar moet ik wel een beetje om lachen...maar vind het wel sneu hoor! En hopelijk valt het mee met Sven zijn koppie. Mocht het wel aanhouden, dan hoop ik dat therapie gaat werken. Mopke, dank voor de tip! Mirri: Hopelijk went Eva snel aan de boot! Stabijtje: erg is dat hè? Dex presteert dat ook vaak 's ochtends...jammerend wakker worden, dan denk je dat hij honger heeft. Niet dus. Lekker keten met mama! Mykelti: schattig hè, dat lachen. Lief van Hugo! Dat gloei je toch vanbinnen van trots, als zo'n klein mannetje daar pret ligt te hebben met de verpleegkundige!!
Judith, hoop dat de therapie helpt voor Sven. Stabijtje, wat n boefje om je voor nix wakker te maken of dronk hij daarna wel ? Dip, Eva ligt ook niet graag op dr buik maar ook zo leuk om dr heen kijken wanneer ik haar rechtop hou, ziet er lekker eigenwijs uit hè
Juenco, ze ligt nu al n tijdje te slapen maar doet t niet zonder speen hier. Probeer m er steeds stiekum uit te halen maar ze heeft n beste zuigkracht Dacht dat bv kindjes minder zuigbehoefte hadden maar nee. Ze heeft al bijna zelfde slaapditueel als dr broer met speel en knuffel langs dr wang. Grappig dat we dat nu al kunnen zien.
Juenco, zou Dex niet wat meer drinken als je er wel 4 uur tussen laat? Dat gebeurd hier namelijk wel. Al komt hij vaak niet aan de 750cc. Naja hij groeit als kool dus het zal wel goed zijn. Soms zit er maar 3 uur tussen soms 5 uur als hij lekker slaapt. En snachts de laatste paar dagen 8,5 uur. Dan flesje erin die hij maar voor de helft drinkt ofzo en dan nog 2,5 uur en dan wil hij weer Moet zeggen dat ik zelf ook een beetje lui ben om 6 uur om er meer in te krijgen Ik zit met mn ogen bijna dicht en meneertje dut na 70cc weer in
Ik heb het ook dippertje met op de buik leggen. Ik heb een tip gekregen, zodat ik het toch meer ga doen denk ik, om op haar buik te leggen en dan op haar onderrug/billetjes drukken. Dan tilt ze vanzelf haar hoofd op. Ze wordt namelijk erg boos, een echte meid , als het niet lukt zonder hulp van mij. Ze draait nu in bed ook steeds vaker op haar rug en dan kijkt ze stug naar rechts... Heb ik een doorverwijzing nodig voor fysio? Om afplatting te voorkomen... Jammer zeg van de nieuwe kleertjes, mensen zijn er erg blij mee ja dus mp is een uitkomst. Hier gaan ze straks de doos in. Drinken, hier een meisje wat stug om de 4 uur komt. In de nacht na 5 uur, 0.00 uur laatste fles. Nu met speentje kunnen rekken tot 6 uur. Maar ik heb het nadeel dat ik meteen goed wakker ben, slaap nu dus ook niet meer in... We waren al meer in haar flessen gaan doen 120+4, maar mevr. drinkt ze dan gewoon leeg(!) en nog 4 uur later komen. Nacht geef ik minder en dan komt ze ook 1 uur eerder, om 8 uur. Dus ik mag voorlopig 's nachts eruit. Volgens cb moet ik nachtvoeding niet meerekenen in schema, zo apart. Hoe moet ik ze dan van de nachtvoeding afkrijgen? Stabijtje, wat een donderstraal! Het gaat hem alleen om gezellig bij mama te zijn. Judith, bedankt voor de tip. Heb maat 2 gehaald. Eigenlijk moet ik ook niet naar gewicht kijken... Volgens de luiers kon ze vanaf het begin maat 1 aan maar die waren haar te groot. Nu beginnen ze pas echt goed te zitten vind ik. Zo apart dat het zo verschilt. Aangevallen, agossie! Veel plezier, ik moet ook vaker daarheen. Zo'n mooie dierentuin en gaan er bijna nooit heen. Wel naar de Efteling maarja heb abbo. Mirri, hopelijk went Eva er snel aan! Wat grappig van het 'herkenbare' slaapritueel. Juenco, wat heb je een mooi vast schema. Kan begrijpen dat je wilt verlengen. Hier is het dus nooit hetzelfde. Afhankelijk wanneer ze in de ochtend komt, zo ga ik verder. Maar dat is o zo lastig als ik straks weer ga werken. Niet voor mij, maar voor de gastouder wel lijkt me... Voor degenen die vaker naar de Efteling gaan, je hebt nu proefabbonement voor 60,- pp. Mag je t/m eind november naar binnen. Kaartje is 33,- dus heb je er met 2 keer uit. Wel mag je afgelopen 2 jaar niet eerder een abonnement gehad hebben. Ik ben gisteren naar de Tilburgse Kermis geweest, altijd leuk. En ik kon lekker in de attracties!! Ze zullen het wel druk krijgen met dat mooie weer en roze maandag! Super lekker weer wordt het, heerlijk!! Hebben we allemaal verdiend ja!!!