Hier was het daarstraks bloedheet, nu een beetje regen. Roze maandag is standaard elke maandag op de Kermis in Tilburg, dé dag voor homo's, lesbi, bi etc. Slogan voor iedere : Be gay for a day. Het is zien en gezien worden met aankleding erbij. Erg leuk en erg druk! Zeker met aankomend mooie weer. Google er maar eens op.
Roze maandag is geweldig...ga er al jaren heen, ook toen ik nog niet in Tilburg woonde.... heerlijk al die travo's en über-gays...ik kan daar zo van genieten! Wil ooit nog zo graag naar de GayPride. Er is helaas niemand zo gek te krijgen dit jaar om met mij en mijn twee mannetjes naar roze maandag te gaan, dus zoek nog een compagnon Sven moet ook op zijn buik en nog vele andere oefeningen, je hebt er bijna een dagtaak aan... maar er lijkt al iets verbetering in te komen... Het doorslapen gaat al steeds beter, al een paar nachten van 22.30 tot 5.45, vind ik netjes.... eerst bleef hij weeeeken rond die 4.00 uur hangen, dus al echte verbetering! En ook Sven drinkt vool te weinig, maar laat er toch het liefst 4 uur tussen overdag en 's nachts nu dus zelfs ruim 7 . maar zo lang hij tevreden is en goed groeit, is het prima, vaak hoe groter ze zijn, hoe minder ze drinken, in verhouding. ik zal zo eens een foto toevoegen van de attack, zo zielig en 'toevallig' stond ik er net foto's van te maken. Eerst zie je dan hoe papa en zoon kijken en dan ineens 'bam'.....zo zielig en de week ervoor was hij al flink opengekrabd door een kat, zo wordt hij een net zo niet-dierenliefhebber als ik en dat probeer ik juist te voorkomen, maar dat wordt me zo niet makkelijk gemaakt! Nu wilde ik op nog wat dingen reageren, maar heb ineens geen idee meer...ja, dat ik vandaag ook nog geen zon gezien heb en we willen na peuters slaapje naar kermis.... maar vanaf morgen wordt het beter, hoeraaa! fijn weekend iedereen!
Agos Judith, da's wel erg sneu...hopelijk is hij het snel vergeten en doet hij posi ervaringen op. Hugo heeft vandaag weer heel veel krampjes, arme knul. Dus janken en gillen ook omdat hij zo moe is...en hubby is ziek, dus gezelli...
Roze maandag ga ik meestal ook naartoe. Maar weet niet of het wel praktisch is met baby en drukte... Anders wil ik wel komen hoor Judith. Het is super gezellig! Weet nog leuke anekdote van mijn neefje. Hij was 4 volgens mij. Zaten een frietje te eten en naast hem kwam een travo zitten, hij zat bedenkelijk te kijken. Zegt hij: dat is een meneer hoor. Met als reactie: Dat heb je goed gezien mannetje (op z'n brabants) Echt hilarisch. Achgos, wat zielig zeg die aanval! Dat wordt idd geen dierenliefhebber denk ik... Mykelti, beterschap voor je hubby. Zielig voor Hugo.
Mopke, ben vandaag met manlief, peuter en baby in kinderwagen over kermis gelopen en dat ging goed, omdat het vrij rustig was, maar dat zal maandag wel anders zijn + dat ik dan kinderwagen en peuter alleen in de gaten moet houden..... ik moet er nog eens over nadenken of ik dat handig vind!
Och wat zielig met die pelikaan. Mopke en judith, ik woon erg vlakbij de kermis. Ons is afgeraden met zo'n jonge baby over de kermis te gaan. Wij gaan deze week alleen met onze peuter en opa en oma blijven bij mick. Altijd gezellig de kermis! Heb er ook al veel zin in.
Sven vond het vanmiddag prima, hij heeft 3 uur lang geslapen en werd thuis pas weer wakker en dan vanavond maar wat harder brullen om de prikkels te verwerken hihi!!
Vandaag voor het eerst in 2 maanden verantwoordelijk voor de nacht.... manlief een avond/nacht naar de kermis met vrienden en daarna mag hij (met zatte kop???) van mij op zolder gaan slapen en morgenochtend beetje uitslapen... dus moet ik Svens nachtvoeding doen.... nu slaapt hij over het algemeen wel van 22.30 tot 5.30, maar ik doe dan hoe dan ook geen oog dicht...ik ben zo ongeschikt als moeder tussen 22.30 en 6.30..... en morgenochtend om 10.30 bij de Beekse Bergen staan met de schoonfamilie!
Veel plezier in de Beekse Bergen Judith!!! Het is iig mooi weer. En hoe is de nacht gegaan? Kermis, gaan we misschien vanavond over. Mij lijkt het morgen niet echt te doen, mooi weer dus wordt geheid super druk! Ons meisje slaapt gewoon door de drukte heen, op feestjes met muziek ligt zij in coma. We gaan wel lekker genieten en dus bbquen van de week. Maar vandaag nog kraamvisite en vanmiddag een doop. Dag zon...! Want het is van de broer van mijn man. Die zitten met 30 graden zelfs nog binnen... Ohja, ik blij dat ik alvast een slaapzakje heb gekocht. Dit omdat ik madame al twee keer dwars in bed had gevonden. Nu begon opeens haar muziek knuffel te spelen die dus bovenin ligt. Wij kijken, ligt ze helemaal bovenin bed dwars!! Hoe krijgt ze het voor elkaar hihi.
Ojee Mopke, de kleine gaat aan de wandel! Hier ook een boefje die het ledikant rond gaat af en toe. S nachts slaapt hij nog bij ons in een klein wiegje dus dan komt hij niet zo ver. Pff met 30 graden binnenzitten, geef mij maar een lekker koel plekje in de schaduw. Ik weet niet wie hier nog steeds de kleine bij zich in de slaapkamer heeft s' nachts, maar is het normaal als een baby veel lawaai maakt tijdens het slapen? Hij huilt ook niet echt, maar kreunt en steunt, hij is dan ook niet aan het slapen volgens mij. Twijfel zo of dit normaal is. Gezien hij overdag al amper slaapt en s' nachts ook veel wakker lijkt te zijn. Bij het cb deden ze er wat luchtig over vorige keer, maar ik blijf twijfelen.
@Judith: leuk gehad? @Mopke: hmmm da's dan idd zonde, maar hopelijk toch ook wel gezellig geweest vandaag. @Stabijtje: yep, hele verhalen kreunend en steunend, vooral na de voeding van 5.30...lijkt een soort rem slaap, veel dromen ofzo?
Hebben jullie beebs ook nog zo'n last van krampjes? Hugo heeft er nog erg last van, is een weekje minder geweest, maar nu weer volop terug.
Gelukkig, dat kreunen en onrustige hoort er dus bij. Klinkt soms zo heftig! Hij heeft ook nog darmkrampjes, heeft er ook echt last van maar is minder overstuur. Maar er is nog geen dag zonder infacol voorbij gegaan! Ben al een paar dagen raar in mijn buik. Echt maagklachten. De kleine had vandaag ook ineens 2 poepluiers (en gister ook al). Terwijl het steeds 1x in de 3/4 dagen is.
Stabijtje, hier ook een erg 'druk' slapend meisje. Huilt/jammert soms ook in haar slaap. Dat is minder zeg, maagpijn... Misschien reageert je kleintje erop? Mykelti, darmkrampjes zijn op dit moment gelukkig minder geworden. Ontlasting is ook niet zo hard meer. Ze heeft nu maar kort krampjes ipv bijna de hele dag. Gisteren was erg gezellig, binnen. Ze was de enige die gedoopt werd dus stonden na een half uur weer buiten. Maar wij kregen allemaal de vraag wanneer wij gingen dopen... Dat doen wij niet, we moesten ons gewoon verdedigen. Het is toch onze keus. Wel vernoemen, niet dopen. We mogen dan wel gelovig zijn maar in de kerk kom ik alleen met kerst. Moeten we eerst gaan kennismaken haha. Nee is niets voor ons. We zijn gisteravond naar de kermis geweest, was goed te doen. Esmée is gisteren op wat hazenslaapjes na heel de dag wakker geweest. Had het reuze naar haar zin, hield hele gesprekken met haar knuffeltje. Hierdoor heeft ze vannacht goed geslapen, van 23.15 tot 6.45 uur!!! Slaapzak doet goed zijn werking dacht ik nog om 3 uur vannacht maar vanmorgen lag ze nog precies hetzelfde. Vandaag maar eens huis poetsen, nu is het nog niet te warm.
Mopke fijn dat esmee het zo goed deed en knap geslapen. Stabijtje, mick heeft bijna geen last meer van krampjes, maar heeft er altijd al weinig last van gehad. Mick is zo'n lachebek! Soms maakt hij er sinds enkele dagen al wat geluid bij, denk dat het niet lang meer duurt voor hij hardop gaat lachen! Dat vind ik super leuk, mijn dochter huilde nog extreem veel toen zij 8 weken was. Extra genieten nu dus. Geniet van het mooie weer!