Nou Priscilla, fijn weer even van je gehoord te hebben en fijn dat het weer de goede kant opgaat met Milan. En Calice, wij zijn niet belangrijk, je mannen wel. Hier kom je doorheen, echt!!! Er samen keihard voor gaan en blijven genieten!! Voor onze relatie helpt het om regelmatig met z'n tweetjes op pad te gaan, een dagje, een avondje of een wekkend, dan ben je even geen papa en mama, maar geliefden, is soms even nodig! Succes!! Hier Sven ook nog best wat kleertjes maat 50 met zijn 60cm en bijna 6kg haha...is maar net van welk merk het is. Noppies en Imps and Elfs is echt al maat 68, terwijl de goedkopere kleding veel langer mee gaat qua maat! Hier poept Sven eindelijk structureel eens per dag en dat vindt hij prima, de oudste daarentegen heeft om de paar weken een halve week obstipatie en staat dan echt huilend in zijn luier te poepen, zo sneu. vanochtend laxeerdrank gegeven, meteen daarna smeuïge luier en heel de dag scheetjes hihi! Wat hebben wij een drukke week zeg. Zaterdag kermis en mijn man ging stappen. Zondag Beekse Bergen, gisteren bij een vriendin en haar dochtertje in de tuin zwemmen, vandaag naar een grote buitenspeeltuin. Sven dagje oppas. Morgen Sven weer oppas en dan 's ochtends bij een andere vriendin en haar dochtertje spelen, tussen de middag fysio voor Sven en 's middags naar de kermis. Donderdag zouden we een dagje naar een vriendin en haar gezin op de camping gaan maar dat ga ik afzeggen, want vrijdag peuterbijeenkomst van de zwangerschapsclub van de oudste.... oh, peuter wordt huilend wakker, doei doei xxx
@Calice: jeetje meis, fijn dat het weer beter gaat. Ups en downs, dus nu weer fijne ups! @Judith: wat sneu voor je peuter. Hopelijk snel makkelijker stoelgang. Warm weer doet meestal ook wonderen! Klinkt goed al die uitjes. @Mirri: oh lijkt me heerlijk nu op het water! Veel plezier! Enne, ik probeerde er letters in te verzinnen, maar wat je precies bedoelde met p..p.... luiers??? Kan me wel iets voorstellen, maar het exacte woord? Maarre Hugo heeft meerdere spannende luiers op een dag...een echte schijtlijster! @Dippertje: fijn dat Daan niet zoveel last had van de prikjes. Hugo gelukkig ook weinig, maar ineens wel meer last van koude voetjes en handjes. Mss een tijdelijke bijwerking?? Hoe is het met de logee? @Mopke: schattig hè, als ze liggen te keten als ze zouden moeten slapen... Joehoe, we krijgen net bericht van een makelaar dat er een huis is waar wel huisdieren mogen! Hebben gelijk gevraagd of hij nog meer huizen in zijn portefeuille heeft waar dat mag zodat we die allemaal tegelijkertijd kunnen bekijken en kunnen beslissen. En Hugo is idd slank, daarom past hij nog veel, maar is idd ook geheel afhankelijk van het merk. Gisteren wel een hele voorraad rompers gekocht bij de Hema, waren 3 voor 2. Vandaag ook bij het KV pamper doekjes gehaald en we wilden ook de luiers...op...zucht...altijd fijn een aanbieding die op is. Morgen nog een poging.
Hebben jullie kids ook meer dorst vandaag? Hugo wil lekker vaak, maar dat mag ie dan ook wel. Blijft wel zo'n 8/9 keer per dag. Gisteren heeft hij bijna niet geslapen overdag. Toen om 22.15 laatste bv. Om 2 uur (standaard tijd) werd hij wakker en heb toen een speen in zijn mondje gedaan. Toen om 3.30 weer! Zo trots! En daarna weer om 7 uur. 's morgens clustert hij dan wel weer, maar dat boeit niet. Heerlijk geslapen! Hij lacht zo'n beetje de hele dag nu..echt grappig. Hij heeft alleen nog steeds niet door hoe je geluid en glimlach samenvoegt.
Even een snel berichtje, want ik ben zo trots! Dex slaapt de hele nacht door echt invoorstelbaar en onverwacht!! Hij slaapt van 23.30 tot 07.00!!! Nu weer verder, want ons eten wordt bezorgd (lekker lui op zo'n warme dag)
Haha, gewoon PoeP luiers Kelly, Eva is n kakmadam, mooi stel met n schijtlijster ;P Gelukkig n huisdiervriendelijke makelaar, hoop dat er wat moois bij zit. Judith, gezellig al die uitjes maar n rustdag is ook lekker Juenco jippie lekker doorslapen, iedere nacht al ? Eva komt ook vaker met de warmte; 8a 9x Gister veel wakker, vandaag weer meer slaap
Wat een goede berichten! Juenco en haar doorslapertje!!! En Mykelti weer kans op een huis, hopelijk zit er wat voor jullie bij meid!! Sven slaapt ook steeds verder door. Hij bleef erg lang hangen op 4.00, maar slaapt nu al een paar dagen van 22.30 tot 5.30.... vind ik ook al erg mooi....feit blijft dat hij daardoor wel wat weinig binnen krijgt op een dag, maar zo lang hij groeit en tevreden blijft.... hij drinkt vandaag ook zeker niet meer... eerder nog minder..... lastig hoor... nu eens even lekker bankhangen.... ben zo moe.... heb last van euhm, hoe zal ik het zeggen? Overactieve darmen , Sven ook, kolkte net heel zijn verschoonkleed vol, echt waterdun en het bleef maar komen, ik gillen en mijn man te hulp roepen en Sven en zijn broer lagen helemaal dubbel.... het is wat, die mannen!
Haha Judith, wel fijn dat ze de humor ervan in zien Hier zat Eva onder de douche te knetteren, werden we ook uitgelachen
Nou Judith, hier ook last van die fijne darmen hoor...moest bij mijn ouders Hugo zelfs afkoppelen tijdens het voeden...en ben 20 minuten weggeweest ofzo...iedere keer stond ik in de keuken....kon ik weer terug. Hahaha zo mooi altijd als die kids iets onderpoepen, dikke knetters laten of boeren produceren waar je haar van recht overeind gaan staan. Nu mag het nog! Hugo was in onze nieuwe draagzak (Bondolino) mee naar mijn ouders (15 min lopen). Slapen ho maar daar en de hele dag alweer weinig. Thuisgekomen in de box, jank jank.....niets....diep in coma. Sneu, want moet hem zo toch weer wakker maken.
Joehoe!!! Tegen 23.30 laatste voeding en hij was zo moe dat hij maar 1 borst heeft gedronken. Toen, na meermaals 's nachts heftige geluiden maken, heb ik hem om 5.30 gevoed. Nu ligt hij nog te slapen. Lekker ding.
Hey wat goed Mykelti, een huis in zicht! Judith jij hebt het maar druk zeg, niets voor mij met die warmte en een beeb wat alleen maar ook voor tiet heeft Mirri ik woon in de hoofdstad Het is hier momenteel druk met bootjes, gezellig. Al snap ik niet dat ze in de benauwde stad gaan liggen als het eindelijk zomer is. Calice sterkte meid, jullie worden even flink uitgedaagd maar het komt vast allemaal goed. Juenco wat lekker zo'n doorslaper. En er zijn meer die het al zo goed doen hier, wat heerlijk. Hier komt het ritme ook weer wat terug. Van 2330-400 kunnen slapen! Hebben jullie ook nog een gouden tip om de baby aan de fles te krijgen? Hij heeft tot nu toe 2 x een flesje leeggedronken (we proberen het nu een week of 4). Maar meestal kauwt hij er wat op om of werkt de speen naar buiten of laat de melk uit zn mond lopen. Hij doet het bij mij maar ook bij mijn vriend. Ik dompel de speen al in de melk van te voren maar dat werkt niet. Ook van mij af laten kijken/zitten helpt ook niet.
Wat leuk Stabijtje, daar heb ik gestudeerd! Wij hebben het zo gedaan: manlief had het flesje en ik legde de kleine even aan zodat hij in drinkstand was. Afgekoppeld en daarna direct flesje erin. Na 2x snapte hij het. Hij moet er wel rustig voor zijn. Als hij heel erg overstuur is, dan werkt het niet. Overigens gebruiken we de calma speen van medela, omdat deze lijkt op een tepel qua zuigtechniek. Andere spenen zijn vaak te makkelijk en vergen alleen zuigen.
Heb Daantje gister half theelepeltje olie door zn fles gegeven, dus in de middag was het poep probleem opgelost.. Van amsterdam centraal naar Artis gelopen, na een uur wa sik het alweer zat daar, ik vind het zo een saaie dierentuin zou er ook nooit geld voor betalen :') dus nog even over de markt op waterlooplein geweest en toen terug naar station gelopen. Met trein weer naar de auto en toen nog ff langs mn ouders. Kleine manneke had het zo warm, lag alleen in zn rompertje maar zn haartjes waren nog zeiknat. Hij heeft meer dorst met dit weer, dus hij krijgt water tussendoor. Ik kan hem niet elke keer voeding gaan geven ivm overvoeden of krampen op krampen. Dat is voordeel van borstvoeding dan heb je geen overvoed probleem. Logee hebbenw e afgeketst, ze begon over dat zn piemeltje (het is een hond ff voor de duidelijkheid haha) 1x per dag uitgespoeld moest wordne omdat hij anders overal dikke groene klodders verloor wat overal op ging zitten. Nou dat vind ik niet zo smakelijk.. en ik vond een maand toch een beetje lang, dan zou ik nog maar 3 dagen over hebben voor ik moest werken. De hond zelf was hartstikke lief. Maar we kwamen al in de knoei met verjaardag manlief want die vieren we niet thuis. Dan begint feestweek santpoort , neit dat we savonds er op uitgaan. Maar overdag kijken vind ik wel fijn. eind van die week hebben we nog n trouwerij van n dag dus is die ook hele dag alleen. Het was te omslachtig en die dingen wil ik niet laten schieten. Naja dan kan je het beter niet doen.
Lekker Kelly, n goeie nachtrust gehad. Daar zijn we ook ns geweest Stabijtje, komen we dit jaar niet, we doen t rustig aan met Eva en zoeken idd meer de natuur op. Lastig die tepel /speen verwarring, ik heb geen tips, die van Mykelti klinkt plausibel Hier krijg ik Eva niet van t tepelhoedje af helaas.... Wanneer ze zonder hoedje m'n tepel pakt gaat ze kokhalzen.
Stabijtje, het klinkt gek, maar onze oudste weigerde ook de fles, tien kregen wij de tip om aluminiumfolie om de fles te doen, schijnt af te leiden. En bij ons was dat idd de truc, dat hielp. Juenco: super fijn dat hij door slaapt! Mick kwam vannacht weer om 4 uur.... Iemand doorslaaptips? Ik probeer al zo min mogelijk contact te maken tijdens die nachtvoeding, maar ja als hij me dan met die grote bruine kijkers strak aan gaat liggen kijken en dan uit zichzelf volop tegen me gaat lachen, kan ik geen weerstand bieden, hi hi. Verder doe ik alleen een nachtlampje aan en verschoon ik hem niet. En hij krijgt maar 100 te drinken. Ik denk zelf dat ik er weinig aan kan doen, hij heeft dan gewoon echt honger. Kan niet wachten tot hij rijstebloem mag..alleen duurt dat nog Ff...
Tante, ik denk dat dat vanzelf komt. Hier doen we het licht volop aan, verschonen hem en praten volop met elkaar. En toch begint hij nu langer te slapen. Hij zal er ws nog niet aan toe zijn.
Hoi ladies, even een snelle zwaai vanuit La Douce France. Lekker warm weer hier maar bij jullie ook, geniet ervan. Bijlezen doe ik pas volgende week thuis. Milla doet het prima maakt al nachtjes van 7u en van de warmte heeft ze gelukkig geen last. Tot later!
Geen tips tante, maarruh, bruine ogen. Kan je dat nu al zien dan ? Ik denk dat die van Eva ook buin zijn. En de rest Vd Kids, al kleur te zien ?