Oh jee Mirri Zo, nog +- 3 weken dan heb ik vrij Lekker midweekje naar America (ja die in limburg ja) Zal wel auto vol worden naja in de kinderwagenbak past Daan niet meer dus dat scheelt al sjouwen. De kinderwagen, maxi cosi, wippertje en draagdoek gaan mee. Verder kleertjes handdoeken en eten (ga echt niet alles op dat park komen dan ga ik failliet hihi) Wat eten jullie frummels al allemaal? Hier banaantje peertje met stukjes liga er door. Ik prak alles dus eten met stukjes doet hij al. Hij is nu hevig verkouden :') dus hij snurkt heb vanacht zn neus al ff snotvrij gemaakt hij bleef er bijna in *zucht* Gister op de creche hebben ze gezellig de hele dag met hem op schoot gezeten hahahah hij wilde niet liggen :') uiteindelijk ging hij in de kinderwagen slapen maar moet even doorgeven dat dat niet helemaal de bedoeling is. Hij hoeft namelijk niet te slapen overdag. Als hij wil prima wil hij niet net zo goed.
Tja, we waren niet eens zo lang weg13-17.15 maar t idee dat we zo ver uit elkaar waren >_< Die Daan, die wil waar voor z'n geld op de crèche Lekker hoor met vakantie, ff d'r uit hoop op mooi herfstweer voor jullie (en ons) Eva liefst tot 6 mndn (als t lukt) BV heb haar gister wel toevallig m'n geschilde appel laten proeven,ze maakt dan t zuigreflex of ze aan de borst zit en keek erg verbaasd van de appelsmaak ;D
Hahaha grappig!!! Ik wilde ook wachten tot 6 maanden dan weliswaar met kv aangezien bv niet ging. We hadden ook gebeld met KA om te vragen voor een hogere machtiging maar ze willen niet dat eenkind meer dan 1 liter per dag drinkt... Naja dan maar wat erbij. Ik hoop dat als hij straks een bammetje kan eten we weer een fles kunnen laten vallen. Ik prak alles dus met stukjes eet hij al hihi.
Zelf prakken, dus je kookt ook zelf Dip, geen potjes ? Lekker hoor voor Daan, wanneer mag hij n boterham dan? Ik kijk t bij Eva aan, tot nu toe heeft ze voldoende aan de bv Net laat wakker, van 19.30-7.15 geslapen ! Dat doe je niet op n lege maag Fotoshoot gehad zaterdag met t hele gezin ben benieuwd of er 1 foto bij zit waar we alle 5 leuk op kijken ;P
Dippertje, jullie ook weldra nog een weekje weg Wat een flinkerd die Daan dat ie al geprakt eet, heb ik nog niet geprobeerd. Hier op het menu : worteltjes, spinazie (=favoriet), courgette en boontjes. Fruit: banaan met appel/peer soms met sinaasappelsap maar dan doe ik er wel een koekje onder. Ik wissel potjes en vers af. Leuk Mirri, een foto van je gezinnetje Eva ook een goeie slaapster. Is toch wel belangrijk ook voor mama . Collega heeft een dochter van 6 maanden en die wordt nog steeds elke nacht wakker, dan prijs ik mezelf wel heel gelukkig met een doorslapertje.
Hier geen potjes Mirri, gaan er wel 2 die we in de dozen hebben gekregen in de lueirtas mee, maar vers is wel de bedoeling. De peertjes zijn er sappig nu dus daar gaan een stukje liga door. Banaantje word gewoon geprakt dat blijft stevig. Sinaasappelsap gebruik ik niet. Ik kook indd zelf. Er staan bakjes met wortel en bakjes met bloemkool in de vriezer. En heb twee baby kookboekjes hihi maar dat is pas vanaf 6 maanden. Volgens mij (wat ik gelezen had op internet) mogen ze met 6 maanden n bammetje. Licht bruin en niet vaker dan 2x per week smeerworst en smeerkaas. Hij eet nu in de middag een hele peer of een hele banaan (kinderbanaantje) en de laatste fles drinkt hij nu dus al niet meer helemaal op
Pittig voor je collega Ellis, dan zou ik overdag proberen n slapie te doen. Fijn dat Milla ook doorslaapt, je hebt je rust wel nodig met een groot gezin Straks weer aan t werk, morgen n hele dag weg naar hielp voor m'n werk, hoop dat t allemaal lukt met Eva en t kolven. Die Daan, wordt lekker verwend met verse groentes Mooi herfst weer vandaag Dip, ook werken, ik ga lekker op de fiets. Nog n paar maandjes dan kunnen onze Kids ook op de fiets. Jammer dat t dan winter is, maar dan zullen er ook zonnige dagen zijn
Over ong. 3 weken komt mn mama fiets binnen En tegen de tijd dat ze volgend jaar mogen komen ook de mooie dagen weer Mirri Heerlijk!! Lekker de duinen in. Vorig jaar fietste we bijna elke avond rondje van 18km in de vroege avond. Zal met Daan ook heerlijk zijn. Frisse neus halen eten en dan tukken hihi
Hier een mama in de lappenmand... Heb enorme buikpijn sinds donderdag. Zit aan onderhoudsdosering pijnstillers die niet werken. Mag morgen terecht in het ziekenhuis, gedacht wordt aan endometriose. Fijn, ik ben dus gaan zoeken. Had ik niet moeten gaan doen. Hopelijk weet ik morgen meer en effectieve pijnbestrijding ervoor. Nu dus met pijn thuis. Soms gaat het en kan ik de hond uitlaten. En dan zit ik net als nu uitgeput met vel pijn op de bank. Ben helaas ook steeds blijer dat ik ontslag heb genomen. Dit omdat het werk mijn ziekmelding niet accepteerde vrijdag en ik dus moest komen werken. 4 cliënten was al te zwaar. En ons meisje krijgt haar eerste tandjes! Was al een tijdje onder het tandvlees te zien, had er ook last van. Maar sinds afgelopen weekend opeens huilen en ontroostbaar, tot ik opeens ontdekte dat er nu een wit bultje onder te zien is. Bijtring geeft verlichting, zielig hoor. Hier krijgt ze vanavond voor het eerst ook aardappels door de groentes heen. Ze vind het heerlijk allemaal, echt leuk om te zien. Alleen de boontjes pureren is een ramp pfff.
Hey meiden...jaja...ik leef nog... @Dippertje: jeej, wat eet Daantje allemaal al zeg! Lekker smulpaap. Veel plezier binnenkort, lekker op vakantie...heerlijk! @Mirri: lekker slaper, die Eva. Jij geeft slagroom zeker?! @Mopke: auw...ik hoop geen endometriose, maar hoe kunnen ze dat zo vaststellen van de buitenkant, dat vind ik knap, want volgens mij hebben ze daar toch echt een HSG of hysteroscopie oid voor nodig. Kan anders toch net zo goed bv een spastische darm zijn? Hoop stiekem dat laatste voor je... En hoezo accepteerde je werk je ziekmelding niet? Dat kan toch helemaal niet? Ziek is ziek? Dan hoef je echt niet naar je werk te gaan hoor! Wat een mafketels...:x @Ellis: jij ook al zo'n lekkere doorslaper! Wanneer gaan jullie nou op vakantie? Snel toch? Hier sliep Hugo ook van ongeveer 19 tot 4/5. De laatste twee weken weer een extra keer wakker 's nachts. Is ook met zijn tandjes bezig en dat zal ws de boosdoener zijn. Hij vindt het helemaal het einde op het KDV en zit het liefste bij de peuters, zoveel te zien en die zijn ook helemaal gek op hem. Hij brabbelt zich verder suf, is heel goed met zijn fijne motoriek, maar al dat draaien enzo vindt hij niet meer zo belangrijk. Hij ligt heel graag een hele tijd op zijn buik op het speelkleed, gewoon te prutten aan van alles. En hij is dol op muziek, dus wil in het nieuwe jaar een cursus muziek op schoot gaan doen, helemaal leuk! Ondanks dat hij erg veel interesse heeft voor ons eten, krijgt hij ook tot 6 maanden bv, zoals we het nu bezien. Hij kan al wel water uit een glas drinken. Wel een grappig gezicht. Maar wat gaan die ontwikkelingen hard hè?!
Heerlijk Dip, heb er zin in strax fietsen met Eva. Mopke, wat naar voor je, ik hoop dat ze snel met een oplossing komen. Esmee ook al eerste tandje, fijn dat ze haar groentehapjes goed eet. Kelly! Je zal t wel druk hebben met het gereis heen en weer, hoe gaat dat en hoe gaat t met je vader ? Hugo doet t goed leuk dat hij t zo naar z'n zin heeft op t Kdv Eva kijkt ook zo graag om zich heen, alleen in de box liggen is ze snel zat. Trustuh mamma's.
Mirri, oef, Eva die zich verveelt in de box. Hoe los je dat op? Op de grond leggen of op schoot? Het heen en weer reizen gaat redelijk ok. Is wel vermoeiend, maar heeft ook wel weer iets. Gisteren vrij genomen, want zondag hadden we open dag van het werk van mijn man. Ontzettend leuk! M'n moeder en tante waren ook mee, dus erg gezellig. Met mijn vader gaat het redelijk. Hij rookt helaas wel weer. Verder is zijn linkerhand nog niet goed, nog steeds verlamd, maar hij krijgt nog therapie. Het moeilijkste is dat er wel wat overblijfselen zijn qua karakterveranderingen, maar ja, dat went ook wel weer. Hugo wil trouwens alleen maar zitten. Hebben een kinderstoel gekocht die ook in ligstand kan (Chicco Polly Magic) en dat vindt meneer helemaal geweldig! Kan hij bij mij aan tafel zitten. Mirri, Dipp, ,lijkt het jullie leuk om weer een keertje af te spreken? We kunnen eventueel ook met zijn allen iets afspreken een keertje? Lijkt me erg leuk namelijk!
Ik vind het leuk en indd misschien kunnen er meerdere Bij deze nav mykelti's idee iemand zin in een meeting?????????????? Zo ja waar ong. woon je? Is wel handig ivm het plannen
Hardnekkig hè dat roken, na een bepaalde leeftijd komen ze er niet meer vanaf lijkt wel. Had mooi geweest als z'n karakter in n niet-roker was veranderd. Eva wil ook graag zitten, zit dus vaak op schoot en in de box krijgt ze genoeg afleiding wanneer de jongens thuis zijn die spelen dan met haar. Overdag veel wandelen. Nieuwsgierige kindjes hebben we Leuk weer afspreken, maar we zijn zo verdeeld in noordholland en Brabant en ik heb geen tijd om ver te reizen.
Afspreken is leuk. Maar idd Noord-Holland en Brabant ligt ver uit elkaar. Er was al een idee om hier met de dames af te spreken. Maar mis Judith al een hele tijd. Mykelti, mooi dat het al beter gaat met je vader. Maar wel jammer van het roken. Zeker na wat hij meegemaakt heeft. Kan begrijpen dat het reizen vermoeiend is. Vandaag ochtend ziekenhuis gehad. Ze denken aan een infectie tgv de keizersnee... Ze hebben kweekjes genomen en bloed geprikt. Nu hopen dat er iets uitkomt. Pijn is ondraaglijk, maar ze durven nog niet veel te doen omdat het pijngebied erg groot is.
@Mirri: handig die extra oppassers! @roken: tsja, vaders heeft niet de sterkste wil...hij wil gewoon niet...ach probeer me erbij neer te leggen. De sufferd was er gewoon 7 weken vanaf en dan toch weer beginnen... @Mopke: dat klinkt ook niet fijn. Als het lang duurt (wanneer weet je meer?), kan ik een acupuncturist aanraden om de pijn te verzachten. Beterschap! @meeting: zover is brabant en nh toch niet uit elkaar? Vanaf Beverwijk naar Bergeijk is het 1.45 uur, maar mss ben ik zo'n reismuts. En als we in het midden afspreken? Bv hier De Roozeboom - Pannenkoeken - Midgetgolf of bij motel Vianen, naast de A2. Dan rijdt bijna iedereen ongeveer 45 tot 60 minuten. Zou het erg leuk vinden om iedereen eens te zien.
Vianen is te doen, en we kunnen n beetje carpoolen evt. Ik heb wel trek in pannenkoeken ;P Leuk om alle beebs te zien
Meeting: Dat is een erg goed idee ja! Pannenkoeken gaan er bij mij ook wel in hoor! Mykelti, vrijdag hoor ik meer. Accupuncturist is wel een idee ja, mijn moeder heeft er wel baat bij gehad met haar kwaaltjes.
Hopen dat de pijn vlot minder word Mopke!!! Meeting klinkt hartstikke leuk!! En inderdaad benieuwd naar alle beebjes . En carpoolen en centraal punt klinkt toppie! Dan is het voor een ieder ong. even ver!! Nou mn avonddienst zit er op ik duik mn bed in ben snotverkouden blegh!