Hielp de dr. Brown fles goed bij het kindje van jouw vrienden? Hebben ze zelf dat uitgezocht of hadden ze van iemand gehoord dat die flessen werken bij te snel drinken?
Maar heeft Mick er last van dat hij zo snel drinkt? Ik bedoel, komt hij daarna sneller dan nodig of lijkt hij onverzadigd na de fles? of spuugt hij heel veel? Want Sven dronk eerst ook zo snel, maar leek daar weinig last van te hebben. Nu drinkt hij erg traag en daardoor is hij het na 20 minuten zo beu dat hij stopt met drinken, ook niet goed, maar met speen 3 klokt hij zo dat hij zich steeds verslikt.... nog anderhalve maand, dan mag er rijstebloem bij En dan hup, de difraxfles en gaan met die banaan
Hey judith, hij is wel verzadigd, maar heeft na het drinken wel altijd even last. Verslikt zich altijd wel een keer of laat voeding ernaast lopen en krijgt altijd de hik. Welke fles gebruiken jullie nu dan dat hij langzamer drinkt?
@tante29 volgens mij weer n tip van n ander en ze merken nu zelf dat het bij die van hun werkt, ik zit nog steeds te infacollen hun gebruiken niks
Tante, onze dochter dronk ook zo snel maar bij haar hielp de dr brown fles niet. Alleen de dental hielp ietsjes. Die dr browns zijn wel echte ondingen, ze hebben een lange pijp in de fles. Achteraf vond ik het echte onzin... Ah judith...zielig voor je oudste! Hopelijk heeft hij wel genoten van zijn nijntjespelletje. Ik neem aan dat een peuter wel aan moet komen? Mtkelti: ik heb al je foto's bekeken, supermoo
@Tante.... speen 2 van Avent, maar dat gaat eigenlijk iets te langzaam... hij is een groot kind, maar drinkt nog steeds maar zo'n 120ml per fles en vaak nog minder.... dus ik moet echt op 6 flessen blijven zitten, terwijl hij 5 ook zou accepteren..... maar bij de 1 2 3 speen, kun je beetje schuiven ja....was bij onze oudste wel een succes.... hier een fotootje van mijn lamme takjes die samen Zandkasteel aan het kijken zijn: (ik vond op deze foto de verhoudingen van Sven zo gek...een soort volwassen mannetje maar dan heel klein hihi) en nog een foto van een gek bekkie rustige nacht toegewenst iedereen!
Hoi mamma's ik heb weer verbinding, hebben n paar dagen bij n onbewoond eiland gelegen @ drinken, hier met bv kan Eva ook wel knoeien of alleen sabbelen en dan n uurtje later alweer trek Regelmaat zit er niet in maar zolang ik op haar verzoek voed is ze tevreden ;D Mooie foto's zag ik, snoezige baby's, hier ook zo een schatje <3
Judith, wij "mochten" ondanks dat meisje ook nog echt te weinig drinkt. (flessen van 120-150) toch over naar 5 voedingen omdat ze zelf aangaf en dus nog meer liet staan. Maar ze kwam ook goed aan en groeit goed dus was toch prima. Misschien toch ook iets voor jullie? of vind je zelf het idee dan niet fijn?
o Mirri heerlijk idee zeg bij een onbewoond eiland! Even niks anders als je eigen gezin! Hebben jullie steeds mooi weer?
Wat een leuke foto Judith. En idd de houdingen zijn omgekeerd hihi. Maar wat zit Sven mooi te kijken zeg! Ervaringen speen, geen idee. Hier kersenspeen maat m omdat ze AR voeding heeft en ze dit niet door de kleine speen kreeg. Soms is na 10/15 min klaar soms na 3 kwartier. Nadeel van deze voeding veeeeel krampjes, maarja het spugen is in combi met de medicatie al veel minder. Vanmiddag heb ik haar gewogen en ze is al 4 kilo! Ze is nu ook wat steviger geworden, heeft nu echt wangetjes. Gisteravond heeft ons meisje heel geïnteresseerd meegekeken naar de motorrace. Begon om 23 uur nl tijd, ze kwam gelukkig iets vroeger zodat ik de start kon zien haha. Helaas vannacht om 4 uur wakker voor de fles... Ik hoop dat ze weer door gaat slapen, maar zo niet, is het ook niet erg hoor. Maar ze is dan klaarwakker... Mirri, lekker hoor! Het weer zit op wat buien na wel mee toch? Slaapt ze goed nu?
Ik heb trouwens van een vriendin een andere fles gekregen. Zakjes die helemaal vacuüm trekken zeg maar. Je doet de voeding daarin en haalt de lucht eruit, zo krijgen kindjes alleen voeding binnen. Hebben ze bij de kruidvat, fles is belachelijk groot, maar als het werkt... Op de verpakking staat dat het krampjes, spugen en niet kunnen boeren voorkomt.
Ja, mooi weer hoor. Achter de wolken....echt zeil weer. Beter zo, ik kreeg last van zonne allergie. Spectaculair weer met hier en daar n bui en flinke windvlagen, zelfs een windhoos gezien. Eva slaapt goed hoor. Heeft in de ochtend en avond een wakkere periode en drinkt dan korter op elkaar. Smiddags maakt ze een lange slaap. En Savonds van 21-5a6 u. Probeer dat wel te rekken maar madam is daar duidelijk in en
Jeuj! Mick heeft het voor het eerst gered van 23 uur tot 6 uur. Wel 2 keer speentje gegeven om 3.30 en 5.30, maar super trots. Hopelijk was het niet eenmalig...
@Tante29 lekker hoor! @mirri jaloers ggrr @mopke nog nooit van zo een fles gehoord :s Daantje is vandaag precies 9 weken EN IK BEN AL MN 23,4 ZWANGERKILO'S KWIJTTTTTTTTTTTTT WOHEOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Zo dat moest ik ff kwijt hihi Gisteravond om 20:30 begonnen met zn fles, om 20:45 kwam hij in ene huilbui van een half uur gillen krijsen etc. toen heeft hij daarna nog paar slokken genomen. In totala 80cc Maar hij heeft wel van 21:30 tot 07:00 liggen slapen :O en vanmorgen zowaar weer eens 140cc weggeklokt met 20 minuten! Zo even wegen (elke dinsdga vaste prik) kijken of hij aangekomen is! Aangezien hij niet fantastisch drinkt hou ik het zo een beetje bij Hoeveel mag Daantje nou drinken eigenlijk? vorige weekw as hij 6 kilo dus mag hij dan 900cc per dag??? Dit stopt toch ooit?? Hij zit nu tussen de 600cc en 700cc en meer dan dat gaan we er dus niet in krijgen... ben ik bang
Mirri, lekker hoor! Tante, super zeg!!! Dip, goed gedaan!!!! Wbt voeding; volgens mij is er een max tot een bepaalde leeftijd op 1000 cc. Hier, weer 's nachts in het ritme van de fles... Als het warm is slaapt ze door en daarna opeens niet. Ga denk ik flessen ophogen, ze komt opeens om de 3 uur weer... Maar zo lastig, de fles van 23 uur valt ze halverwege in slaap.
Wow... Dippertje!!! Geweldig zeg, zoveel kilo's, zo snel kwijt! Respect!!! Ik ben ook hard bezig, afgelopen week weer een kilo kwijt.... van deze zwangerschap nu nog 6 te gaan, maar ook nog 5 van de vorige.... Tja, ik houd niet meer bij wat Sven eigenlijk mag en wat hij drinkt.... hij geeft zelf wel aan wat zijn behoeftes zijn. Ik probeer nog wel 6 voedingen aan te houden omdat hij anders echt wel heel weinig binnen krijgt, maar ik ga binnenkort ook op 5 proberen over te stappen, die laatste voeding van 23.00 heeft namelijk weinig zin, met moeite krijg je er dan 60ml in, omdat je hem er wakker voor moet maken. En of hij groeit, geen idee, eens per maand op het cb wordt hij gewogen, maar ik neem aan dat als hij honger heeft/verhongert, hij wel om eten brult. Ik moet nu om de 3,5/4 uur aanhouden, omdat we anders niet op 6 komen, maar zelden dat hij dan al zelf roept. Zaterdag op een BBQ was ik hem vergeten (schande!!) en toen meldde hij zich pas na 5,5 uur haha! Ja, grappig hè.... mijn peuter tut het liefst de hele dag en gedraagt zich soms als een heuse baby en Sven zit het liefst rechtop om alles goed in de gaten te houden. Oudste is ook een echte kroel, terwijl Sven dat een stuk minder is, die is meer stoer ofzo, lekker op schoot zitten met rug naar je toe en dan rond koekeloeren en op ijn manier zich overal mee bemoeien.... misschien meer een soort meisje haha...die zijn vaak ook stoerder en nieuwsgieriger en minder knuffelig.... Oudste is weer helemaal beter, dus nu zijn we allemaal weer fit, voor het eerst sinds een week. Zin in morgen, ga ik met oudste en met mijn kleine/grote broer shoppen. Sven gaat dan naar de oppas. Mijn broer is bijna 6 jaar jonger, maar wel 2 meter lang en 1 meter breed haha, zo'n echte hiphopper. Twee keer per jaar, einde zomer en einde winter gaan we dan shoppen. Hij heeft geen vriendin en vindt dat ik hem goed kan adviseren, vind dat altijd zo leuk en gezellig. We wonen 80km bij elkaar vandaan. Ik zie mijn moeder elke vrijdag, maar dan werkt hij, dus ik zie hem soms echt veel te lang niet, zo jammer, want we hebben een geweldige band. Dus ik vind het heerlijk twee keer per jaar een dag samen te zijn. Mijn oudste is helemaal fan van hem, dus die mag ook mee hihi! En nu een knetterbroek verschonen!
Mick drinkt vrijwel altijd zijn flessen van 165 ml. leeg, zelfs slapend! Wat wij wel doen, is of zelf of als hij stopt, pauzeren, boeren, verschonen en dan drinkt hij hem verder op. Maar Mick is een hongerlijertje hè
Judith alvast veel plezier morgen! En wat knap van jou en dippertje: zo goed aan het afvallen! Ik moet er nog 8! Maar ik kan het niet goed op het moment, hopelijk over een tijdje weer wel.
Goed gedaan Dip, en Daan goed geslapen. Ik zit nog steeds tegen de laatste 5 kg op te hikken (als t niet al meer is) maar kan me hier niet wegen. Naja, vakantie zeg maar. Dip heb je nog n last minute vakantie gevonden ? Judith leuk quality time met je broertje en zoon. Veel plezier Over n tijdje gaan we voor de laatste kilo's Tante Ik was heel sportief maar zie ik mezelf nog niet doen met die zware melkbollen ;P of moet n heel stevige sportbh vinden