Hebben ze broccoli in potjes? Kan begrijpen dat het niet zo lekker is haha. Ik denk dat ze idd bedoeld de eerste die 6 maanden is.
ja, ik bedoel de eerste die tot 6 mndn wacht Nou, misschien wordt Eva wel de eerste die met 5 mndn bijvoeding krijgt Ze heeft denkik niet meer genoeg aan mn bv xit als n gek te kolven om de productie op te hogen
@Mopke: ja, je hebt ze wel...kan ze zo snel niet vinden hier, mss in ons andere huis. Ik heb ze in een of ander pakket gekregen. Hopelijk werkt het! @Mirri: die dagen heb ik hier een week of 2 geleden gehad (topic nog voor geopend) en het ging een aantal dagen weer goed qua doorslapen. Van de week opgehoogd naar 2x 160 ml op kdv, maar bij mijn moeder vandaag 160 en 210! gedronken. Nou dat kolf ik niet hoor, vandaag maar 325 gekolfd, gisteren 375. Dus maar wat uit de vriezer gehaald. Net werd hij huilend wakker, wilde nog een slok, dus hup daar kwamen de dames weer...ach t'is voor een goed doel en beter nu dan vannacht. Maar zal wel een onrustig nachtje worden. Hier zo'n fotosessie laten doen in het winkelcentrum. Heel leuk geworden, dus heb al die foto's gekocht. Kunnen we nog eens wat weggeven en we moeten nu natuurlijk 2 huizen voorzien van foto's van de kleine man. Goed excuus...
Had je topic ook gezien Kelly, heb er ook 1 geopend. 375! toppie, ik vandaag 150... Nou, ja maar jij bent nog niet gaan bijvoeden Kelly ? behalve gekolfde melk. Ik ga maar op tijd naar bed, rust en aan de kruidenthee en veel aanleggen natuurlijk. laat Eva maar komen vannacht, dat schijnt goed voor de productie te zijn, dan drinkt ze wel rustig. Leuk, mooie foto's van Hugo, krijgen wij ze nog te zien ;D
Hihi is S de oudste van onze kids? Had ik niet eens door! Deze week met de boodschappen maar weer eens een blik bij de potjes werpen om te kijken wat er allemaal is. Ik dacht dat Mirri het vroeg maar ik wil een combinatie van Rapley en potjes gaan doen. Sowieso wil ik weer maaltijden voor haar in gaan vriezen want wij eten bijvoorbeeld graag wraps maar ja omdat nou een baby van 6 maanden te geven Dip, kan me voorstellen dat brocolli niet echt gewenst was haha! Zo had mijn oudste dat met bloemkool uit potje, maar die stink ook echt enorm vind ik. En grappige is dat ze nu bloemkool (maar dus vers ) heerlijk vindt!
hahah mooi zo Juenco. De tweede dag vond hij broccoli beter te doen en at hij het halve potje leeg. Gister bruine boontjes met appeltjes gegeten dat vond hij wel lekker. dat krijgt hij vanavond weer Met 6 maanden mogen ze volgens mij over naar 3 flesjes toch? Wat zou dat lekker zijn volgende keer als die potjes groentes weer ergens in de aanbieding zijn ga ik ook maar de 6 maanden variant meteen meenemen. idemdito met melk, sla straks voor 1 maand nog de 1 in en daarna de 2
Dippertje, fijn dat Daantje de boontjes lekker vind. Dex vond er niks aan 2x geprobeerd. Hmmm later nog maar eens! Ik weet niet wanneer ze naar 3 flessen mogen. Zou inderdaad wel fijn zijn, al drinkt dex gelukkig wel erg snel (7 minuten voor 200cc) Zoon en dochter slapen allebei nu. Mama heeft even rust dus heerlijk!
Leuk al die hapjes, ik denk dat Eva er ook wel snel aan toe is. ze drinkt wel beter en rustiger gelukkig, dacht ff dat het gedaan was maar de rustdag heeft geholpen. Lekker ff rust Juenco, neem 't van die momentjes Dippertje, wanneer gaan jullie naar America ?
Maandag lekker een midweekje Dus als er iemand in de buurt woont.. wip gezellig aan bij centerparks limburgs peel hihi
Oke leuk Leonie ja ff lekker midweekkie eruit was nu ook maar 250 euro in een 5 persoonshuisje haha dus we hebben de ruimte
Haha iets te ver weg dip! Maar schijnt een mooi park te zijn. Volgens Leonie ook dus. Lekker babyzwemmen als dat er is. Is echt leuk om te doen daar, zo ook de babymassage. Juenco, mooi dat hij het lekker vind Hier ook de boontjes favoriet, ze lust witte bonen, bruine en sperzie. Alleen sperzie moet ik wel met blender glad maken. Dat lukt ze nog niet. Mirri, gelukkig dat voeden weer goed gaat. Esmée heeft vanavond voor het eerst weer normaal gedronken zonder strijd. Had het cb om advies gevraagd, die vertelden drinken uit tuitbeker of gewone beker. Nou tuitbeker gaat te snel, 3 gaatjes, maar gewone beker vond ze reuze interessant en lekker hihi. Dus zo vanmiddag eten gegeven. We mogen rijstebloem gebruiken voor een papje maar dat bij een voeding ivm aanzetten door de bloem. Ze keek vanavond het eten van mijn bord, ze zat gewoon mee te smakken.
fijn dat Esmee een gewone beker interessant vind, knap dat ze er uit kan drinken. Ik had t toevallig ook bij Eva geprobeerd maar die blaast bellen ipv drinken. hoe ist met haar gewicht, volgt ze enigszins haar eigen groeicurve? Eva heeft ups en downs maar doordat haar luiers steeds vol zijn heb ik er vertrouwen in dat ze voldoende binnenkrijgt. Ze protesteert nog af en toe ad borst maar ik laat haar gewoon en bied daarna weer aan, ze is een echt meisje. Ik hoop door de rapley methode dat ze plezzier krijgt in eten
haha, jammer dat zo ver is, anders....... Ik vind Duin en kruitberg hotel zoooo mooi, jammer dat we er zo dichtbij wonen anders .......
Gewicht kan ik niet vertellen, wil dinsdag gaan wegen bij cb. Eerder geen tijd voor gehad. De luiers zijn nu weer vol gelukkig! Maar dat is pas sinds gisteren weer. Drinken gaat best goed uit een beker, fles pakt ze 's morgens wel. Maar ze vind het sinds vanmiddag ook erg leuk om op de rand van de beker te bijten met haar tandjes. Ze had vanmorgen in haar vinger gebeten, daar schrok ze toch wel van. Maar inderdaad een echte meid! Hier vind ze stukjes banaan reuze interessant, zit dan helemaal onder haha. Lekker plakken.