Eva is de box ook snel zat, ze gebruikt ons als speeltje ;P wil steeds op schoot of rondgedragen worden dat ze alles goed kan zien. Zet haar afwisselend op de bank of tafel of in de keuken in de mc maar dat kan ook niet te lang, wordt tijd voor n kinderstoel.
@Ellis: wat zag Milla er mooi uit! Gefeliciteerd nog! Hugo vindt de box wel leuk. Zijn favo speeltjes zijn spelen waarmee hij kan rammelen. Je hebt van die heel simpele ringen (Kruidvat 3 euro), zo'n sliert, helemaal leuk! Kun je ook aan elkaar vast maken op verschillende plaatsen. Verder dingen die glimmen. We hebben ook een soort activitybal voor 12 maanden en ouder. Waarom die voor 12 maanden is, is me een raadsel, maar die vind hij helemaal top! Dat zijn opengewerkte ballen die ze goed kunnen vasthouden en waar ze mee kunnen schudden. Denk dat ze dat wel erg leuk zal vinden. @Mirri: heb hier de Chicco Polly Magic. Daar kunnen ze ook in als ze nog niet zelf kunnen zitten. Kan ook bijna helemaal plat en er zit een speelboog bij voor als je het blad er niet op hebt. Ideaal en betaalbaar! @Dippertje: fijn dat jullie weer een machtiging hebben gekregen. @Tante: zielig voor Mick. Hopelijk brengt de test meer duidelijkheid. @Leonie: ook al zo'n heftige reactie, bah. Hopelijk snel beter! Zeg, willen we nog een uitje plannen? De tijd vliegt en zo is het 2013...
Bedankt meiden, dat zijn al goeie tips vooral met de Sint in aantocht Ik ga een keertje googlen naar de Chicco Polly Magic. Hou me op de hoogte wanneer we meeten dan vraag ik dagje vrij
Ok, voorstel voor het uitje. 2 Data: donderdag 13 december of vrijdag 14 december Kunnen jullie aangeven of je dan kan/wil? Locatie is dan dat pannekoekenrestaurant in Ijsselstein (bij Utrecht). Volgens mij vond iedereen dat leuk?
Mooi mirri, wat een scheetje! Ik herken je gevoel helemaal, ik ben helemaal verliefd op Mick. Die begint zijn knietjes al onder zijn buikje trekken als hij ligt, alsof hij al wil proberen vooruit te komen...
Zitten hier al mensen op 3 flessen per dag? Ik zat tijdje terug uit te zoeken hoe dat het beste aan te pakken maar onze super baby heeft dat zelf geregeld Wilde meer drinken.. in ene 270cc / 300cc per keer en hij drinkt nu dus 3x per dag kijken of dat zo blijft of dat hij nog n terugvalletje krijgt
ff teken van leven van deze kant. Hier alles goed, S lijkt nu ook eindelijk door te gaan slapen. Verder druk!!! Sta voor de klas en dit is zo'n drukke periode nu, ook met avondvergaderingen. Dus lees vaak wel even bij maar kom even niet tot reageren. Dip, ben blij dat we eindelijk op 4 flessen zitten haha
Nog meer overeenkomsten leonie, ik sta ook voor de klas, heb net een ouderavond achter de rug en morgen nog een. En dan woensdag nog van 13.00 tot 21.00 VUB, gezelli!.....
hihi tante! Idd heel wat overeenkomsten Lekker drukke periode he pfffff al vind ik sint-periode wel erg gezellig!
Door de Facebook pagina vergeet ik soms hier nog even te kijken. Al zet ik op facebook niet teveel, toch bang dat het zichtbaar is/komt. Dan vind ik zp toch een stuk handiger. Mijn jochie slaapt nog steeds slecht maar ik heb mij er bij neergelegd. Zijn al naar een osteophaat geweest, nou, dat was het ook niet. Gelukkig vindt hij wandelen nu wel leuk zolang hij maar de wereld goed in kan kijken. Gister zelfs met hem een paar winkels in geweest in de stad en hij vond het leuk! Slapen s nachts gaat ook moeizaam, toch wel een keer of drie er uit. Vorige week sliep hij ineens tot 6 uur door, maar na drie dagen was dat weer gebeurd helaas. Maar goed, komt vast wel goed. Bijvoeding was hij niet zo voor te porren, maar sinds gister heeft hij de smaak te pakken. Appel vind hij lekker en een broodkorstje gaat er ook wel in. Zo mooi om te zien hoe hij kijkt hoe ik eet en dan zelf ook in de aanval gaat. Wat een prachtig mooie meid heb je toch Mirri, leuke foto's! Wat leuk. Twee juffen hier, heeft mij ook altijd leuk geleken, het (lager) onderwijs.
Thnx Jouw ventje is ook knap op t filmpje, leuk dat hij de smaak nu te pakken heeft. Eva lust toch ook weer hapjes, ze heeft er rond 1500 trek in. Gister broodkorst en vanmiddag banaan een stuk om te kluiven en geprakt om te happen, smaakte haar beter nu Hier ook n lichte slaapster, overdag niet meer dan 15-45 minuten 2 x tops maar snachts slaapt ze gelukkig wel goed. Heb me er ook bij neergelegd en hou toch aan n ritme dat ze wel rust ook al slaapt ze niet. Vandaag ineens n goeie dag, vanmiddag 90 min geslapen !
Inderdaad rustig hier, de mama's zijn druk allemaal . Ik heb trouwens de FB groep weer verlaten, vind 1 plek om dingen te delen eigenlijk wel genoeg en dan voelt het op zp wat prettiger. Maar om fb-vrienden te worden is geen enkel probleem natuurlijk! Verder geen nieuwtjes hier. Nog steeds aan het oefenen met de bijvoeding. Langzaam aan gaat het beter, maar hij krijgt nog niet veel binnen. Vandaag is ie mee geweest naar de winkel, dus in de parkeergarage en in de lift: vond hij maar eng, maar de winkel vond ie leuk! Nog steeds geen tandjes maar wel veel pijn
Jammer dat je de FB groep verlaten hebt Stabijtje. Het is hier idd erg rustig. Balen van de tandjespijn...hopelijk komen ze snel door. Was hij nog nooit in een winkel geweest of alleen niet in een lift?