Poepzindelijkheid

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Liekje81, 26 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mijn dochter is sinds een aantal weken plaszindelijk, ook buitenshuis met dagjes weg. Helemaal super dus. Poepen heeft ze wel een paar keer op het potje gedaan, maar vindt ze nog erg eng. Dan mag ze van mij gewoon een luier aan, maar toch poept ze nog zo'n 1/3e van de tijd in d'r onderbroek. Komt dat vanzelf weer goed? Ik begin het irritant te vinden, haha. Dat laat ik natuurlijk niet merken, maar soms krijg ik van kdv wel 3 vieze onderbroeken op een dag terug daardoor.

2. Selinahoots

Selinahoots Nieuw lid

26 sep 2017
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hier ook meegemaakt, veel onderbroeken moeten verschonen maar wij hebben een tijdje luierbroekjes gebruikt! Hoe oud is je dochter eigenlijk?

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hoe oud is je kindje? Zou ook denken aan luierbroekjes, kan ze wel gewoon naar de wc als ze moet plassen, en mocht het misgaan met poepen is dat minder vervelend

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.164
    23.244
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ze is 2j6m. lk vind luierbroekjes dan weer zo'n stap terug, of is dat stom? Miss wel iets om te proberen. In elk geval voor op kdv, want daar gaat het het vaakst mis.

5. Bloementuin

8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Als ze wel kan aangeven dat ze kan poepen zou je een gaatje in de luier kunnen knippen en op het potje zetten, dan hebben ze vaak het gevoel van de luier wel, daarna kan je super enthousiast zij als ze op het potje poepen

6. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Wij hadden dit probleem ook met zoontje. Ik heb toen van die oefenbroekjes gekocht. Dat zit als een badstoffen onderbroek maar met plastic dus geeft wat minder zooi. Kruidvat had ze. Inderdaad voor kdv. Hier is het vanzelf goed gekomen.

Deel Deze Pagina