Vriendlief en ik gaan binnenkort partneren (haha, wat klinkt dat raar). We gaan met onze ouders, broers zussen, aanhang en kinderen naar de trouwlocatie, daarna gaan we met elkaar uit eten. Ik ben nu op zoek naar uitnodigingen, weet iemand waar ik die kan vinden? En wat zet je eigenlijk in zo'n kaart. Iets anders als wanneer je zou gaan trouwen, toch?
Voor een klein gezelschap zou ik ze zelf ontwerpen en printen? En dan gewoon hoe jullie het leuk vinden. Ik zou kiezen voor ongeveer een text als "Dan en dan zullen wij ons partnerschap laten registreren. We nodigen jullie hier graag voor uit."
in trouwen kunnen we ons niet vinden maar we zullen ons toch met elkaar gaan verbinden dit laten we natuurlijk niet zomaar voorbij gaan we vragen jullie op 11-11-11 klaar te staan we verwachten je om 20.00 op onderstaand adres voor het nuttigen van een diner en een champangenfles
"officieel" hebben wij geregistreerd partnerschap, maar op de kaartjes hebben wij gewoon gezet dat we gingen trouwen. Het is in principe zo goed als hetzelfde, en om nou iedereen uit te moeten leggen wat gps is, hebben we het maar zo gehouden
Ja, dat is inderdaad zo. Ben het nu ook steeds aan het uitleggen, haha. Sidmick: die is leuk, die ga ik ff noteren! Suusjeuh, zelf ontwerpen is ook leuk! Thanx!