Ook hier een lawaai-slapertje, in twee opzichten.... hij slaapt prima in lawaai, zoals op de kermis en hij maakt zelf veel lawaai tijdens zijn slaap, inderdaad vooral na zijn vroege ochtendfles.... Krampjes heeft Sven nog nauwelijks heb ik het idee. Het huiluurtje is ook niet meer dagelijks. Gisteren wel, maar daarvoor twee dagen niet. Hij huilt echt nog zelden.... Gisteren was het erg leuk bij de Beekse Bergen, wel erg druk. En met twee peuters mee die alleen de speeltuintjes interessant vonden en een schoonzus die 36 weken zwanger is, zijn we niet heel ver gaan lopen, maar vooral bootje zitten, bankje zitten en beetje rond banjeren....hoe dan ook erg gezellig... nu even twee pittige weekjes, want bijna al die tijd alleen met mijn twee ukken. opa's en oma op vakantie, dus weinig oppas.... gelukkig een vriendin met een peuter, dan kunne we de peuters af en toe even bij elkaar dumpen. vanmiddag bij iemand in de tuin in het zwembadje dobberen lekker hoor! geniet van de zon iedereen!
Zo vriezer/koelkast aan het ontdooien Daantje heeft zn twee prikkies binnen dus we blijven ff een dagje rond het huis! Hij ligt nu rustig te tukken. Straks ff in zonnetje Zitten en dan verde rme tmn keukenkastjes. En vanaf nu mag hij ZWEMMEN joepie naja hij mag in het water lekker hoor niks houd me nu tegen als ik het in mn bol krijg (ik haat het als dingen niet mogen)
Ff snel Ze doet t goed op de boot-eindelijk Zomer =D Slaapt ook goed met herrie, van de motor Maakt zelf weinig geluid slapend, wakker kletst en grinnikt ze Zielig nog wel erg pukkelig en schraal Koers; Lelystad stavoren ahoy
Fijn Mirri, dat het zo goed gaat op de boot! geniet van de zon! En wat ben je actief Dippertje, ik vind boodschappen en twee wassen en Sven in bad wel weer genoeg activiteit voor vandaag
Tot nu toe niet veel te merken van die prikken, ja drinkt minder en wil zodra hij doorheeft dat hij in bed ligt op schoot liggen hahaha Koelkast en vriezer staan weer aan, straks als de buurtjes thuis zijn mn vriezer inhoud ophalen verder wat opgeruimd paar wassen laten draaien, keukenkastje uitgesopt en geruimt. En nog ff 30 minuutjes gefietst tussen door :') Nu zo eten alvast voor bereiden (niks uit de vriezer nodig dat scheelt weer haha) ff fruitje eten tussendoor En zo nog ff stofzuiger door het huis halen dan is het wel weer goed voor vandaag denk ik. Hij was wel stoer met zn prikjes paar huiltjes en een pruillipje en toen was het over Heb nog nooit traantjes gezien met huilen en nu ook niet. meneertje is 61cm en 6 kilo een flinkert vond ze maar wel helemaal netjes binnen zijn lijntjes. Wel komisch twee kennisen van me hebben ook allebei een zoon, allebei met 40 weken ofzo geboren. De een is 5 weken ouder dan Daantje de ander is 8 weken ouder. Die zijn beide ong. even groot/zwaar hahaha Dikkie dik. @mykelti al is hugo met een flinke inhaalslag bezig geloof ik
Hahaha, ja Dipp, Hugo krijgt slagroom! We zijn een beetje aan het balen...alles is nu contractueel rond voor de baan van hubby in België (i.e. in Geel), maar we kunnen geen huis vinden. In BE zijn ze nogal anti huisdier in huurwoningen...en laten we nou een hond en vier (binnen)katten hebben... Zucht... Vandaag Hugo gaan showen in het ziekenhuis bij de gyn/afdeling waar we liepen. Zo ontzettend leuk gereageerd door de gyn en de andere dames daar. Top wijven!
haha, Dippertje....herkenbaar....ook Sven veel groter dan de gemiddelde baby van 2 maanden ouder dan hij
hoi meiden.. oef tijd geleden dat ik hier ben geweest.. de andere mei mama's hebben een fb gemaakt en dat is makkelijker met de telefoon... en aangezien milan een hele tijd zoveel tijd heeft opgeeist dat ik niet op de laptop kon... hij i een week opgenomen geweest in het zh.. het liep helemaal uit de hand met die reflux! toe hij weer thuis was kwam hij ineens elke 2 uur of elk uur voor een voeding dus er kwam verder niks meer uit mn handen.. van de week oor het eerst een uitje gehad met mn ouders en milan.. was de eerste keer dat ik wat leuks ging doen met de kleine man (ruud moest werken) nu gaat het langzaam aan weer wat beter gelukkig...
Jeetje Pris, nogal logisch dat er niets van kwam. En wat een schrik, weer in het ziekenhuis...gelukkig gaat het weer beter. Dikke knuff voor Milan.
oow had ik dat al verteld?? ben er echt helemaal uit joh.. hij heeft er 1 keer ingelegen hoor gelukkig!! wel flink opgehoogd met med. laatst..
Dippertje, zo actief op deze warme dag geweest! En Daniel groeit goed zeg! Wel fijn dat hij weinig last heeft van de prikjes en ook verder niet heeft. Mykelti, jammer he dat ze uit de kleertjes groeien. Hier ook een dame die groeit als kool! Maar wat balen zeg van het beleid in BE! Hopelijk kunnen jullie snel iets vinden. Priscilla, gelukkig dat het nu langzaam beter gaat! Ze heeft zich helaas vergist en mag er gewoon weer uit... Nu nog kunnen slapen naast mijn snurkende lieverd... En mijn kleine meid die klaarwakker ligt te keten...
Mogguh Mopke Hier 5,30 pas wakker Kelly, Hugo nog mt 50! Hij is wel slank ....of n grote maat. Er zullen toch ook wel Belgen met huisdieren zijn die verhuren? Succes Priscilla, hoop dat t beter blijft gaan voor Milan. Lekker uit geweest Judith ;D
Hoop dat hert huren beetje gaat lukken mykelti , bijna vakantie voor jullie toch? priscilla flinke nasleep dus mirri vaart tie nog lekker?? @mopke jij bent mij te vroeg ahaha Zn temp was alweer 36.7 vandaag als hij nu nog koorts krijgt moeten we de dokter bellen dus dat zal wel loslopen. Hij had meer last van het wel moeten maar niet kunnen poepen, alweer 3 dagen niet gepoept zucht maar wel flink persen. We lengen ze flesje al aan maar het wil niet echt allemaal. toch nog 500cc gedronken gister Daantje vind water trouwens ooklekker.met dit warme weer krijgt hij soms paar slokjes water de eerste keer vond hij het wat vreemd maar nu wel fijn haha
Zo wij gaan lekker dagje Artis/Amsterdam doen is mooi weer Haddne nog 2 deka kaarten liggen Daantje is geloof ik toch gratis. En de NS had ons laatst reclame gestuurd met gratis meerij kaartjes erin , dus we gaan lekker met de trein. Hoeven we niet in die snikkie hete auto ook.
Dippertje, hier weinig wind gister....dus t laatste stuk op de motor helaes maar we zijn in Friesland dus nu echt vakantie gevoel. Zeker met dit weer. Veel plezier in Artis, lekker comfortabel met de trein, mooie zoo Artis. Hoop dat t gehobbel in de trein goed is voor Daan z'n stoelgang Eva heeft nog bijna elke luier met p..p.... Meer bv kindjes die dat nog hebben ?
Welkom in Fryslan Mirri, zelfs hier hoge temperaturen. Kun je het wat koel houden aan boord? Liggen jullie in een jachthaven of in de vrije natuur? Ik zit lekker bij mijn ouders in de tuin, borstvoeden in de schaduw, heerlijk. Vanavond bbq. Goed om weer wat van je te horen Pris. Kan me goed voorstellen hoe druk het voor je is. Zo groot en dan nog maat 50? Hihi hoe is dat nu mogelijk? Gister de laatste voeding uit kunnen stellen tot 22:30 maar helaas maar 1 borst. Kortom, om 2:30 weer honger. Om 5:00 nog een slok en om 6:15 wou hij puur bij ons liggen. Voel me nog redelijk fit moet ik zeggen.
ohhh meiden ik schaam me rot dat ik jullie zo verwaarloos. hebben nogal een pittige tijd met jesse achter de rug waardoor onze relatie ook behoorlijk onder druk heeft gestaan. het gaat nu met jesse gelukkig een stuk beter en onze relatie begint ook weer wat beter te worden maar het is nog niet zoals het was. ga snel echt weer meer tijd voor jullie maken .
Hoi Stabijtje, lekker in de tuin. We liggen in de buitenhaven van stavoren, ff bunkeren. Morgen Friesland in en dan naar de Marrekritte plekken we doen t om en om. Waar woon je in Friesland ? Calice, je gezin is t belangrijkst hoor jullie hebben allebei een nieuwe ouderrol naast je relatie gekregen dat geeft een impact, blijf praten en houdt aandacht voor elkaar Relatie is n werkwoord dus hard werken....succes En geniet ook van jullie mooie ventje waar je vader en moeder voor bent. dat doe je samen.