Wanneer testen na missed abortion en spotting?

Discussion in 'Zwanger worden' started by simoontje123, Aug 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    De titel zegt t al een beetje:

Ik heb met zeven weken een missed abortion gehad. Spijtig genoeg. Maar ik heb er vrede mee.
    Toen na zes weken een volle week gevloeid. Dus eerste menstruatie weer gehad.
    Na een week kreeg ik last van spotting. wist niet dat ik dan ook vruchtbaar kon zijn. Toen ik de vk belde met de vraag wat dit tussentijds bruin verlies kon zijn vertelde ze me van spotting en dat je dan zeker wel vruchtbaar kan zijn. Ik savond ook meteen een ovulatie test gedaan (4 augustus) en deze was positief. Maar wanneer kan ik dan aanhouden om te testen? Aangezien mijn cyclus van slag is. Zaterdag de 15e ga ik op vakantie met het gezinnetje dus zou dan wel zekerheid willen. Maar zou 14 augustus te vroeg zijn om te testen denken jullie??

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

May 12, 2014
    1,767
    760
    113
    Female
    Amsterdam
    Wat naar van je MA!
    Ik zou 14 dagen na de positieve ovutest rekenen als je nod. Vanaf dan ook testen. Natuurlijk kun je ook al een paar dagen eerder testen alleen grote kans dat je dan een witte test hebt.

3. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

Feb 18, 2013
    1,285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Bedankt voor je antwoord chantal. Wat ik al d8 idd, na 14 dagen rekenen als nod. Alleen is dat dinsdag pas. Vind het zo vervelend als ik daar negatief test😐 meteen een dag sjachie denk ik zo....

Share This Page