Ik ben dan wel niet getrouwd maar mijn moeder en mijn stiefvader zijn op 29september 2006 getrouwd. Ze trouwde in een witte limousine en de gasten werden in een oude engelse schoolbus vervoerd. Echt heel erg gaaf je zag iedereen kijken. ( Mijn zusje me broertje ik en Laurens gingen ook mee in de limo)
Wij hadden een rolls roys of zoiets uit 1934 gehuurd. In die auto heeft ook een prinses uit engeland in gezeten, op haar bruiloft
Wij hebben bij een gewoon autoverhuurbedrijf een zwarte new beatle cabrio gehuurd. Konden hem nou wat langer houden en het scheelde ons ook nog eens heel veel geld.
Auto geleend! Huren vonden we te prijzig...al snel 250,- euro incl vreemde man als chauffeur Nu hadden we een vuurrode mini cabrio..zelf sturen...voor het geld van een volle tank en een fles drans erbij
wij gaan 16 mei trouwen in eigen auto. aangezien mijn vriend zijn auto net verkocht heeft een zaterdag voor een ander gaat kijken is het nog niet duidelijk welke het wordt. waarschijnlijk een chevrolet malibu van 1979.
Een gehuurde engelse taxi met (een hele vriendelijke) chauffeur. Ideaal veel ruimte achterin voor mij en mijn jurk