Trotse Stier/Tweeling mama's

Discussion in 'De mama's' started by mopke, Jun 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Ow, moeilijke dag voor jullie, sterkte.
    Wel n mooie plek om naartoe te gaan voor n liefdevolle herinnering.
    Dikke knuffel uut Warns
    En fijn dat je nu Daan kan knuffelen ;)

2. Judith260580

Judith260580 Actief lid

Sep 21, 2011
    397
    0
    0
    sterkte dippertje.... ik hoop dat de pijn dit jaar iets minder is dan voorgaande jaren, omdat je Daantje er nu hebt om mee te kroelen!

3. Judith260580

Judith260580 Actief lid

Sep 21, 2011
    397
    0
    0
    vanochtend fotoreportage van mijn twee mannetjes laten maken... ze stonden bij de AH met een mobiele studio... Sven deed goed zijn best, zijn grote broer weigerde ook maar een glimlachje te geven en hij was megavrolijk toen we binnenstapten, maar had er gewoon geen zin in en hij had ook nog eens afschuwelijke kleren aan, dus ik ben benieuwd!!

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Hoi hoi,

ik breek even in met de vraag of ik uiteindelijk ook mag blijven :)

Ik ben dus Leonie hihi en heb 2 dochters. Eentje van 3 (maart 2009) en eentje van 8 mei 2012.
    Ik ken Dippertje uit het juni-forum maar miste haar daar en schreef ze me dat ze hier mee schrijft.
    (ken Mirri daar trouwens ook van :) )
    Als jullie het goed vinden zou ik dat ook willen doen, ik hoor wel of jullie dat prima vinden anders ook goed!

Dippertje, sterkte vandaag. Gelukkig schijnt de zon vandaag en hebben je Daniel bij je, hopelijk verzacht dat de pijn een beetje.

5. Judith260580

Judith260580 Actief lid

Sep 21, 2011
    397
    0
    0
    Nee Leonie, er is hier geen plaats meer voor jou!! haha, nee hoor, natuurlijk ben je welkom, wij zijn bijzonder leuk allemaal!!! Dus ik begrijp dat je er graag bij wilt horen hihi!! Hier ook veel meiden met een peuter en een baby, waaronder ikzelf... dus gespreksonderwerpen genoeg lijkt me zo! Welkom!

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Leoni ;)
    Jouw dochter is een stiertje en jij een trotse mamma ?
    Nou welkom dan ;P gezelli

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    gezellig! :D

Denk ik dan ha ha

8. juenco

juenco Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    2,364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Oh Dippertje, vandaag was vast een moelijke dag. Sterkte alsnog!

Mykelty....prachtig!! Dat wil ik ook! Wauw. vooral die ene waarbij Hugo over je schouder kijkt...zo ontroerend, dat mooie koppie, kijkt trots de wereld in!

Judith, blij dat de poepperikelen weer wat voorbij zijn. Een zorg minder. Nu alleen nog hopen dat de foto's toch mooi uit de bus komen haha! Ook goed dat Sven weer wat beter heeft gedronken.

Leonie: welkom!! Leuk dat je meekletst.

Lekker Mirri, vakantie. Geniet er nog even van!

Wie is er ook nog maar meer op vakantie? Ellis toch? Ook nog veel plezier!

Hier: dex is erg luidruchtig 's nachts. Dan denk ik dat hij toch weer wakker wordt voor eten, maar dat is niet zo. Hij heeft echt geen honger, want ik heb hem laatst wat verdunde voeding aangeboden. Wilde hij niet (ja, 20 CC, te verwaarlozen) Misschien rommelt hij zo door de warmte. Vroeg Tante over het doorslapen? Ik denk inderdaad dat ze er aan toe moeten zijn. Bij Dex ligt het in elk geval niet aan de hoeveelheid voeding die hij krijgt, want soms sabbelt hij om 23.00 maar 80 weg en slaapt toch al door.

Wij hebben sinds kort de babygym naar beneden gehaald. Mooi toch weer om te zien zeg. Hij "bijt" op zijn lipjes, zijn ogen worden groot, draait met zijn tongetje en HUPSA de koe en het schaap aan de babygym krijgen weer een opdonder. Schattig!!

Straks weer even generatie 2010 kijken, vind ik leuk. Herkenning, maar ook leedvermaak :p

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    @Dippertje: hopelijk hebben jullie Isabella* op een mooie manier kunnen herdenken gisteren. Knuff

@Judith: hahaha ik zie het al helemaal voor me...dik sjaggo daar bij de fotograaf...hopelijk vallen de foto's mee!

@Leonie: welkom! Altijd gezelli hier! :)

@Juenco: heb je ook in mijn album gekeken? Daar staat een foto dat hij huilt. Zo spontaan geschoten, net als deze over de schouder overigens, maar die foto vind ik zo speciaal omdat je die meestal niet hebt. Straalt zoveel emotie uit....word er warm van...
    Grappig hè hoe ze nu steeds meer naar dingen gaan grijpen en slaan. Krijg zelf ook regelmatig een mep en hij trekt ook rustig mijn borst weg als mijn tepel nog...nou ja...auw :)
    Hopelijk gaat hij snel weer wat meer drinken. Hugo is wel slomer met drinken dus of hij evenveel binnenkrijgt als anders?

Hier gaan we vandaag met mijn ouders en tante lekker picknicken in een natuurgebied in de buurt. En dan morgen huizen kijken in België en op vakantie in Drenthe. Ben er dus een weekje niet. Mss hebben we daar internet en anders zien jullie me wel weer verschijnen. Vanaaf iig nog wel online denk ik.

Overigens wel zenuwachtig voor het huizen kijken. Hebben we straks 2 huizen. Financieel moet het prima kunnen, maar is toch een hele verantwoordelijkheid. Ws gaan we ons huis hier toch opzeggen wanneer hubby door zijn proeftijd heen is. In het ergste geval gaan we dan na die 3 jaar bij mijn ouders tijdelijk in. Gezellig met 7 katten dan (alhoewel die van mn ouders dan mss niet meer allemaal leven). ;)

10. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    thnx allemaal!!

Welkom Leonie

@mykelti fijne vakantie alvast!!!

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Thanks!
    Als het weer een beetje meezit (i.e. droog) dan gaat dat zeker lukken!

Zo trots op Hugo...alweer nagenoeg 6 uur geslapen vannacht. Om 5 uur gevoed en slaapt nu nog. Ik er om 5.45 uit, maar goed, ben altijd vroeg wakker met mooi weer. Al lekker het muizenhok verschoont. :)

12. mopke

mopke Fanatiek lid

Aug 10, 2011
    1,841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dippertje, hopelijk een fijne dag gehad gisteren om Isabella* te herdenken.

Leonie, welkom!

Hier drukke dagen gehad voor mezelf en genoten van het weer. Te bedenken dat het 9 weken geleden ook zulk mooi weer was en ik lag te kramen...
    Sinds ons meisje 2 maanden is slaapt ze opeens de nacht door van 23.30 tot 7.00! Supertrots!
    Maar wel extra vocht tussendoor geven met die hitte...

Sinds 4 dagen krijgt ze medicatie voor het spugen, ze is veel rustiger geworden en tevreden. Ik moet één tabletje per dag vijzelen en door de voeding doen. Het spugen is sinds vandaag helemaal weg en ze houdt zelfs water, onverdikt, binnen.

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    Krijg aankomend weekend mn rooster voor september binnen :) spannend hoor!!
    Ben ook in een werkgroep terecht gekomen (geen idee of ik dat al verteld had :p )

Ik moet mn vaste contract nog tekenen (per 1 sept) voor mn verlof moest ik mn opleiding (simpel mbo1 hoor) halen binnen 1 jaar, ik had hier dus maar 8 maanden voor :p en toen werden er mensen gevraagd voor werkgroepjes 1 groepje met goed tillen etc. nou daar ben ik niet geknipt voor ben al rugpatientje 1 mentor (ik ben pas 27 dus vind me zelf daar niet geschikt/te jong voor) en nog een groepje voor het utileggen van eenvoudige verpleegtechnische handelingen. Daar had ik op gereageerd, en ben samen met collega uitgekozen. We hebben in oktober ook een cursusdga daarvoor :D helemaal leuk :D

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

Dec 1, 2007
    5,540
    0
    0
    Mopke, ja gek he dat je 9 weken geleden lag te kramen en nu zo warm en lekker je dochtertje in je armen.

Mykleti, fijne vakantie!

Dip, o spannend dus met je nieuwe werkgroep! Krijg je daar dan ook uren voor?
    en heb je wel beetje vaste werktijden? Of is het een grote verrassing?

Kleine meisje vannacht voor het eerst doorgeslapen :D
    Vanmorgen ook 2e keer prikjes gehad, wat gaat het toch snel!
    Ze is nu 60 cm lang en 5200 gram.

Wat heet/ klam vandaag he. Het begint hier nu beetje te waaien dus hebben de deuren beneden en ramen boven open gezet, hopelijk koelt het wat af

15. mopke

mopke Fanatiek lid

Aug 10, 2011
    1,841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Dip, goed gedaan zeg opleiding in 8 maanden!
    Klinkt wel leuk dat werkgroepje, in welke setting werk je?
    Beetje vaste tijden?

Leonie, ja het is zeker gek... 9 weken geleden kon ik niet genieten van het mooie weer, het was toen ook zo warm en nu wel. :)

Wel lekker zeg hoor dat je dochtertje heeft doorgeslapen. :D
    Prikjes, zielig hoor, heeft ze er nog last van gehad?

Het is hier ook lekker afgekoeld, heerlijk!!!

Vanmiddag kraamfeest, is buurmeisje van mijn ouders. Zij is 3 weken jonger dan Esmée en hebben een foto in de kraamweek met onze meiden naast elkaar, ons meisje was nog kleiner hihi.
    En vanavond naar de zomeravond in de Efteling!

Ons meisje slaapt dan door tot 7 en daarna is ze nog moe, slaapt nu weer als een roosje. Maar vervolgens blijft ze de rest van de dag wakker.

16. Judith260580

Judith260580 Actief lid

Sep 21, 2011
    397
    0
    0
    Goed gedaan Dippertje!!

Veel plezier op kraamfeest Mopke en Mykelti, fijne vakantie!

Wij hebben vandaag een BBQ bij de buren, hopen op goed weer....

Trots op mijn mannetjes. Mijn grootste mannetje vannacht voor het eerst in het grote bed en heeft zonder piepen of wakker worden geslapen van 19.45 tot 8.00, goed zo!!! En de kleine man slaapt nu definitief door denk ik wel. Van 23.30 tot 6.30 elke dag. Fijn hoor! Hij blijft nog één week in de wieg in onze kamer, dan gaat hij naar het ledikant in zijn eigen kamer. Oudste denkt dat Sven daar al ligt, anders had hij geen reden om zijn ledikant af te staan haha. Dus vanochtend Sven stiekem in ledikant gelegd en oudste hem laten zien hahaha.....

Nou, ik ga eens een flesje maken!!! Fijn weekend iedereen!

17. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    Nee geen vaste tijden, ik heb 1 vaste vrije dag per week (de woensdag) die dag heb ik ook geen opvang en op dinsdag ben ik overdag vrij en werk ik in de avond 3 uurtjes. Je mag namelijk maar 1 vaste vrije dag hebben. In het weekend is manlief thuis dus dan kan ik gewoon werken.

Dus het is altijd afwachten de maandag donderdag en vrijdag heb ik oppas. Het weekend is pappie thuis.

Ik ga alleen pas vanaf 1 jan. weer nachtdiensten lopen, ze wilden eigenlijk eerder maar dat is dan jammer ;) baby is al zwaar genoeg hoor. Ff paar maanden wennen en dan is het geen probleem. Maar hoe het rooster eruit gaat zien? geen flauw idee :p haha
    Ik werk in de lichamelijk gehandicapten zorg op afroep. Dus we zitten in 1 kantoor en daarom heen in de wijk hebben we 14 huizen geloof ik waar lich. gehandicaptne mensen wonen waarvan sommige bij heel veel dingen hulp nodig hebben en andere maar 2x per dag 30 minuutjes. Dus heel afwisselend allemaal.

18. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    @judith ik kan Gompie hier nog niet op zn eigen kamertje leggen hoor :') hij blijft voorlopig nog ff bij ons, manlief zei al voor mijn part blifjt hij tot zn eerste hier slapen als het maar werkt.. Dus ben al helemaal blij haha :p

@leonie van hoe laat tot hoe laat heeft ze getukt? (en jullie ;) )

Hier hebben we gister zn laatste fles vervroegd naar half 10 en vanmorgen om 5:45 kwam hij weer. Hij ging pas 11 uur slapen hoor :p hij wilde om half 11 nog een snackje in de vorm van 20cc mamamelk en 20cc kv end aarna lag hij in coma...
    Daarvoor ha dhij dus al 170cc kv gedronken :O wat veel he :p

19. Judith260580

Judith260580 Actief lid

Sep 21, 2011
    397
    0
    0
    Kijk nu toch....wat een cutie....kan me niet voorstellen dat die van jullie net zo lief zijn hoor, hahaha.... voel me vereerd dat wij de liefste en leukste hebben gebaard....hahahahaha!!!! ;)

Attached Files:

20. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

Oct 4, 2011
    1,528
    59
    48
    ttssskkk Eat you heart out Judith :p

Daantje is de schattigste en knapste ;)

Share This Page