Trouw auto

Discussie in 'De lounge' gestart door Smoeltje, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey mensen,

Ik ben aan het kijken voor een mooie trouw auto, het liefst een klassieke wagen.
    Maar was benieuwd wat jullie ( de getrouwden onder ons) voor trouw auto hadden: gehuurd, geleeend, eigen auto?

2. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

Wij zijn met onze oude auto getrouwd.. een blauwe renault megane cabrio ;) (17-07-2007) Maar zonder bloemstuk want die dingen kunnen flinke krassen veroorzaken op je auto :( (heb opleiding bloemschikken gedaan. en wat verhaalen gehoord)

Succes met zoeken ;)

Groetjes Diana

3. Mama van Dean

17 jan 2008
    60
    0
    0
    Wij zijn in een Amerikaanse schoolbus (zo'n gele) getrouwd. Wij hadden 19 daggasten en die gingen allemaal mee in de bus. Ontzettend gezellig!

Groetjes.

4. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ons eigen lieve Old Timertje!

5. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Ben getrouwd in een crysler (schrijf je volgens mij niet zo). Was gewoon een taxi, maar als ze weten dat het voor een bruiloft is maken ze hem helemaal schoon en zorgen ze dat hij glimt voor op de foto's. Was incl. chauffeur in pak en hoed.

6. Shelly

Shelly Actief lid

23 nov 2006
    238
    0
    0
    Rotterdam
    ik ben in een witte koets met zwarte paarden getrouwd, was een verrassing van mijn man, wij zouden in onze eigen auto trouwen, niet dus!

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hahhaa, wij zijn getrouwd in een becak. Mijn roots liggen in Indonesie, dus mijn man vond het leuk om het in die stijl te doen. Ik was het er absoluut niet mee eens, vond het maar niets. Maar hij heeft heel veel moeite gedaan om een speciale becak te huren, dus ik ben er maar braaf in gaan zitten. Het heeft leuke foto's en beelden opgebracht, dus achteraf ben ik wel blij dat we het zo gedaan hebben. Veel succes met het zoeken naar het juiste vervoersmiddel en een hele fijne dag gewenst!

groetjes Kirsten

8. Stefys

Stefys Actief lid

20 jun 2007
    138
    0
    0
    In een witte gehuurde New Beetle Cabrio..

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Wij zijn getrouwd met een witte motor met zijspan!

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    gehuurd: rolls roys silver dawn!

Super mooie witte, incl. chauffeur!

kus miek

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Wij gaan nog trouwen en mogen een auto lenen!
    Een Jaguar type XJ. (donkergrijs)
    Een klassieke auto cq slee :)
    Zijn d'r helemaal blij mee!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij zijn getrouwd in een witte, londense taxi. Ik had een grote jurk ;) en deze auto was heerlijk ruim :) ! Zelfs voldoende ruimte voor eventuele bruidskinderen :) ennuh; niet onbelangrijk: niet zo heel duur in vergelijking met veel andere auto's die we gezien hadden ;)

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn getrouwd in onze (toenmalige) eigen auto.
    Een Honda Accord Type-R. Bij onze eigen bruiloft hadden we geen bloemstuk, maar op deze foto stond hij er bij een andere bruiloft bij.

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Wij hadden een Buick Raoadstar Sedanet uit 1948, gehuurd, met chauffeur. Was wel via via, dus gelukkig niet zo heel duur.
    Vaak zijn er van die auticlubjes die in de weekenden gaan toeren, zij hebben vaak of weten vaak wel zo'n auto's te staan.

Succes en maak er een mooie dag van!

Groetjes,

Angela

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden een nogal uit de kluite gewassen trouwauto. Geleend van mn man zn werk.

Een bordeauxrode scania truck, met alles erop en eraan :D Zag er echt onwijs gaaf uit.

16. mommy to be

mommy to be Bekend lid

4 dec 2006
    549
    0
    0
    wij zijn hetrouwd in een witte porsche 356 cabrio. eht een super gave auto en helemaal niet zo duur

17. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Wat een leuke idee-en allemaal!

Heb overigens geen flauw idee wat duur of goedkoop is voor het huren van een oldtimer, kom verschillende prijzen tegen.

Maar wat is een becak eigenlijk?

Wij hebben een VW Polo, maar die vinden we te gewoontjes voor om te trouwen.

18. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hoi wij gaan in onze eigen auto trouwen een oldtimer een pontiac firebird esprit. alhoewel mijn mannetje steeds weer een andere amerikaan heeft kan het zijn dat we tegen die tijd in een andere trouwen.

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij zijn in een hummer getrouwd ....dat was echt zo gaaf !
    iedereen keek ...mensen gingen gewoon stil staan om te kijken ...hihi !
    is ook wel gelijk wat voor zó'n gehucht als hier !

20. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn schoonzusje is getrouwd in een spliksplinternieuwe auto. Zo uit de fabriek. Kregen ze gratis van de garage voor een taart. Lief kijken en ze gaven hem zo mee!

Deel Deze Pagina