Hallo meiden, Ik ben bezig met de basisopleiding (vooropleiding) voor fotografe aan de fotoacademie in Amsterdam. Voor mijn eindopdracht wil ik o.a. een baby fotograferen van 4 á 6 mnd oud. Nu heb ik in mijn omgeving heel wat kinderen, maar niet in die leeftijd. Mijn vraag is dan ook, is er iemand in omgeving Zaanstad (in de buurt van Amsterdam, Haarlem, Alkmaar) die haar baby wilt laten fotograferen door mij. Dit op korte termijn (liefst binnen 2 wkn). Ik kom dan bij jou thuis. Het gaat dus niet om een professionele fotoshoot, ik ben nét met de opleining begonnen. De foto zal uitsluitend voor mijn opdracht gebruikt worden. De mooie / leuke foto's stuur ik uiteraard per email naar je toe. Wil je meewerken, stuur me dan ff een PB. Alvast bedankt. Groetjes Noortje
jammer dat je in die regio zoekt. Ik woon in de NOordoostpolder en mijn kleintje is ruim 4 mnd oud. Had het leuk gevonden!
Wow wat ontzettend gaaf dat je die opleiding doet! Jammer genoeg krijg ik het geld niet bij elkaar, anders was ik hem ook begonnen! Lijkt me echt superinteressant! Succes nog met het vinden van een modelletje, heb er nog geen in de aanbieding voor je helaas
Tot woensdag Allemaal bedankt voor jullie reacties. Heb diverse PB-tjes gekregen en dus al een afspraak gemaakt met missym. Mijn uiteindelijke doel is een studio te beginnen voor kinderfotografie. Dat duurt nog een paar jaartjes aangezien ik pas nét met de opleiding ben begonnen. Maar ik zal regelmatig opdrachten op dit onderwerp willen betrekken en zo nu en dan een "proefpersoon" nodig hebben. Dus wie weet plaats ik in de toekomst nog eens zo'n soort oproep.
Ja, het is idd een erg prijzige opleiding. En dan heb ik het nog niet over de aanschaf van camera, lenzen, printer, inkt, papier e.d. Maar ik vind het ook wel een hele leuke en interessante opleiding en het biedt later veel mogelijkheden om te combineren met kids. Ennuh, dat modelletje is in aantocht zie ik.......
Je hebt iemand gevonden...doe ik deze dicht. Anders krijg je alleen maar reactie van: jammer :-D Elmo